Ik riep al voordat ik goed doorgeklikt hadquote:
quote:Please choose the method of obtaining tickets
Withdrawal point (Fees : 0.00 Eur)
You will collect your tickets at a Store
Important Notice :
1- Tickets can't be collected at the venue,
2- Tickets must be collected in a store,
Click here to see the list: Withdrawal Points,
3- You will need to show the following documents at the ticket booth:
-Credit card used for the payment of the order,
-ID with picture ( passport, driving licence...),
4- Payment via ecard (virtual payment) is not allowed,
5- If you do not collect your tickets, you won’t receive a refund.
DHL Express (Fees : 25.00 Eur)
Your tickets will be sent by DHL express service.
-For order booked before 3:00 PM, it will delivered under 24 to 48h.
-For order booked on Saturday, it will delivered on Tuesday or Wednesday.
Wut? Dat is een kutsysteemquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik riep al voordat ik goed doorgeklikt hadIk krijg dit als opties
[..]
eau wazig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Watquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Romequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hadden ook tickets met gids. Waar was dat, bb?
Hoeveel geld vernaai je als je zo'n auto verknalt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:27 schreef bleiblei het volgende:
Zou iemand SQ om willen lullen?
Ik wil voor zo1 sparen maar SQ vind dat ik eerst moet oefenen op een goedkopere klusauto zoals een bijv. een Mustang![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat op een andere sitequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.fnactickets.co(...)-DU-LOUVRE-MLOUV.htm Ren, hier kan het volgens mij wel, maar zovelen klikoptiesIk heb nu de eerste gepakt
Nee. Want niemand lult cif om voor een fiat 500quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:27 schreef bleiblei het volgende:
Ik wil voor zo1 sparen maar SQ vind dat ik eerst moet oefenen op een goedkopere klusauto zoals een bijv. een Mustang![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neen een geinstring!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb jij morgen een LOLjurk aan hihaho.
http://www.ticketnet.fr/e(...)22musee+du+Louvre%22quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.fnactickets.co(...)-DU-LOUVRE-MLOUV.htm Ren, hier kan het volgens mij wel, maar zovelen klikoptiesIk heb nu de eerste gepakt
Eh, 50K ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoeveel geld vernaai je als je zo'n auto verknalt?
Hoeveel geld vernaai je als je een goedkopere auto verknalt?
Die is zeker duur jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:29 schreef bleiblei het volgende:
@ Unf: http://www.parijstickets.(...)en-het-louvremuseum/
Al is het wel een verrekt dure.
eerst die pandaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eh, 50K ofzo?.
Maar kom op, wat voor bazenauto is dat!
Fiat 500quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee. Want niemand lult cif om voor een fiat 500
Sleckten vergelijking?
En afstandsbediening?quote:
Dit zijn wel 2 locaties + gids!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die is zeker duur javia die franse site zijn ze volgens mij 12 nog wat
Daar zat ik net, maar krijg jij wel als optie mail?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://www.ticketnet.fr/e(...)22musee+du+Louvre%22
Ja doe dan oefenenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eh, 50K ofzo?.
Maar kom op, wat voor bazenauto is dat!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Camera opgeladenvoor zekerheid 2de batterij ook maar gedaan
Oh, ik had nog niet doorgeklikt, wat raarquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar zat ik net, maar krijg jij wel als optie mail?
ik las doorgesliktquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, ik had nog niet doorgeklikt, wat raar
Gaat het dan om 50k?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik oefen nooit, ik doe altijd in 1 keer goed.
HAHAquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoerig renlesje maakt dat ik NOG STEEDS met justin bieber in m'n kop zit.
gnorkquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oefenen is voor mietjes.
Ik zeg doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oefenen is voor mietjes.
you're a belieber!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoerig renlesje maakt dat ik NOG STEEDS met justin bieber in m'n kop zit.
Doeeen Oldtimers zijn vetquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oefenen is voor mietjes.
Owjah!!! *wekker zet*quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef Debsterr het volgende:
Goed, ik ga bankhangen en wijn drinken. Morgen vroeg op!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen vanwege die fiat 500! Kutje!
Ik kom wel met naakte nagels en een naakt gezicht he... niet schrikken dus!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah!!! *wekker zet*
Wijntje is wel een goed idee
Goede link!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef bleiblei het volgende:
Unf: http://www.tripadvisor.co(...)s_Ile_de_France.html
Schijnbaar moet je de tickets altijd ophalen.
Maar misschien staan er nog tips in het topic.
Je komt dus sowieso nooit onder die rij uitquote:There is no need at all to get Louvre tickets ahead of time. The big line at the pyramid is security not a ticket line; once you are under the pyramid, there are many machines that take credit cards (even American ones in our experience) and cash as well as many ticket booths. I believe there are also machines in the mall outside the Carrousel entrance.
wel mooi versieren he!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah!!! *wekker zet*
Wijntje is wel een goed idee
ik zal de locatie even waarschuwenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kom wel met naakte nagels en een naakt gezicht he... niet schrikken dus!
vel rozen met teddyberen!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We maken het keilelijk, omdat het kan.
Ja ik ook hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kom wel met naakte nagels en een naakt gezicht he... niet schrikken dus!
Hm, die heeft het ook weer over machines. Ik ga toch maar daar gewoon tickets halen. Ofzo, dunnoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef bleiblei het volgende:
Unf: http://www.tripadvisor.co(...)s_Ile_de_France.html
Schijnbaar moet je de tickets altijd ophalen.
Maar misschien staan er nog tips in het topic.
Niks tegen diddlquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Van die diddl beesten en me to you beren
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Dat security gedoe is in het vaticaan ook.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Goede link!
[..]
Je komt dus sowieso nooit onder die rij uit
quote:
:vquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had ooit eens zo'n Gerda blog gevonden die dr diddl de hele wereld liet zien, weet je nog
hehehequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou die 50 me to you beren breng ik morgen maar terug dan
Dat was zo chill daar, zo iedereen voorbij lopen omdat groep.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat security gedoe is in het vaticaan ook.
Maarrrr, vaak hebben ze een aparte "groepen"line die veel korter is voor groepen met gids.
Zo zijn wij er iig. voorbij gewandeld bij het Vaticaansmuseum.
Al weet ik niet of dat bij het Louvre ook zo is natuurlijk.
Dat had je ook bij Versailles, maar die deur was dicht.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat security gedoe is in het vaticaan ook.
Maarrrr, vaak hebben ze een aparte "groepen"line die veel korter is voor groepen met gids.
Zo zijn wij er iig. voorbij gewandeld bij het Vaticaansmuseum.
Al weet ik niet of dat bij het Louvre ook zo is natuurlijk.
toen was je vijf?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zocht vroegah altijd diddl plaatjes op het internet, plakte er zoveel als ik kan in een a4tje in word en dan printen, uitknippen en opplakken
Koop zo'n klaplamp.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
Donker hier..... Kan iemand licht komen aandoen? Cif is weg,..... Bank is comfy.....![]()
Je scherm geeft toch lichtquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
Donker hier..... Kan iemand licht komen aandoen? Cif is weg,..... Bank is comfy.....![]()
Oeeeehhhhhhhhhhhh!!!!!!quote:
Niet genoeggggquote:
of afstandsbedieningen. Mijn moeder heeft zoveel lempkes dat alles op een remote zitquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef PriemGirl het volgende:
Toch maar eens de hond leren de lampen aan te doen
Als je ouders de lampen aan doen, knippert in heel eindhoven eventjes de verlichting omdat het net het niet aan kanquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of afstandsbedieningen. Mijn moeder heeft zoveel lempkes dat alles op een remote zit
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je ouders de lampen aan doen, knippert in heel eindhoven eventjes de verlichting omdat het net het niet aan kan.
Oh ze zijn onderdeel van GLOW?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je ouders de lampen aan doen, knippert in heel eindhoven eventjes de verlichting omdat het net het niet aan kan.
[..]
[..]
dan doe je iets compleet andersquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vond jullie al zo stil. Blijkt mijn internetkabeltje uit mijn laptop te zijn gegaan.
Laatste beetje oksel epileren viel dan wel weer mee! En dat je dan meer dan 300 nagellakjes hebt, maar niks wat precies matcht met één van de twee lippenstiften die je wilt dragen...
Ik vind het wel lief.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef bleiblei het volgende:
Ik kwam vandaag voorbij SQ's ouders en der pa was helemaal gestressed de oprit aan het schoonmaken.
For god sake! Het is de oprijlaan.
We zijn 20min bij haar ouders.
auwquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef oLexie het volgende:
Potpotpotpotpotverdoooorrrriiieeeee!![]()
[ afbeelding ]
Dat wordt weer twee maanden sparen.
Ahwwwquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef bleiblei het volgende:
Ik kwam vandaag voorbij SQ's ouders en der pa was helemaal gestressed de oprit aan het schoonmaken.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef oLexie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef oLexie het volgende:
[ afbeelding ]
nou graag! Blijft mijn jurk iets langer schoon en het staat mooier op de foto's! Wat denk je dat jouw moeder vandaag heeft gedaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef bleiblei het volgende:
Ouchquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef oLexie het volgende:
[ afbeelding ]
C1quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:27 schreef bleiblei het volgende:
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
blijf hierrrrquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef oLexie het volgende:
[ afbeelding ]
Je wil niet weten hoe belangrijk dat voor hun isquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef bleiblei het volgende:
Hahaha acchh, vooruit.quote:
D'awwwwquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat mijn schoonmoeder de Aston met een tandenborstel heeft staan poetsen zelfs.
met die lengte is dat inevitable...quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef oLexie het volgende:
[..]
Hahaha acchh, vooruit.
Ja ik baal echt flink!Ze waren zo mooi en eindelijk een keer tien stuks van dezelfde lengte.
spijkerbroek wolvenshirt kistenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd, wat moet ik zaterdag in godsnaam aan.
Vet he! En vooral die van tussen '58 en '60.quote:
Meer een ga ik de hele dag m'n broek ophijsen (riem heeft maar beperkt nut) of trek ik een nieuwe broek aan.quote:
Is dat die metalpartyquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd, wat moet ik zaterdag in godsnaam aan.
hijsen!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer een ga ik de hele dag m'n broek ophijsen (riem heeft maar beperkt nut) of trek ik een nieuwe broek aan.
Jup. Maar meer praktisch gezien dan stylish.quote:
Hijsen! Ik zou echt geen nieuwe broek aandoen daar naartoequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer een ga ik de hele dag m'n broek ophijsen (riem heeft maar beperkt nut) of trek ik een nieuwe broek aan.
Is slooptechnisch wel zo verstandig idd. Maar hijsen.quote:
In ieder geval de scharnierenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat mijn schoonmoeder de Aston met een tandenborstel heeft staan poetsen zelfs.
Dúidelijk!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vet he! En vooral die van tussen '58 en '60.
2 koplampen maar vooral, de uitlaatjes in het chroom.
Echt, ubervet.
quote:
En nu moet 1 van jullie zeggen GMTAquote:
weet je de mechaniek? Zo ja, doen!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dúidelijk!ik zou het doen, maarja..
![]()
nee doen we morgen alquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
En nu moet 1 van jullie zeggen GMTA
Rokje met kisten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Maar meer praktisch gezien dan stylish.
Maar dat de ander zo zegt OK en dat het dan net lijkt alsof jullie alleen maar trouwen omdat je hetzelfde bericht zei op Fokquote:
Tja... Naja, dat ding komt er misschien nog welquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dúidelijk!ik zou het doen, maarja..
![]()
Nah, ik mot wel zakken. Maar rokje is wel een optie idd.quote:
En dat ontdek je nu pas?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq, mijn linkerduim is kleiner dan m'n rechter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja, dit is de eerste keer dat ik nagelstickers gebruikquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dit zit gewoon niet.nop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Als ik geen kinders had gehad zou ik 100% zeker een oldtimer hebben, ook als techniek-nono.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je de mechaniek? Zo ja, doen!
Maar dit zit gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Maar dit zit gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan ga ik ook voor rokje met kisten idd
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Je hebt nog zeker 24 uur!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ergens wel jammer dat ik niet vijf kilo lichter ben, want dan had ik m'n ouwe gottikmeuk nog gepast.
Teveel moeite jonge!quote:
Maf beest.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De shoebill oftewel Schoenbekooievaar
Dat lijkt me echt zo naar.quote:
Dat zat ik ook al te denkenquote:
Whutquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
"ja ik moest kotsen en ik kots nooit, dan is er echt iets heel goed mis. Dus toen belde ik die meneer van de detoxtour en toen zei hij dat dat was omdat m'n lichaam het detoxen heel hard nodig had!"
Right
Ze moest kotsen....... Zomaar uit het niets? Wat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
"ja ik moest kotsen en ik kots nooit, dan is er echt iets heel goed mis. Dus toen belde ik die meneer van de detoxtour en toen zei hij dat dat was omdat m'n lichaam het detoxen heel hard nodig had!"
Right
Toch he, als je er kilo mee kwijt raakt wil ik het ook wel proberen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Right
gefeliciteerd zouden wij zeggenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze moest kotsen....... Zomaar uit het niets? Wat?
Je krijgt een vrouwenlijfquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Toch he, als je er kilo mee kwijt raakt wil ik het ook wel proberen.Ik zit zo braaf op te letten qua suiker en frisdrank enzo en meer te bewegen, en er gaat niks af.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Toch he, als je er kilo mee kwijt raakt wil ik het ook wel proberen.Ik zit zo braaf op te letten qua suiker en frisdrank enzo en meer te bewegen, en er gaat niks af.
Haha over wie zou dit toch gaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
"alle rommel die al 20 jaar in mijn darmen zit gaat er nu uit!"
Ha, mijn 7 deed het niet. Dan staat die zin heel gek.quote:
Als het niet allemaal op mijn buik ging zitten zou ik die extra kilo's echt niet zo'n punt vinden. Maar dit is niet tof...quote:
Iddquote:
Maar de therapeut zei dat het kwam door de detox en die heeft daar 6 weken voor gestudeerd, dus die weet allesquote:
Met de 7 erbij ook hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ha, mijn 7 deed het niet. Dan staat die zin heel gek.
Therapeuten weten allesssssquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar de therapeut zei dat het kwam door de detox en die heeft daar 6 weken voor gestudeerd, dus die weet alles
Vandaag nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:26 schreef Maisnon het volgende:
Oooooh Priem was er vandaag in Eindhoven een roller derby iets? want ik zag iets met rockcity en stoere chicks
Ik wil eten, maar ik heb echt al genoeg gehad vandaag.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:26 schreef Maisnon het volgende:
Mandy nu ik weet dat je Limburgs praat wil ik je een keertje horen praten want ik vind dat een leuk accent
Want ik zag ook een meisje met een beetje hetzelfde rode haar en toen dacht ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vandaag nietof toch niet dat ik weet
![]()
sjiek is mich datquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]Volgens mij praat ik verschrikkelijk
![]()
Maar wat zag je danquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Want ik zag ook een meisje met een beetje hetzelfde rode haar en toen dacht ikzou ze het zijn
Ja op Strijp-S ergensquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar wat zag je danhoe wat waar :p
http://www.driehoekstrijps.nl/Agenda&aid=110quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja op Strijp-S ergensmaar het kon ook gewoon echt iets met rock zijn
Ahhh ja dat wassetquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://www.driehoekstrijps.nl/Agenda&aid=110
dankjewelquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:30 schreef Loqi het volgende:
Ik ga in bed boekje lezen
Skjoe, Bleiblei,
HEEL erg veel plezier morgen!!!Ik hoop dat jullie een super mooie, fijne en fantastische dag hebben!
![]()
![]()
Die verzendkostenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef megamandy het volgende:
http://www.thinkgeek.com/(...)243650_headline_1270
Deze wil ik
Voor de sloffen ruim 30 dollar.quote:
die kun je zelf maken in tien minutenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef megamandy het volgende:
Deze wil ik
enablersquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Eruit geflikkerd, krijg je dit: Your shopping cart is empty. How sad... Go buy stuff!
Dat filmpjequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef megamandy het volgende:
Deze wil ik
De etters.quote:
dit belooft velen goedsquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt om die kit kat clock te kopen. Voor als ik op mezelf ga. Dat wordt ook gewoon het centerpiece waar de rest van mn interieur omheen gaat draaien![]()
tot morgen chickquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Ik ga naar bedmorgen douchen en dan versieren woei
Skjoe en bb: geniet van alles wat op jullie af komenen tot morgen yaaaayyyyy
![]()
Trusteuhhhh
Zie je als je je ogen sluit geen regenbogen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb steeds het gevoel dat ik iets moet voelen nu door al dezen facebookberichten en whatsappelseen soort high ofzo. Maar ik ga gewoon naar bed
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie je als je je ogen sluit geen regenbogen?
Neequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb steeds het gevoel dat ik iets moet voelen nu door al dezen facebookberichten en whatsappelseen soort high ofzo. Maar ik ga gewoon naar bed
nee en ik hoor ook al geen engelengezangquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie je als je je ogen sluit geen regenbogen?
Ik vind hem sowieso geweldig die bewegende ogenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag van brum ook zo'n klok als we samen gaan wonen. Brum
Hij vindt m serieus leuk
Dat zit er best inquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee en ik hoor ook al geen engelengezang
De ellende komt wel als ik moet pissen om half vijf denk ik
ja ik ook. Aan iedereen die nog moet trouwen: neem een week van te voren verlofquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben wel blij dat je je beter voelt dan twee dagen geleden Skjoe
We moeten even een goeie deal vindenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet eens duur
http://www.kit-cat.com/products-page/all-kit-cat-clocks/
Dat dat dan zo'n familie erfstuk wordt
dat je kinderen huilen omdat ze die klok lotenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet eens duur
http://www.kit-cat.com/products-page/all-kit-cat-clocks/
Dat dat dan zo'n familie erfstuk wordt
*schrijft op*quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik ook. Aan iedereen die nog moet trouwen: neem een week van te voren verlof
ikeaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik drink cola uit een flamingoglas
Ze leren hem maar waarderen jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je kinderen huilen omdat ze die klok loten
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik leg stickervellen en kleurpotloden bij mijn gastenboek
Kunstwerken makenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon kapenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kunstwerken maken![]()
Waar ligt het gastenboek? Kan ik er 3 kwartier in tekenen zonder dat er een hele rij achter me staat? Nee?
Fred heeft al toegezegd ooit met me te willen trouwen.. Het is vooral een kwestie van hoeveel jaren/decennia dat nog duurt (en of hij dan nog leeftquote:
LOL @ laatste zinquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred heeft al toegezegd ooit met me te willen trouwen.. Het is vooral een kwestie van hoeveel jaren/decennia dat nog duurt (en of hij dan nog leeft)
MINE! GIEV!quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred heeft al toegezegd ooit met me te willen trouwen.. Het is vooral een kwestie van hoeveel jaren/decennia dat nog duurt (en of hij dan nog leeft)
Ik vrees ervoorquote:
wel een nagelschaar originalquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
MINE! GIEV!
En dan heb je zo aan het eind van de avond een gastenboek met 1 heul uitgebreide tekening
Ik zal er een handtekening bij zettenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zal er een handtekening bij zetten
Doe er een van mij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik een diddl tekenen? En boobie doodles
diddl vind ik echt iets voor jouquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik een diddl tekenen? En boobie doodles
Ff snel naar de action voor glitter stiftenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD LEG GLITTER BIJ HET GASTENBOEK![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jammer dat je geen glitter gifjes kunt printen
Ik vind t wel meevallen. Ik had op minstens 200 gerekendquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
diddl vind ik echt iets voor jou
Nederlandse webshop it is! 50 euro is wel best veel, moet ik even een moment vinden dat het mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |