PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
ja srry beetje ziek geworden vanavond dus volgde 't topic niet echt meerquote:
ik ben ook ziekquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja srry beetje ziek geworden vanavond dus volgde 't topic niet echt meermaar is goed kan nu wel
Nu kun je onze any worden, kan niet misgaan in die stoel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
TT
Voetenondersteuning nu omhoog. Als ik stil val slaap ik.
quote:
Ik heb buikaids.quote:
geen ideequote:
Al 30x naar de wc geweest vandaag, minimaal.quote:
gaat het ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Al 30x naar de wc geweest vandaag, minimaal.
Ja.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
TT
Voetenondersteuning nu omhoog. Als ik stil val slaap ik.
quote:
ben er godverdomme mee bezig godverdommequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wij willen godverdomme een nieuw filmpje van jou godverdomme.
Ook gehuild van het lachenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb echt gejankt.Wat een niveaux.
Het was een rare avond.quote:
Oja nieuwe vine.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb echt gejankt.Wat een niveaux.
iddquote:
wan brand nieuw epiesootquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ben er godverdomme mee bezig godverdomme
ja het is maar goed dat hij geen mensen kan kicken, anders konden we allemaal op zoek naar een nieuwe clubquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef Patje1987 het volgende:
Maar heb wel gelachen ja, al zal omni niet lachen denk ik
Center center backquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd
[..]
wan brand nieuw epiesoot![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef Patje1987 het volgende:
Maar heb wel gelachen ja, al zal omni niet lachen denk ik
bedankt manquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
Met hoeveel heb je van hem gewonnen p4l?
penalties verlorenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
Met hoeveel heb je van hem gewonnen p4l?
lolwatquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
penalties verloren
ik blame de grijze bal die ik niet kon zien
jij deed een sweatyquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
penalties verloren
Heeft hij nog steeds die kut bal?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
penalties verloren
automatismequote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja is gek toch
https://vine.co/v/bYdvtpOmIBF
iddquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heeft hij nog steeds die kut bal?
In de schaduw zie je die bal echt niet.
Is die app er al voor Android?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja is gek toch
https://vine.co/v/bYdvtpOmIBF
te lui om te veranderen en ik heb er geen last vanquote:
Volgens mij wel.quote:
Dat nummer met Rudimental, Feel the Love, was ook al helemaal te gek. Goeie artiest.quote:
Want?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Nickskuh het volgende:
PSG begint volgend seizoen met 3 punten in minder, nounou
johquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef Revontulet het volgende:
4-4-1-1 is eigenlijk 4-4-2 met een schaduwspits in plaats van een 2e spits
Was closequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:19 schreef Fuszy het volgende:
De fantastische jeugd van PSV heeft gewoon een prijs gepakt. Bekerfinale gewonnen van Feyenoord A1.
Best knap! Gefeliciteerd aan de PSV'ers.
huh wat dan ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Nickskuh het volgende:
PSG begint volgend seizoen met 3 punten in minder, nounou
thanksquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:19 schreef Fuszy het volgende:
De fantastische jeugd van PSV heeft gewoon een prijs gepakt. Bekerfinale gewonnen van Feyenoord A1.
Best knap! Gefeliciteerd aan de PSV'ers.
niks ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ziek dat ze zoveel dingen gaan aanpassen aan Ultimate Team 14..
Edit: Hebben jullie het nieuwe Nederlandse logo van volgend jaar al gezien?quote:
en dan kom ik met mijn arme 500 coins winst op spelersquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb weer eens serieus gehandeld vanavond, ik heb niet veel opgepikt maar ik heb wel een paar spelers opgepikt die 3k of meer winst opleveren. Ik ga dat wat ik heb uitgegeven tijdens HH vast wel terugverdienen.
Ik hoef niks meer terug te verdienen. Ben verzadigd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb weer eens serieus gehandeld vanavond, ik heb niet veel opgepikt maar ik heb wel een paar spelers opgepikt die 3k of meer winst opleveren. Ik ga dat wat ik heb uitgegeven tijdens HH vast wel terugverdienen.
Ik heb ook deals van 500c winst gepakt. 1 speler die ik heb opgepikt is normaal CAM en hij is 0 weight maar ik heb hem als CM voor 200c. Het wordt wel heel moeilijk om hem te verkopen omdat niemand hem kent en niemand weet dat hij CAM is ipv CM.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en dan kom ik met mijn arme 500 coins winst op spelers
Djeetje die mensen uitmaakt voor feut..wtf is ditquote:
de omgekeerde wereldquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Djeetje die mensen uitmaakt voor feut..wtf is dit
Wat een prominente pik zegquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Djeetje die mensen uitmaakt voor feut..wtf is dit
Bodycheckquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)&utm_campaign=nieuws
Bodycheck dit dat
Tosh.0quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Even opgezocht na dat voorstukje van tosh.0
dude, dit is te oudquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Welkom op het internet, zal ik je rondleiden?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
deze shit was echt legendarisch en hij is zelfs verfilmd in South Parkquote:
Graag, neem me bij de hand.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Welkom op het internet, zal ik je rondleiden?
HAHAHAHA STOND JE EVEN VOOR LULquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet hij wel van zijn sicke tradekwaliteiten gebruik maken eerst.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:54 schreef Revontulet het volgende:
Dreetje maak anders een video dat je zeldzame TOTS kaarten opkoopt en die vervolgens discard om een schaarste te creeeren
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
HAHAHAHA STOND JE EVEN VOOR LUL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga vanavond maar even alle "legendarische" youtube videos kijken.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik ga vanavond maar even alle "legendarische" youtube videos kijken.
gecondoliflapstaartquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die heb ik nog een tijdje als ringtone gehad.
En dan vinden ze het gek dat ik naar Sonic remixes luisterquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die heb ik nog een tijdje als ringtone gehad.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik vind die Epic rap battles from history wel leuk.
Veel potentiële OP chicksquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen wordt het 20 graden dus bij deze mijn bijdrage: http://www.fhm.nl/meisjes/3482/zomerse-meisjes-part-tres.aspx deel 1 en 2 zijn ook de moeite waard
inb4 comments over mijn USB-stick
Lia.quote:
wel veel viewsquote:
Dit is mijn favoriete plaatjequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen wordt het 20 graden dus bij deze mijn bijdrage: http://www.fhm.nl/meisjes/3482/zomerse-meisjes-part-tres.aspx deel 1 en 2 zijn ook de moeite waard
inb4 comments over mijn USB-stick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete plaatje![]()
. wil geen ban, dus doe m even in een spoiler..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dat is ook 1 van de beste die er tussen zit en ik herkende het plaatje alquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn OP-chick van laatst staat er ook tussen.
[ afbeelding ]
Jezus, die tweede kerel is de Nederlandse dyslectische versie van Jesse Eisenbergquote:
jeugdsentiment..net als het Land van Ooitquote:
Meestal in Amerikaquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou ja, die plaatjes zijn natuurlijk leuk maar in het echt zal ik ze niet vaak zo tegenkomenMaar toch, de zomer
Echte fokkers zitten dan achter de computer met een webcambeeld van scheveningen prominent op het beeldscherm .quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou ja, die plaatjes zijn natuurlijk leuk maar in het echt zal ik ze niet vaak zo tegenkomenMaar toch, de zomer
Neem je je Amerikaanse accent wel mee? Epem for 200 coins and Broafheid for 300 coins in for tree treequote:
Mijn hotel grenst aan het Washington University campus dus ik kan daar wel een goed woordje voor je doen.quote:
Nicequote:
Mijn youtubekanaal is gewoonpatrick, groen duimpje.quote:
Ja, dat is nog eens een ongemakkelijke boner.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het zal je moeder maar zijn
ja ik weet nu niet wat ik hier van moet denken..quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat is nog eens een ongemakkelijke boner.
Wanneer komt er weer een nieuwe TheDjeetje?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja ik weet nu niet wat ik hier van moet denken..
Ik wou vandaag een packopening uploaden tot dat mijn video kwaliteit anders beslootquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer een nieuwe TheDjeetje?
Ik ging laatst naar de supermarkt, moest langs een school lopen. En daar stonden moedertjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het zal je moeder maar zijn
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ging laatst naar de supermarkt, moest langs een school lopen. En daar stonden moedertjesLekkere moedertjes
Vroeger waren moeders oude vrouwen, nu zijn het lekkere wijven.
Dat wilde ik even kwijt.
Waren ze niet wat oud voor je?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ging laatst naar de supermarkt, moest langs een school lopen. En daar stonden moedertjesLekkere moedertjes
Vroeger waren moeders oude vrouwen, nu zijn het lekkere wijven.
Dat wilde ik even kwijt.
Ik ga de 1000 goals met Nouble bij lange na niet halen. Ik ben nog niet eens op de helftquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog 1000, en dan heb je mn record verbroken
Ik speel echt zo weinig in vergelijking met vorig jaarquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog 1000, en dan heb je mn record verbroken
denk ik ook steeds als jij je bek opentrekt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waren ze niet wat oud voor je?
En kinderenKinderen die niet van jezelf zijn
![]()
![]()
Ik ben zelf oudquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waren ze niet wat oud voor je?
En kinderenKinderen die niet van jezelf zijn
![]()
![]()
ik heb dit jaar ook niet heel veel gespeeld komt mede door mijn BO 2 verslaving van een tijdjequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik speel echt zo weinig in vergelijking met vorig jaarToen zat ik wel aan de 1000 potjes denk ik. Nu een stuk of 300.
Kom ik weer: 2000 potjes toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb dit jaar ook niet heel veel gespeeld komt mede door mijn BO 2 verslaving van een tijdje
Ga jij nu ook al beginnen? Ik moest wel lachen om die opmerking van Lindgren. die zei dat ik in USB-sticks handelquote:
Net zoals die mensen toen deden met PS3 jailbreaksquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al beginnen? Ik moest wel lachen om die opmerking van Lindgren. die zei dat ik in USB-sticks handelDat zou wel wat zijn.. voor weinig kopen, dingen erop zetten en met winst verkopen.
Dan zit je ongeveer op 1/3 van Tim's aantal potjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
toefjes toefjes je stelt me nu teleur
Minimaal 3000
Zuchtquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
toefjes toefjes je stelt me nu teleur
Minimaal 3000
Calvin?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef Ajacied7 het volgende:
Sunde dat hij geen spits is dit jaar.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
1 gif van mijn USB stick die ik toen heb opgeslagen omdat iemand van het EA forum hem in zijn sig had
[ afbeelding ] gr gr
Lol, post vdm daarom niet meer hier?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef Djeetje het volgende:
Over_Hedge heeft de Minecraft kant gekozen net als VDM
ja hij heeft nog steeds geen laptop voor mcquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was er bij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat jij dit nooit hebt meegemaakt Djeetje. Massa's DM's van lurkers stroomden ook binnen.![]()
Bijna niemand hier heeft Messi of Ronaldo in een pack gehad. 1 iemand had Messi en 1 iemand (IF) Ronaldo of vergeet ik nog iemand?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:05 schreef Djeetje het volgende:
Maar ik was denk ik toen net te laat
Dat tamperen had mij van mijn pack opening verleiding afgehouden, want moet ng steeds Messi en Ronaldo een keer uit zon kut pack halen.
Ps3? Ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:07 schreef quer het volgende:
WIE VERKOOPT COINS VIA PAYPAL NU 100K DOEI
LOBI
Of tijdens het TOTSquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zat ineens te denken. Stel dat we er later pas achter waren gekomen dat we konden tamperen, wat zou EA dan gedaan hebben? Dat er bijvoorbeeld 500 IF Persie op de markt zijn ofzo.
Bedoel niet in 1 pack gewoon beide uit packs halenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna niemand hier heeft Messi of Ronaldo in een pack gehad. 1 iemand had Messi en 1 iemand (IF) Ronaldo of vergeet ik nog iemand?
Misschien dat EA dan wel een reset had overwogen. Al die mensen op het EA-forum smeekten wel om een reset toen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zat ineens te denken. Stel dat we er later pas achter waren gekomen dat we konden tamperen, wat zou EA dan gedaan hebben? Dat er bijvoorbeeld 500 IF Persie op de markt zijn ofzo.
Dat bedoelde ik ook. Maar ze zijn allebei zo zeldzaam dat bijna niemand hier 1 van de 2 uit een pack heeft gehaald.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bedoel niet in 1 pack gewoon beide uit packs halen
Pascal tijdens het tamperfeest wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Maar ze zijn allebei zo zeldzaam dat bijna niemand hier 1 van de 2 uit een pack heeft gehaald.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik was er bij.
Toen zat lindgren nog te zeggen dat je je account gegevens moest geven toen de web app uit de lucht was
Ja, prachtig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Misschien dat EA dan wel een reset had overwogen. Al die mensen op het EA-forum smeekten wel om een reset toen.
Klopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Maar ze zijn allebei zo zeldzaam dat bijna niemand hier 1 van de 2 uit een pack heeft gehaald.
ik ga voor de 10 miljoen. Of er moet een dame in mn leven komen. Dan kijk ik nooit meer naar FUT omquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt.
Volgend jaar ga ik alles opsparen en gewoon een 64.000 fifa points pack opening doen
Dat is wel absurd veelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt.
Volgend jaar ga ik alles opsparen en gewoon een 64.000 fifa points pack opening doen
Toen had jij nog geen 3 miljoen. Dat kon amper toen je hebt het verkeerde moment in gedachtequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
Volgens mij had ik toen al 3m coins dus als ze dan hadden gereset
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
Volgens mij had ik toen al 3m coins dus als ze dan hadden gereset
Geld moet rollen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is wel absurd veelIk heb altijd aan het einde van FUT geluk als het er niet echt meer toe doet. Hopelijk heb ik dat na TOTS als de TOTW's met veel bronze en silver IFs + transfers uitkomen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Geld moet rollen.
Als ik nou gewoon elke week ¤20 opzij leg tot aan de Bpl tots
Koop dan coins bij de traders. Kun je veel meer pakjes openenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Geld moet rollen.
In het begin ga ik wel weer bronze packen als ballen en stadions ineens 1k of meer waard wordenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Geld moet rollen.
Toen ik hier kwam had ik wel rond zoveel coins en ik kwam ook rond tamperen hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toen had jij nog geen 3 miljoen. Dat kon amper toen je hebt het verkeerde moment in gedachte
Nee pikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam had ik wel rond zoveel coins en ik kwam ook rond tamperen hier.
Dat was de mooiste dag van 2012quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het begin ga ik wel weer bronze packen als ballen en stadions ineens 1k of meer waard wordenWat een dag was dat toen.
Hoe kon je toen al 3 miljoen hebben terwijl het net was begonnen? Ik weet wel dat er in het begin mensen waren die al snel veel coins hadden maar toch zeker geen 3 miljoen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam had ik wel rond zoveel coins en ik kwam ook rond tamperen hier.
Hoeveel fifa poits heb je voor ¤20 ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koop dan coins bij de traders. Kun je veel meer pakjes openen
Dan word ik gekquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kon je toen al 3 miljoen hebben terwijl het net was begonnen? Ik weet wel dat er in het begin mensen waren die al snel veel coins hadden maar toch zeker geen 3 miljoen.
Iemand had uitgerekend dat je veel meer packs kunt kopen van coins dan van die points. geloof 60 of 70% meer packs zelfs.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoeveel fifa poits heb je voor ¤20 ?
Wel een goed idee
Kan ik ook nog dikke teams maken
De dag (of dagen) dat de Ieren duur werden vond ik ook wel leuk omdat ik toen ook nog veel geluk had in bronze packsquote:
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thumbnail van een video.![]()
![]()
Vrouwen met snorren.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
GAM / [FIFA 13: FUT SC] #18: It's onquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
Wie zoekt ff dat topic terug van tamperen dan weten we het zo
3 letters....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De dag (of dagen) dat de Ieren duur werden vond ik ook wel leuk omdat ik toen ook nog veel geluk had in bronze packsWie weet wat er nog gaat komen qua toernooien.
Dreetje zijn eerste post kwam in top 317..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GAM / [FIFA 13: FUT SC] #18: It's on
Ik ben benieuwd of er ook weer een MLS all stars team komt. Ik heb echt geen idee wie daar in gaan zitten.quote:
¤40 = 4600 points : 150 points (prijs 7500 pack) = 30,68 packsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iemand had uitgerekend dat je veel meer packs kunt kopen van coins dan van die points. geloof 60 of 70% meer packs zelfs.
Was het toen alquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dreetje zijn eerste post kwam in top 317..
Tamperen was in topic 15, pannenkoekquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Was het toen al
Ik dacht later joh, want later ging toch het gerucht dat ze de stekker er uit wouden trekken ?
Dan was dat met iets anders.. wat hadden we dan verder nog behalve die 15m glitch? Die was veel later dan dat dacht ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Was het toen al
Ik dacht later joh, want later ging toch het gerucht dat ze de stekker er uit wouden trekken ?
MLS'ers waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er ook weer een MLS all stars team komt. Ik heb echt geen idee wie daar in gaan zitten.
Ik sleepte toen mijn bronze deals al binnen. Osborne voor 350c enzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
Dit was mídden tijdens alle tamperchaos. Iedereen sleepte op dit moment 85-95 rated spelers binnen en ondertussen:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
Dit was mídden tijdens alle tamperchaos. Iedereen sleepte op dit moment 85-95 rated spelers binnen en ondertussen:
[ afbeelding ]![]()
Dreetje heeft de feiten weer op een rijtjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dreetje zijn eerste post kwam in top 317..
DS2, koelbloedig als altijdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik snap het niet echt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dreetje heeft de feiten weer op een rijtje
Dat was rond kerst volgens mij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:32 schreef Djeetje het volgende:
Die 15m glitch daarom wouden ze toch de stekker er ofzo uittrekken ,
Ja, de pleuris brak híer uit. Live in het FUT-topic. Ik heb uit enthousiasme mijn bureau een keer of 80 gelift met mijn pener.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt.
Confetti was een van de weinige zo niet de enigste die dit wist van het tamperen ?
En was fok de 1e ofzo ?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, de pleuris brak híer uit. Live in het FUT-topic. Ik heb uit enthousiasme mijn bureau een keer of 80 gelift met mijn pener.
Maak daar maar de rijkste vanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom zette hij het dan hier neer hij had een van de rijkste kunnen zijn.
Hij is ook wel echt fakking dom he.quote:
Heeft hij wel van geleerdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij is ook wel echt fakking dom he.
Moes je na gaan al die packs die hij kon openen al die miljoenen coins al die duizenden euro's
Wat was dat dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heeft hij wel van geleerdDie manager formatie glitch heeft hij voor zichzelf gehouden
jup, merk weinig verschil eigenlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:42 schreef ThadCastle het volgende:
Heeft iemand hier met IF Muriel gespeeld?
Wat hield dat in dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heeft hij wel van geleerdDie manager formatie glitch heeft hij voor zichzelf gehouden
Ik vind hem echt slechtquote:
Volgens mij dat je een spelers formatie kon veranderen met een manager formatie kaart.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij dat je een spelers formatie kon veranderen met een manager formatie kaart.
Die kerel weet veel van coderen etc af ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat tamperen had niet zoveel met coderen te maken hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die kerel weet veel van coderen etc af ?
Sowieso dat tamperen had hij beter nooit moeten delen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:52 schreef Zhano het volgende:
Als we het over tamperpuushes hebben kan deze natuurlijk niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Moah, het was wel gevonden door iemand die wist waar hij moest zoeken. Dit is niet iets waar je random tegen aan loopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat tamperen had niet zoveel met coderen te maken hoor![]()
Was gewoon erg slim gevonden...
Legendarisch.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:52 schreef Zhano het volgende:
Als we het over tamperpuushes hebben kan deze natuurlijk niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Oh ik vind hem best goed eigenlijk, maar dat was zijn NIF ook al. Die dingen die jij zegt herken ik echt totaal niet in hem. Heb ook niet mega veel met die IF gespeeld though..Jackson en Falcao gaan voor. Met de NIF wel 200 potjes ofzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind hem echt slechtZijn schot is niet zo geweldig, hij is niet snel en dribbelen kan hij ook niet echt goed ofzo.
@Lindgren, hij zei dat hij de formatie van spelers kon veranderen door manager formatie kaarten te gebruiken. Kan natuurlijk ook bs zijn want ik heb het nooit gezien
Doe nou ff niet, ik probeer mijn expertise te showen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Moah, het was wel gevonden door iemand die wist waar hij moest zoeken. Dit is niet iets waar je random tegen aan loopt.
Heb toen echt eindeloze discussies met jou en pascal gevoerd of ze zouden bannen of nietquote:
En de GJE hall of shame.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:58 schreef Kamikazie het volgende:
Hebben ook nog een tijdje een ''hall of fame '' gehad
Dat was helemaal triest ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:58 schreef Kamikazie het volgende:
Hebben ook nog een tijdje een ''hall of fame '' gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |