Goedeavond.
Aangezien mijn abonnement af loopt, en ik mag verlengen/overstappen komt er een nieuw toestel. De grotere broer van het onderstaand aangeboden product.
Bij deze bied ik dan ook mijn Samsung Galaxy S2 aan, na twee jaar trouwe dienst, en na enkel reparatie vanwege ingebrand scherm (bekend probleem, en ongeveer jaar geleden vervangen).
Telefoon is in goede tot prima staat. De omlijsting van het scherm heeft nog geen last van afgebladerde verf (door zuur van handen) omdat deze nog geen jaar oud is. Wel heeft hij een aai gegeven op iets wat harder is dan hijzelf en zit er daardoor links boven een klein "butsje".
Op het scherm zit een enkel klein krasje, en één iets grotere kras boven de home knop. Als het scherm aanstaat is dit echter niet storend.
Verder zit er behalve de originele doos, het product boekje, standaard batterij + achterklep nog een extra 2000 mAh batterij bij,
klik hier voor meer info + foto's van batterij + telefoon. en een 2GB microSD kaartje.
En dan nu de foto's.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor dit totaalplaatje zou ik graag
¤160 willen. inclusief verzenden (verzekerd bij tnt/postNL of hoe heet dat tegenwoordig?)
Aangezien ik hem in werkende staat op kan sturen naar
enig bedrijf voor iets meer dan 100 euro, lijkt mij de prijs reëel.
Ophalen is mogelijk, Zeeuws Vlaanderen (steenworp afstand van Belgie)
Brengen, in de buurt(+- 30 km), mogelijk. Klik op m'n username om vorige topics te zien, en hoe deze zijn afgehandeld.
Ik ben een, zoals m'n naam zou vermoeden, V&A kloon. Echte account eventueel per PM.
edit: telefoon zal volledig stock zijn, volledig geupdate en factory reset.
Nu ook een BouwKloon!