Waar wachten we op, pizza?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef pussycatdoll het volgende:
Kut mijn caremeter is kapot hij blijft op 0 steken.... oh wacht
Tegen wie heb je het en waar moet diegene op wachten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef pussycatdoll het volgende:
Soberso wie geeft er een neuk om jouw meningen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef pussycatdoll het volgende:
Echt? Leuk dat jullie me nog hebben ingelicht, ik zal marktplaats wel ff in de gaten houden misschien nog wel kaartje te koop daar. Sowieso moet je ook niet bij Paul gaan zitten, want hij is dik en meurt. Het zou juist alleen maar beter zijn als je in de auto rookt daar. Ik kijk even of Joost nog plek dan heeft, geloof dat hij met Sabine en Lotte rijd, die waren ook wel echt botertjegeil vorig jaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef Crimyclown het volgende:
Is allang uitverkocht man! En het is ook nog lang niet. Of kunnen we hier alvast regelen wie met wie mee gaat rijden enzulks. Als dat zo is wil ik dit jaar niet bij Paul in de auto, heb de hele weg niet mogen roken.
Camper, zo'n tentje is echt niks man. We hebben die camper de Pussyreceiver X4000 genoemd.quote:
waterkoelingquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
heb een nieuwe pc met waterkoeling dus gaat SOWIESO gekke huis worden ja toch!!!!!
Nou jij, anders reageer je niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:04 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Soberso wie geeft er een neuk om jouw meningen.
Waterkoeling is echt een pussy magnet daar hé, vooral als je dan ook van die dikke vette neonlights erin hebt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
heb een nieuwe pc met waterkoeling dus gaat SOWIESO gekke huis worden ja toch!!!!!
Totdat hij het weer doet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het en waar moet diegene op wachten?
je broer was op de zwarte cross?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Camper, zo'n tentje is echt niks man. We hebben die camper de Pussyreceiver X4000 genoemd.
Jij zou het niet eens overleven op Camp F zwakkeling, die dikke zeugen en brilnerds zitten allemaal op B en D. Vorig jaar toen nog al die computers bij zo'n tentje de bedradingen gejat. Je had ze moeten zien janken toenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:08 schreef very het volgende:
Campzone
Stelletje ongewassen vadsige nerds die kicken op killstreaks
True story:
Ik: "ik heb een nieuwe behuizing gekocht, te weten de CM Cosmos II.
Stagiair: "huh, maar dat is toch helemaal geen handige kast?"
Ik: "lolwut? Enorme bergen aan ruimte...hoe bedoel je niet handig?"
Stagiair: "Dat ding is zwaar man, die kan je toch niet makkelijk meenemen"
Ik: "meenemen? Die ene keer omhoog tillen mijn computer kamer in. Boeie?"
Stagiair: 'campzone bijvoorbeeld?"
Ik:
Want stankquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:10 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Jij zou het niet eens overleven op Camp F
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:10 schreef Crimyclown het volgende:
Weet iemand de naam van die chick in tent 5 vorig jaar?Of had zij al vriend?
[ afbeelding ]
de stank van uitgewoonde pussy inderdaadquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:09 schreef Ramkraker het volgende:
Hosselkoningentopic alert! Ekte Ekte die trainen hele dag op call of duty en gaan s 'avonds chicks hosselle doormiddel van hun K/D ratio
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |