ERMAGERD SPEES FAALT OOKquote:
miss helen bestaat al niet eens meerquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
Zo draag je ook nog eens een lakje die je al jaren hebt maar nooit hebt gedragen. Precies de goede kleur bij mijn joerk. Een oud Miss Helen lakje
Voor dat geld zou ik het niet doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.footlocker.eu/(...)1-52.aspx/5240740902
Huh 70 voor airmaxquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor dat geld zou ik het niet doen.
Ik heb er 70 voor betaald
Nog steeds de duurste sneakers die ik ooit gehad heb![]()
In Bataviastad heb ik ze een keer voor 45 euro gezien, maar ik had al een paar
quote:
Ken je goed op hakkuh jonguh!quote:
jouw smaak is ook in 1993 blijven liggen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
En toch vind ik het bazenschoenen en ze zitten lekker
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ze maar ik zou ze onder jurkjes dragen
Wat is het grote verschil met gewone sneakers?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jouw smaak is ook in 1993 blijven liggen.
Nee.quote:
het feit dat het air max zijn.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/3/img] Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is het grote verschil met gewone sneakers?
Voor mij voornamelijk het draagcomfort
Ik ben 20, kan bestquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het feit dat het air max zijn.
Maar ik vind sneakers ook niet voor meisjes ouder dan 19
Dan heb jij gewoon een oude smaakquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het feit dat het air max zijn.
Maar ik vind sneakers ook niet voor meisjes ouder dan 19
niks triester dan van die moeders op hippe gympenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon een oude smaak
Ik vind (jonge) moeders op All Stars juist leuk!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niks triester dan van die moeders op hippe gympen
Ik ben geen moederquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niks triester dan van die moeders op hippe gympen
Die zijn tof, dat zijn wedgesquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind deze ook leuk, what is wrong with me
[ afbeelding ]
It's funny because it's truequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens kan schaar het wel hebben, die ziet er uit als 19
all stars zijn ook wel iets anders dan Nike air maxen of van die neonpumasquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind (jonge) moeders op All Stars juist leuk!
jij komt nooit op kantoren, dat hoor ik welquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben geen moeder![]()
En eigenlijk dragen de meeste mensen die ik ken wel sneakers.
Ik vind er niks mis mee
Dat klopt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
all stars zijn ook wel iets anders dan Nike air maxen of van die neonpumas
Luipaardprintquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
all stars zijn ook wel iets anders dan Nike air maxen of van die neonpumas
So truequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij komt nooit op kantoren, dat hoor ik wel
Daarom zou ik waarschijnlijk ook niet op m'n plek zijn op een kantoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar kan het namelijk iets minder
Mantelpak met vlinderprintquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarom zou ik waarschijnlijk ook niet op m'n plek zijn op een kantoor
Dat van die nagellak kan ik nog begrijpen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fuu, ik moet nog bedenken welke nagellak ik op wil morgen. En welke pantydikte.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat van die nagellak kan ik nog begrijpen.
Maar waarom moet je in godesnaam bedenken welke pantydikte je aan gaat doen en dan nog: waar maak je je toch druk om?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat van die nagellak kan ik nog begrijpen.
Maar waarom moet je in godesnaam bedenken welke pantydikte je aan gaat doen en dan nog: waar maak je je toch druk om?
Ik merk serieus alleen verschil tussen 15 denier en dikke wollen maillot. Alles ertussen is voor mij hetzelfdequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Puur temperatuurtechnisch. Hoe warm wordt het dus hoe warm wil ik dat mijn benen het hebben, zeg maar.
Echt? Dat heb ik dus helemaal niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik merk serieus alleen verschil tussen 15 denier en dikke wollen maillot. Alles ertussen is voor mij hetzelfde
Beste vraag van de dagquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het feest eigenlijk voornamelijk binnen of voornamelijk buiten?
Tussen de diktes die ik heb liggen merk ik duidelijk verschil.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ja want met 0.6 denier dikker ga je echt de tent uit zweten
Dat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik merk serieus alleen verschil tussen 15 denier en dikke wollen maillot. Alles ertussen is voor mij hetzelfde
Sheerquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat.
Verder is het gewoon dat de ene iets meer sheer is dan de andere. Om die reden zou ik het ook nog kunnen begrijpen.
Nouja ik vind het wel een beetje heel erg apart zeg maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tussen de diktes die ik heb liggen merk ik duidelijk verschil.
Maar ik houd mijn mond al wel weer.
je weet wat we gaan zeggen he?quote:
quote:
quote:
Ik kan het toch ook niet helpen dat ik verschil merk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nouja ik vind het wel een beetje heel erg apart zeg maar
Je hebt toch lichte panty's?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kan het toch ook niet helpen dat ik verschil merk.
Het liefste zou ik geen panty aan doen, omdat met zo donker wordt. Dus wil ik een dunne, maar ik vrees dat het dan te koud wordt. Maargoed, ik vogel het zelf wel uit.
Ik hoop toch wel dat je iets meer aan hebt dan alleen een panty om jezelf warm te houdenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kan het toch ook niet helpen dat ik verschil merk.
Het liefste zou ik geen panty aan doen, omdat met zo donker wordt. Dus wil ik een dunne, maar ik vrees dat het dan te koud wordt. Maargoed, ik vogel het zelf wel uit.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat je iets meer aan hebt dan alleen een panty om jezelf warm te houden
m.a.w. neem een vestje mee ofzo
Ik wil zwart, want huidskleur vind ik lelijk.quote:
Oehh, dat is tof!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, morgen misschien even kijken voor panty met naad.
Ik dacht aan naad zoals kont... en toen moest ik lachenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Debsterr het volgende:
Hij is heel leuk dubbel te lezen ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht aan naad zoals kont... en toen moest ik lachen
HAHAHAHA sukkelquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht aan naad zoals kont... en toen moest ik lachen
quote:Paarze net panty staat leuk onder een rokje. Deze is 100% nylon en in 1 maat te verkrijgen door zijn elastisiteit.
binnen!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het feest eigenlijk voornamelijk binnen of voornamelijk buiten?
Binnen of buiten?quote:
ai...quote:
Het kadootje is dat jij het aantrekt... En dan weer uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:32 schreef Debsterr het volgende:
Aaargh, ik denk dus dat Baas het jurkje voor ons jubileum besteld als cadeautje. Maar ik weet niks voor hem.
Brum wil opeens een bierbrouwkit voor zijn verjaardagquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:32 schreef Debsterr het volgende:
Aaargh, ik denk dus dat Baas het jurkje voor ons jubileum besteld als cadeautje. Maar ik weet niks voor hem.
oehquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:32 schreef Debsterr het volgende:
quote:
you two match so wellquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum wil opeens een bierbrouwkit voor zijn verjaardag
Oh jaaaquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het kadootje is dat jij het aantrekt... En dan weer uit![]()
Opgelost
12 juniquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:34 schreef Loqi het volgende:
Gooood evening!
[..]
oehwanneer is je jubilee?
[..]
Heeft mijn pa ook even gedaan.. STINKEN!!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.brouwmarkt.nl/startset-bierbrouwen-basic-p-877.html
Ik vond 'm ook best scherp aan de randen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe morgen huidskleurige lichte panty aan. Die ik nog moet kopen overigens
Maar de petticoat jeukt anders als een malle op mijn blote benen
Fred is daarnaar aan het kijkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens: ermahgerd the 3 musketeers (van Disney) op tvdie keek ik soms wel 5x na elkaar als ik ziek thuis zat als kind
schuurt ie dan niet ook je panty stuk als ie zo scherp is?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe morgen huidskleurige lichte panty aan. Die ik nog moet kopen overigens
Maar de petticoat jeukt anders als een malle op mijn blote benen
Nee echt? Brum zit in een studio dus dan ruik je dat non stopquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
Heeft mijn pa ook even gedaan.. STINKEN!!!![]()
![]()
Als ik het echt niet volhou dan doe ik em uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook best scherp aan de randen.Ik hoop maar dat ie niet tegenvalt als je 'm een hele avond aan hebt
Dat gebeurt sowieso welquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
schuurt ie dan niet ook je panty stuk als ie zo scherp is?niet dat je halverwege de avond met een ladder loopt
Huuuquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee echt? Brum zit in een studio dus dan ruik je dat non stop
Datquote:
Ik hoop het niet!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
schuurt ie dan niet ook je panty stuk als ie zo scherp is?niet dat je halverwege de avond met een ladder loopt
je moet spaghetti niet in benzine kokenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat zei je Spees? Iedereen kan koken?
[ afbeelding ]
Dan doe je de panty uit. Bont en blauw ben je toch al, wat zijn een paar krassen erbij?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als ik het echt niet volhou dan doe ik em uitmaar zal vast meevallen ! Tenslotte ga ik de hele avond op de dansvloer staan dus dan heb ik er sowieso geen last van
![]()
HOE krijgt een mens dat voor elkaar?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat zei je Spees? Iedereen kan koken?
[ afbeelding ]
Vergeet de muggebulten nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan doe je de panty uit. Bont en blauw ben je toch al, wat zijn een paar krassen erbij?
Niet alle tule is even scherp geloof ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik hoop het niet!
Vroeger waren alle petticoats van tule gemaakt, hoe deden die dat dan?
Ja dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:41 schreef Loqi het volgende:
[..]
Niet alle tule is even scherp geloof ik
Ik had vroeger eej idioot scherpe onder een of ander jurkje, maar ik heb ook wel hele zachte vastgehad (ik heb er nu geen helaasch)
Ja dat is echt van die trouwjurken tule.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:43 schreef Loqi het volgende:
Dat zachte is natuurlijk vast heel erg duur ook
Ermahgerd!!!! Je had een witte kunnen maken van mijn jurk tule!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat is echt van die trouwjurken tule.
trek uw hoepel aan!!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd!!!! Je had een witte kunnen maken van mijn jurk tule!!thehehehehe
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:45 schreef Loqi het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn ebay ontmaagding gehad![]()
swatchsticks giev!
en 100 kuttikel stokjes voor 2 euro
ermahgerd nu al!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:45 schreef Loqi het volgende:
swatchsticks giev!
ERMAHGERDquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:45 schreef Loqi het volgende:
swatchsticks giev!
LOL!!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ERMAHGERD
NU valt gewoon pas het kwartje over wat sq vanmiddag zei met kuttikkels verwijderen
Ik kon me er niks bij voorstellen en dacht aan vagina-scheerbultjes dus
mja
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:49 schreef Debsterr het volgende:
. Ik dacht echt dat je het zo uitsprak
.
.
inmiddels wel, twee jaar geleden nog niequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:49 schreef Loqi het volgende:
[..]ik dacht dat je dat vrijdag zo uitsprak om grappig te zijn
![]()
![]()
Sprak ik het vrijdag zo uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:49 schreef Loqi het volgende:
[..]ik dacht dat je dat vrijdag zo uitsprak om grappig te zijn
![]()
![]()
Wajaaaaaa!!!!quote:
Nee, dit ging dus gewoon wederom verkeerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
inmiddels wel, twee jaar geleden nog nie
ja!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sprak ik het vrijdag zo uit_? Godverdomme, dat ging per ongeluk. Kutzooi ;').
Ik spreek het ook altijd zo uit, omdat het zo mooi klinktquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:49 schreef Debsterr het volgende:
.
mongolquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, dit ging dus gewoon wederom verkeerd!
Dit. Wel geïnspireerd door.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik spreek het ook altijd zo uit, omdat het zo mooi klinkt
Ik moet wel een beetje toegeven dat ik het altijd al zo uitsprak en er later achterkwam dat het ook anders kanquote:
.
you learn fastquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:52 schreef Loqi het volgende:
meh, nu moet ik me wel inhouden om niet 'ebay dit dat alles' te doen![]()
hek...dam...
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben wel blij dat er mensen door mijn ontbrekende IQ geïnspireerd zijn.
IK ZAL NIET TOEGEVENquote:
BUY MOAR NOOOOOWWWWWquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
IK ZAL NIET TOEGEVEN
Ik heb tot nu toe ook nog mn stash redelijk klein kunnen houden, dan kan ik dit ook
YOU KNOW YOU WANT ITquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
IK ZAL NIET TOEGEVEN
Ik heb tot nu toe ook nog mn stash redelijk klein kunnen houden, dan kan ik dit ook
Jonge als je 300 miljoen dingen faalt op ebay kost het nog maar een tientjequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
IK ZAL NIET TOEGEVEN
Ermagerd I need itquote:
shutuuuuuuuuupquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge als je 300 miljoen dingen faalt op ebay kost het nog maar een tientje
sandalen!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maareh meisjes, ik zoek schoenen die wel onder jurkjes kunnen en die lekker lopen, waar ik geen blaren van krijg etc etc
Jaloerssssssquote:
Ja dan krijg je van die lelijke ergonomische zooi en anders zijn ze weer zo plat dat ik kramp onder mijn voet krijg. Die missie is vorig jaar gefaaldquote:
sta je überhaupt open voor een ander antwoord dan Nike air Max? Voordat ik energie ga verspillen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan krijg je van die lelijke ergonomische zooi en anders zijn ze weer zo plat dat ik kramp onder mijn voet krijg. Die missie is vorig jaar gefaald
Ja, maar ik ben wel kieskeurig qua schoenen en vooral ook qua draagcomfort. Ik heb minstens 10 paar schoenen die ik niet vaak draag omdat ze niet lekker zitten en omdat ik er blaren van krijgquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sta je überhaupt open voor een ander antwoord dan Nike air Max? Voordat ik energie ga verspillen?
Leeeeuk! Ik ga 18 t/m 23 augustusquote:
Naja ik kijk liever zelf rond voordat ik naar winkels ga. Ik vind het namelijk klote om naar 10 winkels te gaan zonder iets te kopen en ik ken mezelf, dan koop ik al snel iets wat tegen gaat vallen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Laat je dan eens in een goede winkel adviseren
Dat je er nog op antwoordt zelfsquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sta je überhaupt open voor een ander antwoord dan Nike air Max? Voordat ik energie ga verspillen?
Leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Leeeeuk! Ik ga 18 t/m 23 augustusIk wil zo graag naar het Louvre
Begin eens met 1 winkelquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik kijk liever zelf rond voordat ik naar winkels ga. Ik vind het namelijk klote om naar 10 winkels te gaan zonder iets te kopen en ik ken mezelf, dan koop ik al snel iets wat tegen gaat vallen.
Daarom vroeg ik me af of jullie tips qua schoenen hadden
onzin en zonde van je tijd. Slapen doe je maar thuisquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Calculeer even in als je zomers naar Parijs gaat dat je dan 's middags siesta houdt![]()
Hebben wij destijds ook gedaan en was eigenlijk heerlijk. Van 1 tot 4 lagen we in de hotelkamer (met ventilator) te pitten en daarna gingen we weer op pad![]()
Het was echt te warm om in die tijd iets buiten te doen
Ja dat soberso, maar vaak loop ik dan pas na een uur blaren en ik kan moeilijk de winkel uit wandelen voor een uurquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Oh gaat het om nieuwe? Dan idd in winkel passen....
We gaan gewoon winkel in en winkel uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Calculeer even in als je zomers naar Parijs gaat dat je dan 's middags siesta houdt![]()
Hebben wij destijds ook gedaan en was eigenlijk heerlijk. Van 1 tot 4 lagen we in de hotelkamer (met ventilator) te pitten en daarna gingen we weer op pad![]()
Het was echt te warm om in die tijd iets buiten te doen
je weet dat je nieuwe schoenen moet inlopen he? Een keer of tien?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat soberso, maar vaak loop ik dan pas na een uur blaren en ik kan moeilijk de winkel uit wandelen voor een uur
Ik heb toen ik vaker in het franstalige deel van belgie kwam voor familie het zinnetje: JE NE PARLE PAS FRANCAIS! zoooo vaak gebruiktquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
LeukIk ook! Ik ga gelijk tickets kopen. Ik moest een culturele zomer houden, vonden ze met mijn toelating. Ik vind het wel spannend, want Fiets en ik kunnen allebei géén frans
Wij hadden het echt niet naar ons zin in die paar uur omdat het zo fucking warm was. En zo hadden we een perfecte tijd. We hebben ons heel goed vermaakt, alles gezien wat we wilden zien en werden niet chagrijnig van de hitte.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onzin en zonde van je tijd. Slapen doe je maar thuishet is goddomme parijs, niet de kalahari
Ja, dat weet ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat je nieuwe schoenen moet inlopen he? Een keer of tien?
PARLES VOUS ANGLAIS? Oui? Bon.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb toen ik vaker in het franstalige deel van belgie kwam voor familie het zinnetje: JE NE PARLE PAS FRANCAIS! zoooo vaak gebruiktIk kan het best wel lezen en een kleeein beetje verstaan. Maar spreken
voor iedereen behalve jullie dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij hadden het echt niet naar ons zin in die paar uur omdat het zo fucking warm was. En zo hadden we een perfecte tijd. We hebben ons heel goed vermaakt, alles gezien wat we wilden zien en werden niet chagrijnig van de hitte.
Hoezo zonde van de tijd dan
Verwacht niet dat Fransen Engels gaan sprekenquote:
Als ik naar het Louvre ga, móét ik hem even bekijkenquote:
Juuup en waar je niet in een rij moet aanschuiven en denkt: dafuq arrrrre thisquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Zo veel mooiere stukken in dat museum
Waar slaat dat nou opquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor iedereen behalve jullie dan.
Nou, vorig jaar viel het nog wel mee. Ze probeerden wel iets, in de touristische gedeelten dan. En mijn moeder kon Frans. Als we er echt niet uitkomen ga ik handen en voeten en steenkolen Frans gebruikenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Verwacht niet dat Fransen Engels gaan spreken
ja, maar sluit niet in de rij aan, zonde van je tijd. Dan kun je nog beter gaan tukken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als ik naar het Louvre ga, móét ik hem even bekijkenIk kan het niet maken om dat niet te doen
en ik, euh,quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als dit plus size is dan ben ik morbide obees
[ afbeelding ]
Als je dat tegen een fransman zegt dan denkt hij "IK HOOR FRANS DUS JIJ SPREEKT FRANS"quote:
Wie weet vind Ren het wel het mooiste wat ze ooit heeft gezien!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar sluit niet in de rij aan, zonde van je tijd. Dan kun je nog beter gaan tukken.
Nee, dat is het me ook niet waard... Er schijnt zo veel te zien te zijn! Ik wil zo veel mogelijk zien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar sluit niet in de rij aan, zonde van je tijd. Dan kun je nog beter gaan tukken.
ze hebben overal airco en het is geen woestijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op. Alsof mijn vriendin en ik de enige zijn die last kunnen hebben van hitte..
Ik geef een tip over hoe het bij ons ging, SORRY MEVROUW
Ja.. Dat is misschien wel waarquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je dat tegen een fransman zegt dan denkt hij "IK HOOR FRANS DUS JIJ SPREEKT FRANS"
Ik vind haar een mooie vrouwquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als dit plus size is dan ben ik morbide obees
[ afbeelding ]
Aangespoelde walvis.quote:
zullen we samen aanspoelen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aangespoelde walvis.Ik ook trouwens.
jawel. Plus size is in modellenland maat 38quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch geen plus size
Vergeleken met een normaal model welquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch geen plus size
die gigarij komt uit bij dat hokje binnenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Klopt het dat je 'ergens' bij het louvre naar binnen kan gaan, bij souvenirshops ofzo om daar een kaartje te kopen? Ipv buiten in die gigarij?
http://www.louvre.fr/en/advance-ticketsquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Klopt het dat je 'ergens' bij het louvre naar binnen kan gaan, bij souvenirshops ofzo om daar een kaartje te kopen? Ipv buiten in die gigarij?
Als je al een paar woorden Frans kan dan gaan ze ook echt de moeite doen en zelfs schakelen qua taalquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, vorig jaar viel het nog wel mee. Ze probeerden wel iets, in de touristische gedeelten dan. En mijn moeder kon Frans. Als we er echt niet uitkomen ga ik handen en voeten en steenkolen Frans gebruiken
Ohquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die gigarij komt uit bij dat hokje binnen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://www.louvre.fr/en/advance-tickets
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel. Plus size is in modellenland maat 38
Misschien als ik naar ze toega en zeg hoe ik heet en hoe oud ik ben en dat ik een petit peux francais kan mais non bien. Misschien ontdooien ze dan alquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je al een paar woorden Frans kan dan gaan ze ook echt de moeite doen en zelfs schakelen qua taalzeg je meteen dat je geen Frans kan, zullen ze weinig proberen
Naja ik heb het dus altijd naar mijn zin gehad in Frankrijk maar ik kan wel iets Frans en dat scheelt wel...cif vindt het om die reden eik een kutland
maar toen ie ontdekte dat ik er wel mee weg kwam, gaan we het toch weer aan om naar zuiden van Frankrijk te gaan
zoooooveel zin in! Is het al september
JE M'APPELLE CLAUDE!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien als ik naar ze toega en zeg hoe ik heet en hoe oud ik ben en dat ik een petit peux francais kan mais non bien. Misschien ontdooien ze dan al![]()
Fiets vindt het ook een kutland. Nooit onder Brussel geweest verder, maar hij vindt het echt een vreselijk land. Maar leukIn Zuid-Frankrijk schijnen ze ook anders te zijn...
En lief lachen en ze gaan alles doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien als ik naar ze toega en zeg hoe ik heet en hoe oud ik ben en dat ik een petit peux francais kan mais non bien. Misschien ontdooien ze dan al![]()
Fiets vindt het ook een kutland. Nooit onder Brussel geweest verder, maar hij vindt het echt een vreselijk land.
Als het om plussize kleren gaat lijkt me dat wel normaal. Al vraag ik me af of die echt plussize zijn ook?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij ziet het liever zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
deze dames hebben wel maat 44/46 hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als het om plussize kleren gaat lijkt me dat wel normaal. Al vraag ik me af of die echt plussize zijn ook?
Ja maar de vraag is hoe aantrekkelijk het er nog uitziet om te kopenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als het om plussize kleren gaat lijkt me dat wel normaal. Al vraag ik me af of die echt plussize zijn ook?
Dat systeem is echt de bom, gewoon vanaf je luie stoel vouchers bestellen en op de plek zelf gewoon alle rijen voorbij wandelenquote:
Jaweeel, Londen, Duitsland, Belgie, Amerika. Ik snap het ook niet hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Wat, is fiets al es Nederland uit geweest?
Ik wil ook wel moeite doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En lief lachen en ze gaan alles doen.hoeft echt niet meer te zijn
maar ze zijn nu eenmaal chauvinistisch
en daar gaat het uiteindelijk om. Anders heb je ook geen model nodig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is hoe aantrekkelijk het er nog uitziet om te kopen![]()
Zeker bij badmode..
Voor die bovenste kan ik wel warm lopen. Die onderste klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij ziet het liever zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
Cif dacht ook dat Italianen zouden tegen vallen maar hij is nu echt verliefd op het land en de mensenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaweeel, Londen, Duitsland, Belgie, Amerika. Ik snap het ook niet hoorIk wou graag naar Italië. Nee. Want Italianen zijn stom. HOE weet je dat.
[..]
Ik wil ook wel moeite doenMaar ik wil ze niet de valse indruk geven dat ik iets versta van wat ze zeggen, omdat dat gewoon echt niet het geval is
Ik krijg blackouts van Frans
Ja dit is wel echt superrelaxedquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat systeem is echt de bom, gewoon vanaf je luie stoel vouchers bestellen en op de plek zelf gewoon alle rijen voorbij wandelen.
Was echt super blij dat we die tip kregen voordat we naar Rome gingen.
mail! Zijn gewoon vouchers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dit is wel echt superrelaxedMaarreh sturen ze die tickets per mail of naar je adres?
Het is dat ik dit jaar zei: ik vind alles goed, behalve Italiëquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |