Ja joh, eigen schuld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is daar zo zielig aan? Eigen schuld.
Je wordt ook niet gepland zo dik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je wordt echt niet OPEENS zo dik hoor
quote:
Echt totaal niet zielig, maar bijzonder asociaal. Ik hoop dat hij een pijnlijke en eenzame dood heeft gehad.quote:
Humor joh.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Echt totaal niet zielig, maar bijzonder asociaal. Ik hoop dat hij een pijnlijke en eenzame dood heeft gehad.
En hoe bedoel je niet gepland?quote:
Nou en. De dood is nooit eigen schuld (tenzij zelfmoord).quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je wordt echt niet OPEENS zo dik hoor
Jezelf iedere dag volvreten en niet bewegen is een soort van langzame zelfmoord.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Nou en. De dood is nooit eigen schuld (tenzij zelfmoord).
Er zijn trouwens ook dikke mensenziektes, misschien had deze man zo'n ziekte.
Er zijn ziektes waardoor mensen enorm dik kunnen worden dus houd maar op met oordelen. Er is dus een dikkemensenziekte (weet ik zeker) dusdatttttt. Niks eigen schuld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jezelf iedere dag volvreten en niet bewegen is een soort van langzame zelfmoord.
Zou best dat hij een of ander ziekte heeft waardoor hij sneller aankomt en wat dikker is, maar niet zó dik
Dat het net als alle andere verslavingen heel geleidelijk uit de hand loopt (en dat het ook naarmate het erger wordt moeilijker is om er weer vanaf te komen).quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En hoe bedoel je niet gepland?
Het is niet letterlijk gepland nee.
Maar wat verwacht je als je iedere dag zoveel eet en niet beweegt? Een top model worden?
Van geen enkele ziekte word je 400 kg, behalve van vraatzucht.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Er zijn ziektes waardoor mensen enorm dik kunnen worden dus houd maar op met oordelen. Er is dus een dikkemensenziekte (weet ik zeker) dusdatttttt. Niks eigen schuld.
Jawel, heb het gezien bij een programma over dikke mensen. Sowiesozquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:58 schreef starla het volgende:
[..]
Van geen enkele ziekte word je 400 kg, behalve van vraatzucht.
Je bent een troll, leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:59 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Jawel, heb het gezien bij een programma over dikke mensen. Sowiesoz
Neuh, ik weet dat zeker. Anders zeg ik het niet. Er is een programma op bnn over obese mensen en daar werd dat gezegd. Maar geen idee hoe het heet.quote:
ook zelfmoord is geen eigen schuld, maar dat is een ander topic.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Nou en. De dood is nooit eigen schuld (tenzij zelfmoord).
Er zijn trouwens ook dikke mensenziektes, misschien had deze man zo'n ziekte.
Het is idd sneu dat niemand in zijn omgeving hem eerder hielp en motiveerde om af te vallen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat het net als alle andere verslavingen heel geleidelijk uit de hand loopt (en dat het ook naarmate het erger wordt moeilijker is om er weer vanaf te komen).
Fatsoen is uit... sinds pak 'm beet 2003.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:02 schreef Mirjam het volgende:
Ook deze extreme vraagzucht is een ziekte, ik snap die harde reacties dan ook niet zo, en vind het sneu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |