PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Goedkoper en veel groter itt wat je moet dokken voor een kamer hier. Bovendien deel je dan nog een keuken en badkamer etc. wat ik liever zelf hebquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nja misschien ben je een golddigger.
Maar waarom meteen een huis dan
Grootste voordeel idd. Daarom ga ik ook in en studioquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Goedkoper en veel groter itt wat je moet dokken voor een kamer hier. Bovendien deel je dan nog een keuken en badkamer etc. wat ik liever zelf heb
Goedkoper dan een 3/4 kamer appartement ofzo? Nja wel chiller inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Goedkoper en veel groter itt wat je moet dokken voor een kamer hier. Bovendien deel je dan nog een keuken en badkamer etc. wat ik liever zelf heb
Die van mij sloeg hij ook overquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef Toefjes het volgende:
En niet eens op mijn briljante argument ingaan
Zoals Mathijs al zei, DS gaat altijd alleen maar in op dingetjes waar hij iets op te zeggen heeft. Of hij komt met een totaal niets toevoegend statementquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef Toefjes het volgende:
Post nog eens dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind DS2 niet meer dat schattige, onwetende jongetje die niets kwaad in de zin had en alleen maar over zijn SMLENO-deals postte.
Dat laatste dus, helaas.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zoals Mathijs al zei, DS gaat altijd alleen maar in op dingetjes waar hij iets op te zeggen heeft. Of hij komt met een totaal niets toevoegend statement
Iedereen weet dat ik dat zal zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef x1N2ition het volgende:
stop jongens anders kunnen bepaalde personen vannacht niet slapen
Dit is zo flauw he, net zoals mensen die zeggen: weet je wat ik laatste hoorde? en dan: nee laat maarquote:
Even al je posts doorzocht maar ik zie niets?quote:
Ik slaap toch 's ochtends.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef x1N2ition het volgende:
stop jongens anders kunnen bepaalde personen vannacht niet slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |