Ooit gehoord van low-carb?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:24 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je biefstukje bakken in een flinke klont boter voegt enorm veel calorieën toe. Dat moet je vermijden. Gebruik bijv. een klein scheutje bak en braad of olie, maar niet te veel.
Ik had het bij het beperken van vetten over zaken zoals bak en braad vs roomboter. Margarine vs Halvarine etc. Goede vetten zijn nodig. Daarom ook bijv. vis eten.quote:
Nee dus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:30 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik had het bij het beperken van vetten over zaken zoals bak en braad vs roomboter. Margarine vs Halvarine etc. Goede vetten zijn nodig. Daarom ook bijv. vis eten.
Ik denk dat je eerder de vetten bedoelt van patat en chips etcquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:30 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik had het bij het beperken van vetten over zaken zoals bak en braad vs roomboter. Margarine vs Halvarine etc. Goede vetten zijn nodig. Daarom ook bijv. vis eten.
Nou je had het over vermijden ipv beperken. Dat is een groot verschil.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:30 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Opzich is dat niet eens echt nodig, als ik wil kan ik in twee weken helemaal plat zijn, is me vaker gelukt. De manier waarop is wel wat minder goed tho, dat raad ik ts dan weer niet aan. Was wel van 65 naar 60 in 10 dagen ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat is een goed begin, maar een platte buik gaat je absoluut niet lukken binnen 6 weken. Dan mag je sowieso wel 4x per week een uur gaan sporten.
Bedankt voor de tip! Ga het nu uitproberen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:27 schreef oLexie het volgende:
[..]
Opzich is dat niet eens echt nodig, als ik wil kan ik in twee weken helemaal plat zijn, is me vaker gelukt. De manier waarop is wel wat minder goed tho, dat raad ik ts dan weer niet aan. Was wel van 65 naar 60 in 10 dagen ofzo.Veel stressen en weinig eten, de slechtste manier om af te vallen.
TS moet wel meer dan 5 kilo afvallen om die zwemband kwijt te rakenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:27 schreef oLexie het volgende:
[..]
Opzich is dat niet eens echt nodig, als ik wil kan ik in twee weken helemaal plat zijn, is me vaker gelukt. De manier waarop is wel wat minder goed tho, dat raad ik ts dan weer niet aan. Was wel van 65 naar 60 in 10 dagen ofzo.Veel stressen en weinig eten, de slechtste manier om af te vallen.
dat wordt 5 kilo in een week als hij jouw enorm slechte en ongezonde dieet gaat volgen! Mijn tip is (ik ben zelf 8 kilo afgevallen): ontbijt groot, geen lunch en een gezond avondeten, dus bijvoorbeeld veel groente etc. Oja en geen tussendoortjes,moet lukken tochquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Schrap al het brood en kipfillet en eet alleen nog 's avonds.
Daarmee moet het wel lukken om 5 kilo kwijt te raken in 6 weken.
Het grappige is alleen dat ik niet serieus was en jij dat wel bent.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Mascha22 het volgende:
[..]
dat wordt 5 kilo in een week als hij jouw enorm slechte en ongezonde dieet gaat volgen! Mijn tip is (ik ben zelf 8 kilo afgevallen): ontbijt groot, geen lunch en een gezond avondeten, dus bijvoorbeeld veel groente etc. Oja en geen tussendoortjes,moet lukken toch. Veel succes!
Geen lunch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef Mascha22 het volgende:
[..]
dat wordt 5 kilo in een week als hij jouw enorm slechte en ongezonde dieet gaat volgen! Mijn tip is (ik ben zelf 8 kilo afgevallen): ontbijt groot, geen lunch en een gezond avondeten, dus bijvoorbeeld veel groente etc. Oja en geen tussendoortjes,moet lukken toch. Veel succes!
hahaha, ow...quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het grappige is alleen dat ik niet serieus was en jij dat wel bent.
Low fat high carb, dat is nou precies het verkeerde advies.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef _The_General_ het volgende:
Je doet zittend werk. je calorie behoefte is dus ongeveer 2000. Probeer een dieet te maken waarin je 1500 calorieën binnen krijgt. Je bespaart dan 500 calorieën per dag.
Eet regelmatig en eet brood en fruit.
Vermijd suikers en vetten, drink en beweeg veel en je zult zeker afvallen.
Dit kan bijv. een schema zijn:
Ontbijt 2 boterhammen met mager beleg
Tussendoor stuk fruit
Middageten 3 boterhammen met mager beleg, rauwkost etc.
Tussendoor stuk fruit
Avondeten, 100 gr vlees of vis, 200 gr aardappelen en 400 gr groenten, daarna bijv. 150 ml magere yoghurt.
"s avonds, augurken, aardbeien, (caloriearm)
0,5 l mager melkproduct drinken, 1, 5 l water per dag. Onbeperkt koffie, thee etc. (zonder suiker)
Hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het grappige is alleen dat ik niet serieus was en jij dat wel bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |