ik drink alleen maar water, eet geen vette dingen en eet fruit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef FastFox91 het volgende:
"overdag werk ik op kantoor dus ik doe de hele dag zittend werk.
ik sport 2x in de week, ongeveer een uurtje."
Gaat niet lukken.
2x sporten, geen frisdrank, alleen water, geen vet eten, geen tussendoortjes, 2x fruit per dag etc.quote:
Dat is toch geen schema. Post eens je voedingsschema.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
2x sporten, geen frisdrank, alleen water, geen vet eten, geen tussendoortjes, 2x fruit per dag etc.
Dat is geen schema.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
2x sporten, geen frisdrank, alleen water, geen vet eten, geen tussendoortjes, 2x fruit per dag etc.
ik fitness 2x in de week een uur (Cardio)quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat is geen schema.
Wat voor sport?
Wat eet/drink je allemaal op een dag?
ik fitness 2x in de week een uur (Cardio)quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef MsMessy het volgende:
Wat eet je, wat sport je? Als je net zo lui bent voor de rest, als met het geven van informatie dan zie ik het erg somber in. En had dit ook eerder bedacht, zes wekenDat word crash dieet om het daar er weer aan te vreten zeker?
ik fitness 2x in de week een uur (Cardio)quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef Blobje het volgende:
[..]
Dat is toch geen schema. Post eens je voedingsschema.
Schrap al het brood en kipfillet en eet alleen nog 's avonds.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
ik fitness 2x in de week een uur (Cardio)
2/3 liter water op een dag.
smorgens 3 sneetjes brood met kipfilet,
smiddags 4 boterhammen met kipfilet.
s'avonds verschilt per x, maar geen vette troep.
en dat was het.
Goed van je om er nu wat aan te doen!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:13 schreef Cafca_94 het volgende:
Goeiedag,
ik ga over 6 weken op vakantie naar Bulgarije en ik wil graag wat afvallen.
ik heb nu een zwembandje, het is niet super erg maar wel te zien, dit vind ik erg vervelend.
Damn! Het wordt tijd ook dat je er iets aan doet dan! Voor jouw lengte ben je echt te zwaar. Maar daar was je inmiddels blijkbaar ook achter gekomen, gezien de zwemband.quote:ik ben een jongen van 18 jaar, ik ben ongeveer 1.88M, ik weeg op dit moment 94 kilo.
Prima doel.quote:ik wil gewoon dat me bandje weg gaat, ik hoef ook geen sixpack, ik wil gewoon een plat buikje, dat is het enige.
Dat is een goed begin, maar een platte buik gaat je absoluut niet lukken binnen 6 weken. Dan mag je sowieso wel 4x per week een uur gaan sporten.quote:overdag werk ik op kantoor dus ik doe de hele dag zittend werk.
ik sport 2x in de week, ongeveer een uurtje.
ik drink geen frisdrank sinds een week, alleen water.
ik eet 2 stukken fruit per dag.
eet geen vette troep zoals patat, chips, snoep etc.
eet op me brood kipfilet.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik zou dat schema nog een aantal keer posten.
Het is ook niet zo moeilijk. Als je voedselinname meer calorieën bevat dan je verbrand zal je dik worden. Verbrand je meer dan je opvreet dan val je af, hou je het in balans dan zit je goed. Ingewikkelder kan ik het niet maken. Daarom ben ik ook niet rijk geworden met van die dieet-boekenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef Xetran het volgende:
waarom zo moeilijk doen met schema'salsof afvallen zo ingewikkeld is.
Gewoon lekker elke dag voor de buis een uurtje Sitness doen!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom kan je maar 2x per week sporten dan?
Thuis op de bank zitten tv kijken zeker
Je biefstukje bakken in een flinke klont boter voegt enorm veel calorieën toe. Dat moet je vermijden. Gebruik bijv. een klein scheutje bak en braad of olie, maar niet te veel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |