Voor je data. Weet niet of het ook voor apps geldt. En je hebt gelijk, maar lui.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dunno
Maar waarom zou je anders een backup kunnen maken, dus zou het gewoon uittesten?
Ik was, toen mijn eerste iPhone overleden was, verbaasd over hoe compleet die backup was. Echt ALLES had ik terug, tot aan de internetpagina's die op dat moment open stonden aan toequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor je data. Weet niet of het ook voor apps geldt. En je hebt gelijk, maar lui.
Ja, ik heb daarna wel een aantal apps eraf geflikkerd waar ik eigenlijk toch niks mee deedquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of je zet niks terug, dan krijg je uiteindelijk ook alleen maar de zooi terug die je ook echt gebruikte en nu mist. Grote schoonmaak dit dat alles
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
Wall-e zou na 3 meter al zeuren dat zijn bak vol is of dat ie niet verder kan rijden door te hoge opstapeling van stof.I kid you not
wist niet eens meer dat daar bruin laminaat lag
![]()
ok zo erg ook weer niet, maar het was wel een bende
Ik had dat toestel pas kort en was blij dat ik m eindelijk naar wens had ingeregeldquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of je zet niks terug, dan krijg je uiteindelijk ook alleen maar de zooi terug die je ook echt gebruikte en nu mist. Grote schoonmaak dit dat alles
Dan backup terugzettenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had dat toestel pas kort en was blij dat ik m eindelijk naar wens had ingeregeld
Ermahgerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
Wall-e zou na 3 meter al zeuren dat zijn bak vol is of dat ie niet verder kan rijden door te hoge opstapeling van stof.I kid you not
wist niet eens meer dat daar bruin laminaat lag
![]()
ok zo erg ook weer niet, maar het was wel een bende
Waarom heb je dan je haren gewassenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net mijn haren gewassen. Maar ik wil nog ergens hardlopen tussen nu en de bruiloft. Dus dan moet ik nog een keer haren wassen. First world problems to the max
Omdat ik me vies voeldequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom heb je dan je haren gewassen
Hehequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja dat vind ik alsnog meh vaak, AHWELL alsof het zo erg is
Ik ook, maar dit was een failplanningquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe
Ik bepaald aan het begin van de week altijd wanneer ik mijn haar allemaal wil wassen, daarbij rekening houdend met sporten/feestjes etc.
I need more bacon! Verder:quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bacon & eggs deken, hoe vet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bacon & eggs deken, hoe vet
[ afbeelding ]
Is het niet haar auto?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had mama een smsje gestuurd dat ik gister thuis was en dat we de auto mee hebben, geen reactie. Wedden dat ik vanavond een telefoontje krijg WAAR IS DE AUTO ERMAHGERD HIJ IS WEG.
Jawelquote:
Oei aannamesquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jawel maar heeft ze die nodig als ze thuis is dan?
Dat kan ik niet bepalen? Maar als ik mijn moeders auto zonder overleg zou kapen zou ik op straat hebben gestaan denk ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawelmaar heeft ze die nodig als ze thuis is dan? Ze mag soberso niet boodschappen doen want ze mag niks dragen
dat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe
Ik bepaald aan het begin van de week altijd wanneer ik mijn haar allemaal wil wassen, daarbij rekening houdend met sporten/feestjes etc.
Ik weet wel zeker dat ze t niet erg vind. Maar ik denk dat ze m'n sms niet heeft gelezenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ik niet bepalen? Maar als ik mijn moeders auto zonder overleg zou kapen zou ik op straat hebben gestaan denk ikvooral als ik dan nog ging zeiken als mijn moeder het geen strak plan vond
Ik merk eigenlijk geen verschil met wel of niet föhnen qua dode punten hoorquote:
Ik fohn mijn sobeso nooitquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe voortaan niet eens meer de moeite om m'n haren te föhnen. Ik zit nu dan ook met natte haren in de trein
WAT IS ER MIS MET COUPE POETEL?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik fohn mijn sobeso nooit
Dat resulteert standaard in coupe poetel met mijn krullen, ook als ik een diffuser gebruik. Dus ik laat het altijd aan de lucht drogen
In mijn haar? Allesquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAT IS ER MIS MET COUPE POETEL?![]()
![]()
Ik zei tegen de buurvrouw dat ik mijn oogmake up rustig wilde houden omdat ik rode lippen ga doen. Dus bb meteen: rode lippen? Eau.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Uiteraard!
Wel met details plz
ZEG DE BRUILOFT AFquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zei tegen de buurvrouw dat ik mijn oogmake up rustig wilde houden omdat ik rode lippen ga doen. Dus bb meteen: rode lippen? Eau.![]()
Maar hij heeft je toch wel vaker met rode lippenstift gezien? Hoe komt hij zo verrast dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
En als een ekt wijf raak ik nu meteen in panique
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
Aanpassen? Neen.hij heeft zich al verontschuldigd
Ze hebben m'n auto meegenomen zonder het vooraf te melden.quote:
Gewoon stoel onder 'm vandaan trappen, kiept 'ie er alsnog af.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Morgen klapt hij van z'n stoel als hij je ziet![]()
(en als hij dat niet doet krijgt hij schoppen)
Hoe gaan jullie het eigenlijk doen? Slapen jullie gewoon bij elkaar enzulks? En hoe doe je de "kiek hoe mooi ik ben"onthulling?
Goeden oplossingquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon stoel onder 'm vandaan trappen, kiept 'ie er alsnog af.
Ik slaap gewoon in mijn eigen bedquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Morgen klapt hij van z'n stoel als hij je ziet![]()
(en als hij dat niet doet krijgt hij schoppen)
Hoe gaan jullie het eigenlijk doen? Slapen jullie gewoon bij elkaar enzulks? En hoe doe je de "kiek hoe mooi ik ben"onthulling?
En dan valt hij van z'n stoelquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon in mijn eigen beden mijn vaderrr haalt mij op om tien uur en dan ga ik daar in joerk
en dan haalt bb me op!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
Bb, voor al uw gevraagde en ongevraagde klushulp
Ow das niet tof neequote:Op donderdag 30 mei 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zei tegen de buurvrouw dat ik mijn oogmake up rustig wilde houden omdat ik rode lippen ga doen. Dus bb meteen: rode lippen? Eau.![]()
B vindt lipstick sowieso niks, 'allemaal zo fel'. Maar Cherry Pie vond ie toch wel tof toen ik hem eenmaal op hadquote:
Ik denk dat ik ook voor rode lippen ga morgenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:02 schreef PriemGirl het volgende:
Rode lippen
Bb
Overigens vond cif een french manicure wel een goed idee voor onze bruiloftdus troost je... Bb is niet de enige qua 'klassiekheid'
Exactly!quote:
Past leuk bij de bloemersquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Exactly!
Ik ga voor raspberry morgenowjah zo nog even alles klaar leggen en stropdas van cif zoeken
D'uh lin en op tijd zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy is uiteraard te laat vertrokken dus ik zit nog ff mijn kut-tikkels te verwijderen
Is het ook not done om dezelfde lipstick als de bruid te dragen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'uh lin en op tijd zijn
Jup zit roze en rood in, maar jij hebt rood en rode pumps, dus toen was de keuze gauw gemaakt
Nu eerst maar even boodschappen doen
Ik denk niet dat het zou opvallen maar ik voel mij er zelf niet prettig bijquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is het ook not done om dezelfde lipstick als de bruid te dragen?
Ah zoquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zou opvallen maar ik voel mij er zelf niet prettig bijvooral omdat ik dan combi zou hebben met rode pumps en dat wil ik niet. Vandaar dat ik gekozen heb voor roze met mijn zwarte pumps
Dan moet ik zwarte lipstick dragenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lipstick afstemmen op je schoenen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan moet ik zwarte lipstick dragen
Ik vind die rode matte Kate Moss lipstick ook heel mooi en die blijft (zeker in combi met lipcoat) ook goed zittenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef Mss het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er van die superstay lippenstiften maar twee roodtinten zijn.
Rode lippen die goed blijven zitten
Ook bij een matte lipstick? En matte lipstick zonder lipcoat?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil zo'n bejaarde vrouw worden die dubbelzinnige opmerkingen naar mannen van in de 20 gaat maken![]()
Dan bied ik altijd mijn excuses aan maar dat ikecht verder moet want ik heb nog andere afsprakenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef Mirjam het volgende:
zucht, tijdens het boodschappen doen eenn oud-bewoner tegenkomen waarvan je weet dat als die je ziet, je er niet meer vanaf komt, de halve super doorbanjeren met omwegen om die maar te vermijden om haar dan toch tegen het lijf te lopen, en er inderdaad niet van af te komen
Zou ik ook moeten doen ja.. Maar bij sommige mensen is het af en toe zo lastig om weg te komen, want die lullen er gewoon weer overheen en gaan gewoon verder met hun verhaal en ik ben dan altijd te 'beleefd' om ze weer te onderbreken met als gevolg dat ik er inderdaad veel te lang bij staquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan bied ik altijd mijn excuses aan maar dat ikecht verder moet want ik heb nog andere afsprakenik hou niet van lullen in een supermarkt
Ja dat deed ik dus ook, maar dat werkt dus niet bij dezequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan bied ik altijd mijn excuses aan maar dat ikecht verder moet want ik heb nog andere afsprakenik hou niet van lullen in een supermarkt
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
ik hoef gelukkig nog niet aan de prednison maar als t zo door gaat misschien over paar maanden wel
Het ligt er allemaal binnen no-time af.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ook bij een matte lipstick? En matte lipstick zonder lipcoat?
Hoe gaat het nu met je keel trouwens?
Goffer.... Kan je het voorkomen? Of is het echt zo van: afwachten en hopen dat het niet zo is....quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
ik hoef gelukkig nog niet aan de prednison maar als t zo door gaat misschien over paar maanden wel
Dat tweede jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer.... Kan je het voorkomen? Of is het echt zo van: afwachten en hopen dat het niet zo is....![]()
Mja idd......... Kutzooi....quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat tweede jaGewoon hopen dat mijn lichaam niet moeilijk doet
OH WAIT
scumbagbodyquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat tweede jaGewoon hopen dat mijn lichaam niet moeilijk doet
OH WAIT
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:27 schreef milka82 het volgende:
Ohai! hormoonzillaeven mosterd na de maaltijd ( ik heb terug gelezen jah, eindelijk weer eens tijd voor) over schoenen kopen...
midi wil graag All stars, want dat hebben ze op school ook allemaal. Nu ben ik daar normaal niet zo moeilijk in, ik kon vroeger niet mee doen met de mode want daar was geen geld voor, dus ik gun het mijn kinderen tot op zekere hoogte. Maar 70 euro voor een paar gympen was wel even een shock! Kwamen we vorige week bij de Primark in Bremen, zie ik daar hoge gympen liggen met sterren. Kijk Li, ' all stars' hehehehe. Kind blij, moeder blij, want het scheelde me 62 euro![]()
@Trix, ik probeer zo veel mogelijk schoenen te halen in de opruiming, met 50 % korting doet het iets minder pijn wanneer mini thuis komt met de neuzen kaal.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, kzie er weer skon uit! Enne, dezelfde lipstick lijkt me nou niet echt een issue hoor
It could be worsequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
aantal posts: 71.509 (gemiddeld 58 per dag)
In de top 500 ja. Ik sta op 186quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sta ik al 20 in de top aller tijden? Ermahgerd
Linquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy is uiteraard te laat vertrokken dus ik zit nog ff mijn kut-tikkels te verwijderen
HEB JE ALLES AL GEREGELD KOMT HET WEL GOED ERMAHGERD EN HET WEER, WAT DOET HET WEER, ZOMGquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
En alleen nog maar een paar buurvrouwen die kunnen vragen of alles geregeld is en of ik al stress heb
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn slekte nederlandse sprekende buurvrouw die zich afvroeg waarom ik op facebook had gezet dat het maar 8 graden werd
Oh fijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Helemaal geen stress meer hier joh. Die is al weg sinds ik gisteren mijn werkpc uitzette
werk
HET IS NU EEN ZOMBIEMUG!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:26 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuuu ik zette net even de deur open want frisse lucht en toen vloog er een langpootmug naar binnen. Hij ging iedere keer op plekken zitten waar ik hem niet kon raken en toen had ik hem een goede mep gegeven met mijn elektrische vliegenmepper en dacht dat hij dood was. Dus ik rustig een filmpje kijken leeft dat beest nog en komt hij op mij afvliegen.![]()
![]()
Dus ik van PANIEK PANIEK ERROR ERROR WAPPER WAPPER REN VOOR JE LEVEN!!!
En nu kan ik hem dus niet meer vinden en ik zit met mijn rug naar de kamer dus ik zit ook niet chill omdat ik bang ben dat dat beest straks weer in mijn nek zit
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:26 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuuu ik zette net even de deur open want frisse lucht en toen vloog er een langpootmug naar binnen. Hij ging iedere keer op plekken zitten waar ik hem niet kon raken en toen had ik hem een goede mep gegeven met mijn elektrische vliegenmepper en dacht dat hij dood was. Dus ik rustig een filmpje kijken leeft dat beest nog en komt hij op mij afvliegen.![]()
![]()
En nu kan ik hem dus niet meer vinden en ik zit met mijn rug naar de kamer dus ik zit ook niet chill omdat ik bang ben dat dat beest straks weer in mijn nek zit
hihi mental imagequote:Op donderdag 30 mei 2013 16:26 schreef Mss het volgende:
![]()
Ik normaal ook maar deze sloeg ik uit de lucht.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik rooster ze altijd nog ff na op dat ding
Gran Canariaquote:
Zet hem op een loopband!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd HOE geef je zo'n ding een headshot?
Lekker!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gran Canaria
De Canarische Eilanden
Knaariesse Ailanden
Fuerta Ventura om precies te zijn
Het appartement was echt spotgoedkoop, maar de vlucht viel wat tegen. Maar al met al wel een leuke boeking kunnen doen.
En make-uptips opgeschreven voor morgen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, kzie er weer skon uit! Enne, dezelfde lipstick lijkt me nou niet echt een issue hoor
Tel daarbij de blauwe plekken van de derpy op en we hebben een bont en blauwe Priem morgenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En make-uptips opgeschreven voor morgen?
Ik moet nog dweilen en 3 manden strijken en dan heb ik mijn werk als huisvrouw ook wel weer gedaanben kapot
Straks wel nog even uitzoeken welke nagellak ik op doe.... En uiteraard daarnet mijn middelvinger nagel gescheurden ook mijn hoofd gestoten, teen tegen stofzuiger aan, vinger tussen lade,...... Ik heb me al wat afgevloekt vandaag
it is not my day
Omg ik ben niet de enige met issuesquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:26 schreef Mss het volgende:
![]()
Met kadders.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef RenRen- het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)cute-kitty-cat-dress
Omg, deze ga ik kopen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weer twee uur van mijn leven verspild aan age of empires
Oeiquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze is ook zo briljant, doet me denken aan een oud gordijn.http://topvintage.nl/nl/v(...)l-flower-swing-dress
En dan met een Enyslip en bh erbijquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef RenRen- het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)cute-kitty-cat-dress
Omg, deze ga ik kopen.
Ik mocht vandaag lopen maar mijn enkels doen echt pijn. Toen ik een stukje de straat over wilde rennen toen ik voor een auto langs wilde deed het helemaal pijnquote:
Fuuuuuquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mocht vandaag lopen maar mijn enkels doen echt pijn. Toen ik een stukje de straat over wilde rennen toen ik voor een auto langs wilde deed het helemaal pijnkut oefeningen.
Nee, ik ben vanmiddag al geweest.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jij gaat morgen toch weer? Ik weet niet of dat voor mij slim is
Oh dat had ik gemistquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanmiddag al geweest.
Had 't ook niet aangekondigd verder ofzo.quote:
Ik heb er een die er op lijkt en die valt bij mij op 5cm onder m'n knie. Ofzo. Wel echt duidelijk over de knie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:35 schreef RenRen- het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)pberry-vintage-dress
Iedereen hier had toch deze gekocht? Hoe valt hij bij de knieen? Ver onder de knieen?
Tetters jongequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:38 schreef RenRen- het volgende:
Dan misschien niet zo'n goed idee...
Benen zijn zowat het enige wat ik wel wil laten zien
Beetje van beiden.quote:
gran canaria is een van de Canarische eilanden, blondiequote:Op donderdag 30 mei 2013 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gran Canaria
De Canarische Eilanden
Knaariesse Ailanden
Fuerta Ventura om precies te zijn
Het appartement was echt spotgoedkoop, maar de vlucht viel wat tegen. Maar al met al wel een leuke boeking kunnen doen.
we kwamen tot de conclusie dat ik vrijwel alles al wist. Maar wel enkele zinnige tips gehad die ik zéker kan gebruikenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En make-uptips opgeschreven voor morgen?
Ik moet nog dweilen en 3 manden strijken en dan heb ik mijn werk als huisvrouw ook wel weer gedaanben kapot
Straks wel nog even uitzoeken welke nagellak ik op doe.... En uiteraard daarnet mijn middelvinger nagel gescheurden ook mijn hoofd gestoten, teen tegen stofzuiger aan, vinger tussen lade,...... Ik heb me al wat afgevloekt vandaag
it is not my day
Altijd hendigquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we kwamen tot de conclusie dat ik vrijwel alles al wist. Maar wel enkele zinnige tips gehad die ik zéker kan gebruiken
strijkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:13 schreef PriemGirl het volgende:
Grmfpl *gooit alle kleren weg en koopt allemaal nieuwe*
Zo, hoef ik niet meer te strijken
die heb je nota bene zelf aan gehad in turquoisequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:35 schreef RenRen- het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)pberry-vintage-dress
Iedereen hier had toch deze gekocht? Hoe valt hij bij de knieen? Ver onder de knieen?
Wat wat wat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:15 schreef Mss het volgende:
Dat aidsbeest is nog altijd nergens te bekennen
Ja maar dan nogquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Biefstukpuntjes met wokgroenten, chilisausje en rijst
Moet ik misschien ook maar doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:13 schreef PriemGirl het volgende:
Grmfpl *gooit alle kleren weg en koopt allemaal nieuwe*
Zo, hoef ik niet meer te strijken
Ja maar ze zijn wel VIESSSS en straks zit hij in mijn harenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
... het is een langpootmug, die steekt niet eens
Jaaa, dat weet ik, maaaarquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb je nota bene zelf aan gehad in turquoise
Ik wil niet koken en wok halen, maar brum wil geen wok.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom de?
Is lekker en makkelijk
Het is amper koken, het wachten tot de rijst klaar is duurt het langst en de rest is in de tussentijd klaarquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil niet koken en wok halen, maar brum wil geen wok.
Ik wil geen enkele handeling uitvoeren, dat het niet lang duurt en makkelijk is weet ik ook welquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is amper koken, het wachten tot de rijst klaar is duurt het langst en de rest is in de tussentijd klaar
Krieltjes met filet a la minute en boontjesquote:
ermnermquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Krieltjes met filet a la minute en boontjes
O NO YOU DIDN'T!quote:
Dat weet ik wel maar het klinkt zo leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gran canaria is een van de Canarische eilanden, blondie![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar het klinkt zo leuk
Of had ik dan de andere eilanden ook op moeten noemen?
Dan kom ik niet verder dan Gran Canaria, Fuenta Ventura en Lanzorotequote:
En de kleine eilandjes...damn you Wikipediaquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik mis alleen maar La Palma, Tenerife en La Gomera
WAAROM GA JE NIET NAAR TENERIFE!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan kom ik niet verder dan Gran Canaria, Fuenta Ventura en Lanzorote
Ik wou net zeggen: WEET JIJ ZE WEL DAN?? HE? HE? HE?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
La gomera wist ik overigens niet. Van de grotere.
Duurderquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAAROM GA JE NIET NAAR TENERIFE!
glijbanenpark
Je laatste avondmaal als ongehuwdequote:
nee, niet allemaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: WEET JIJ ZE WEL DAN?? HE? HE? HE?
Maar wel dus
stfuquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je laatste avondmaal als ongehuwde
Lesbosquote:
quote:
hehehe daarom juistquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ja doei, dat weet niemand![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Griekse_eilanden
Dafuq is deze?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ja doei, dat weet niemand![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Griekse_eilanden
Dafuq 6000 en dafuq 78 bewoonde?quote:Dit is een lijst van enkele van de meer dan 6000 eilanden van Griekenland. Slechts 78 eilanden hebben 100 of meer inwoners.
hoho. Met meer dan 100 bewoners.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq 6000 en dafuq 78 bewoonde?
Ja maar ik vind 78 al zo veel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef Puckzzz het volgende:
Als je erover na gaat denken dan wordt t alleen maar erger jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soberso altijd een heel goed idee vlak voor een autoritquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, naai de ADHD puber flink op van te voren, daar wordt iedereen blij van!
Ja dat bedoelde ik ook te zeggen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je erover na gaat denken dan wordt t alleen maar erger ja
Of het bandje presenteren als "zo, nu heb je er geen last meer van". Klaar, geen aandacht meerquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook te zeggen.
Maar als het over hem gaat wordt er nogal es overgevoelig gereageerd.
Ik wil er een bepaalde nonchalance in houden, zo van doe ook dat bandje ff om joh!
Ja want omgekeerde psychologie!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of het bandje presenteren als "zo, nu heb je er geen last meer van". Klaar, geen aandacht meer
Heel goed plan, ook omdat we nog uren in een vliegtuig gaan zittenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar je kunt natuurlijk ook om de 10 minuten vragen of hij nog niet misselijk is
ben je al misselijk? Ben je al zenuwachtig?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar je kunt natuurlijk ook om de 10 minuten vragen of hij nog niet misselijk is
SPANNEND ALLEMAAL HE??quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je al misselijk? Ben je al zenuwachtig?
reserveslippers? Reservesokken? Reserve reservesokken???quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
heb je alles wel bij je?
zwembroeken?
korte broeken?
sokken?
onderbroeken?
slippers? OMG je hebt toch wel je slippers he???ik zie het helemaal voor me...ocherme..
ik las met de hond naar Engeland. Toen werd het een heel gek verhaal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik nam vroegah altijd pilletjes tegen misselijkheid als we met de pond naar Engeland gingen. Eigenlijk voornamelijk preventief, echt last had ik meestal niet.
Toen hebben we een keer op de boot in een storm gegeven. En ik geloof dat ik de enige op die hele boot was die een pilletje had genomen. Dus iedereen ging her en der over z'n nek, hele wc vol, iedereen misselijk en ik waggelde daar heel vrolijk doorheen van "hihi, kiek ik ga van links naar rechts". Dat was echt fantastisch
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:50 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe ga je met een pond naar Engeland?
Wat voor pond? Gehakt? Suiker? Meel?
Godverdomme wat heb ik de laatste tijdquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:50 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe ga je met een pond naar Engeland?
Wat voor pond? Gehakt? Suiker? Meel?
Want met een pond is het volkomen normaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik las met de hond naar Engeland. Toen werd het een heel gek verhaal.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
reserveslippers? Reservesokken? Reserve reservesokken???
ZEIKEN ALS HET EINDELIJK EENS WARM IS!quote:
dat konden mijn hersenen beter verwerken jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Want met een pond is het volkomen normaal
Als je dan maar wel een t plakt waart 'ie nie hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik laat alle d's en t's aan het ein van woorden wel gewoon weg
Dat ga je niet reddenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik laat alle d's en t's aan het ein van woorden wel gewoon weg
woort? helt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Of gewoon alles met een t voortaanfonetisch schrift
ohzo. nee ik zeurde over de benauwdheid in de trein. was echt heel matigquote:
Zelfdequote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ohzo. nee ik zeurde over de benauwdheid in de trein. was echt heel matig
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nike air max in de stad gezien en nu wil ik ze gaan kopen
Ja, en toffe kleurtjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nike air max![]()
Die dingen zitten zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |