Voor je data. Weet niet of het ook voor apps geldt. En je hebt gelijk, maar lui.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dunno
Maar waarom zou je anders een backup kunnen maken, dus zou het gewoon uittesten?
Ik was, toen mijn eerste iPhone overleden was, verbaasd over hoe compleet die backup was. Echt ALLES had ik terug, tot aan de internetpagina's die op dat moment open stonden aan toequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor je data. Weet niet of het ook voor apps geldt. En je hebt gelijk, maar lui.
Ja, ik heb daarna wel een aantal apps eraf geflikkerd waar ik eigenlijk toch niks mee deedquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of je zet niks terug, dan krijg je uiteindelijk ook alleen maar de zooi terug die je ook echt gebruikte en nu mist. Grote schoonmaak dit dat alles
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
Wall-e zou na 3 meter al zeuren dat zijn bak vol is of dat ie niet verder kan rijden door te hoge opstapeling van stof.I kid you not
wist niet eens meer dat daar bruin laminaat lag
![]()
ok zo erg ook weer niet, maar het was wel een bende
Ik had dat toestel pas kort en was blij dat ik m eindelijk naar wens had ingeregeldquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of je zet niks terug, dan krijg je uiteindelijk ook alleen maar de zooi terug die je ook echt gebruikte en nu mist. Grote schoonmaak dit dat alles
Dan backup terugzettenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had dat toestel pas kort en was blij dat ik m eindelijk naar wens had ingeregeld
Ermahgerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
Wall-e zou na 3 meter al zeuren dat zijn bak vol is of dat ie niet verder kan rijden door te hoge opstapeling van stof.I kid you not
wist niet eens meer dat daar bruin laminaat lag
![]()
ok zo erg ook weer niet, maar het was wel een bende
Waarom heb je dan je haren gewassenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net mijn haren gewassen. Maar ik wil nog ergens hardlopen tussen nu en de bruiloft. Dus dan moet ik nog een keer haren wassen. First world problems to the max
Omdat ik me vies voeldequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom heb je dan je haren gewassen
Hehequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja dat vind ik alsnog meh vaak, AHWELL alsof het zo erg is
Ik ook, maar dit was een failplanningquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe
Ik bepaald aan het begin van de week altijd wanneer ik mijn haar allemaal wil wassen, daarbij rekening houdend met sporten/feestjes etc.
I need more bacon! Verder:quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bacon & eggs deken, hoe vet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bacon & eggs deken, hoe vet
[ afbeelding ]
Is het niet haar auto?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had mama een smsje gestuurd dat ik gister thuis was en dat we de auto mee hebben, geen reactie. Wedden dat ik vanavond een telefoontje krijg WAAR IS DE AUTO ERMAHGERD HIJ IS WEG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |