Ja natuurlijk persoonlijkheid is ook erg belangrijk.Maar als je er dan nog is leuk uitziet heb je het dan nog beter voorelkaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef Luxuria het volgende:
Ik kan alleen vanuit mezelf spreken.
Ik vind mezelf niet lelijk en er best goed uitzien. En ja ik ben gelukkig. Heb een super vriendinnengroep, ben sociaal waardoor ik met iedereen klets en leuke nieuwe contacten opdoe.
Op werkgebied gaat het me ook goed.
Maar ik denk niet dat dit door mijn uiterlijk komt, maar gewoon wie ik ben als persoon.
Pics ter beoordeling.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef Luxuria het volgende:
Ik kan alleen vanuit mezelf spreken.
Ik vind mezelf niet lelijk en er best goed uitzien. En ja ik ben gelukkig. Heb een super vriendinnengroep, ben sociaal waardoor ik met iedereen klets en leuke nieuwe contacten opdoe.
Op werkgebied gaat het me ook goed.
Maar ik denk niet dat dit door mijn uiterlijk komt, maar gewoon wie ik ben als persoon.
Een mooi uiterlijk helpt. Vooral in sommige takken van het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:48 schreef britneycheers het volgende:
In een onderzoek las ik dat mooie mensen gelukkig en succesvoller zijn dan lelijke mensen.
Wat ik dan niet snap is,wat houd "mooi" in precies dan want dat ligt toch altijd in the eye of the beholder.
En hebben lelijke mensen meer moeite met een baan vinden?
Ja. Simpele logica.quote:Hebben mooie mensen meer keus qua partners?
Die moeten iets meer moeite doen, maar kunnen het compenseren met bv. sociale skillsquote:En hoe zit het met de middelmatige persoon?
Maar waarom ben je dan gelukkig als je mooi bent?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:53 schreef HPLC het volgende:
Gelukkig ja, succesvol nee. Althans dat denk ik.
Mooie mensen vrouwen zijn vaak onzeker als de pest.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:55 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maar waarom ben je dan gelukkig als je mooi bent?
Ja dat is wel zo. Als een aantrekkelijke man met mij flirt heb ik daar toch meer gevoelens bij dan dat een minder aantrekkelijke man dat doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:54 schreef Differ het volgende:
[..]
Pics ter beoordeling.
ON: Ik denk dat "mooiere" mensen het wel een stukkie gemakkelijker afgaat dan bijvoorbeeld die Marc of Marcel van dat programma "Ik heb het nog nooit gedaan".
Niet alleen op relatie/sexueel gebied, maar ook met werk vinden en contacten opdoen en dergelijken.
Een aantrekkelijk uiterlijk voor de meeste personen. Gelukkig : Blij zijn met wie je bent en wat je hebtquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:56 schreef Netsplitter het volgende:
Definieer mooi en definieer gelukkig eens TS.
Ja dat is waar ze krijgen vaker complimenten etc. maar ze gaan nog steeds door dezelfde ups and downs als de gewone mens ookal lijkt vaak van nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Mooie mensen hebben een voordeel natuurlijk. Mooi zijn is redelijk objectief, er is in deze samenleving wel een bepaald beeld van wat iemand mooi maakt en iemand niet.
Maar het begint in de jeugd natuurlijk. Mooie kinderen krijgen meer complimenten van andere kinderen en worden leuker behandeld, waardoor ze ook opgroeien met een positievere blik op het leven waardoor ze gelukkiger en succesvol zijn.
Denk aan een mooi meisje dat alleen maar complimenten krijgt van haar vriendinnen en waar de leukste jongens erop afstappen. Of een knappe jongen die door zijn uiterlijk meer respect krijgt van zijn omgeving. Deze jongen en meisje groeien op met een leukere levenservaring dan anderen en daardoor meer zelfverzekerd en positief zijn.
Een ander voordeel is dat mooie mensen vaak gezonder zijn dan lelijke mensen. Knappe mensen hebben vaak (niet altijd) een gezondere lichaam waardoor ze beter kunnen presteren.
Hoeft niet per se natuurlijk. Maar ik denk dat gemiddeld gezien een mooier mens gelukkiger is dan een lelijk mens. Maar de definitie van mooi en lelijk is en blijft natuurlijk vaag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:55 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maar waarom ben je dan gelukkig als je mooi bent?
Als kiwi heb ik het natuurlijk zeer gemakkelijk in het leven, maar ik kan me voorstellen dat lelijke mensen toch echt minder opties hebben. Men kiest in een sollicitatieprocedure (zeker bij gelijke geschiktheid) toch eerder voor dat lekkere wijf. Je moet er toch 8 uur per werkdag tegenaan kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:48 schreef britneycheers het volgende:
In een onderzoek las ik dat mooie mensen gelukkig en succesvoller zijn dan lelijke mensen.
Wat ik dan niet snap is,wat houd "mooi" in precies dan want dat ligt toch altijd in the eye of the beholder.
Hebben mooie mensen meer keus qua partners?
En hoe zit het met de middelmatige persoon?
Dat waren mijn vragen
Meh die nemen ze bij ons anders niet aan, zet hier een lekker wijf neer "and everybody loses his mind"quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als kiwi heb ik het natuurlijk zeer gemakkelijk in het leven, maar ik kan me voorstellen dat lelijke mensen toch echt minder opties hebben. Men kiest in een sollicitatieprocedure (zeker bij gelijke geschiktheid) toch eerder voor dat lekkere wijf. Je moet er toch 8 uur per werkdag tegenaan kijken.
Dudequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:18 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Meh die nemen ze bij ons anders niet aan, zet hier een lekker wijf neer "and everybody loses his mind"![]()
Dus nu worden er alleen oude uitgedroogde dames aangenomen.
definieer aantrekkelijk en blijquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Een aantrekkelijk uiterlijk voor de meeste personen. Gelukkig : Blij zijn met wie je bent en wat je hebt
Haha een ict bedrijf ach we hebben dan weer de mazzel dat er 2 bedrijven met alleen maar dames naast ons staan. Zo hebben we elke dag een betere voorraad aan vrouwelijk schoon.quote:
Het zal er vooral mee te maken hebben hoe je jezelf ziet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:48 schreef britneycheers het volgende:
Hebben mooie mensen meer keus qua partners?
En hoe zit het met de middelmatige persoon?
Dat waren mijn vragen
Hebben ze daar geen ict'er nodig dan? Solliciteren man!!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Haha een ict bedrijf ach we hebben dan weer de mazzel dat er 2 bedrijven met alleen maar dames naast ons staan. Zo hebben we elke dag een betere voorraad aan vrouwelijk schoon.
Modepoppetjes af en aan
Dan creëer je jaloezie. Beter gezamenlijk vanuit je eigen toren blijven kijken. Is ook minder eng voor die zolderautisten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen ict'er nodig dan? Solliciteren man!!!
En het probleem is?quote:
Ik zie het trouwens al helemaal voor me, zulke bedrijven kennendequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Haha een ict bedrijf ach we hebben dan weer de mazzel dat er 2 bedrijven met alleen maar dames naast ons staan. Zo hebben we elke dag een betere voorraad aan vrouwelijk schoon.
Modepoppetjes af en aan
Haha we missen af en toe wel scorebordjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zie het trouwens al helemaal voor me, zulke bedrijven kennende
Haha op t moment niet maar mochten weer mensen gaan aannemen laat ik t weten krijg ik een bonusquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen ict'er nodig dan? Solliciteren man!!!
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik altijd voor het 'lekkere wijf' zou gaan als ik mocht aannemen. Lekkere wijven zijn buiten hun werk vaak ook nog heel druk bezig omdat ze vast een enorm sociaal leven hebben, uitgaan, misschien nog modellenwerk erbij doen dat soort dingen..quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als kiwi heb ik het natuurlijk zeer gemakkelijk in het leven, maar ik kan me voorstellen dat lelijke mensen toch echt minder opties hebben. Men kiest in een sollicitatieprocedure (zeker bij gelijke geschiktheid) toch eerder voor dat lekkere wijf. Je moet er toch 8 uur per werkdag tegenaan kijken.
Hij bedoelt bij dat vrouwenbedrijf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:43 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Haha op t moment niet maar mochten weer mensen gaan aannemen laat ik t weten krijg ik een bonus
Werkelijk, al doet ze ieder weekend een playboy-photoshoot. Het kan me in dat opzicht aan mijn anus oxideren wat een werkneemster buiten haar werk doet, zolang iemand tijdens werktijd maar goed functioneert. Als ze een gruwelijk lekker wijf is, sociaal vaardig en goed in haar werk is levert dat waarschijnlijk juist meer omzet en winst op.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik altijd voor het 'lekkere wijf' zou gaan als ik mocht aannemen. Lekkere wijven zijn buiten hun werk vaak ook nog heel druk bezig omdat ze vast een enorm sociaal leven hebben, uitgaan, misschien nog modellenwerk erbij doen dat soort dingen..
Misschien niet geheel een geldige redenering, maar van een lelijke of gemiddelde chick zou ik op de een of andere manier meer toewijding en inzet verwachten dan van een gruwelijk lekker wijf
Exactemundoquote:
Maar als je mooi bent en geen zelfvertrouwen hebt maar verlegenheid of iets dan straal je toch wat uit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:32 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Het zal er vooral mee te maken hebben hoe je jezelf ziet.
Ben je tevreden over jezelf: dan straal je zelfvertrouwen uit.
Zelfvertrouwen is altijd goed met betrekking tot het vinden van een baan/ partner.
Beter dan wanneer je geen zelfvertrouwen uitstraalt.
Iemand die ik afgrijselijk, afschuwelijk, afstotelijk, afzichtelijk, gruwelijk, mismaakt, misvormd, onesthetisch, onfraai, onknap, onooglijk, wanstaltig, of weerzinwekkend vind om te zien.quote:
Onverzorg uiterlijk, overgewicht. een onsysmetrisch gezicht.quote:
Hoezo sneller als domquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:48 schreef pokkerdepok het volgende:
ieder zn problemen, geluk is iets persoonlijks.
maar als mooi iemand heb je het zeker makkelijker, en zal je meer geluk aantrekken. mensen willen je graag in de buurt hebben, en dat helpt ook in een carriere.
het risico is wel weer dat je als mooi iemand sneller als dom wordt gezien.
Dat is toch niet lelijk?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Iemand die ik afgrijselijk, afschuwelijk, afstotelijk, afzichtelijk, gruwelijk, mismaakt, misvormd, onesthetisch, onfraai, onknap, onooglijk, wanstaltig, of weerzinwekkend vind om te zien.
Goed verzorg uiterlijk,uitraling etc tja wat ik aantrekkelijk vind aan een man vind niet iedereen. en blij als je je goed voeltquote:
Mooie mensen die aardig zijn, en niet blaken van het zelfvertrouwen zijn misschien eerder bescheiden. Bescheidenheid siert een mens ook.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:59 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maar als je mooi bent en geen zelfvertrouwen hebt maar verlegenheid of iets dan straal je toch wat uit.
Ik vind mooie mensen die heel aardig zijn en niet vol van zelfvertrouwen zijn toch iets hebben wat ze siert.
Wanneer iemand knap en dan arrogant is maakt het ze toch een stuk minder mooi na verloop van tijd
Aan arrogantie kan je niet altijd wat doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Mooie mensen die aardig zijn, en niet blaken van het zelfvertrouwen zijn misschien eerder bescheiden. Bescheidenheid siert een mens ook.
Arrogantie schrikt sneller af over het algemeen.
Zelfvertrouwen is goed, en mooi, arrogantie is net een stap te ver.
Tuurlijk kun je daar wel iets aan doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Aan arrogantie kan je niet altijd wat doen.
Ik ben niet arrogant, maar zo werd ik wel gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |