abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127183276

----------------------------------- STONERMEET -----------------------------------
---------------------------------- zondag 30 juni -----------------------------------
---------------------------- 13:00 - Utrecht Centraal -----------------------------

Bring your own weed, food and drinks. Delen mag altijd, natuurlijk :7
Kijk wie er met je mee kan reizen (auto/trein/vliegtuig/driewieler) om eventueel de reiskosten mee te delen :Y
Treinreizigers die meer dan ¤17,50 kwijt zijn voor het treinkaartje naar Utrecht: koop dit nu *O*

http://www.hema.nl/onlinewinkelen/lekker-weg/Pages/ns-actie.aspx

Aanwezigen:
- Moira.
- Monopoly
- Amarantha
- Ugjerke
- Olment
- Sardu
- Klojo120
- Unscrewed

quote:
DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
quote:
DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.

Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn :D
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.

Maar goed, post hier dus als je stoned bent *O*
De vorige delen van deze reeks staan hier.
De OP vind je hier.

Stoners:
moirapoly.jpg g8ic9.gif Mano2.gif Big%20smoke.gif leuken%20ui.jpg Tonydrums.gif ollie.png hakken60.gif coderood.jpg sphinx.jpg hajeeonz.gif images.jpg ui.jpg pic.jpg 28a0y9s.gif noiconn.png kerst.gif resizedimage.jpg UI.JPG ren.gif xIbSO.gif avatar1.gif Fritomlogo.png Hallon.png ui.png smit.gif nerdd.gif stonedSmiley.png imagesCATEM7QA.jpg mononokeicon.png flat2.gif ocdance1.gif 15z1jq0.gif av1.jpg berenpak2.jpg 0.gif 30ded03.jpg Zombieclown.gif pestilence.jpg FOK%20UI.jpg Chelios.gif
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbij O+ Of als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden :@

Jointjes draaien:

SPOILER: Skills van Mano_
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Inside-out skills van sinepedraap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.
SPOILER: Skills van Piye
SPOILER: Skills van Aap1000
SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88
SPOILER: Skills van Dr.Mikey
SPOILER: Skills van Dientje12
SPOILER: Skills van Amarantha
SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het om
Andere hendige tuts:

SPOILER: Ster-tip van edjuh18
SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraap
SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoes
SPOILER: Horse van CodeRood
SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)
Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje _O_

Stonerkunst:
SPOILER: By Mano_
SPOILER: By Studeur
SPOILER: By Murdera
SPOILER: By GibsonLesPaul88
SPOILER: By Studeur
Vette stoner muziek

Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)

Stoner Movie TiP
SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homo
Stonervoer en -drinken:
SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'
quote:
19s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...

[ Bericht 0% gewijzigd door Nestalgie op 30-05-2013 11:58:15 ]
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:28:04 #2
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127183301
FiPo
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
pi_127183411
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Unscrewed het volgende:
FiPo
Lees dit verhaal eens zou ik zeggen :D

http://www.viewdocsonline.com/document/3flur5

Eyeopener hier :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_127183414
Ahoy maatjes!
pi_127183495
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef Nestalgie het volgende:
Ahoy maatjes!
Godver, in het GTA topic heb ik echt vaak om je moeten lachen :')
pi_127183579
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef Nestalgie het volgende:
Ahoy maatjes!
Bedenk wel.. Door je topickaap mag je wel telkens de OP gaan aanpassen als er iets veranderd met de Meet :D
pi_127183656
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:31 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Hallo
Hoi :D
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:33:13 #8
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127183716
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef Olment het volgende:

[..]

Lees dit verhaal eens zou ik zeggen :D

http://www.viewdocsonline.com/document/3flur5

Eyeopener hier :D
Mijn ogen zijn al ge-opend. Heb alleen nergens motivatie voor. Ik weet precies hoe de wereld in elkaar steekt... maar in de praktijk ben ik gewoon zo moe en uitgeput dat ik niks voor elkaar kan krijgen.. daarom nu deze vier-dubbele faceroll op mijn toetsenbord: myujhrgtfvgtvyjuhnuhnuhnuhnuhnuhnuhntfrggggggggggghyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujtfrgd
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:33:15 #9
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_127183718
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:31 schreef Olment het volgende:

[..]

Bedenk wel.. Door je topickaap mag je wel telkens de OP gaan aanpassen als er iets veranderd met de Meet :D
Hij kan beginnen met zijn eigen naam toevoegen aan het lijstje aanwezigen. :D ^O^
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_127183762
die OP fucked mn browser zwaar ik kan pas vanaf page 2 posten
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:34:30 #11
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127183829
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef Nestalgie het volgende:
die OP fucked mn browser zwaar ik kan pas vanaf page 2 posten
Dit is page 1. Leugenaar. :(
  roze woensdag 29 mei 2013 @ 23:37:11 #12
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127184062
Ik denk dat ik langzamerhand over A. begin heen te komen. Ben net zo hard afgewezen dat ik er wel klaar mee ben haha.

SPOILER
Your beauty never ever scared me.
pi_127184084
quote:
10s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Dit is page 1. Leugenaar. :(
Ja ik moet heel snel typen anders schakelt dat ding weer mn browserruit. Maar met deze browser gaat het tot nu toe goed
pi_127184135
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik langzamerhand over A. begin heen te komen. Ben net zo hard afgewezen dat ik er wel klaar mee ben haha.

SPOILER
Snap wel dat je er klaar mee bent, als je net over hem heen bent gekomen.
  roze woensdag 29 mei 2013 @ 23:38:49 #15
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127184191
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:38 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Snap wel dat je er klaar mee bent, als je net over hem heen bent gekomen.
Haha.. Was het maar zo'n feest ;) Hij heeft me juist duidelijk gemaakt dat nooit meer te willen. Dus tja dan kan ik maar beter verder gaan
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:39:56 #16
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127184286
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Ja ik moet heel snel typen anders schakelt dat ding weer mn browserruit. Maar met deze browser gaat het tot nu toe goed
Gebruik gewoon Chromium.
http://download-chromium.appspot.com/
Klik op download, open de .zip, open de map in de .zip en dubbelklik op Chrome.exe
  roze woensdag 29 mei 2013 @ 23:39:59 #17
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127184289
Sowieso beetje hard gezegd tegen A. dat hij wel andere meiden kan neuken. Was die best wel boos over. Tja.. I don't care anymore :')
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:40:23 #18
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_127184323
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:38 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Haha.. Was het maar zo'n feest ;) Hij heeft me juist duidelijk gemaakt dat nooit meer te willen. Dus tja dan kan ik maar beter verder gaan
Gelukkig lopen er wel meer rond. :Y)
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:40:36 #19
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127184343
quote:

[..]

Dat moest je al veel en veel eerder doen, lieve schat. :*
pi_127184367
quote:

[..]

Gewoon over heen stappen, en met mij afspreken x.
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:41:19 #21
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127184400
Volgens mij zei ik ergens 100 delen geleden dat relaties 'opnieuw proberen' nooit zal werken. Je gaat uit elkaar met een reden.
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:41:29 #22
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127184414
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

_O-
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:42:07 #23
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_127184459
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Mijn vaarwater, wat doe je? ;(

:P
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  roze woensdag 29 mei 2013 @ 23:44:03 #24
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127184627
Oh en ik heb tegen hem gezegd dat ik wel met mijn ex ga neuken :') Ik heb shit echt erger gemaakt. Maar ja na die afwijzing kon het haast niet erger. Hij duwde me ook nog eens achterover op bed, in wurghouding om me duidelijk te maken dat die hij wou slapen. Gaat ook wel beetje ver. Daarna heb ik dus dat eerste gezegd en dat van die andere meiden. Haha.. :')
pi_127184632
quote:
10s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:42 schreef Sardu het volgende:

[..]

Mijn vaarwater, wat doe je? ;(

:P
Maar ik heb hem toch gekocht, hehe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: