Ik heb het niet verzonnenquote:
Wat een respectloze dochter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had er misschien iets mee te maken dat zijn dochter luidruchtig lag te genieten 2 meter van zijn bed.
Of dat we de badkamer nogal bezet hielden.
Of dat er ineens vlekken op de bank zaten.
Ooit een postbode horen rappen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe heb jij teksten kunnen schrijven zonder Pritt-stift? HOE?!!!
Ok nu hou ik op
Vadersquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Och zo eenNou.. Ja..
Nee, ik zeg niks.. Maar herkenbaar ja
Dochtersquote:
Bitch, TNT, doe de groeten aan je exquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit een postbode horen rappen?
030 mofoquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bitch, TNT, doe de groeten aan je ex
NU NIET MEER IK MOET LACHEN
Fixedquote:
KNNNGGGRRRRTTTquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
030 mofo![]()
Met je herman broodacademie
Nee, dat zei die nietquote:
Hardopquote:
Sorry, ik had niet in de gaten dat je serieus was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is echt iets wat ik nimmer zal begrijpen van de Nederlandse cultuur.
Dat ook, ja.quote:
Had ik ook met nl'se chick. Ouders beneden terwijl ik boven haar uit elkaar trokquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is echt iets wat ik nimmer zal begrijpen van de Nederlandse cultuur.
Bwehehehequote:
Laat ik t zo zeggen dat ik een mama'skindje ben, ook al lopen we heel vaak op elkaar te bitchen.. Hoort bij ons, vind ik fijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik had niet in de gaten dat je serieus was.
Wat is het dat je niet begrijpt?
[..]
Dat ook, ja.
Hoe zijn jouw ouders?
En hoe jong ben je nu danquote:
Awwwquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:41 schreef Dqod het volgende:
Laat ik t zo zeggen dat ik een mama'skindje ben, ook al lopen we heel vaak op elkaar te bitchen.. Hoort bij ons, vind ik fijn
Band met m'n vader is vrij neutraal ofzo
Verder zijn ze erg grefo en ouderwets, ook al proberen ze met de tijd mee te gaan![]()
Kan gewoon nog steeds dan hoor :$quote:
Wat ben ik toch vertederend eh?quote:
Ik zie het niet voor me dat ik kreun en mijn vader beneden de krant leest..quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Had ik ook met nl'se chick. Ouders beneden terwijl ik boven haar uit elkaar trok![]()
wanneer gaan we weer willy de walrus spelen?quote:
Ontzettend.quote:
Ambi is oud, ik ben een manquote:
Hoe moet ik dit voor me zien, exactly?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontzettend.
Ik zou je tot een balletje willen rollen mezelf om je heen wikkelen.
Ja.. Zelfs wij kunnen nog ff sisquote:
Gebeurt ook nog steeds, alleen bij mij thuis nuquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan gewoon nog steeds dan hoor :$
Of ben ik gewoon walgelijk
Oh wacht, don't answer that
Wat kunnen wij nog ff ?quote:
I know right..quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie het niet voor me dat ik kreun en mijn vader beneden de krant leest..
Ouders opbellen, wachten tot ze oppakken en gaan met die banaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gebeurt ook nog steeds, alleen bij mij thuis nu
Ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat kunnen wij nog ff ?
Naar de wc?
ik weet niet wat dat isquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer willy de walrus spelen?
Quequote:
Vind je mij 40 lijkenquote:
Verbrand ik daar calorietjes mee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, soort van spooning, maar dan wat extremer?
Ik ga liever in mijn eentjequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ouders opbellen, wachten tot ze oppakken en gaan met die banaan
[..]
Ook
Ik ook, anders krijg ik er geen druppel uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
nee sportenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef Dqod het volgende:
Ik vind het wel tijd voor een glaasje alcohol, wat jullie
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook, anders krijg ik er geen druppel uitNou .. geen moeite mee.. maar gewoon privacy je weetzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |