HOEquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
2e hands koelkast/vriezercombinatie van 1.70m voor 50 euro op de kop getikt
Ja klopt, als je naar de gemiddeldes kijkt zie je ook dat ik het gedurende het jaar een beetje op trekquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ziet er erger uit dan dat het isAllemaal voldoendes toch?
die gast ging verhuizen en in de koelkast zitten een paar plekjes waar ik geen last van heb dus hij wou hem goedkoop weg doenquote:
Ik had hetzelfde, begonnen met 4 onvoldoendes in Havo 3 en geeindigt met 0!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja klopt, als je naar de gemiddeldes kijkt zie je ook dat ik het gedurende het jaar een beetje op trek
naisquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die gast ging verhuizen en in de koelkast zitten een paar plekjes waar ik geen last van heb dus hij wou hem goedkoop weg doen
Dealio. Ga ook eens een keer mee shoppen want volgens mij heb ik daar ook hulp bij nodigquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA als je op kamers gaat help ik je wel met dingen kopen enzo
ik ben er onderhand zo pro in geworden
Tostiijzers hosselenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA als je op kamers gaat help ik je wel met dingen kopen enzo
ik ben er onderhand zo pro in geworden
shoppen voor meubels of klerenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dealio. Ga ook eens een keer mee shoppen want volgens mij heb ik daar ook hulp bij nodig
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:42 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
2e keer 4vwo, economie en m&o waren niet echt m'n sterkste punt omdat ik een autist als leraar had en een incompleet boek
Zie mij dan van een 4 naar een 7 gemiddeld gaan voor ecoquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:42 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
2e keer 4vwo, economie en m&o waren niet echt m'n sterkste punt omdat ik een autist als leraar had en een incompleet boek
Klerenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
shoppen voor meubels of kleren
nee kijk maar goed, eerste keer 4e klas deed ik N&Tquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]maar je had het al een jaar lang gehad
oh okequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef msacras het volgende:
[..]
nee kijk maar goed, eerste keer 4e klas deed ik N&T
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |