quote:
quote:
Een brandweerautoquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]wat wil ie dan worden als ie groot is?
Snipen vanaf een JSF was het toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Daarna ga ik de ECO doen, die fix ik makkelijk want ik heb al voorervaring.
Dat kan toch ook?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Snipen vanaf een JSF was het toch?
Tuurlijk niet, de Duiters vliegen niet met de JSF, dus dat is dan nog altijd snipen vanaf de Eurofighter.quote:
Heeft ie niet nog ergens een oude Sonderkraftfahrzeug 250 in z'n garage staan? Vind ik wel wat voor emquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, de Duiters vliegen niet met de JSF, dus dat is dan nog altijd snipen vanaf de Eurofighter.
Kinderachtig zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laat me met rust; je hebt iets gesnoven en je bent aan het raaskallen
open je ogen..quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil normaal kunnen Fok!ken zonder al jouw conspiracy's
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil normaal kunnen Fok!ken zonder al jouw conspiracy's
Na, Nibb-it is meer van dit spulquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Heeft ie niet nog ergens een oude Sonderkraftfahrzeug 250 in z'n garage staan? Vind ik wel wat voor em
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |