abonnement Unibet Coolblue
pi_127354558
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:01 schreef Mubassie het volgende:
Hier nog een aanmelding *O*
21 juni 2013 is onze dag!
Eindelijk klaar met al het geregel, aftellen kan beginnen...
Enig puntje is dat wij geen openingsdans doen, en nog aan het zoeken zijn voor een leuk alternatief. Ideeën??? :P
welkom en gefeliciteerd!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 3 juni 2013 @ 13:28:40 #77
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_127356673
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:38 schreef Mubassie het volgende:
Dank! Heb je een linkje naar het vorige deel?
Wij kwamen er zoals SQ al zei ook niet uit, maar mijn zusje (ceremoniemeester) had een idee en heeft 1 van de "stukjes" naar voren getrokken naar het entree.
Dus er werd een stukje opgevoerd terwijl wij binnenkwamen, echt super mooi.
Mijn oom (dirigent en concertpianist) trad op mijn zijn ex-vrouw (operazangeres) en ze performden echt een super mooi stuk. Kreeg ik wel echt ff een brok van in mijn keel dat ze dat voor ons deden :Y . Maar ja, niet iedereen heeft iemand in de kennissenkring die dat kan/wil/whatever :P .
Maar het was echt een superoplossing :Y .
pi_127356935
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:28 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Wij kwamen er zoals SQ al zei ook niet uit, maar mijn zusje (ceremoniemeester) had een idee en heeft 1 van de "stukjes" naar voren getrokken naar het entree.
Dus er werd een stukje opgevoerd terwijl wij binnenkwamen, echt super mooi.
Mijn oom (dirigent en concertpianist) trad op mijn zijn ex-vrouw (operazangeres) en ze performden echt een super mooi stuk. Kreeg ik wel echt ff een brok van in mijn keel dat ze dat voor ons deden :Y . Maar ja, niet iedereen heeft iemand in de kennissenkring die dat kan/wil/whatever :P .
Maar het was echt een superoplossing :Y .
En wat kan ze mooi zingen O+ Wellicht vond niet iedereen het mooi; maar zo muzikaal dat ze is ^O^
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_127366236
SQ, wat een geweldige foto's! Vind je 'Quote-foto' ook erg geslaagd ;) Van harte gefeliciteerd!

Ik heb m'n eerste bruiloftirritatie. Wij hebben besloten om voor een kleurthema te gaan: blauw. Niet te strak, maar we vinden het leuk als er in ieder geval een beetje eenheid in zit. Hoeft niet van top tot teen, maar een accentje vinden we leuk. Nou besluit nota bene onze ceremoniemeester om een strapless, lange roze jurk te kopen. Terwijl ik weet dat onze andere gasten wel meegaan in het thema. Pff.. Ik vind het eigenlijk heel irritant, maar ik wil haar in principe ook niets opleggen. Het lijkt me alleen niet zo'n hele grote moeite.. Iemand ervaring met dit soort situaties? Gewoon maar laten gaan? Op de dag zelf kan het me waarschijnlijk toch niks schelen, maar je ziet het natuurlijk ook terug op de foto's.

Het puntje met de openingsdans staat bij ons ook nog open. We kunnen beide niet dansen, maar we willen wel op een gegeven moment een soort kick-off voor de dansvloer. Ik heb ergens al het idee van een soort openingsdans samen met je daggasten gehoord, maar dat lijkt me ook weer zo'n gedoe om het in te studeren. Vooral omdat niet iedereen bij elkaar in de buurt woont. Wel heel gaaf als het goed gaat!
pi_127366426
je kunt het toch ook rustig aankaarten?
gewoon zo van 'waarom heb je voor roze gekozen?' 'jammer ik hoopte echt dat je voor blauw zou gaan want dat lijkt me prachtig'

zoiets
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_127366482
Trouwen en 'feeling blue'geweldige combinatie :') :P

Maar gewoon zeggen "Joh, thema is 'blauw', ga je daar nog wat mee doen? Zouden we wel leuk vinden, want THEMA!" En misschien was ze wel van plan om er een blauw jasje, blauwe hoed, blauwe band ( :') ) of blauw oog bij te dragen!
Ja doei.
pi_127366803
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
Trouwen en 'feeling blue'geweldige combinatie :') :P

Maar gewoon zeggen "Joh, thema is 'blauw', ga je daar nog wat mee doen? Zouden we wel leuk vinden, want THEMA!" En misschien was ze wel van plan om er een blauw jasje, blauwe hoed, blauwe band ( :') ) of blauw oog bij te dragen!
_O-

Mijn zwager weigerde in pak te komen.. Daar deed ie niet aan, Tja, hij is de enige die buiten de boot valt qua kleding, Ik heb mij er niet druk om gemaakt... Nu hebben we hem gelukkig sowieso weinig op de foto's :P
S. 2014
J. 2016
pi_127368316
Ja, ik had het inderdaad al voorzichtig even opgebracht. Dit was gewoon wat ze mooi vond. Tja.. Met andere gasten zou het me ook stukken minder kunnen schelen, maar dit is onze ceremoniemeester aka één van mijn beste vriendinnen.

Ach, einde van de avond zijn we allemaal toch zo blauw als een tientje :z
pi_127368651
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:17 schreef Dwoezel het volgende:
SQ, wat een geweldige foto's! Vind je 'Quote-foto' ook erg geslaagd ;) Van harte gefeliciteerd!

Ik heb m'n eerste bruiloftirritatie. Wij hebben besloten om voor een kleurthema te gaan: blauw. Niet te strak, maar we vinden het leuk als er in ieder geval een beetje eenheid in zit. Hoeft niet van top tot teen, maar een accentje vinden we leuk. Nou besluit nota bene onze ceremoniemeester om een strapless, lange roze jurk te kopen. Terwijl ik weet dat onze andere gasten wel meegaan in het thema. Pff.. Ik vind het eigenlijk heel irritant, maar ik wil haar in principe ook niets opleggen. Het lijkt me alleen niet zo'n hele grote moeite.. Iemand ervaring met dit soort situaties? Gewoon maar laten gaan? Op de dag zelf kan het me waarschijnlijk toch niks schelen, maar je ziet het natuurlijk ook terug op de foto's.

Het puntje met de openingsdans staat bij ons ook nog open. We kunnen beide niet dansen, maar we willen wel op een gegeven moment een soort kick-off voor de dansvloer. Ik heb ergens al het idee van een soort openingsdans samen met je daggasten gehoord, maar dat lijkt me ook weer zo'n gedoe om het in te studeren. Vooral omdat niet iedereen bij elkaar in de buurt woont. Wel heel gaaf als het goed gaat!
Onze vrienden hebben een YouTube filmpje opgenomen waar de man aan het tellen was en de vrouw het dansje voordeed (muziek wilden ze nog niet bekend maken). Dit hebben ze naar alle goeie vrienden gestuurd met het verzoek of we die wilden instuderen. Op de dag zelf zijn zij begonnen met een dansje en na een halve minuut gaven ze een seintje dat iedereen mocht meedoen. En echt iedereen ging op de dansvloer staan en hij is vol gebleven tot 2u :D het was echt tof bedacht :Y

En idd... Subtiel vragen of ze een blauw detail bedacht had? Roze en blauw kunnen erg leuk kleuren :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 3 juni 2013 @ 18:31:47 #85
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_127368979
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:17 schreef Dwoezel het volgende:


Het puntje met de openingsdans staat bij ons ook nog open. We kunnen beide niet dansen, maar we willen wel op een gegeven moment een soort kick-off voor de dansvloer. Ik heb ergens al het idee van een soort openingsdans samen met je daggasten gehoord, maar dat lijkt me ook weer zo'n gedoe om het in te studeren. Vooral omdat niet iedereen bij elkaar in de buurt woont. Wel heel gaaf als het goed gaat!
Als je dat wil dan kun je of voor een bekende dans gaan. Zulks ketchupsong of de macarena.
Of je zet de moves op utube en stuurt de link rond.
Vrienden van ons hebben het gedaan op de Duitse versie van.... En ik vlieg vlieg vlieg....hoog hoog hoog. Enorm paupernummer maar alle gasten deden mee.
  maandag 3 juni 2013 @ 18:32:29 #86
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_127369006
Of je laat de zus van bleiblei een dans bedenken.
  maandag 3 juni 2013 @ 18:33:25 #87
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_127369057
Oh. Dat wat Priem dus zei
  maandag 3 juni 2013 @ 18:42:12 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_127369441
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:14 schreef Dwoezel het volgende:
Ja, ik had het inderdaad al voorzichtig even opgebracht. Dit was gewoon wat ze mooi vond. Tja.. Met andere gasten zou het me ook stukken minder kunnen schelen, maar dit is onze ceremoniemeester aka één van mijn beste vriendinnen.

Ach, einde van de avond zijn we allemaal toch zo blauw als een tientje :z
maar je zegt net zelf detail... Misschien heeft ze wel blauwe schoenen :D
disclaimer
pi_127369618
Klopt idd. Komt vast ook goed! Kan ze haar schoenen matchen met de mijne, die zijn ook blauw :)

Leuke ideeën trouwens voor de openingsdans! Ga me daar eens in verdiepen. Thanks!
pi_127371002
Ik heb een leuke site gevonden voor mensen die buiten de gebaande paden willen gaan met hun bruiloft
http://offbeatbride.com/

ik vermaak me al de hele dag prima met die site O+
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:33:16 #91
385385 HelloBonjour
HelloBonjour
pi_127412327
We hebben een datum geprikt! Het is nog ondervvoorbehoud want we hebben allebei broers en zussen in het buitenland (canada, Ierlanden nNoorwegen)

1 augustus 2014!
All the freaky people make the beauty of the world
pi_127412449
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:33 schreef HelloBonjour het volgende:
We hebben een datum geprikt! Het is nog ondervvoorbehoud want we hebben allebei broers en zussen in het buitenland (canada, Ierlanden nNoorwegen)

1 augustus 2014!
Gefeliciteerd!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_127527316
Zonder stormqueen is het hier wel een stuk rustiger :P
en saaier haha
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_127528559
Denk dat iedereen lekker van het weer aan het genieten is.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:02:12 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_127529969
Ik ben op vakantie jonge 8-)
disclaimer
pi_127536849
Ik zit mn zorgvuldig streeploos gebruinde huid om zeep te helpen.. Verbrand dus maar mensen wat is t lekker!
S. 2014
J. 2016
pi_127560599
Ik had info opgevraagd bij een cateraar die ik echt kei leuk vond omdat ik dacht dat het veel te duur zou zijn en ik het nu alvast uit mijn systeem zou krijgen ipv pas over een jaar

en inderdaad ik vind ze veel te duur! het zou op 1200 euro komen voor het eten!

oke volgende!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 8 juni 2013 @ 20:36:07 #98
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_127563645
Voor hoeveel personen en voor wat? 1200 euro voor 10 keer een portie bitterballen is duur ja, 1200 euro voor 50 keer een mooi diner is geen geld.
pi_127564978
Voor 30 mensen 3 gangen

ik snap dat het allemaal nogal af hangt van hoeveel mensen je wilt voeren maar ik vind het sowieso gewoon veel te voor eten
behalve als het voor 100 mensen of zo zou zijn :p
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 8 juni 2013 @ 21:38:44 #100
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127565306
Ik vind het wel meevallen eigenlijk.
Wij zijn voor 20 mensen met maar 2 gangen (want taart is dessert) en een uur borrelen vooraf iets van 850 euro kwijt maar dat is met korting want de locatie is van familie ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')