[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 01-10-2000 00:32]
[Dit bericht is gewijzigd door Twinny Sister op 01-10-2000 01:01]
Er wordt ondertussen nog steeds geklaverjast.
Weltrusten en suc6
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 01-10-2000 01:13]
Koos vindt deze serieuze gesprekken wel leuk.
Ferdi: ik geniet. En ga nu urineren; om volgens Koos te spreken.
Er is een fotograaf langsgeweest om een groepsfoto te maken(vandaag?), Koos denkt voor de Veronica-gids.
Koos wil zo naar bed.
Miranda vindt het een leuke avond.
Volgens Koos is dit de eerste avond dat het zo ontspannen is.(Gister nog Rex,donderdag nog Ali?)
Ferdi: zondag is uitslaapdag, ik ga tot 4 uur slapen.
King Sjors voelt zich slap en gaat naar bed.
Kan niet volgen wegens ontbrekend geluid.
01:35 Kim, Hieke en Annet in de badkamer (beide streams). Nachtritueel...
Annet over het truth or dare: Koos ging mij een vraag stellen. Doen of waarheid? Annet: doen! Koos: dan kan ik de vraag niet meer stellen... Annet: stel maar aan Dees. Koos: bevredig je jezelf hier in huis? Dees: nee!
Terug huiskamer. Koos zegt 't al gedaan te hebben! Vind dat weer een nieuwe sexuele ervaring...
Gaat nog steeds over 'masten'...
Kim kiest het hazenpad en gaat slapen!
Vraag aan Koos: wie denk je dat BB gaat winnen? Koos: is dat doen of waarheid... LL
Streams op dameskamer. Annet topless maar geen capture actief hier (voor de archieven...). Kim ligt in bed met??? Leo? Nee bij Georgie denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 01-10-2000 01:51]
Koos denkt dat Robin BB gaat winnen.
Koos vraagt aan Dees: welke 5 bewoners blijven over?
Dees: Robin,Georgie,Ferdi,Hieke en ik hoop ikzelf.
Dees vraagt aan Leo: zou je het met een man doen?
Leo: nee.
De rest vindt deze vraag te simpel.
Ik zie Georgie, Kim, Koos, Miranda, Bianca Dees en ik hoor Ferrrrwdie.
Georgie vraagt aan Ferdi wie BB gaat winnen.
Ik denk dattie iets over Koos zegt want die zegt dat het nu net klinkt of hij het niet kan winnen.
Iemand vraagt: Hoe vaak mastrubeert Ferdi? Meer dan 3 keer per week?
Ferdi: Dat verschilt per week.
Ineens zit ik in de slaapkamer met Annet, Georgie, Hieke, Kim en Bianca.
Georgie verteld dat hij en Dees allebei met iemand in het BB huis sex zouden willen hebben. Van Dees weten ze wel met wie.
Georgie zegt dat hij het niet in het huis zou doen. Maar dat werd niet gevraagd.
Georgie zit met Kim in bed. Iets over wanneer beelden worden uitgezonden. Volgens Georgie als hij bijvoorbeeld bij Hieke in bed zou kruipen. Omdat zij geen vrijgezel is. Of als hij en Kim zouden zoenen. Hij zit met Kim in bed want hij zegt dat deze beelden niet interessant zijn, dat hij Kim aait over haar schouder.
Hij zegt dat ze zouden zoenen als ze tot 12 uur moesten dansen. Maar ja.....
Annet is weer bang dat er muggen komen, waar blijft Koos dan kan de deur dicht.
Hieke en ?? Fluisteren iets. Georgie vraagt of het over hem gaat. Nee zegt Hieke over Kim. Wat gegiebel.
En we gaan even de reclame in
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-10-2000 01:54]
Koos heeft van een nominatie spijt(Georgie?)en de tweede staat hij nog steeds achter (Bianca?).
Eerder: Ferdi komt binnen en zegt dat ze stil moeten zijn, hij heeft last van de herrie!!!
Het gaat te snel, ik kan dit niet bijhouden!
En tegen Hieke, ja maar jij hebt weer een ander probleem. Als ze je dochter aan de lijn geven na 2 maanden.
Robin heeft een opmerking gemaakt die hem kan nekken volgens Georgie. Veronica kan je maken of breken het is maar net wat ze uitzenden... Koos(?) zei over Ali dat die wel of juist nooit (kon ik niet verstaan) kippenstront ruimde. Robin zei toen iets als daar zijn ze (=buitenlanders) toch voor..
Het 1e dat Robin heeft gezegd toen ie het huis inging ia dattie ging winnen. Dat is het verschil tussen Robin en Georgie. Georgie wil ook bij de laatsten horen anders vindt ie baalt ie verschrikkelijk. Hij is een spelletjes mens.
Georgie vindt dat je toch op moet passen wat je doet, als je een racist bent kan je daar bijvoorbeeld maar beter niet over praten in het huis. Hieke begint meteen uit te leggen dat zij iedereen gelijk vindt.
Georgie: Met alcohol komt de waarheid uit de fles. Als je in zo'n spel alcohol gaat drinken krijg je dit soort dingen. Ook al zou Robin het als grapje bedoelt dat kunnen ze zo uitzenden dat het verkeerd overkomt. Dat zag je aan Willem, hij zei 1 ding en was meteen een maatennaaier. Daarom moet je goed uitkijken.
Hieke zegt weer dat ze gewoon is wie ze is. Heeft nix te verbergen. Georgie zegt ik ook niet, maar ik zou bijvoorbeeld niet zo hard schelden als ik boos ben. Dat zou ik buiten wel doen.
Hieke wil niet te diep op haar prive ingaan.
Over Rex nu. Dat volg ik ff niet misschien voelde Rex zich bedreigd omdat de rest leuker is
Georgie zegt dit soort spelletjes brengt emoties los daarom doe ik niet mee. Dat vindt Hieke ook (gaat over Truth or dare).
Ze zijn nu binnen aan het bespreken wie wie genomineerd heeft. O, zegt Annet dat gesprek missen we nu mooi.
Georgie: Zij missen dit gesprek toch ook... dat is het mooie van een grote groep. En als er alcohol wordt gedronken....
Georgie zou het als falen ervaren als hij er snel uit moet. Dat is net als met klaverjassen, hij hoeft niet te winnen maar wil wel in de finale zitten en niet meteen uitkomen.
Hieke: maar er zijn toch ergere dingen?
Georgie: Ja maar ik mag het toch erg vinden.
Als ik mijn doel heb bereikt is het goed.
Hieke: Maar je hebt het niet in de hand.
Georgie: Nee, als ik Ali was zou ik aan mezelf gaan twijfelen. Iedereen hier wil je eruit en buiten ook.. Dan zou ik me toch afvragen of er iets mis is. Kijk, als je kinderen hebt die op je staan te wachten ben je natuurlijk blij om ze te zien.. Maar die heb ik niet dan zou ik er ook niet in zijn gegaan....
Nu over Kerst. Georgie viert dat al 10 jaar niet echt. Hij heeft respect voor Hieke die haar gezin zo lang kan missen.
Georgie heeft koude vingers omdat ie een discussie voert, dan zit al zijn bloed in zijn hoofd zegt ie.
Zoals Hieke goed met mannen kan opschieten, voelt Georgie zich goed tussen vrouwen. Beter dan bij de mannen. De grapjes zijn maar leuk tot op zekere hoogte en teveel alcohol erbij. Hij werkt in de horeca en heeft een hekel aan dronken mensen.
Annet is wel eens in de zaak van Georgie geweest ofzo. Georgie was er toen ook. Toevallig zeg, als Annets vriendin het hoort lacht ze zich dood.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-10-2000 02:37]
Georgie wil het een maand of 2 volhouden.
Kim wilde er in ieder geval niet als eerste uit. Georgie kan beter met vrouwen opschieten dan met mannen. Is niet zo'n macho...
Annet komt ca. 5x/jr in de Spetters. Moet Georgie wel hebben gezien, denkt ze.
02:25 Annet: wat stinkt het hier, ik zal m'n billen weer bij elkaar doen... Georgie: oh heb je patatjes gebakken tussen je benen?
Ferdi heeft 6 bier op. Is goed los...
Georgie zegt als Frans Bouwer komt kan ik met tomaten gaan gooien, maar Annet is een enorme fan van hem... Is naar concerten geweest etc.
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 01-10-2000 02:37]
Annets verhaal is mij ontgaan net en nu mis ik dus weer een stuk.
Georgie: Dan ga je balen en dan ga je ?
Dat heb ik 2,5 jaar gedaan. Als je echt van iemand houdt..
Nu dat Jolanda minder aanwezig was dan Darius. We hebben het veel vaker over Darius dan over Jolanda.
Ze zijn benieuwd naar het singletje van Ali. Kim gaat 'm kopen. Wat lolletjes..
Ze zeggen dat binnen een scheidsrechter nodig is. Verhitte discussies. Ferdi heeft wel 6 glazen op weet morgen niet meer wat hij gezegd heeft. En dan die Desiree ertussen.. Georgie vindt het niet verstandig.
Annet ziet het helemaal gebeuren dat Ali net als Marco B via een hijskraan binnenkomt en zijn nieuwe single zingt. Opa Koos mag ik je kijkdoos zien.
Annet houdt erg van Frans Bauer. Kent hem, heel veel foto's. Klinkt als een echte groupie
Nu over een vrouw van 73 die helemaal gek is van Frans B.
En een boring verhaal.. ff wat rust voor mijn vingers
Ik ga ben ff een minuut of 10 weg, CUL8R Shroomhead
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-10-2000 02:36]
Georgie drinkt niet terwijl Kim vindt dat hij daar nou juist een type voor is. Georgie verteld over verantwoordelijkheid ivm broertje... Hij wil altijd alles onder controle hebben en wil alles weten. Erg nieuwsgierig... Het handjevrijen met Kim gaat onverminderd door.
02:43 Annet probeert weer door het raam in het camerakruis te kijken. Grappen wat er gebeurt als er ineens iemand zn kop voor steekt.
02:45 Gaat over geesten oproepen. Annet is nou al bang. Georgie heeft 't wel eens gedaan en vond t erg eng.
Close-ups op IR van handjevrijen...
Georgie legt aan Annet uit hoe je geesten oproept... Annet gelooft daar niet in. Je krijgt toch geen antwoord? Jawel! zegt de rest... Kim was 13 toen ze t voor t eerst deed...
Georgie 17 of 18.
Annet geeft verslag van Rasti Rostelli bezoek.
Eerder: we moeten straks wel doorpraten anders doet Koos z'n oordoppen niet in!
Bianca lijkt te slapen (?) maar Hieke doet nog mee aan t gesprek en vind t eng: hou er maar over op!
02:58 Annet: Jomanda...
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 01-10-2000 02:59]
Hieke vertelt over verhalen die ze heeft gehoord over toilet dat spontaan doorspoelt. Iets over klopgeesten nu.
Georgie vertelt een fijn broodje aap verhaal over iemand die met de geest van Hitler sprak, in zijn opdracht een kelder in is gegaan en er met een hakenkruis op zijn borst en een mes in zijn hart weer uit is gekomen.. Hij heeft er kippevel van.
Georgie vertelt hoe je geesten moet oproepen Alle letters van a tot z in een eivorm, ja & nee neerleggen, 1 t/m 10 neerleggen. En dan maar glaasje draaien dus
Annet bij Rasta Rostelli. Ze geloofde het eerst niet, wilde het zelf zien. Ze ging er alleen naar toe. Zaal van 300 man. Ging vooraan zitten, ging toch maar naar het midden om er strax niet uitgekozen te worden.
Rasta vraagt wie in hem gelooft. Daarna wie niet, hij kon haar niet zien in het donker maar liep zo naar haar toe. Waarom ze haar vinger niet opstak. Neemt haar naar het podium.
Ruud valt bij me binnen.... reclame dus
Maar hij deed haar doen geloven dat hij een sigaret op haar hand uitdrukte.
Nu over een waarzegster in Haiti(?)
Weer over glaasje draaien. Iemand die in paniek raakte toen en een meisje met haar overgrootmoeder die doorkwam.
Nu blijkt Annet graag naar Jomanda te willen. Zij heeft een kennis van een kennis uit coma gehaald.. En dat zijn je kennissen, waarom zouden die liegen?
Dat had ze wel graag mee willen maken.
Georgie weer terug bij glaasje draaien. Je hoeft alleen maar een vraag te stellen..
Annet: Nu ga ik een hele domme vraag stellen... ehhhhhhhh ehhhh wat wilde ik ook alweer vragen
Georgie heeft eens aan een geest gevraagd ben je geil.. Nou toen ging die geest over de rooie.. dat was echt eng..
Hij zegt dat ie jaren geleden er zooooo van onder de indruk was. Nou dat is nu nu nog, hij gaat maar door,
Annet: Nu ff iets heel anders. Ik heb een hele hoge glazen vaas, dun glas. Met een bos bloemen op een klein tafeltje. Kom de volgende ochtend beneden, liggen de bloemen rond de tafel en de vaas in 2 stukken op de grond. En nergens scherven, dat is niet mogelijk.. Ze is dus wel vaak bang 's nachts. Hieke vraagt een situatieschets, hoe ver lagen de bloemen bij de vaas vandaan?
Annet: Er lag ook geen water...
Hieke: Nou dan is er dus 1 in je huis geweest.
Georgie: Als je bang voor geesten bent moet je een kat nemen. Die voelt geesten aan.
Anekdote over een kennis van Hieke. Nu Georgie over geesten oproepen op het kerkhof.. Ze vinden het allemaal heel eng en maken elkaar lekker bang met enge verhalen.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-10-2000 03:13]
Omhelzing met Kim was nog wat inniger geworden, maar nu is ze even weg (wc?)... [geluid even weg, beeld slecht]
03:05 Kim komt terug en kruipt in haar eigen bed. Weer geen vette sex in BB2!
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 01-10-2000 03:10]
[Ik ga nu ff een pauze nemen, succes Qt! ]
[Sterker nog, ik kap ermee! Qt en andere streamers zet m op!]
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 01-10-2000 03:20]
Het is een beetje een lang verhaal dus, maar ik doe een poging tot een samenvatting en zal proberen naar de clue toe te werken: Leo, Koos, Desiree en Ferdi zitten in de woonkamer. Desiree en Leo op dezelfde bank. Op een gegeven moment zei Koos tegen Leo dat hij moest oppassen met Desiree. Hij probeerde hiermee zijn bezorgdheid om Desiree uit te drukken, maar bij Leo schoot het in het verkeerde keelgat. De opmerking van Koos kwam als automatisch uit de gesprekslijn, maar bleek dus harder aan te komen. Koos doelde erop dat Leo ermee moest uitkijken dat Dé verliefd op hem zou worden. Leo zegt dat dat voor hem zowieso onmogelijk is, Dé zegt dat zij dat nooit zou worden en daarmee zou het verhaal afgelopen kunnen zijn.
Leo bleef geirriteerd tegen Koos ingaan, Ferdi probeerde de boel te sussen en op een gegeven moment loopt Leo naar buiten om op z'n stekkie bij de oven even stevig na te denken. Na een paar minuten ging Koos hem achterna om het zaakje uit te spreken. Na wat heen en weer gepraat blijkt dat Leo Koos' goede bedoelingen niet wil begrijpen (of zijn begrip in ieder geval niet naar buiten weet te brengen).
Dan is om ongeveer drie uur de maat vol. De gedachten van Leo kwamen inderdaad niet naar buiten. Op het moment dat hij (zachtjes huilend?) naar de dagboekkamer loopt blijkt dat hij niet met de opmerking van Koos opzich zit, maar met de situatie waar die 'blijkbaar' uit voortkomt.
Leo z'n gedachtengang: als ik zo overkom dat mensen denken dat ik iets met iemand in dit huis zou kunnen krijgen, dan is dat NIET de bedoeling. Zijn vriendin thuis houdt hij "tot in zijn botten" van en als hij ook maar op één manier de indruk krijgt dat hij op zijn vriendin zo overkomt als op Koos, dan wil hij METEEN naar huis.
Terwijl Leo in de dagboekkamer zit, weten de mensen die in de woonkamer zijn achtergebleven dit nog niet (Koos heeft zijn opmerkingen niet doorzien). Pas als Leo om 3:20 terugkomt en het uitlegt, zien ze het.
Nu proberen ze het idee uit z'n hoofd te praten...
Over Koos nu en zijn medicijnen. Zijn blaas wordt genoemd. Hij blijkt buiten te zitten, dat meldt Kim. Annet zou dat nooit doen.
Er wordt wat gegaapt en gezucht en het lijkt erop dat ze nu echt gaan slapen hier.
Geef dan nu maar eindelijk wat beelden van de woonkamer graag!!! Zo te horen zijn ze daar nog druk in de weer. Net niet hard genoeg om te verstaan in de slaapkamer
Leo blijkt in de dagboekkamer zijn ei nog niet kwijt te hebben gekunt. De psycholoog moest uit Amsterdam komen en hij heeft daarop gereageerd met "naja, er is geen brand, doe het dan morgen maar". Helemaal een lange nacht dus, want de anderen willen hem niet alleen achter laten.
3:30 > Leo staat op en gaat wat ijsberen. Hij is er ziek van dat mensen zoiets eventueel zouden kunnen denken.
Het gesprek ratelt op hetzelfde onderwerp voort. De gevoelige snaar is geraakt en naar mijn idee kan die psycholoog toch maar beter nu in z'n auto stappen want LEO MOET BLIJVEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |