abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_371463
weer een nieuwe dag (met voor ons FOK!kers een klein feestelijk tintje; Gefeliciteerd )

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 01-10-2000 00:32]

pi_371558
Er wordt nog steeds door Robin, Hieke. Bianca en Georgie geklaverjast. De rest zit denk ik in de woonkamer.
  zondag 1 oktober 2000 @ 00:52:08 #3
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_371595
Ze zijn nog steeds aan het klaverjassen. Het gaat gelijk op vanavond, dat vinden ze wel leuk.
Na elke slag wordt uitgebreid geanalyseerd waarom welke kaart wel en of juist niet is gespeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Twinny Sister op 01-10-2000 01:01]

zondag 1 oktober 2000 @ 01:04:31 #4
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_371646
Annet wil naar bed. Ze wil het grote licht niet aandoen in verband met de muggen. Ook Kim wordt toegeroepen vooral het grote licht niet aan te doen.

Er wordt ondertussen nog steeds geklaverjast.

pi_371649
Krijg er geen geluid meer uit, helaas, morgen een nieuwe dag. Zo te zien wordt er nog wel even door gespeeld en gaat koos (?) naar bed (?).....

Weltrusten en suc6

pi_371676
01:08 Robin poetst zn tanden (beide streams badkamer). Dees toilet en netjes handjes wassen . Beide streams weer op klaverjassers...

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 01-10-2000 01:13]

Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_371711
Het is Robin die naar de slaapkamer is vertrokken, zonder kusje voor dees ..

Koos vindt deze serieuze gesprekken wel leuk.
Ferdi: ik geniet. En ga nu urineren; om volgens Koos te spreken.

Er is een fotograaf langsgeweest om een groepsfoto te maken(vandaag?), Koos denkt voor de Veronica-gids.

Koos wil zo naar bed.

Miranda vindt het een leuke avond.
Volgens Koos is dit de eerste avond dat het zo ontspannen is.(Gister nog Rex,donderdag nog Ali?)

Ferdi: zondag is uitslaapdag, ik ga tot 4 uur slapen.

King Sjors voelt zich slap en gaat naar bed.

pi_371758
01:22 Het kaarten is afgelopen. Beide streams huiskamer. Koos, Mira, Leo, Dees, Kim en Ferdi zitten er nog. Annet op weg naar bed, Bianca gaat bij de rest zitten.
Gaan nu doen, durven of waarheid spelen (truth or dare). Hieke zit buiten (mijn) beeld en Annet komt er ook weer bij zitten...

Kan niet volgen wegens ontbrekend geluid.

01:35 Kim, Hieke en Annet in de badkamer (beide streams). Nachtritueel...
Annet over het truth or dare: Koos ging mij een vraag stellen. Doen of waarheid? Annet: doen! Koos: dan kan ik de vraag niet meer stellen... Annet: stel maar aan Dees. Koos: bevredig je jezelf hier in huis? Dees: nee!

Terug huiskamer. Koos zegt 't al gedaan te hebben! Vind dat weer een nieuwe sexuele ervaring...

Gaat nog steeds over 'masten'...
Kim kiest het hazenpad en gaat slapen!

Vraag aan Koos: wie denk je dat BB gaat winnen? Koos: is dat doen of waarheid... LL

Streams op dameskamer. Annet topless maar geen capture actief hier (voor de archieven...). Kim ligt in bed met??? Leo? Nee bij Georgie denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 01-10-2000 01:51]

pi_371808
Vraag aan Koos: heb je wel eens hulpattributen tijdens sex gebruikt?
Koos: ja, dat voegt toch wat toe aan het seksuele spelletje !!

Koos denkt dat Robin BB gaat winnen.

Koos vraagt aan Dees: welke 5 bewoners blijven over?
Dees: Robin,Georgie,Ferdi,Hieke en ik hoop ikzelf.

Dees vraagt aan Leo: zou je het met een man doen?
Leo: nee.
De rest vindt deze vraag te simpel.

zondag 1 oktober 2000 @ 01:54:03 #10
4139 Qt
Kjoetie
pi_371823
01.40 uur Ik val met mijn neus in de boter , Koos heeft het weer over sex, iets met attributen ofzo..

Ik zie Georgie, Kim, Koos, Miranda, Bianca Dees en ik hoor Ferrrrwdie.
Georgie vraagt aan Ferdi wie BB gaat winnen.
Ik denk dattie iets over Koos zegt want die zegt dat het nu net klinkt of hij het niet kan winnen.
Iemand vraagt: Hoe vaak mastrubeert Ferdi? Meer dan 3 keer per week?
Ferdi: Dat verschilt per week.

Ineens zit ik in de slaapkamer met Annet, Georgie, Hieke, Kim en Bianca.

Georgie verteld dat hij en Dees allebei met iemand in het BB huis sex zouden willen hebben. Van Dees weten ze wel met wie.
Georgie zegt dat hij het niet in het huis zou doen. Maar dat werd niet gevraagd.

Georgie zit met Kim in bed. Iets over wanneer beelden worden uitgezonden. Volgens Georgie als hij bijvoorbeeld bij Hieke in bed zou kruipen. Omdat zij geen vrijgezel is. Of als hij en Kim zouden zoenen. Hij zit met Kim in bed want hij zegt dat deze beelden niet interessant zijn, dat hij Kim aait over haar schouder.

Hij zegt dat ze zouden zoenen als ze tot 12 uur moesten dansen. Maar ja.....

Annet is weer bang dat er muggen komen, waar blijft Koos dan kan de deur dicht.

Hieke en ?? Fluisteren iets. Georgie vraagt of het over hem gaat. Nee zegt Hieke over Kim. Wat gegiebel.

En we gaan even de reclame in

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-10-2000 01:54]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_371826
01:51 Kim is tipsy zegt ze. Gebeurt normaal niet zo snel, maar van dit bier...
Helaas reclame op s2 en geen geluid op 1, dus ik mis 't... Annet maant Kim tot stilte om de rest in de kamer te kunnen horen.
Georgie denkt dat Annet een goede kans heeft om te winnen... Antoinet uit de Bus, andere BB's winnen mannen. Mannen gaan elkaar wegnomineren zegt ie. Vraagt zich af of de vrouwen het wel volhouden. Als je twee maanden je kinderen niet meer ziet... (aan Hieke).
pi_371828
Leo heeft spijt dat hij Ferdi heeft genomineerd.
Dees heeft spijt dat ze Bianca heeft genomineerd.

Koos heeft van een nominatie spijt(Georgie?)en de tweede staat hij nog steeds achter (Bianca?).

pi_371837
02:00 Gaat verder over de winnaar... Georgie: Robin heeft een opmerking gemaakt die niet kan. Hij heeft zijn eigen glazen ingegooid als ze dit uitzenden. Het ging over allochtonen, Koos die iets gezegd had van 'ik ga die poep niet opruimen' en Robin: daar zijn ze toch voor... Georgie: hij mag wel oppassen als hij straks het huis verlaat staan ze 'm op te wachten. Georgie denkt dus dat er een vrouw gaat winnen. De andere mannen denken dat er een man wint, zegt ie. De alcohol maakt dingen los, moet je mee oppassen hier in BB. Wij horen wel het hele verhaal, maar wat wordt er uitgezonden.

Eerder: Ferdi komt binnen en zegt dat ze stil moeten zijn, hij heeft last van de herrie!!!

pi_371840
02:09 Georgie ligt met zijn rechterarm onder de nek van Kim door, en heeft Kim's rechterhand vast, zo liggen ze een beetje handje te vrijen... erg schattig. Georgie legt uit dat het truth or dare spelletje leuk is als het over sex gaat of zoiets, maar niet als het over BB gaat en het nomineren...

Het gaat te snel, ik kan dit niet bijhouden!

zondag 1 oktober 2000 @ 02:23:36 #15
4139 Qt
Kjoetie
pi_371847
01.55 uur In de slaapkamer gaat het nu over redenen om het huis te verlaten.
Georgie zegt iets als "omdat de nmannen nu eenmaal overblijven!"

En tegen Hieke, ja maar jij hebt weer een ander probleem. Als ze je dochter aan de lijn geven na 2 maanden.

Robin heeft een opmerking gemaakt die hem kan nekken volgens Georgie. Veronica kan je maken of breken het is maar net wat ze uitzenden... Koos(?) zei over Ali dat die wel of juist nooit (kon ik niet verstaan) kippenstront ruimde. Robin zei toen iets als daar zijn ze (=buitenlanders) toch voor..

Het 1e dat Robin heeft gezegd toen ie het huis inging ia dattie ging winnen. Dat is het verschil tussen Robin en Georgie. Georgie wil ook bij de laatsten horen anders vindt ie baalt ie verschrikkelijk. Hij is een spelletjes mens.

Georgie vindt dat je toch op moet passen wat je doet, als je een racist bent kan je daar bijvoorbeeld maar beter niet over praten in het huis. Hieke begint meteen uit te leggen dat zij iedereen gelijk vindt.

Georgie: Met alcohol komt de waarheid uit de fles. Als je in zo'n spel alcohol gaat drinken krijg je dit soort dingen. Ook al zou Robin het als grapje bedoelt dat kunnen ze zo uitzenden dat het verkeerd overkomt. Dat zag je aan Willem, hij zei 1 ding en was meteen een maatennaaier. Daarom moet je goed uitkijken.

Hieke zegt weer dat ze gewoon is wie ze is. Heeft nix te verbergen. Georgie zegt ik ook niet, maar ik zou bijvoorbeeld niet zo hard schelden als ik boos ben. Dat zou ik buiten wel doen.

Hieke wil niet te diep op haar prive ingaan.

Over Rex nu. Dat volg ik ff niet misschien voelde Rex zich bedreigd omdat de rest leuker is

Georgie zegt dit soort spelletjes brengt emoties los daarom doe ik niet mee. Dat vindt Hieke ook (gaat over Truth or dare).

Ze zijn nu binnen aan het bespreken wie wie genomineerd heeft. O, zegt Annet dat gesprek missen we nu mooi.
Georgie: Zij missen dit gesprek toch ook... dat is het mooie van een grote groep. En als er alcohol wordt gedronken....

Georgie zou het als falen ervaren als hij er snel uit moet. Dat is net als met klaverjassen, hij hoeft niet te winnen maar wil wel in de finale zitten en niet meteen uitkomen.

Hieke: maar er zijn toch ergere dingen?
Georgie: Ja maar ik mag het toch erg vinden.
Als ik mijn doel heb bereikt is het goed.

Hieke: Maar je hebt het niet in de hand.
Georgie: Nee, als ik Ali was zou ik aan mezelf gaan twijfelen. Iedereen hier wil je eruit en buiten ook.. Dan zou ik me toch afvragen of er iets mis is. Kijk, als je kinderen hebt die op je staan te wachten ben je natuurlijk blij om ze te zien.. Maar die heb ik niet dan zou ik er ook niet in zijn gegaan....

Nu over Kerst. Georgie viert dat al 10 jaar niet echt. Hij heeft respect voor Hieke die haar gezin zo lang kan missen.

Georgie heeft koude vingers omdat ie een discussie voert, dan zit al zijn bloed in zijn hoofd zegt ie.

Zoals Hieke goed met mannen kan opschieten, voelt Georgie zich goed tussen vrouwen. Beter dan bij de mannen. De grapjes zijn maar leuk tot op zekere hoogte en teveel alcohol erbij. Hij werkt in de horeca en heeft een hekel aan dronken mensen.

Annet is wel eens in de zaak van Georgie geweest ofzo. Georgie was er toen ook. Toevallig zeg, als Annets vriendin het hoort lacht ze zich dood.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-10-2000 02:37]

pi_371850
Retro:

Georgie wil het een maand of 2 volhouden.
Kim wilde er in ieder geval niet als eerste uit. Georgie kan beter met vrouwen opschieten dan met mannen. Is niet zo'n macho...
Annet komt ca. 5x/jr in de Spetters. Moet Georgie wel hebben gezien, denkt ze.

02:25 Annet: wat stinkt het hier, ik zal m'n billen weer bij elkaar doen... Georgie: oh heb je patatjes gebakken tussen je benen?

Ferdi heeft 6 bier op. Is goed los...

Georgie zegt als Frans Bouwer komt kan ik met tomaten gaan gooien, maar Annet is een enorme fan van hem... Is naar concerten geweest etc.

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 01-10-2000 02:37]

zondag 1 oktober 2000 @ 02:32:42 #17
4139 Qt
Kjoetie
pi_371854
02.25 uur We zitten in de reclame..

Annets verhaal is mij ontgaan net en nu mis ik dus weer een stuk.

Georgie: Dan ga je balen en dan ga je ?
Dat heb ik 2,5 jaar gedaan. Als je echt van iemand houdt..

Nu dat Jolanda minder aanwezig was dan Darius. We hebben het veel vaker over Darius dan over Jolanda.
Ze zijn benieuwd naar het singletje van Ali. Kim gaat 'm kopen. Wat lolletjes..

Ze zeggen dat binnen een scheidsrechter nodig is. Verhitte discussies. Ferdi heeft wel 6 glazen op weet morgen niet meer wat hij gezegd heeft. En dan die Desiree ertussen.. Georgie vindt het niet verstandig.

Annet ziet het helemaal gebeuren dat Ali net als Marco B via een hijskraan binnenkomt en zijn nieuwe single zingt. Opa Koos mag ik je kijkdoos zien.

Annet houdt erg van Frans Bauer. Kent hem, heel veel foto's. Klinkt als een echte groupie
Nu over een vrouw van 73 die helemaal gek is van Frans B.

En een boring verhaal.. ff wat rust voor mijn vingers

zondag 1 oktober 2000 @ 02:35:37 #18
4139 Qt
Kjoetie
pi_371855
02.35 uur De clou is dus dat Frans weet dat ze in BB zit.. pffffffff over langdradig gesproken. Ze gaat nog ff verder.

Ik ga ben ff een minuut of 10 weg, CUL8R Shroomhead

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-10-2000 02:36]

pi_371860
02:37 Gaat over vrijgezellenfeestje dat Georgie moet missen omdat ie in BB zit...

Georgie drinkt niet terwijl Kim vindt dat hij daar nou juist een type voor is. Georgie verteld over verantwoordelijkheid ivm broertje... Hij wil altijd alles onder controle hebben en wil alles weten. Erg nieuwsgierig... Het handjevrijen met Kim gaat onverminderd door.

02:43 Annet probeert weer door het raam in het camerakruis te kijken. Grappen wat er gebeurt als er ineens iemand zn kop voor steekt.

02:45 Gaat over geesten oproepen. Annet is nou al bang. Georgie heeft 't wel eens gedaan en vond t erg eng.

Close-ups op IR van handjevrijen...

Georgie legt aan Annet uit hoe je geesten oproept... Annet gelooft daar niet in. Je krijgt toch geen antwoord? Jawel! zegt de rest... Kim was 13 toen ze t voor t eerst deed... Georgie 17 of 18.

Annet geeft verslag van Rasti Rostelli bezoek.

Eerder: we moeten straks wel doorpraten anders doet Koos z'n oordoppen niet in!

Bianca lijkt te slapen (?) maar Hieke doet nog mee aan t gesprek en vind t eng: hou er maar over op!

02:58 Annet: Jomanda...

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 01-10-2000 02:59]

zondag 1 oktober 2000 @ 03:02:56 #20
4139 Qt
Kjoetie
pi_371869
02.45 uur Annet krijgt hartkloppingen van de cameramensen, ze vindt het eng.

Hieke vertelt over verhalen die ze heeft gehoord over toilet dat spontaan doorspoelt. Iets over klopgeesten nu.

Georgie vertelt een fijn broodje aap verhaal over iemand die met de geest van Hitler sprak, in zijn opdracht een kelder in is gegaan en er met een hakenkruis op zijn borst en een mes in zijn hart weer uit is gekomen.. Hij heeft er kippevel van.

Georgie vertelt hoe je geesten moet oproepen Alle letters van a tot z in een eivorm, ja & nee neerleggen, 1 t/m 10 neerleggen. En dan maar glaasje draaien dus

Annet bij Rasta Rostelli. Ze geloofde het eerst niet, wilde het zelf zien. Ze ging er alleen naar toe. Zaal van 300 man. Ging vooraan zitten, ging toch maar naar het midden om er strax niet uitgekozen te worden.
Rasta vraagt wie in hem gelooft. Daarna wie niet, hij kon haar niet zien in het donker maar liep zo naar haar toe. Waarom ze haar vinger niet opstak. Neemt haar naar het podium.

Ruud valt bij me binnen.... reclame dus

Maar hij deed haar doen geloven dat hij een sigaret op haar hand uitdrukte.

Nu over een waarzegster in Haiti(?)

Weer over glaasje draaien. Iemand die in paniek raakte toen en een meisje met haar overgrootmoeder die doorkwam.

Nu blijkt Annet graag naar Jomanda te willen. Zij heeft een kennis van een kennis uit coma gehaald.. En dat zijn je kennissen, waarom zouden die liegen?
Dat had ze wel graag mee willen maken.

Georgie weer terug bij glaasje draaien. Je hoeft alleen maar een vraag te stellen..

Annet: Nu ga ik een hele domme vraag stellen... ehhhhhhhh ehhhh wat wilde ik ook alweer vragen

Georgie heeft eens aan een geest gevraagd ben je geil.. Nou toen ging die geest over de rooie.. dat was echt eng..

Hij zegt dat ie jaren geleden er zooooo van onder de indruk was. Nou dat is nu nu nog, hij gaat maar door,

Annet: Nu ff iets heel anders. Ik heb een hele hoge glazen vaas, dun glas. Met een bos bloemen op een klein tafeltje. Kom de volgende ochtend beneden, liggen de bloemen rond de tafel en de vaas in 2 stukken op de grond. En nergens scherven, dat is niet mogelijk.. Ze is dus wel vaak bang 's nachts. Hieke vraagt een situatieschets, hoe ver lagen de bloemen bij de vaas vandaan?
Annet: Er lag ook geen water...
Hieke: Nou dan is er dus 1 in je huis geweest.

Georgie: Als je bang voor geesten bent moet je een kat nemen. Die voelt geesten aan.

Anekdote over een kennis van Hieke. Nu Georgie over geesten oproepen op het kerkhof.. Ze vinden het allemaal heel eng en maken elkaar lekker bang met enge verhalen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-10-2000 03:13]

pi_371871
03:01 Annet: wat is er dan eng aan?
Georgie: er gebeuren dingen die je niet verwacht. Hieke: de gordijnen gaan waaien en de wc gaat vanzelf doortrekken [verrek, kan ik dat ook krijgen?]...

Omhelzing met Kim was nog wat inniger geworden, maar nu is ze even weg (wc?)... [geluid even weg, beeld slecht]

03:05 Kim komt terug en kruipt in haar eigen bed. Weer geen vette sex in BB2!

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 01-10-2000 03:10]

pi_371873
03:12 Georgie is zo bang, hij wil nu bij Hieke in bed!

[Ik ga nu ff een pauze nemen, succes Qt! ]
[Sterker nog, ik kap ermee! Qt en andere streamers zet m op!]

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 01-10-2000 03:20]

pi_371876
Dames, heren, ik zou zeggen neem allemaal een decoder of een WOL abonnementje ('t is toch gratis). Het afgelopen uur is er op stream 3 & 4 genoeg gebeurd om een paar uitzendingen te vullen

Het is een beetje een lang verhaal dus, maar ik doe een poging tot een samenvatting en zal proberen naar de clue toe te werken: Leo, Koos, Desiree en Ferdi zitten in de woonkamer. Desiree en Leo op dezelfde bank. Op een gegeven moment zei Koos tegen Leo dat hij moest oppassen met Desiree. Hij probeerde hiermee zijn bezorgdheid om Desiree uit te drukken, maar bij Leo schoot het in het verkeerde keelgat. De opmerking van Koos kwam als automatisch uit de gesprekslijn, maar bleek dus harder aan te komen. Koos doelde erop dat Leo ermee moest uitkijken dat Dé verliefd op hem zou worden. Leo zegt dat dat voor hem zowieso onmogelijk is, Dé zegt dat zij dat nooit zou worden en daarmee zou het verhaal afgelopen kunnen zijn.

Leo bleef geirriteerd tegen Koos ingaan, Ferdi probeerde de boel te sussen en op een gegeven moment loopt Leo naar buiten om op z'n stekkie bij de oven even stevig na te denken. Na een paar minuten ging Koos hem achterna om het zaakje uit te spreken. Na wat heen en weer gepraat blijkt dat Leo Koos' goede bedoelingen niet wil begrijpen (of zijn begrip in ieder geval niet naar buiten weet te brengen).

Dan is om ongeveer drie uur de maat vol. De gedachten van Leo kwamen inderdaad niet naar buiten. Op het moment dat hij (zachtjes huilend?) naar de dagboekkamer loopt blijkt dat hij niet met de opmerking van Koos opzich zit, maar met de situatie waar die 'blijkbaar' uit voortkomt.

Leo z'n gedachtengang: als ik zo overkom dat mensen denken dat ik iets met iemand in dit huis zou kunnen krijgen, dan is dat NIET de bedoeling. Zijn vriendin thuis houdt hij "tot in zijn botten" van en als hij ook maar op één manier de indruk krijgt dat hij op zijn vriendin zo overkomt als op Koos, dan wil hij METEEN naar huis.

Terwijl Leo in de dagboekkamer zit, weten de mensen die in de woonkamer zijn achtergebleven dit nog niet (Koos heeft zijn opmerkingen niet doorzien). Pas als Leo om 3:20 terugkomt en het uitlegt, zien ze het.

Nu proberen ze het idee uit z'n hoofd te praten...

zondag 1 oktober 2000 @ 03:25:53 #24
4139 Qt
Kjoetie
pi_371879
03.20 uur Kim heeft ook een verhaal verteld over iets dat dood en dood eng was. Ze keek uit over de hei, heel uitgestrekt en moest huilen (? jullie begrijpen dat ik een deel niet kon verstaan) De anderen zeggen dat je zoiets ook nooit moet doen. Er kunnen allerlei malloten rondlopen.

Over Koos nu en zijn medicijnen. Zijn blaas wordt genoemd. Hij blijkt buiten te zitten, dat meldt Kim. Annet zou dat nooit doen.

Er wordt wat gegaapt en gezucht en het lijkt erop dat ze nu echt gaan slapen hier.

Geef dan nu maar eindelijk wat beelden van de woonkamer graag!!! Zo te horen zijn ze daar nog druk in de weer. Net niet hard genoeg om te verstaan in de slaapkamer

pi_371881
3:25 >
Het risico dat Debbie aan Leo zou kunnen twijfelen is niet uit z'n hoofd te praten. Hij kan het wel zeggen, schreeuwen, constant blijven roepen, maar hij weet niet of het bij haar aankomt. Hij kan haar niet even bellen, niet direct tegen haar zeggen. Dit belooft een lange nacht te worden voor de vier woonkamer-wakers, want allemaal hebben ze het beste voor met onze Leo en dit is nou net z'n zwakke punt.

Leo blijkt in de dagboekkamer zijn ei nog niet kwijt te hebben gekunt. De psycholoog moest uit Amsterdam komen en hij heeft daarop gereageerd met "naja, er is geen brand, doe het dan morgen maar". Helemaal een lange nacht dus, want de anderen willen hem niet alleen achter laten.

3:30 > Leo staat op en gaat wat ijsberen. Hij is er ziek van dat mensen zoiets eventueel zouden kunnen denken.

Het gesprek ratelt op hetzelfde onderwerp voort. De gevoelige snaar is geraakt en naar mijn idee kan die psycholoog toch maar beter nu in z'n auto stappen want LEO MOET BLIJVEN!

pi_371882
Agossie, ik heb nu ècht enorm medelijden met de niet WOL/decoder streamers, want die hebben nu wel beeld van de woonkamer, maar geen geluid
  zondag 1 oktober 2000 @ 03:38:08 #27
4139 Qt
Kjoetie
pi_371884
quote:
Op 01 oktober 2000 03:36 schreef Komodo het volgende:
Agossie, ik heb nu ècht enorm medelijden met de niet WOL/decoder streamers, want die hebben nu wel beeld van de woonkamer, maar geen geluid
Inderdaad, ik zie Leo en Dees op de bank.. Ondertiteling graag Komodo
pi_371886
[ Voor ondertiteling gaan m'n vingers niet meer snel genoeg, maar de lijnen probeer ik te schetsen ]

Leo heeft Koos inmiddels een beetje gerustgesteld door te zeggen dat het helemaal niet meer om z'n opmerking gaat (wisten we natuurlijk al). Koos kan weer een beetje tegen rustiger zitten maar blijft er toch mee zitten dat hij de aanstichter is.

Dé zegt nu precies het goede: Koos heeft gezegd dat Leo moest uitkijken dat Dé niet verliefd op HEM zou moeten worden. Niemand heeft ooit het vermoeden gehad dat Leo op Dé verliefd zou kunnen worden. Helaas wordt haar opmerking niet helemaal opgepikt.

[ Qt, je hebt weer geluid, ga verder Groetjes aan de regie als die meeleest ]

[Dit bericht is gewijzigd door Komodo op 01-10-2000 03:43]

zondag 1 oktober 2000 @ 03:52:53 #29
4139 Qt
Kjoetie
pi_371887
Ik hoor Leo nu. Volgens mij is ie echt wel bezopen, dubbele tong hoor. Bijbehorend dronkemans geOH.

Koos: Ik wordt nu vergeleken met Rex...
Ferdi: Nee met Leo
Leo: De sfeer was vandag heel relaxed, heel normaal.. Een kusje maar nix bijzonders..Ik heb thuis mijn meisje zitten....
Misschien kan BB iets zeggen over hoe het thuis overkomt.
Leo net als Karin in BB1, die heeft ook gevraagd het niet uit te zenden...

Ja hoor dronken...

Ik wil alleen maar zeggen ehhhhh wat wil ik zeggen...

Koos wil naar bed omdat Leo het zo verkeerd opvatten.
Koos: Je pakt me op 2 woordjes
Leo: wel, ik laat je met rust
Koos: Nee als je gaat voel ik me daar klote over
Leo: Darius had gelijk gevoelens van mensen zijn het belangrijkste
Ferdi: Ik kan me niet voorstellen dat ze je zo uit zouden zenden, je hebt mensenkennis...

Leo: Je raakt me in mijn hart..

Leo: ik kan Dees wel uit de weg gaan maar dan is er de volgende..
Misschien heeft Marion eh Marian eh
Dees: Miranda
Leo: Ja eh Miranda ook wel eh ???

Dit kan volgens mij nog wel ff doorgaan zo

Koos: ik heb al 10.000 keer gezegd dat Leo goede bedoelingen heeft
Ferdi: We bedoelen niet dat Leo verliefd zal worden...
Dees: Nee, jullie twijfelen aan mij, of ik niet verliefd wordt op Leo

Leo zegt dattie het probleem gewoon gaat oplossen.

Hulp is altijd welkom hoor Komodo

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-10-2000 03:54]

pi_371891
[ op de frontpage een korte samenvatting van het verhaal ]

Leo is niet bezopen ofzo, hij komt inderdaad wel moeilijk uit z'n woorden maar dat komt omdat het over zijn eigen gevoelens gaat ipv die van anderen en omdat hij net dus gehuild heeft.

Hij blijft doorgaan dat het beeld niet zo zou mogen zijn, dat het dat niet waard is, etc. etc. het zijn alleen maar herhalingen en er moet daar eigenlijk 24/7 een psycholoog aanwezig zijn.

Ferdi en Dé (Koos is inmiddels weg) kunnen Leo niks aanpraten. Leo z'n gedachten draaien in een rondje en er komt behalve herhalingen niet veel meer uit dan 'sja'.

Regie, laat die psych toch ff in z'n karretje stappen, ik heb medelijden met Leo...

zondag 1 oktober 2000 @ 04:24:28 #31
4139 Qt
Kjoetie
pi_371894
04.00 uur - 04.25 uur

Leo: Ik doe alles naar eer en geweten en toch zeg je dat tegen mij! Hoe kan ik me daar nou tegen wapenen??

Ik kan het niet verifieren, dus kan ik het niet ???

Beetje onsamenhangende zinnetjes

Dees: Ik zou jou in diskrediet kunnen brengen
Ferdi: Als jij eruit gaat...
Leo: Dan heb jij een kans meer
F: NEE, daar gaat het niet om..
L: Je weet waarom ik hier zit
F: Ja, voor je aapje..

Dees: Ik zou dus....
Iedereen onderbreekt haar..
Ferdi: Ik heb gezegd dat je iets zou kunnen ga voelen voor iemand..
Leo: Waarom wordt dat niet tegen Georgie gezegd die ligt met Kim in bed... Is die dan zo sterk? Zijn die andere meiden dan zo sterk???
Dees: Nee, dat is buitenkant..

Ferdi: Ik wil niet lullig zijn maar er zitten hier geen labiele mensen. Als je labiel bent zat je hier niet.
Dees: Daar hoeft dan toch niet voor gewaarschuwd te worden..
Ferdi: Het is ook geen waarschuwing..
Ferdi: We zijn hier allemaal ff gezellig met elkaar

Koos wil naar bed.
Dees sputtert ook nog wat..
Koos gaat slapen.
De rest gaat nog ff door.. pfff

Leo: Laten we er geen drama van maken. Ik ga in herhaling vallen maar er is thuis iemand waar ik van hou en als die zou gaan twijfelen.. Wat moet ik dan doen, de ketting dragen, de kat erbij pakken en het kriebelding...

Dees weer over Koos. Ze snapt niet dat hij kan denken dat ze verliefd zou kunnen worden.

Leo en Ferdi gaan het nog eens uitleggen...
Dees: Jamaar toch..
Leo: De dingen moeten niet uit zijn verband gehaald. Ik ben ook moe maar als dat het beeld is wat ik schets. Dat ik verliefd wordt als ik aandacht schenk.. Ik zegt het een beetje zwart/wit..

Ferdi: Dit is een terugkoppelend gesprek over wat hij net al zei..

Dees: En het beeld wat er nu over mij geschetst wordt..
Leo: Ze heeft wel gelijk want als je thuis zit.. Nu een verhaal over hoe de shots gemonteerd kunnen worden zodat het lijkt of er iets opbloeit tussen Dees en Leo..
Speculeren... Ferdi zegt dat kan bij iedereen gebeuren, George en Hieke, ik zat tegen Annet aan... Die zat op die zijn haar...

Leo: Je moet je afvragen of je dat risico wil lopen.. dan zou ik me echt klote voelen..

Dees: Jamaar voor mij is alleen het idee alleen al dat iemand kan zeggen dat iemand voor mij gewaarchuwd moet worden..
Leo: Ze heeft wel gelijk
Dees: Jamaar het idee alleen al..
Dees: Ja ik ben nu ook geraakt

Ze praten rond in een kringetje.. als dat het beeld is wat er geschetst wordt kunnen Dees en Leo zich niet verdedigen.. Over wat ze gaan uitzenden..

Dees en Leo zeuren maar door..
Dees: Dat iemand denkt dat je uit moet kijken voor mij...

Dat VOO het zo kan uitzenden dat ze labiel lijken..

Leo voelt zich beroerd hoeveel hij van die vrouw houdt.. Die persoon maakt je kwetsbaar en dan ga je dat risico toch niet lopen..

Ferdi zou het risico nemen..

Leo over zijn dochter: Ze moet trots op me zijn. Weten dat ik er ben met haar balletles en haar naar bed breng ect..

Dees maakt zich zorgen over het beeld dat van haar geschetst wordt..
Ferdi zegt dat hij toch ook niet weet wat voor beeld er van hem geschetst wordt..

Leo: Ik trek ook alles uit zijn verband maar ik dacht dat Koos en ik goed met elkaar optrokken.

Dees: Dat iemand denkt dat ik zo in elkaar zit...

Ze gaan maar door.. Koos komt langslopen, hij gaat denk ik naar het toilet

(Deze gasten moeten nodig eens hun roes gaan uitslapen, had die Georgie scherp gezien - Red)

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-10-2000 05:03]

pi_371895
4:15 : 4:25

Ferdi, Leo en Dee nog steeds in gesprek. Aan de ene kant nemen ze het Koos kwalijk dat hij deze opmerking gemaakt heeft aan de andere kant is Leo hem ook (onbewust nog) dankbaar omdat hij hem de ogen geopend heeft over hoe bepaalde dingen op het publiek over kunnen komen (lekker handig om daar nu pas over na te gaan denken) Dee is alleen maar bang als een sloerie neergezet te worden "Het idee !" Ferdi denkt dat ook deze discussie zal worden uitgezonden en het beeld dan weer rechtgezet is, hij probeert sowieso de hele tijd alles wat te sussen.

Leo geeft toe heel kwetsbaar te zijn als het over Debbie (zijn vriendin) gaat "omdat ik van d'r hou" "Maar ik heb geen kans dat haar uit te leggen"

"Jij bent voor mij een van de laatste vijf" zegt Ferdi. Leo : "Ja jij voor mij ook"

Dee kan er met haar verstand(je) niet bij dat iemand ook maar zou kunnen denken dat zij zo in elkaar zit. Leo vindt nog steeds dat hij niks kan met een waarschuwing (zoals Koos die gegeven heeft) "wat moet je daar nou mee ?"

Koos komt weer even de kamer ingelopen maar loopt naar de keuken zo te zien, gesprek gaat gewoon door.

= godverdikkie hee =
  zondag 1 oktober 2000 @ 04:29:50 #33
4139 Qt
Kjoetie
pi_371896
Komodo, ze hebben vanavond van hun zelfgebrouwen biertje gedronken en Georgie was vertrokken omdat hij bang was dat het uit de hand zou lopen door het alcoholniveau

Ferdi: Voel je jezelf nou een sloerie
Dees: Ja
Ferdi: En vind je dat je een sloerie bent..
Dees: Nee
Ferdi: Nou dan..
Dees: Jamaar dat hij zoiets kan zeggen ik ben 28 bijna 29 en ik heb heeeeeel veel meegemaakt...
Ferdi: Ik vind je ook geen 28 lijken als je 24 zegt geloof ik het ook.
Dees: Dat kan het ook zijn maar ik voel me vreselijk aangevallen

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-10-2000 04:57]

zondag 1 oktober 2000 @ 04:35:21 #34
4139 Qt
Kjoetie
pi_371899
Ferdi heeft ff wat te drinken genomen.

Ferdi: Ik vind je wel van een klif af springen als je weg zou gaan... Maar daar ben je nu ook wel een beetje van terug gekomen he...

Dees vergelijkt Koos met Ali. Hij krabbelt ook steeds terug.

Ferdi neemt het op voor Koos.

Leo: Ik dacht dat Koos een vraag wilde stellen, maar het was helemaal geen vraag..

Dees: Waar bemoeit ie zich mee??
Leo: Misschien is ie een vader..

Ze zijn moe, hebben weinig geslapen

pi_371901
4:25 - 4:35

Leo geeft toe alles niet zo goed meer in perspectief te zien "maar het raakte me gewoon heel erg" Leo had blijkbaar al de beslissing genomen om eruit te stappen "ik ben gewend als er iets ligt, dan los ik het op" maar inmiddels lijkt hij er op terug gekomen.

Dee zit zich juist steeds meer op te winden over het feit dat Koos meende Leo te moeten waarschuwen voor haar, kwaad "Waar bemoeit ie zich mee?" Leo :"Een soort vaderinstinct denk ik"

"Kon ik het maar verifieren he?" zegt Leo weer over het beeld dat zijn vriendin mogelijk heeft. "Dat is juist het ding van het big-brother huis" merkt Ferdi wat onhandig maar terecht op.

Dee denkt nu weer dat Koos haar als labiel beschouwt. Ferdi zwakt dat wat af "Koos zegt de dingen gewoon heel erg anders dan hij ze bedoelt" Leo zegt:"Ja maar je moet niet vergeten dat er camera's op je snufferd staan" (HUH we moesten toch juist ONSZELF zijn?!?) "Ja maar daar heeft Koos helemaal geen benul van" zegt Ferdi.

= godverdikkie hee =
  zondag 1 oktober 2000 @ 04:54:23 #36
4139 Qt
Kjoetie
pi_371907
Leo: Kon je dit maar verifieren..
Ferdi: Ja, dat is nou het gevoel van het BB huis..

Dees: Ik weet hoe volwassen ik ben en wat ik heb meegemaakt.. En dat ie dan vindt dat ik labiel ben..

Ferdi neemt het weer voor Koos op.

Dees gaat nog ff door.. hoe de kijkers haar zien..

Ferdi zegt dat Dees het zich te persoonlijk aantrekt.
Dees zegt dat Ferdi zich ook aangevallen zou voelen als Koos iets over zijn taalgebruik zou zeggen.
Ferdi: Ja, maar ik zou het ook kunnen begrijpen.

Ferdi over Australie. Hij is genept door iemand toen ze een auto wilden kopen ofzo..
Ze voelden zich klote, iets over irritaties.

Koos zit er ook weer bij. Koos is de dagboekkamer in geweest. Daar bleek Hummie te zitten. Zij heeft Koos gevraagd Leo duidelijk te maken dat hij het niet goed bedoeld heeft. Dat het beeld waar Leo bang voor was is niet aan de orde nu, dat is niet zo naar buiten gebracht zei Hummie.

Arme Koos, hij probeert het echt uit alle macht bij te leggen.

Als ze het niet geloven kunnen ze nu ff met Hummie gaan praten. Hij zou strax ook nog ff naar haar toe gaan.

Hij is naar de dagboekkamer gegaan omdat hij er doodziek van zou zijn als Leo weg zou gaan. Hij wist niet dat Hummie er was, flip beeld en geluid op de voortuin..

Ik mis een stukje, maar ze zeggen eigenlijk steeds hetzelfde.

Leo heeft het over een ontdekkingsreis voor zichzelf..
Als Koos de gemiddelde kijker is en hun en dus zo zou zien..

Als Koos het over een ander persoon had gezgd had Leo het begrepen, maar niet over hem...

Dees zit puur met het feit dat hij iemand voor haar waarschuwd.
Koos zegt dat hij daar ook zijn excuses voor heeft aangeboden.
Dees bromt wat.. Het kan wel niet zo bedoelt zijn maar ik voel het wel...

Leo gaat ook nog ff op Koos door. Dat hij het zegt waar de camera bij is. Als ie het buiten had gezegd ok, maar als je dat hier zegt...

Dees doet ook weer een duit in het zakje.

Leo: Ja, voor jou is het weer anders maar ik wil dat mijn dochter trots op me is...

Ferdi zit denk ik bij Hummie of is naar bed want ik zie en hoor hem niet meer.

pi_371908
4:40 : 4:55

Koos komt er weer bij zitten. Hij is blijkbaar in de dagboekkamer geweest en heeft daar met Hummie persoonlijk gesproken. Hij vertelt Hummie hem verteld heeft dat het beeld zoals hij het schetste nog niet bij de kijkers leeft (Wat krijgen we nou Hummie !??! geen informatie over de buitenwereld was het toch ? Koos stelt Leo voor de hele zaak te vergeten en zo niet dan ook zelf nog even met Hummie te gaan praten.

Koos blijft maar benadrukken dat Leo geen angst hoeft te hebben. Dat het beeld waar hij bang voor is niet naar buiten gebracht is. De boodschap komt niet zo aan bij Leo "Als ik over drie maanden eruit kom en dat beeld leeft dan kan ik dat nooit meer terug veranderen"

Koos zegt er doodziek van te zullen zijn als Leo door een opmerking van hem weeggaat.
Hij legt uit dat het een beeld was "naar de toekomst toe" en dat hij het als bewoner opmerkte en niet als kijker.

Dee zegt ermee te zitten dat Koos meent Leo te moeten waarschuwen. Leo zegt niet aan de oprechtheid van Koos te twijfelen, Dee zwijgt. Leo zegt weer dat hij op zn woorden moet passen omdat er camera's zijn. Hij wil zo graag dat zijn vriendin trots op hem kan zijn "en niet dat er allerlei suggestieve dingen worden getoond" "De druk van de camera's geeft dat het een veel grotere impact geeft dan als je het gewoon in de huiskamer zegt" "Ja voor mij ook" zegt Dee.

= godverdikkie hee =
  zondag 1 oktober 2000 @ 05:08:21 #38
4139 Qt
Kjoetie
pi_371916
05.05 uur In de reclame gezeten net maar ik zie nu Ferdi. Hij is terug van Hummie en vertelt dat wij nu op internet naar ze zitten te kijken en dat de juiste toedracht dus al bekend is... Die Hummie, zou ze meelezen nu

De pers zit er ook bovenop. Als je in diskrediet gebracht wordt doe je dat zelf...

Dit stelt Leo wel gerust, daar had hij niet aangedacht aan internet.

Koos is denk ik weer bij Hummie nu.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-10-2000 05:09]

zondag 1 oktober 2000 @ 05:12:07 #39
4139 Qt
Kjoetie
pi_371923
Koos komt terug en nu gaat Dees.

Ze hebben het er nog steeds overdat ze 24 uur per dag, 7 dagen per week op het internet te zien zijn.

Ferdi zegt: Ze hebben dus niet zoveel keus als ze willen manipuleren..

pi_371924
5:00

Ferdi is terug van de dagboekkamer en vertelt nu een veel helderder beeld van alles te hebben. "Op internet wordt alles 24 uur per dag uitgezonden dus ze kunnen in principe niets manipuleren" "De pers zit 24 uur per dag te kijken" (Nee Ferdi, alleen wat verslaafde streamverslaggevers Als Veronica onzin uitzendt dan springen ze daar volgens Hummie bovenop. Ook Leo's ogen lijken hierdoor te worden geopend "daar had ik nog niet bij stil gestaan"..."dat had ik net niet kunnen bedenken dat je ook op internet zit" Hij zegt echt een stuk gerust gesteld te zijn.

= godverdikkie hee =
  zondag 1 oktober 2000 @ 05:23:37 #41
4139 Qt
Kjoetie
pi_371933
05.15 uur Koos gaat naar bed

Ferdi en Leo hebben het over nomineren en welke redenen je daarvoor kan opgeven. Onenigheid bijvoorbeeld. Ferdi zegt dat dat hem niet zal gebeuren.

Ze vertellen hoe moe ze zijn en dat het dan ook moeilijk is om te relativeren...

(Ik kan alleen maar zeggen weekopdracht = geslaagd voor VOO, herrie in de tent door slaapgebrek en wat alcohol - Red.)

Over vertrek van Rex(?) 9 stemmen tegen en 1 voor...

Geluid is bagger momenteel..

zondag 1 oktober 2000 @ 05:36:26 #42
4139 Qt
Kjoetie
pi_371961
05.25 uur Leo zegt dat hij normaal niet zo reageert maar dat doet dit huis met hem. Hij kan niet echt een vinger aan de pols krijgen wat het is.. Misschien de intimiteit van het met elkaar naar bed gaan en opstaan..

05.27 uur Dees terug

Hummie zei wat is nu het belangrijkste voor je? Mijn ouders...
(...)
Hummie zegt nu zeg je iets belangrijks, jij weet de waarheid. Zeg tegen Koos ik snap dat je bezorgd bent maar ik kan mijn eigen boontjes wel doppen. In Koos zijn ogen ben je kwetsbaar. Daar moet Dees duidelijk in zijn dat ze haar eigen boontjes dopt.

Desiree zou niet zijn gaan praten, maar deed dat toch omdat Hummie er zat. Hummie vond het niet leuk dat haar naam genoemd werd zegt Dees. En dat doet Dees dus ook braaf niet meer, ze wordt nu 'zij' genoemd.

Keiharde reclame, hele straat wel wakker nu

05.33 Ferdi zit met Dees op de bank en Leo is waarschijnlijk bij de vrouw wiens naam wij niet meer mogen noemen.

Buiten kraait de haan al.

Geluid is echt slecht, nieuwe batterijen nodig??? REGIE!!!!

zondag 1 oktober 2000 @ 05:40:25 #43
4139 Qt
Kjoetie
pi_371967
Dees klaagt tegen Ferdi over Koos. Ze zegt steeds hetzelfde; 'Ik kan het niet geloven, het is toch niet netjes, het idee...

Kortom Dees melkt het slachtoffer zijn aardig uit.

Ferdi slaakt een heeeeeeeele diepe zucht.

Ze horen de haan, het is bijna ochtend. (Inderdaad, ga slapen!!! )

Dees: Het is wel een beetje uit de hand gelopen...

zondag 1 oktober 2000 @ 05:44:31 #44
4139 Qt
Kjoetie
pi_371974
Ferdi verzekert Dees nogmaals dat VOO niemand in diskrediet wil brengen. Je wordt uitgezonden zoals je bent en als dat niet leuk is ben je kennelijk zo

Ferdi staat op loopt richting badkamer en Dees gaat haar tanden alvast poetsen.

Ik blijf alleen achter in de woonkamer. Stream 1 laat nu de achtertuin zien.

Mijn dienst zit er zo weer op, dus als er nog mensen wakker zijn...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-10-2000 05:47]

zondag 1 oktober 2000 @ 05:50:18 #45
4139 Qt
Kjoetie
pi_371981
Dees komt terug in een lila(?) nachthemdje (om Leo zo te verleiden??? ) en drapeert zich nonchalant op de bank nadat ze eerst de kaars heeft uitgeblazen.
pi_371986
05:48 Ja Qt ik ben nog wakker maar niet lang meer... Fewdi is gaan slapen en Dees zit nu in haar eentje in de huiskamer. Buiten kraait de haan dat het een lieve lust is. [zou graag Dees huggen nu] Dees zit enigzins tegen de leuning op naar buiten te kijken. Zucht... [van Dees] Ze legt nu het kussen op haar buik en haar hoofd tegen de leuning van de bank. Prutst wat met haar zender... En de haan kraait door... Hee daar komt Leo terug uit de DBK. Ja het INTERNET is zijn grote geruststelling [en de mijne ook]!!!

Leo: Dat we ervoor moeten waken dat we niet te moe worden in dit huis...
Dees: Nog even kort tegen Koos zeggen... etc.
...eigen boontjes doppen en het er daarna niet meer over te hebben.

[Stream 1 reclame, stream2 dameskamer...
Beide streams D.K.
Ruud op 2...]

Beide streams DK -> alles ronkende mensen,
niks meer Leo en Dees, de ballen!

[ShroomHead signing off @ 06:04]

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 01-10-2000 06:05]

zondag 1 oktober 2000 @ 06:01:01 #47
4139 Qt
Kjoetie
pi_371987
05.57 uur Leo komt terug. Vertelt nogmaals dat hij gerustgesteld is door het idee dat ze 24/7 op internet te volgen zijn..

Dees verteld ook nog een keer haar verhaal. Dat haar ouders wel weten hoe het zit. De overbezorgdheid van Koos.

Ik denk dat we allemaal zo lekker kunnen gaan slapen Shroomhead, streams op de slaapkamer nu

zondag 1 oktober 2000 @ 06:04:49 #48
4139 Qt
Kjoetie
pi_371988
Het is dus de verkeerde slaapkamer volgens mij. Niet die van Dees en Leo maar van Koos en kornuiten... Hoor iemand zwaar ademen en daar sluit ik maar mee af voor vandaag. Leo blijft voorlopig dat is wel duidelijk..
pi_372085
Op beide streams een slaapkamer en iedereen is nog in dromenland.
  zondag 1 oktober 2000 @ 10:16:14 #50
4280 *plankie*
mallemeid is de liefste:)
pi_372103
10:16
Nog steeds ligt iedereen te slapen....
*gaap*

Heel zachtjes hoor ik op een van de streams iemand ronken, verder is ut stil

[Dit bericht is gewijzigd door *plankie* op 01-10-2000 10:17]

HeT LeEfT!
  FOK!fossiel zondag 1 oktober 2000 @ 11:41:12 #51
2628 Karin
pi_372195
WAKKER WORDEN!!!
Ik zit al 2 uur naar slapende mensen te kijken
pi_372245
12.04
Sven lijkt boos te zijn op Anneke, waarschijnlijk omdat deze weer geen ei gelegd heeft.

Er is wat gekakel en hier en daar wordt wat getokt.

(sorry, die laffe bewoners liggen nog steeds te pitten, hoewel ze wat onrustiger worden)

FOK!fossiel zondag 1 oktober 2000 @ 12:12:34 #53
2628 Karin
pi_372285
Joepie er is beweging!
Koos is wakker! Hij stond net in de keuken (te slapen volgens mij).
pi_372294
12.19
Koos gaat naar de wc. Het is een beetje onduidelijk, maar als hij teruggaat vertelt hij tegen Hieke dat iemand van de Regie, die aanwezig was in het huis, iets gezegd heeft over het lange slapen, waarop Hieke verschrikt lijkt uit te roepen 'Echt waar!'.

Vaag verhaal, niet gestreamd, maar goed, iedereen is wakker!

pi_372310
12.24
Kennelijk heeft de Regie inderdaad Koos erop aangesproken dat de bewoners wel erg lang slapen.
Bianca en Hieke staan zich te wassen. Bianca klaagt over pijn in haar schouder.
De rest lijkt gewoon te blijven slapen.
Jammer, want er is nog geen enkel hoofdpersoon van vannacht bij, ik ben benieuwd hoe ze het vertellen aan de rest.
pi_372414
13.05

Desiree vertelt het verhaal aan Annet, ze vindt het echt idioot van Leo.
Desiree is bang hoe ze neergezet wordt. Ze ligt met Ferdi in bed, zoent met Robin en nu beweert Koos dat zij verliefd op Leo is. Maar ze voegt eraan toe: Ik weet hoe ik ben, wat ik doe en dan maakt het me niet uit hoe ik neergezet wordt.

Desiree speelt behoorlijk slachtoffer. Ze wil niet meer in dit roddelcircus meedoen. Ze vindt dat Koos behoorlijk stom deed. Arme Desiree

pi_372632
Hieke:

'Wat hebben we het gezellig met ons gezinnetje he. Mama zit te breien (Annet), de kindertjes liggen te lezen op de bank (Kim en Georgie), papa doet een dutje (Koos) en de huishoudster vouwt de was (Hieke zelf)...'

pi_372698
Kim is Hannibal aan het lezen

Annet is nog steeds aan het breien en vraagt zich af wat de overeenkomst is tussen haar en het breiwerkje

De dames praten nu wat over paarden.

[Dit bericht is gewijzigd door katjaschuurman op 01-10-2000 14:51]

ex-Graz stalker
pi_372715
Goeiemorgen streamers!

Miranda: Georgie jij bent zeker leeuw?
Georgie: nee wasik maar leeuw dan was ik de koning... ik ben weegschaal, ik weet nooit wat ik moet.
Mir: ben je dan ook altijd aan het wikken en wegen? G: ja, altijd...

Miranda is opgepoetst en installeerd zich op de bank met het boek van (?), dat erotische... (gigi?) Annet: geen rare geluiden gaan maken he!

pi_372733
[Oops, de performance hiet is zo slecht, per ongeluk dubbel gepost]

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 01-10-2000 15:14]

pi_372839
Zo. We hebben net een make-up/badritueel van een uur gehad met de dames. Tot slot nog even een laatste intelligente blik van Kim in de spiegel...

Wat zou Bianca nu achter Kim aan het doen zijn

ex-Graz stalker
pi_372950
Leo denkt na over zijn foutjes van de afgelopen nacht...

pi_373081
Nog even de update van om het uur:

er gebeurt helemaal niets, ze praten over niets en ze irriteren zich over niets :

ex-Graz stalker
pi_373133
Ben er ook weer Beland nu midden in een gesprek over huisdieren en dan met name honden. Miranda verteldt hoe ze aan haar hond is gekomen. Ook Bianca heeft een voorkeur voor een ras; iets van een terriër met bolle oogjes. Koos roept verschikt uit dat dat meer op een varken lijkt dan op een hond. Ook de foto's van Miranda worden doorgenomen.
pi_373143
19:05
Miranda zit met Leo, Koos en Bianca in de woonkamer. Koos leest zijn boek (ludlum) gestaag door. Leo laat op zijn beurt nu foto's zien van z'n honden en huis/uitzicht. (hij heeft wel een balkon van 12 meter lang, 6 meter diep..met uitzicht op duinen)
pi_373146
19:10
Ze eten vandaag iig aardappelsalade. Miranda en Koos hebben het over een of ander fotoreportage die geschoten is voor Veronica voor oa internet. Koos merkt op dat het jammer is dat op het moment dat je het huis uitvliegt je ook van internet afvliegt Hij hoopt dat Frank alles wel uitgeprint heeft. Miranda baalt dat ze vergeten is dat te vragen aan een vriendin van haar, maar hoopte dat dit dan wel uitgezonden werd.
pi_373150
Dees is met het eten bezig: aardappelsalade, gehakt,sla en rijst .
Robin komt haar helpen.

Dees is uien aan het snijden, Robin kijkt haar aan en zegt: Ga je nu alweeeer huilen !!!!

pi_373155
19:17

Koos verteld dat hij als hij het over mocht doen toch ook cup-a-soup mee zou nemen. Miranda merkt op...als je maar twee dagen even proef mocht meemaken, dan zou je je hele koffer anders inpakken. Koos verteld dat hij nog wel sigaretten heeft, als handelswaar..maar hij heeft er nog niet veel gebruik van mogen maken.
Miranda: "Ik heb het dus fout gedaan.."
Koos: "Eigenlijk wel.."
Miranda: "Ik had ook nog drank mee willen nemen..maar ik had al zo veel...."
Koos: "Als er straks echt nood is en ze kopen met hun zakgeld mijn pakjes sigaretten, koop ik een kratje bier.."

pi_373166
19:21
Aan het geluid op de achtergrond te horen wordt er nog steeds gekookt. Koos zit alleen nog in de woonkamer en worstelt zich door het boek heen. Leo schijnt hem al gelezen te hebben en vraagt aan Koos waar hij nu ongeveer is gebleven. Een voor ons niet samenhangend antwoord komt er uit: "Ik ben in San Francisco"

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 01-10-2000 19:29]

zondag 1 oktober 2000 @ 19:31:37 #70
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_373175
19.28
Koos is nu aanbeland bij de waterval in Yosemite (in z'n boek). Meldt aan Leo dat hij dat zo leuk vindt omdat hij daar geweest is.

Leo: 'Je bedoelt Jamaica, ik ben daar nooit geweest.'
Koos: 'Nee, IK ben daar geweest. Dat vind ik zo leuk als je daar dan over leest.'

Georgie is ondertussen bezig met (naar ik aanneem) koffie malen. Een continue geknars en gepiep is te horen op de streams.

BBmevrouw meldt dat er nieuwe batterijen in de DBK staan.

Kim en Bianca zitten ook op de banken en lezen. Annet komt er bij zitten meteen breiwerk. Hoe knus.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 01-10-2000 19:35]

pi_373176
Dees en Robin nog aan het koken.
Af en toe maakt Robin een flauwe opmerking tegen haar.
Dan met een limburgs accent: 'je weet het toch wel he?'
Wat? vraagt Dees.
'Dat ik van je hou.'
( Ja,ja )
pi_373187
19:31
De stem meldt dat de nieuwe batterijen weer klaar liggen in de dagboekkamer.
pi_373188
Waarom moet je mij toch altijd hebben vraagt Dees aan Robin.
Robin: je leert het ook nooit he?
Vind het zonde dat ze altijd overal op ingaat, ze moet zeggen: lekker belangrijk.
(En ondertussen gaat Robin lekker door met haar verbeteren enzo (hij heeft haar precies waar hij haar hebben wil).
pi_373202
Af en toe komt Leo langs in de keuken en houdt Robin direkt zijn mond dicht.
Dees tegen Leo: je mag best helpen hoor.
Leo: nee ga gerust je gang. En loopt weg.
Robin(zachtjes): als je niet helpt koken moet je je er ook niet mee bemoeien, kop houden!
  zondag 1 oktober 2000 @ 19:45:46 #75
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_373206
Koos: 'Ik ben met onbetaald verlof. Maar ik kan hier straks niet uitstappen met een gekneusde rib en dan gelijk weer naar m'n baas stappen.'
Georgie: 'Je kunt je toch gewoon ziek melden. Je hebt onbetaald verlof, dan kun je je ook onbetaald ziek melden.'
Koos: 'Ik kan nu onmogelijk dat werk doen.'
Annet: 'Dan moet je je nu ziek melden. Ik zou het aan Big Brother vragen. Als je je nu ziek meldt, kun je straks gewoon in de ziektewet.'
Koos: 'Ja, ik heb wel een extra ziekteverzekering afgesloten.'
Annet: 'Precies, maar dan moet je je wel ziek melden. Ze kunnen hooguit een controleur sturen.....'
Georgie: 'Ze hebben toch een dokter hier.'

Koos staat op en gaat richting DBK. En komt 10 seconden later weer terug.
Koos: 'Het is zondagavond, ik ga morgen wel, dan zijn er meer mensen.'

Leo wordt om advies gevraagd, Hieke doet een duit in het zakje. De meningen zijn verdeeld.
?: 'Als je straks hier uit bent, en weer aan het werk gaat, dan ga je gewoon meteen betaald de ziektewet in.'
?: 'Maar Koos is bang dat z'n baas dan zegt, ja, bekijk het maar.'
Koos: 'Precies.'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 01-10-2000 19:50]

pi_373209
19:35
Koos vraagt zich af hoe het straks moet als hij hier weg is, hij kan niet direct weer aan het werk lijkt hem, hij kan moeilijk met zo'n gekneusde rib z'n werk hervatten. Annet en Georgie zeggen allebei dat hij zich dan net als nu dan met onbetaald verlof kan of ziek melden. Je bent nu toch ook op onbetaald verlof ? Ja zegt Annet dat heb ik nu ook? Georgie verteld dat hij nu gewoon betaald verlof heeft...zijn baa plukt hier ook de vruchten van. Annet denkt dat dat voor haar werkgever ook kan gelden en doet gelijk een soort van oproep naar haar baas om het te herzien en onbetaald verlof om te laten zetten in betaald verlof. Zowel Annet als Georgie lijkt het beter als Koos zich nu gewoon ziek meld bij zijn werkgever...

De discussie wordt nog even weer herhaald voor degene die er net niet bij waren.

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 01-10-2000 19:49]

pi_373229
19:49
De bewoners zijn aan het dagdromen geslagen. Hieke zou een of ander programma gaan presenteren.. " Miss Stiens.." schreeuwt Georgie.
Annet: "Ik ben Cora van Mora.."
Koos: "Ik mijn nieuwe vrachtwagen inrijden.."
Annet: "Nee, ik ga op een of ander cruisschip werken..."
Georgie verwacht niet opeens een BN-er te zijn en gaat gewoon weer aan de slag in Spetters...
pi_373232
Kim is met eieren in de weer. Ah, ze maakt mayonaise, en hoopt dat het niet weer klonterig wordt.
Dees beweegt erg traag door de keuken; Robin heeft al gemeld dat het een latertje wordt, krijgt'ie gelijk in.

Robin heeft het kippenhok afgesloten.

pi_373236
19:58
Leo en Annet vertellen hun ervaringen op een cruiseschip..over de luxe en hoe het er aan toe gaat.

Desiree en Miranda zitten buiten te kletsen over wat hun denken dat de redenen zijn dat BB hun gekozen heeft.

pi_373246
20:04
Annet vraagt zich af wie nog meer net als Georgie doorbetaald krijgt. Georgie verdedigt zich door te zeggen dat hij nu alleen maar het witte gedeelte krijgt, dus niet de fooien enzo. Annet: "Ja, ok...maar puur van de werkgever...op Leo na dan natuurlijk, wie krijgt dan nog meer door betaald."
Hieke: "Ikke niet".
pi_373253
20:09
De vakantiebestemmingen worden doorgesproken, welke landen zijn mooi en in welke periode. Waar ben je al eens geweest etc. Leo zegt dat Roemenië een mooi land is. Georgie wil graag een keer naar IJsland maar dan met de auto, dus over Duitsland met de pond....reclame
  zondag 1 oktober 2000 @ 20:17:54 #82
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_373265
Leo meldde nog dat hij veel geld uitgeeft aan vakantie. Per jaar wel fl. 30.000,-. Dat komt omdat hij vaak mensen uitnodigd om met hem mee te gaan. Onlangs nog z'n 2 neefjes.

Annet: 'Zulke mensen willen we graag als klant.'

plusminus 20.05
Even de streams op Bianca en Miranda buiten.

Miranda: 'ze hadden in eerste instantie iemand anders begreep ik.'
Bianca: 'De redactie wou mij meteen hebben.'

20.14
'It's a small world' komt weer langs in de woonkamer.

20.55
Etenstijd.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 01-10-2000 21:09]

zondag 1 oktober 2000 @ 21:56:23 #83
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_373453
21.53
Iedereen heeft het eten op.
Georgie, Ferdi en Bianca bevolken de banken. Het gaat erover dat Ferdi heeft geslapen vanavond. Hij zegt dat hij echt heel moe was.

Na een tijdje komen de meesten erbij zitten. Kim, Hieke, Annet. Kim bij Georgie.

Bianca vertelt een verhaal over Aruba. Ze heeft daar iets engs meegemaakt met een 'haunted' huis.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 01-10-2000 22:04]

pi_373531
Robin masseert Dees, veel kreungeluidjes.
Robin: als het morgen nog niet over is moet het nog maar ff.
Dees maakt beha aan de voorkant weer vast.

Dees terug naar de kamer. Ze vraagt Miranda hoever ze in het boek(Gigi??) is gekomen.
Ze heeft nog maar 1 pagina gelezen.

Hieke en Georgie bezig met koffie maken, gezellig aan het bekvechten. Ze hadden volgens Georgie best broer en zus kunnen zijn.

pi_373548
Hieke vraagt Georgie: je bent wel een beetje 'in the beans'van Kimmie, he?
Ja, geeft Georgie toe, het is een heel leuk en lief meisje.
Hij zou haar best graag willen zoenen maar meer ook niet.
Als Hieke vraagt of Kimmie van hem 'in the beans'is zegt'ie: dat weet ik niet.
En hij zit ook een beetje met de leeftijd.
Hieke zegt dat Kimmie ouder overkomt, verstandig meisje.
En daar is Georgie het mee eens.
pi_373584
Robin aan het tafeltennissen met Kimmie.
Robin vertelt aan Kim dat er niets is tussen hem en Desiree.
Ze kunnen het alleen goed met elkaar vinden.
Kimmie zegt dat ze vanmiddag hoorde dat Robin op een meisje verliefd was voor hij het huis in ging.
Dat geeft Robin toe, en ook dat dat gevoel nog niet over is.
Hij is wel onzeker over de gevoelens van dit meisje .
pi_373619
Kim staat voor maar ze wordt nu zenuwachtig, heeft ze nou altijd...

Kim wist niet dat Robin met Dees heeft gezoend! Volgens haar weet niemand dat...
Nu is ze helemaal van haar apropootje !

Robin houdt nu bewust afstand; hij denkt dat er verder geen gevoelens zijn, Kimmie denkt van wel.

Kim vertelt dat Dees met het spelletje Truth or Dare heeft gezegd dat ze best met iemand in het huis het bed zou willen delen.
Robin oprecht(?) verbaasd.

Robin heeft geen zin in een relatie; is nog veel te speels.
Kim vindt dat hij wel rekening met Dees moet houden, zal ik doen zegt Robin.

Robin houdt niet van kwetsen , Dees is volgens hem veel te gevoelig.
Kim: jij bent vrij bot .

Volgens R zijn K en G ook nog wel aan de beurt. Nou, zegt Kim, niet in het huis.
Vindt R maar onzin; doen waar je zin in hebt.
Kim vindt het wel fijn met G, lekker warme voetjes in bed.
Verder aan haar lijf geen polonaise; ze noemt als voorbeeld Bart en Sabine onder de dekens.

Robin zou zich niet inhouden, wil altijd zichzelf zijn.

Kim heeft 1,5 maand geleden voor het laatst gezoend. Ze is niet gauw verliefd; beetje zoenen kan nog wel.

pi_373638
23:09
Hieke en Miranda hebben het over hoe het nu zit met haar dochtertje, of ze ook weet hoe het met haar gaat. Hieke vermoedt dat het wel goed gaat, ze is vaak bij haar vriendin en moeder. En als het echt slecht zou gaan dan zou ze het wel horen, daar is ze van overtuigd.

Miranda is nieuwsgierig naar de motivatie van Hieke, Hieke zegt geen saai huisvrouwtje en moeder te zijn, het uitdaging vond en toen ze opeens de oproep zag op tv heeft ze zich gewoon opgegeven en iedere stap gemaakt die er gemaakt moest worden..ze was wel blij dat ze erin zat. Miranda zegt ook stap voor stap alles rustig te hebben aangezien en doorlopen

pi_373656
Kim heeft met 3-1 van Robin gewonnen .

Ze zitten weer in de kamer met Koos, Annet, Miranda, Desiree en ??.
Robin begint weer als J.Cruyff, Koos zit te lezen, Annet zit te breien en probeert ook een Cruyff-imitatie .

pi_373657
23:18
Annet breidt nog steeds aan haar sjaal, Robin doet Cruijff weer na, de rest hangt er een beetje bij of is aan het lezen. Annet denkt het ook te kunnen en gaat een dialoog aan met Robin; ze wordt op gepaste wijze erop gewezen dat het nergens op slaat.

Georgie blijkt weer wakker te zijn (sliep hij dan ), Kim zegt dat dat is omdat hij anders straks niet kan slapen. Anderen zeggen dat het wel zou komen doordat hij haar miste.

pi_373678
Gesprek in de kamer gaat over begrafenissen; dat er (van de zenuwen?) ook veel wordt gelachen.

Toen Koos nog maar 5 jaar was hadden ze een man op bezoek met keelkanker. Die praatte dus heel vreemd en dan lag kleine Koos onder de tafel van het lachen.
Z'n vader schaamde zich dood.

Veel stiltes, breien en lezen.

pi_373680
Gezellig onderwerp op dit moment:

begrafenissen en crematies.

Annet barste ooit van de zenuwen in lachten uit in een volgauto.

Koos geeft aan dat zoiets vaak een familiereunie is en er daarom wordt gelachen. Uit zijn woorden begrijp ik dat het bij oudere mensen minder erg is?

Koos barste ooit in lachen uit toen hij vijf haar was en iemand met keelK nogal schoor praatte.

ex-Graz stalker
pi_373694
23:36
Het wordt weer rustig, in de woonkamer zitten Koos, Annet, Desiree en Miranda.
Annet: "Als mannen zich vervelen gaan ze vervelen.."
Koos: "Geldt dat alleen voor mannen ?"
Desiree: "Ik vindt er wel wat waarheid in zitten"

Kim komt er ook weer bij zitten en hebben het over de eerste weekopdracht. De groep is er van overtuigd dat Kim'vader trots op haar geweest moet zijn, zo achter dat keyboard en dan het Wilhelmus. Annet vindt het fijn dat ze bij Koos op de bank zit.

pi_373704
Opa en Oma Big Brother zitten gezellig op de bank:

Wordt het standaard beeld t/m 31-12

ex-Graz stalker
pi_373725
Stilte in de woonkamer, behalve het geluid van 2 breipennen.
Moet nu aan het werk, de rest veel succes!
pi_373733
Opa Koos gelooft niet dat er beeldmateriaal van een paar dagen geleden wordt gebruikt omdat er op dit moment niet zoveel gebeurt. [offtopic]Kan iemand van Veronica wat alcohol in die kereld gooien...dan gebeurt er tenminste wat[/offtopic]

Oma Annet heeft het over de opkomende mist.

Ruud met z'n stick:

Handig die FOK!Stream Grabber...

[Dit bericht is gewijzigd door katjaschuurman op 02-10-2000 00:01]

ex-Graz stalker
  Admin maandag 2 oktober 2000 @ 00:03:17 #97
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_373741
En we kunnen weer verder in http://www.fokforum.nl/showtopic/19850
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties