PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is volgens mij ook het stomste moment om pakjes te kopen, want alle IF's zijn eruit, toch?
Jawel de TOTS gingen er om half 7 uit Vorige week ookquote:
Ik wil voor mijn moeder ook een tablet gaan aanschaffen voor haar verjaardag. Voor oudere mensen is een ipad wel veel beter denk ik?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn oma is ook helemaal into the computers ineens.
Grandma's gonna take over! BEL DE POLITIE!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef Michaelvanb het volgende:
http://wefut.nl/squad/1735Mooi teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is dat dan voor iets raars..dan neem ik mijn woorden terugquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jawel de TOTS gingen er om half 7 uit Vorige week ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatst klopt. iOS is wat meer begrenst, dus daar kan je ook minder snel mee "de fout" ingaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil voor mijn moeder ook een tablet gaan aanschaffen voor haar verjaardag. Voor oudere mensen is een ipad wel veel beter denk ik?
WA MOETE GIJ HEBBE VOOR DIE TROEP DAN?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:40 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand die coins wil verkopen voor Xbox? 200k
Ik weet het ook niet, maar het zal wel te maken hebben met die glitch toen met die Non Rare golds. En aangezien ze Macancmacman er nog in hadden zitten kost het ze allemaal te veel werk om normaal te doen en ze dus op het goede moment erin en eruit te doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor iets raars..dan neem ik mijn woorden terug
Hij was nog steeds wel op tijd dan though
Bij Djeetje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ok binnenkort FUT-meet is zeker, Lindgren heeft details.
Stuur maar door!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nja heb een koper, als iemand wil stuur ik hem wel door
Nou, ik heb een ipad. Koop ik gewoon die tab2 voor 249 euro bij de saturn met die actie. Krijgt zijn mijn ipad, iedereen blijquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat laatst klopt. iOS is wat meer begrenst, dus daar kan je ook minder snel mee "de fout" ingaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |