Dan moet je vooral NIET bij ibood bestellen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is veel eerder? Ik bestel niet iets om over twee weken pas in huis te hebben...
Ditquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan moet je vooral NIET bij ibood bestellen.
Ze doen het zo laat zodat ze geen commentaar krijgen als het te lang duurt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is veel eerder? Ik bestel niet iets om over twee weken pas in huis te hebben...
Dat heb je mooi uitgevogeld!quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze doen het zo laat zodat ze geen commentaar krijgen als het te lang duurt.
Vorige keren werden met de hunt de eerste spullen besteld op dag 1 al op de tweede dag van de hunt verzonden, maar je weet het nooit van te voren met iboodquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, maar nu gaan ze commentaar van mij krijgen dat ze het mogen houden als die datum kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze doen het zo laat zodat ze geen commentaar krijgen als het te lang duurt.
Is voor het dining in the darkquote:
Dan annuleer je het toch weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar nu gaan ze commentaar van mij krijgen dat ze het mogen houden als die datum klopt.
Super handig hoor!quote:
hendig hoorquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:25 schreef OhNoes het volgende:
Datum: 2012-05-21
Betaling: iDEAL (ideal4)
Subtotaal: EUR 16,95
Verzend en transactie kosten: EUR 5,95
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:24 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Super handig hoor!Ik heb ze ook! Je ziet precies altijd hoeveel zout je strooit en het gaan lekker makkelijk automatisch
#FWPquote:
Voor als je het tķch niet goed genoeg kunt zienquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:25 schreef bambino het volgende:
Voor bij de peper en zout zet, extra licht!
Ja je moet de lamp uit knijpenquote:
nee jij bent een puist lichtquote:
Lekker uitknijpenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |