PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Same here, maar dan een kantoortuinquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef Zhano het volgende:
Lekkere OP om even langs te scrollen in een vol lokaal
In de klas op internet zittenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef Zhano het volgende:
Lekkere OP om even langs te scrollen in een vol lokaal
Chrome:quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
deze OP laat chrome op mijn telefoon crashen
Er zijn op het moment meer laptops dan mensen in dit lokaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In de klas op internet zittenMaar ik durf op school eigenlijk ook nooit naar de OP te kijken.
Wat een hippe schrijfwijze is dat danquote:
Maar alles in de OP is gewoon SFW.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Er zijn op het moment meer laptops dan mensen in dit lokaalHet is eigenlijk het TI lab en iedereen zit met LEGO robots te kutten.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een hippe schrijfwijze is dat dan
Wel veel afwezigen
United States Men's National Team ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een hippe schrijfwijze is dat dan
Wel veel afwezigen
Ja, dat kon ik er ook wel uit opmaken. Maar het is hipstershit van de Amerikaan en daar moeten wij niet intuinen. Gewoon USA.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
United States Men's National Team ofzo
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:58 schreef MolFan het volgende:
Ken alleen TMNT (Teenage Mutant Hero Turtles)
REEMI!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:00 schreef Maver24 het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)off#c7IgmonynJC8s:pc
haquote:
quote:
Goed totw welquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:00 schreef Maver24 het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)off#c7IgmonynJC8s:pc
Souza ? Das een beest CDM silver en Sanchez ook nicequote:Op woensdag 29 mei 2013 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
Alleen Reginiussen is een baas, de rest is helemaal qut.
Daaromquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:03 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom Souza echt nooit tegen, maar ik vind hem samen met Jucilei wel echt de beste brasilver CM/CDM
idd ja, maar Malki laatst ook. Volgens mij negeren ze die degradatie play-offs in NL.quote:
Niet dat iemand die ooit had gebruiktquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd ja, maar Malki laatst ook. Volgens mij negeren ze die degradatie play-offs in NL.
CDM misschien.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:03 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom Souza echt nooit tegen, maar ik vind hem samen met Jucilei wel echt de beste brasilver CM/CDM
Wel RM of was hij dat alquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
had die gekke bakkert toch gelijk met zijn Samedov
Die Oostenrijkse CF ziet er wel goed uit, beter dan Schreter en die heeft ook 72 shooting als NIF maar zijn andere stats zijn minder goed. Wat de silvers betreft heeft Souza hele goede stats en Reginiussen ook. Die Spaanse LB lijkt ook wel redelijk en Schiemer ook. Die 2 Koreaanse silvers niet echt, ik had Jung In Whan zijn bronze IF vorig jaar. Die was wel goed maar als silver IF lijkt hij me niet zo goed. Verder is Nilton een goede CDM maar er zijn betere opties.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker veel bronzes en silvers /ds2
hoezo koop je dan niet gewoon coins van iemand hierquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Net voor 10euri aan MSP gekocht, was er een vrouw van 30 +- die 4200 MSP kocht voor HH
Nog nooit zulke gemengde gevoelens gehad in een Intertoys!
Mehh, die 2 hebben vooral pace, maar verder..heb het dan dus over een verdedigende CM en daar wil je Wellington niet zetten met zijn 50 strengthquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
CDM misschien.
CM: Rosinei en Wellington.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Oostenrijkse CF ziet er wel goed uit, beter dan Schreter en die heeft ook 72 shooting als NIF maar zijn andere stats zijn minder goed. Wat de silvers betreft heeft Souza hele goede stats en Reginiussen ook. Die Spaanse LB lijkt ook wel redelijk en Schiemer ook. Die 2 Koreaanse silvers niet echt, ik had Jung In Whan zijn bronze IF vorig jaar. Die was wel goed maar als silver IF lijkt hij me niet zo goed. Verder is Nilton een goede CDM maar er zijn betere opties.
Dit was DS2 zijn analyse van de bronze en silver IFs van deze week.
Kijk ff die wr'squote:Op woensdag 29 mei 2013 16:07 schreef MolFan het volgende:
Sanchez niet goed vinden kijk ff die stats
Misschien kocht ze ze voor een bekende YouTuberquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Net voor 10euri aan MSP gekocht, was er een vrouw van 30 +- die 4200 MSP kocht voor HH
Nog nooit zulke gemengde gevoelens gehad in een Intertoys!
Sjarawij? Kan er geen kut vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen serie A in TOTW, dus dit zat er wel inIk mis El S, die ene van Milaan?
Team maken in chuzz ofzo, webapp view, foto maken met telefoon. Klaar.quote:
je speelt niet eens fut manquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:10 schreef Gramulanion het volgende:
Iedereen heeft een groene formatie, nep dus.
Scherpquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:10 schreef Gramulanion het volgende:
Daar heb je een punt !!!!,quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:10 schreef Gramulanion het volgende:
Donizete is ook goed. En Wilson Tiagoquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mehh, die 2 hebben vooral pace, maar verder..heb het dan dus over een verdedigende CM en daar wil je Wellington niet zetten met zijn 50 strength
Stats van NIF Souza zijn ook niet bijzonder, maar met zijn fysiek erbij speelt hij zo geniaal goed..vind hem echt aanvoelen als Fer van vorig jaar.
Heb me duits team weer verkocht.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kwam een beetje klaar toen ik die Barzagli zag
Djeetje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien kocht ze ze voor een bekende YouTuber
Wacht maar, op dag 3 loopt het stroever en op dag 4 is je controller kapot.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb me duits team weer verkocht.
Weer gewoon engels team met toty mata, feillani en carrick![]()
Eerste 5 wedstrijden gewonnen.
TOTS Carrick is wel baas, geniale stats hoor vind ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist eerst niet eens wie die CF van Torino was maar dat is dus Cerci.
Team maken in wefut bedoel je natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team maken in chuzz ofzo, webapp view, foto maken met telefoon. Klaar.
Stats ook weinig bijzonders. Tante Souza blijft de eindbaas met 1.88m, long shot taker trait en strengthquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Donizete is ook goed. En Wilson Tiago
bankquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen serie A in TOTW, dus dit zat er wel inIk mis El S, die ene van Milaan?
Goh wie had dat nou verwachtquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jupquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team maken in chuzz ofzo, webapp view, foto maken met telefoon. Klaar.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:13 schreef Fuszy het volgende:
Box voor mijn neus weg, omdat die hele tyfus website niet fatsoenlijk werkt
Dat stond er eerst, maar heb ik ge-edit aangezien wefut geen optie heeft om je eigen speler te maken..quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Team maken in wefut bedoel je natuurlijk.Geeft niet.
Na een tijdje loopt het sowieso niet meer. Dan begin je boos te worden daarna verkoop je je team. Heb je eindelijk nieuw team dat werkt dan ook niet. Ga je weer terug naar je oude vetrouwde team... enz enz enz. FUT soms...quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:12 schreef Toefjes het volgende:
Wacht maar, op dag 3 loopt het stroever en op dag 4 is je controller kapot.
Ow...quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat stond er eerst, maar heb ik ge-edit aangezien wefut geen optie heeft om je eigen speler te maken..
Niet dat ik het mis hoorquote:
Zou dat een goede feature zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat stond er eerst, maar heb ik ge-edit aangezien wefut geen optie heeft om je eigen speler te maken..
quote:
quote:
Alleen Zhano zou het gebruiken denk ikquote:
Even Kent opgegeven.quote:
quote:
quote:
Blauwe*quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ga jij nou maar sparen voor je blauw barzaghli en blauw lamela die je over 2 jaar kan kopen.
T-shirtje gesponsord door WeFut en Dreetje aan, toppie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kent daar in de studio, en dan #SMLENO droppen
[..]
quote:Blokker boos op maagdenshow RTL 5
Blokker beschuldigt de maagdenshow van RTL 5 van kijkersbedrog. Dat is te lezen op de Facebook-pagina van het winkelbedrijf. Twee kandidaten van Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan van maker Ewout Genemans waren in de aflevering van maandag in een Blokker-winkel, waar ze onvriendelijk werden bejegend door een medewerkster, en daar deed de voice-over grappend over. “Blokker wil benadrukken dat dit volledig in scène gezet is door de programmamakers“, meldt het bedrijf.
Blokker kreeg een stortvloed aan negatieve reacties binnen over de medewerkster. “Ik heb jullie al twee keer gevraagd of jullie misschien willen afrekenen. Het is hier geen speeltuin. Het is wel gewoon een winkel“, zei ze.
De winkel bevestigt dat ze haar medewerking heeft verleend aan de tv-show. “Echter zijn de programmamakers afgeweken van hetgeen dat zij met Blokker hebben besproken.”
Een toneelstuk, vindt de Blokker het. “Dit is namelijk absoluut niet de normale handelswijze van de betreffende Blokker-medewerkster.”
“Wij betreuren het dat zij zo is neergezet in het programma, want zij en andere Blokker medewerkers hebben service, klantgerichtheid en vriendelijkheid juist hoog in het vaandel staan.”
RTL heeft in het AD een ander verhaal. “Ze was erg geschrokken van het camerateam en wist niet zo goed wat ze met al die hectiek aan moest. Het meisje is niet ontslagen en heeft zelfs van ons een bloemetje gekregen voor de schrik.”
Het is de tweede keer in korte tijd dat dit RTL 5-programma van kijkersbedrog wordt beschuldigd.
http://www.mediacourant.nl/?p=152676
Nicequote:Op woensdag 29 mei 2013 16:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
T-shirtje gesponsord door WeFut en Dreetje aan, toppie.
Barzagli wordt niet zo duur denk ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ga jij nou maar sparen voor je blauw barzaghli en blauw lamela die je over 2 jaar kan kopen.
Hij heeft een hekel aan #SMLENO dus dat wordt hem niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kent daar in de studio, en dan #SMLENO droppen
[..]
Dion. Stuk of 6000quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
NiceWie had nou nog shirtjes op zolder liggen?
Waarschijnlijk krijgt die een flinke pace upgrade..quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Barzagli wordt niet zo duur denk ik
Nou zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef zerokil het volgende:
In een 1,5 maand tijd van 17k naar 300k gegaan, not bad
[ afbeelding ]
Dacht dat je het niet voor het geld deed ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:20 schreef pascal08 het volgende:
Noem ook even http://smleno.nl, dan installeer ik zo even Google AdSense.
75 maxquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:20 schreef zerokil het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt die een flinke pace upgrade..
Feyenoord zeker?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:21 schreef Fuszy het volgende:
Fucking hell wat een bullshit...![]()
Afstudeeropdracht afgewezen omdat het bedrijf te klein zou zijn. De opdracht stond nota bene op blackboard in de course voor afstudeeropdrachten. Heeft die lul er zelf opgezet. arghh...
Klopt helemaal. En niet iedereen besteedt evenveel tijd aan het handelen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedereen is even goed in handelen.
Klopt. Zo ben ik erg goed erin, en jij erg slecht.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedereen is even goed in handelen.
Het ging niet over trollen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt. Zo ben ik erg goed erin, en jij erg slecht.
Doe ik ook nietquote:
Jullie denken dat ik alleen maar handel 's avonds maar dat is niet zo. Zeker de laatste weken niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt helemaal. En niet iedereen besteedt evenveel tijd aan het handelen.
Het is een couscoussalade (quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nice. Niet aan laten branden. Dat had ik laatstVan die noodles van Knorr ofzo zijn ook chill, die steeds op TV zijn/waren.
FFS waarom voel je je nou weer aangesprokenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
[..]
Jullie denken dat ik alleen maar handel 's avonds maar dat is niet zo. Zeker de laatste weken niet.
Wat doe je dan savonds?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
[..]
Jullie denken dat ik alleen maar handel 's avonds maar dat is niet zo. Zeker de laatste weken niet.
niet schelden opaquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
FFS waarom voel je je nou weer aangesproken
Eten, andere spellen spelen of FIFA'en, gisteren ging ik naar een wedstrijd van SCV en soms kijk ik leuke filmpjes en dan ga ik fappen en dan slapen.quote:
Waarom diequote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is een couscoussalade () dus volgens mij kan ik 'm risicoloos koud eten.
O oke. En dat slapen, doe je dat dan staand of zittend?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eten, andere spellen spelen of FIFA'en, gisteren ging ik naar een wedstrijd van SCV en soms kijk ik leuke filmpjes en dan ga ik fappen en dan slapen.
Weet je wat kut is aan couscous?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom die? Die shit is lekker man. Ik ga vanavond maar Domino's halen of patat want wij zitten nog wel tot half 8 op school ofzo
Het klinkt zo gay.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom die? Die shit is lekker man. Ik ga vanavond maar Domino's halen of patat want wij zitten nog wel tot half 8 op school ofzo
Geen 1 van beide.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O oke. En dat slapen, doe je dat dan staand of zittend?
Ah oke. Dat scheelt weerquote:
Gedeeld met een zwerver of een chick?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het klinkt zo gay.
Het is inderdaad lekker.Ik had honger dus ben alvast begonnen.
Mijn lunch was om 2 uur, een half broodje van Subway.
Wel spot on. Motoriek doet hij ook wel goed naquote:
Dat is gewoon 1 broodje toch. En een footlong is een dubbele...quote:
hihi footlongquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is gewoon 1 broodje toch. En een footlong is een dubbele...
Het afrekenen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja weet je wat kut is aan de Subway?
me 2quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik las Toefjes. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Couscous?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja weet je wat kut is aan de Subway?
Ik heb ook altijd het gevoel dat ze het maar raar vinden dat ik bedenktijd nodig heb daarquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, er is teveel keuze vind ik. Ik sta echt uren te maveren daar.
daar voel ik me soms ook net maver iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd het gevoel dat ze het maar raar vinden dat ik bedenktijd nodig heb daar
Kan ook aan die mutsen liggen die hier in Utrecht werken.
Ja, ditquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd het gevoel dat ze het maar raar vinden dat ik bedenktijd nodig heb daar
Ik ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja dan vragen ze welke saus? Staan er 8 flessenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gewoon alles op de broodje liet flikkere.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Blowned.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol our mind is gonna be blowned zegt Robbie
Het is ook kut dat het zo lang duurt en voor geen meter vultquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rijst, je staat nog ingelogd op je kloon.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:37 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gewoon alles op de broodje liet flikkere.
Ohjaquote:
Ga naar Djeetje! Die kan je vast nog wat leren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OhjaBlown
![]()
Moet maar weer eens aan de engelse les
Ohw Fuck, sorry gjequote:Op woensdag 29 mei 2013 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rijst, je staat nog ingelogd op je kloon.
ok rijst bajequote:Op woensdag 29 mei 2013 16:37 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gewoon alles op de broodje liet flikkere.
Misschien willen ze nog profiteren van de hoge prijzen van consumables.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alsof er nog ff heel veel mensen packs gaan kopen als er zo een supergeweldigdeluxe TOTS komt
Misschien ook niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien willen ze nog profiteren van de hoge prijzen van consumables.
Die zijn zo weg die prijzenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alsof mensen daar hun pakjes voor openen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze Finance wel eens mogen hebben nagekekenquote:
hahah en wij weten onze uitslag altijd een halfuur na het tentamen ;pquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat ze Finance wel eens mogen hebben nagekeken
Ik open alleen packs als de prijzen van consumables hoog genoeg zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alsof mensen daar hun pakjes voor openen.
Is bij jullie alles MC? Bij ons nu steeds een deel of helemaal niksquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah en wij weten onze uitslag altijd een halfuur na het tentamen ;p
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Na een tijdje loopt het sowieso niet meer. Dan begin je boos te worden daarna verkoop je je team. Heb je eindelijk nieuw team dat werkt dan ook niet. Ga je weer terug naar je oude vetrouwde team... enz enz enz. FUT soms...
O ja dat krijgen we nog terugquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat ze Finance wel eens mogen hebben nagekeken
Issie toevallig LM?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik open alleen packs als de prijzen van consumables hoog genoeg zijn.
Ik wil nu dus een potje spelen met mijn nieuwe team maar nu heeft Pinon maar 6 chem terwijl hij een triple link heeft met de LW?
visuele glitch? Draai ze eens om en weer terug.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, CM en LW en op wefut hebben ze beide 9 chem
Verschuif ze is en zet ze dan terug.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, CM en LW en op wefut hebben ze beide 9 chem
quote:
Ik wil wel een potje Futquote:
Dat werkt ook niet, nou ja ik probeer het wel gewoon. In de 1e ronde tegen een MLS team met Fucito op CMquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verschuif ze is en zet ze dan terug.
mensen doen alles om te winnen bij bronzesquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet, nou ja ik probeer het wel gewoon. In de 1e ronde tegen een MLS team met Fucito op CM
nog maar zien of het doorgaatquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog even clubben voor het eten. Eventjes leuk fifa ipv UT
hopelijk geen BBVA, alsjeblieft niet zegtwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 29-05-2013 om 16:48:5110 minutes until the new TOTS which will feature ______ as the highest rated? reageer retweet
dombo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom ben ik weer zo dom geweest ze gisteren te kopen
Eventjes nadenken maver... Sanchez in TOTW....quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:50 schreef Maver24 het volgende:
hopelijk geen BBVA, alsjeblieft niet zegtwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 29-05-2013 om 16:48:5110 minutes until the new TOTS which will feature ______ as the highest rated? reageer retweet
Waar?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
TOTS gelekt zie ik![]()
kan ik straks mooi me barzagli's en gamberini's dumpen![]()
konko niethopelijk bankje ze IF is wel
Die krijgt echt geen TOTS denk ik hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eventjes nadenken maver... Sanchez in TOTW....
Dat zegt niets als hij geen TOTS zou krijgen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
okee ik ga dood.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:52 schreef Fuszy het volgende:
DOOD AAN ALLES EN IEDEREENgodverdomme.
kutzooi... natuurlijk mijn eigen fout, maar na het heugelijke nieuws dat mijn afstudeeropdracht niet doorgaat en ik vlak voor mijn tentamens en vakantie nog een nieuwe mag zoeken, loopt mijn fucking computer vast en is een groot deel van mijn verslag weg.
Die kwam anders niet in het TOTS hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die kreeg toch geen TOTS Kaartje maar je hebt wel een punt, Isco zit ook in het totw,quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom sla je die dan ook niet op?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:52 schreef Fuszy het volgende:
DOOD AAN ALLES EN IEDEREENgodverdomme.
kutzooi... natuurlijk mijn eigen fout, maar na het heugelijke nieuws dat mijn afstudeeropdracht niet doorgaat en ik vlak voor mijn tentamens en vakantie nog een nieuwe mag zoeken, loopt mijn fucking computer vast en is een groot deel van mijn verslag weg.
Die wel wss jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die kreeg toch geen TOTS Kaartje maar je hebt wel een punt, Isco zit ook in het totw,
omdat ik dom benquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom sla je die dan ook niet op?
Zegt niks. Sanchez zou toch geen TOTS krijgenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
isco welquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zegt niks. Sanchez zou toch geen TOTS krijgenEn Sturridge en Lampard hadden ook een IF/SIF tijdens BPL TOTS
zag toch net een foto van reemi voorbij komen ?quote:
jaja, nu weet ik het welquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zegt niks. Sanchez zou toch geen TOTS krijgenEn Sturridge en Lampard hadden ook een IF/SIF tijdens BPL TOTS
Groot deel wel gelukkig. Ben ook niet alles kwijtquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:53 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Je kunt die toch terug krijgen via word die hersteld toch??
Die krijgt er een hoorquote:
Ik studeer vanaf september af. De opdracht waar ik aangenomen was is afgekeurd door de examencommissie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:53 schreef poker4lifee het volgende:
maar als hij al afgekeurd is betekent het toch dat je een wel opgeslagen versie van ej verslag hebt?
Serie A is al afgelopen toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:53 schreef Toefjes het volgende:
Geen serie A in TOTW, stond gisteren een serie A toernooi op de PS3. Is nu verwijderd, maar alle signalen wijzen naar Italië
Dat filmpje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beren en apen kunnen gewoon fietsen hoor.
Godver ik ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik lig nog even in bed uit te rusten. 3 minutenquote:
Is goed, zeg maar als je er bent.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik lig nog even in bed uit te rusten. 3 minuten
Fuck spitsen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:57 schreef UltimateTeam het volgende:
Hopelijk serie a heb mooi team klaarliggen
El Sharawy Vidal Marchissio Lamela
----------Bochetti--Chiellini--Ogbonna
Ja, want we hadden toch niks beters te doen zei hijquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
Kom je nog, Mo?
Gerrit wilde ook vanmiddag of niet?
Originele shit wel man!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:57 schreef UltimateTeam het volgende:
Hopelijk serie a heb mooi team klaarliggen
El Sharawy Vidal Marchissio Lamela
----------Bochetti--Chiellini--Ogbonna
Ja nu kan het niet meerquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, want we hadden toch niks beters te doen zei hij
Tis dezelfdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |