quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Oh woooah, oh woooooah, oh wooooah, oh.
You know you love me, I know you care,
you shout whenever and I'll be there.
You are my love, you are my heart
and we will never ever ever be apart.
Kende ik nog niet eensquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nice! Vind deze van Chris ook zo heerlijk
leuk meisje geloof ik wel, maar geen muzieksmaakquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom nou weer zo doen
[..]
DUS JE VINDT ME ECHT EEN HOER?! Dit ga ik aan Panzer vertellen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuk meisje geloof ik wel, maar geen muzieksmaak
Dat valt juist reuze mee (srs), ik denk echt dat het van de andere persoon afhangt. Bij mij durft ze het nu aan om in de metro tegen me te kleffen terwijl ze wel wist dat Chocolatebear op 3 meter afstand stiekem zat te kijken met zijn rapeface.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
je bent toch ook een banga als ik hier die verhalen lees
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nice! Vind deze van Chris ook zo heerlijk
Ik ga hier niet eens op reageren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
CY, ga je ook een melding geven als je panzer in je hebt gehad?
quote:
Ik kom wel even melden of hij echt een grote piemel heeft of niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
Wat luister jij dan? Er is maar weinig muziek die ik niet chill vindt, luister alles van hiphop tot dubstep tot rockquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuk meisje geloof ik wel, maar geen muzieksmaak
Jij vond die dubstep remix van Hard in da paint ook lekker toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kende ik nog niet eens. Eindelijk normale muziek hier, zeldzaam
.
Die melding bereikt de SC wel via een ander kanaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
Panzer is maar een lompe boer. Die kan ik wel hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:54 schreef CristinaYang het volgende:
DUS JE VINDT ME ECHT EEN HOER?! Dit ga ik aan Panzer vertellen
ook heel veel eigenlijk, maar de muziek de de laatste minuten hier langs komt hoort daar niet bijquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat luister jij dan? Er is maar weinig muziek die ik niet chill vindt, luister alles van hiphop tot dubstep tot rock
Maar jij bent ook zo'n brede kast daar valt elk meisje als een blok voor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat valt juist reuze mee (srs), ik denk echt dat het van de andere persoon afhangt. Bij mij durft ze het nu aan om in de metro tegen me te kleffen terwijl ze wel wist dat Chocolatebear op 3 meter afstand stiekem zat te kijken met zijn rapeface.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat valt juist reuze mee (srs), ik denk echt dat het van de andere persoon afhangt. Bij mij durft ze het nu aan om in de metro tegen me te kleffen terwijl ze wel wist dat Chocolatebear op 3 meter afstand stiekem zat te kijken met zijn rapeface.
quote:
bepaalde type meisjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:57 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Maar jij bent ook zo'n brede kast daar valt elk meisje als een blok voor.
ik zou er nog niet aan denken om zoiets te zeggen. Al vind ik het wel leuk om over zijn vorige 'veroveringen' te horen altijdquote:
Nee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:57 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Maar jij bent ook zo'n brede kast daar valt elk meisje als een blok voor.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:58 schreef Ambipur het volgende:
Maar CY! Ik dacht dat hij niet van kleffen in het openbaar hield?
Deze manquote:
Klopt, en het origineel en de remix ook gewoonquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
Jij vond die dubstep remix van Hard in da paint ook lekker toch?
domme blonde bimbo'squote:
quote:
Ach, ze wilde iedere keer weer. Dus die paar cm minder zullen niet zoveel verschil hebben gemaakt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou er nog niet aan denken om zoiets te zeggen. Al vind ik het wel leuk om over zijn vorige 'veroveringen' te horen altijd
Die had ik hem laten horen toen hij hier was, en nu gaat die homo er mee pronkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man. Gewoon wat aanklikken tussen de aanbevolen video's, "zal wel goed zijn"
.
[..]
Klopt, en het origineel en de remix ook gewoon.
Die paar cmquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze wilde iedere keer weer. Dus die paar cm minder zullen niet zoveel verschil hebben gemaakt.
Ex van mij wilde dat ook horen. Nadat we de eerste keer hadden gedaan, wilde ze weten hoeveel ik er had gehad en of ik iedereen kreeg die ik wilde enzo.![]()
Zijn dingen die ik nooit zou vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |