Kijk eens naar de selectie van FC Twente, allemaal afgedankte Feyenoorders..quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
hihaho. Goede inhoudelijke reactie.
Lees mijn reactie nog een keer. Ik reageer op het punt dat iemand beweert dat Twente met geluk of 'per ongeluk' een kampioenschap haalde, met geluk een paar keer 2e werd en de beker won. Niet over de matige afgelopen 2 jaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoveel trainers verslijten getuigt echt van goed beleid ja . En spelers als Braafheid , Castaignos , Janssen en Breukers halen ook
Afgedankt... En maar boos zijn dat Fer verkocht werd (De 'Ferrader', zo doorzichtig die frustratie), pissig worden dat Castaignos naar Twente ging, huilen dat Ebecilio niet terug wil op het oude nest enz enz.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk eens naar de selectie van FC Twente, allemaal afgedankte Feyenoorders..
Als je spelers als Ruiz, Janssen en Perez hebt is de kans groot dat je hier kampioen wordtquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lees mijn reactie nog een keer. Ik reageer op het punt dat iemand beweert dat Twente met geluk of 'per ongeluk' een kampioenschap haalde, met geluk een paar keer 2e werd en de beker won. Niet over de matige afgelopen 2 jaar.
klopt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je spelers als Ruiz, Janssen en Perez hebt is de kans groot dat je hier kampioen wordt
en kijk eens waar Feyenoord staat..quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Afgedankt... En maar boos zijn dat Fer verkocht werd (De 'Ferrader', zo doorzichtig die frustratie), pissig worden dat Castaignos naar Twente ging, huilen dat Ebecilio niet terug wil op het oude nest enz enz.
Op basis van de resultaten over de laatste tien jaar is het Feyenoord. Historisch gezien kun je eeuwen over discussiėren maar dat wil ik niet op mijn geweten hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is lastig aan te wijzen eigenlijk, de 4e club.
Dus? Ik zeg alleen dat Feyenoord op basis van de laatste tien jaar vierde isquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er zijn genoeg seizoenen waar Twente ruim boven Feyenoord is geeindigt
Ik zet zelfs AZ boven Feyenoord neerquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Ik zeg alleen dat Feyenoord op basis van de laatste tien jaar vierde isIk zeg helemaal niet waar Twente staat
(Derde, namelijk).
Puur op basis van de eindstanden staan ze er nipt onder.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zet zelfs AZ boven Feyenoord neer
qua prijzen erbovenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Puur op basis van de eindstanden staan ze er nipt onder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam dit tegen in een ander topic; zo berekenen ze namelijk de mediagelden.
We hebben allemaal wel eens geluk. Hoop voor Nederland dat jullie niet weer Europees voetbal verneuken zoals dit jaar. Geldt ook voor Vitesse, Utrecht en AZ trouwens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en kijk eens waar Feyenoord staat..
Toch mooi man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |