Ik probeer me dit voor de geest te halen, maar gelukkig lukt dat niet zo ergquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een note omdat ik een bierglas in een vagina postte. Schijnt niet gewaardeerd te worden, gewoon een tip.
nee, er moet ook bier in dat glas zitten doos!quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een note omdat ik een bierglas in een vagina postte. Schijnt niet gewaardeerd te worden, gewoon een tip.
Kun je jezelf notes geven dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:20 schreef Jimbo het volgende:
ik had eerst 99 notes, kijk ik een week later waren er 7 weggehaald
pleurt dan toch op
(waarschijnlijk mijn eigen die ik bij mezelf gezet had dat ik lief was enzo)
ik was ooit PR.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik was ooit PR.
ik had in die tijd zelfs een kloonscanner en nog meer admin dingen
Jammer dat toen ik wegging ze die dingen ook allemaal meenamen van de PR
Kansloos wel jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen een beetje stom als je dat doet.
Maar ik ben een tijger! Rawr!quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
Kijk maar uit stelletje hunters, het kan gevaarlijk zijn:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
nee joh, leuk enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen een beetje stom als je dat doet.
verdomme, weer net te laatquote:
ik heb nieteens boxjes in mijn huiskamerquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet eens ruimte in mijn huiskamer voor zoveel boxjes
kutstudentquote:
Wel praktisch zo'n stoel voor de hunt, lekker comfortabel boxen scorenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:28 schreef Jimbo het volgende:
ah een massage stoel, iets voor mij als ik stil moet zitten
leveren ze vast niet morgen al af..
quote:
gewoon liggen op de bank, voor de TVquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel praktisch zo'n stoel voor de hunt, lekker comfortabel boxen scoren
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel praktisch zo'n stoel voor de hunt, lekker comfortabel boxen scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |