Ik ben geen fan van cassisquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]cassis is lekker
zal ik wat blikjes sturen
cassis zelf is niet duur. maar verzenden misschien wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat het zo duur is om op te sturen
That's the point, right?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, is saai, en ben je snel straalbezopen.
ieeh sinasquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van cassisQua frisdrank 7up, cola of sinas ofzo
mensen die een Facebook voor hun huisdier aanmakenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm het is heel normaal om je konijn op facebook te hebben :S
:Squote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm het is heel normaal om je konijn op facebook te hebben :S
omg dat wil ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:41 schreef zwerty het volgende:
[..]
mensen die een Facebook voor hun huisdier aanmaken
Cassis is een stuk duurder dan cola of fanta volgens mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
cassis zelf is niet duur. maar verzenden misschien wel.
Niks mis mee tochquote:
Nee, het punt van lekker zuipen is een beetje aangeschoten worden en te ouwehoeren.quote:
euroshopper maar 13 cent, fanta blikje rond de 60 cent volgens mij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cassis is een stuk duurder dan cola of fanta volgens mij
joh, ik heb een keer gezegd dat ik wat af wilde vallen. Pleuris los barsten over dat dat niet hoefde en ik perfect was.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef Ezell het volgende:
VA
Dat verhaal van die spijkerbroek.
Godver, was dat wijf 24/7 ongesteld of zo.
En sinas is niet zoet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Niks mis mee toch![]()
Cassis is zo zoetNet zoals icetea. Maar als je erge dorst hebt is beiden wel te drinken
Oooh, maar Hero cassis is denk ik ook wel 80 cent hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
euroshopper maar 13 cent, fanta blikje rond de 60 cent volgens mij.
Nee sinaasappelsap vind ik ook niet zo lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Niks mis mee toch![]()
Cassis is zo zoetNet zoals icetea. Maar als je erge dorst hebt is beiden wel te drinken
Ik pleur het dan ook altijd in de colaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het punt van lekker zuipen is een beetje aangeschoten worden en te ouwehoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |