ermahgerd zul je net zien , we hadden het er nog overquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef Diconnected het volgende:
Bel m'n moeder net, die heeft leuk nieuws voor me zei ze, maar wil ze pas zeggen als ik thuiskom, aargh
En ik moet echt verschrikkelijk nodig naar de wc ermahgerd.
Wat voor gympen zijn het?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Om even terug te komen op het schoeisel probleem:
Niet dat die pumps niet kut zijn met panty, maar die zijn het waard.
Al die stress voor nietschquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
Bardienst is echt kei gezelligen vrouwtje die met mij bardienst heeft, vindt er ook geen reet aan; dus zitten we al de hele avond tg elkaar te zeuren
![]()
En, druk? Tennisers al zeiknat geregend?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
Bardienst is echt kei gezelligen vrouwtje die met mij bardienst heeft, vindt er ook geen reet aan; dus zitten we al de hele avond tg elkaar te zeuren
![]()
Wat, tetten mogen niet buiten de jurk?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat voor gympen zijn het?
En joh, kom waar jij je fab in voelt! Zolang je tetjes er niet uit hangen en het geen witte jurk is of een driekwartlegging zal het wel los lopen!
niet voor meer dan 55%.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat, tetten mogen niet buiten de jurk?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat voor gympen zijn het?
En joh, kom waar jij je fab in voelt! Zolang je tetjes er niet uit hangen en het geen witte jurk is of een driekwartlegging zal het wel los lopen!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
In het geval van Mss een 30%, anders gebeuren er ongelukken. Er komt namelijk ook een neger.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
In het geval van Mss een 30%, anders gebeuren er ongelukken. Er komt namelijk ook een neger.
Zit je niet op de wifi? Ik heb nergens last van met mobielquote:
Fixed!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen. Maar als je in de tags [img=600] er van maakt zit je altijd goed :Y
[/quote]
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/99s.gif[/img] Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen. Maar als je in de tags [img=600] er van maakt zit je altijd goed
Ik gebruik mijn werklaptop momenteel...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit je niet op de wifi? Ik heb nergens last van met mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |