Niet als je verplicht wordt er gebruik van te maken of als je er voor moet dokken geloof ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:26 schreef Bartjebart het volgende:
Maar ff over die garderobe; volgens mij is zo'n "wij zijn niet aansprakelijk" bordje heul niet rechtsgeldig...
Ook dat nog eens, maar het hangt er ook gewoonweg niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:26 schreef Bartjebart het volgende:
Maar ff over die garderobe; volgens mij is zo'n "wij zijn niet aansprakelijk" bordje heul niet rechtsgeldig...
Je moest er voor dokken. Dus dan lijkt me ook dat ze verantwoordelijk zijn en/of een verzekering hebben. Toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:29 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Niet als je verplicht wordt er gebruik van te maken of als je er voor moet dokken geloof ik.
Ik zal zat op toneel gaan staan tijdens Rent, oke?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:25 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat ik wel eens wil weten.
zo beter?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:34 schreef Ang3l het volgende:
En o ja, 4 op een rij, blijft deze reeks nou Ang3l heten?
Dat krijg je met [open een nieuw deel]
quote:
Zoiets heet "bewaarneming" geloof ik.quote:Kantonrechter Rotterdam, 6 december 1996, Prg 1997, 4776. Een dure jas wordt in de garderobe van Tropicana in bewaring gegeven tegen vergoeding van ƒ1. Boven de garderobe staat vermeld het bekende zinnetje: De directie stelt zich niet aansprakelijk voor diefstal en/of het zoekraken van kledingstukken e.d. Die exoneratie vond geen genade in de ogen van de kantonrechter: In een bewaakte garderobe dienen afgegeven kledingstukken te worden bewaard en teruggegeven. De bewaker moet maatregelen nemen tegen diefstal en verlies. Kan hij een kledingstuk niet teruggeven dan is hij aansprakelijk voor de schade. Een voorwaarde die deze aansprakelijkheid uitsluit is niet geldig.
Dat krijg je als je in een homo-topic reageert.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Huh? Hoe kan ik een topic met homo-tag in m'n actives hebben. murp??!!
Net stond er anders nog een hele andere tag. Nouja.. later.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:10 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in een homo-topic reageert.
Ja net stond ik er nogquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Net stond er anders nog een hele andere tag. Nouja.. later.
Leek mij idd ook al.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:00 schreef Ambiguiteit het volgende:
Kantonrechter Rotterdam, 6 december 1996, Prg 1997, 4776. Een dure jas wordt in de garderobe van Tropicana in bewaring gegeven tegen vergoeding van ƒ1. Boven de garderobe staat vermeld het bekende zinnetje: De directie stelt zich niet aansprakelijk voor diefstal en/of het zoekraken van kledingstukken e.d. Die exoneratie vond geen genade in de ogen van de kantonrechter: In een bewaakte garderobe dienen afgegeven kledingstukken te worden bewaard en teruggegeven. De bewaker moet maatregelen nemen tegen diefstal en verlies. Kan hij een kledingstuk niet teruggeven dan is hij aansprakelijk voor de schade. Een voorwaarde die deze aansprakelijkheid uitsluit is niet geldig.
Iets wat me alleen erg lastig lijkt is om te bewijzen wat je hebt afgegeven...quote:
Volgende keer een foto makenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Iets wat me alleen erg lastig lijkt is om te bewijzen wat je hebt afgegeven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |