PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Mafklapperquote:
Er is echt wel iets in je wat dat wist hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maar als je niet weet dat ze labiel is, dan is er ook niks mis met me?
Remy en Sturridge bakte er bij mij niks van. Cisse was al beter, verder heb ik niet met veel gouden BPL spitsen gespeeld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mafklapper![]()
Remy en Sturridge kun je voor 5K kopen en dan heb je gewoon twee dodelijke spitsen die jakkeren alles erin.
Wellicht dat iemand niet een heel lekker verleden heeft, maar heb nooit gemerkt dat het zo extreem was (tot het mis ging).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is echt wel iets in je wat dat wist hoorDat merk je echt wel snel
Maar wss had je andere redenen die belangrijker waren op dat moment
Gewoon LB-Y en erachter aan hollen, near post OP en gaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Remy en Sturridge bakte er bij mij niks van. Cisse was al beter, verder heb ik niet met veel gouden BPL spitsen gespeeld.
LBY is voor den homosquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon LB-Y en erachter aan hollen, near post OP en gaan
Zo'n saaie manier van spelen. Als iedereen het zo zou doen zou er weinig meer aan het spelletje zijn. Niks tegen te doen ookquote:
Wat is het verschil tussen een steekbal over de grond en door de lucht? Of mag je helemaal geen steekballen gebruiken omdat het gay is?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n saaie manier van spelen. Als iedereen het zo zou doen zou er weinig meer aan het spelletje zijn. Niks tegen te doen ook
Over de grond is toch te onderscheppen of ben ik nou gekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een steekbal over de grond en door de lucht? Of mag je helemaal geen steekballen gebruiken omdat het gay is?
Uit onderzoek is gebleken dat de correlatie daartussen erg hoog isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je dat doet wilt dat toch niet zeggen dat je graag een piemel in je mond stopt?
Vooral omdat hij zo vaak goed valt. In het echt is het ook moeilijk te verdedigen, zie de goal van Sparta tegen Roda.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over de grond is toch te onderscheppen of ben ik nou gek? En wanneer je over de grond een steekbal geeft betekent dat de verdediging een gat heeft gelaten. Daarvan profiteren is niks mis mee. De bal gewoon omhoog gooien is niet te verdedigen.
ik vind steekballen door de lucht makkelijker te verdedigen dan over de grond hoor, door de lucht remt de aanname ze best veel afquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over de grond is toch te onderscheppen of ben ik nou gek? En wanneer je over de grond een steekbal geeft betekent dat de verdediging een gat heeft gelaten. Daarvan profiteren is niks mis mee. De bal gewoon omhoog gooien is niet te verdedigen.
Maar tegen de Remy's van deze wereld is het dan toch al veel te laatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind steekballen door de lucht makkelijker te verdedigen dan over de grond hoor, door de lucht remt de aanname ze best veel af
Zit niet in FUT, heeft 5* skills in H2H volgens mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie de fuck is die Bernard. Ken hem ook niet vinden op wefut
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie de fuck is die Bernard. Ken hem ook niet vinden op wefut
En wellicht ook de luchtstroming. Met tegenwind heb je toch een hele andere steekbal door de lucht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind steekballen door de lucht makkelijker te verdedigen dan over de grond hoor, door de lucht remt de aanname ze best veel af
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zit niet in FUT, heeft 5* skills in H2H volgens mij
Youtube doet kut dus kan het niet zienquote:
Hij heeft inderdaad 5* maar hij wordt dan waarschijnlijk gold. In H2H heeft hij 76 of 77 overall.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zit niet in FUT, heeft 5* skills in H2H volgens mij
Om nog maar te zwijgen over regendruppelsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En wellicht ook de luchtstroming. Met tegenwind heb je toch een hele andere steekbal door de lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |