staat ook boven iedere post domboquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh thanks, ik ben serieus de draad kwijt met alles
Zo erg is het dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
staat ook boven iedere post dombo
Had ik vorig jaar ook voor/tijdens/na de examens. Ik noemde geen dagen maar vakken haha.quote:
Lolquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar ook voor/tijdens/na de examens. Ik noemde geen dagen maar vakken haha.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
iig op de aarde en een paar in de ruimte maar dat zullen er niet veel zijn
Kom hier heenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:01 schreef TienVingers het volgende:
[..]
maar de zon maakt ook
langzaamaan plaats voor schaduw
Heb ik iets gemist? Ben je invalide geworden in die paar dagen dat ik niet echt heb meegelezen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:15 schreef TienVingers het volgende:
over paar minuten eindelijk drinken en laptop binnen handbereik
neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Ben je invalide geworden in die paar dagen dat ik niet echt heb meegelezen?
Ik wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Ben je invalide geworden in die paar dagen dat ik niet echt heb meegelezen?
Haha knuppel, verstuikt/gekneusd?quote:
zoiets jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha knuppel, verstuikt/gekneusd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook wel zin om te voetballen, maar heb geen voetbalschoenen meer die me passen.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:22 schreef Toto69 het volgende:
Toen ik vorig zomer naar Hamburg ging kwam ik dit tegen:
Beste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin om te voetballen, maar heb geen voetbalschoenen meer die me passen.
Tja, valt niet mee om fatsoenlijke schoenen in maat 49 te vinden. Ben nu net mijn oude paar voetbalschoenen aan het verkopen, 2 keer aangehad en toen moest ik stoppen met voetbal.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Balen
Moet je een keer op het cruijff court komen voetballen
Maat 49?!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tja, valt niet mee om fatsoenlijke schoenen in maat 49 te vinden. Ben nu net mijn oude paar voetbalschoenen aan het verkopen, 2 keer aangehad en toen moest ik stoppen met voetbal.
wat maak je?quote:
ja ik ben erquote:
awhquote:
Waarom ben je nu al een het koken? En moet je er niet iets bij doen ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Karbonade en sla, maar ik krijg wel instructies van mams
lekkere plus makkelijke combinatiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Karbonade en sla, maar ik krijg wel instructies van mams
Karbonade moet heelang opstaan ofzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom ben je nu al een het koken? En moet je er niet iets bij doen ofzo?
Van eieren bakken naar karbonades klinkt wel professioneelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekkere plus makkelijke combinatie
Overburen meteen de politie gebeldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja eindelijk
[..]
Raam stond open, ladder pakken en klimmen
idd, hoorde het zo in een spel, echt goed liedjequote:
Ik hoorde het in South Parkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
idd, hoorde het zo in een spel, echt goed liedje
Is dit die van de Karate Kid? (Ik zit nu op het werk, kan niet luisterenquote:
ja idd en die is van karate iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:47 schreef hylian het volgende:
[..]
Is dit die van de Karate Kid? (Ik zit nu op het werk, kan niet luisteren)
..Die is awesome bij het sporten
hahaha tuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Van eieren bakken naar karbonades klinkt wel professioneel
1m81quote:
Succesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
1m81Maar ik ga ff de kooi van het konijn verschonen en de hond uitlaten. Später!
Hoe lang is tax dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vergeleken met 1,65 is dat zo lang
Ja vind het verschil an sich nog wel meevallenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan is het nog wel te doen bij jullie ja
13 centimeter, goed te doen hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja vind het verschil an sich nog wel meevallen
65-78 lijkt een groot verschil maar in de realiteit valt dat reuze mee
Het ruikt al wel heerlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha tuurlijk
Het is wel vreselijk lekker
lijkt me ook vervelend als je bijvoorbeeld nooit staand kan zoenen of elkaar aankijken zonder een stijve nek te krijgenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
13 centimeter, goed te doen hoor
20 Vind ik al wat meer
Ik las stijve en ik dacht: WTF promquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lijkt me ook vervelend als je bijvoorbeeld nooit staand kan zoenen of elkaar aankijken zonder een stijve nek te krijgen
Ik las dus dit:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo erg ben ik nou ook weer niet hoor
haha een stijve is soms wel handig maar altijd lijkt me ook irritant jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik las dus dit:
lijkt me ook vervelend als je bijvoorbeeld nooit staand kan zoenen of elkaar aankijken zonder een stijve te krijgen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha een stijve is soms wel handig maar altijd lijkt me ook irritant ja
Maar dat zei ik dus niet nee
Geen idee eigenlijk, ik let er niet zo op hoe lang iemand is en ik ben zelf ook niet zó lang dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ervaring met meisjes 20 cm kleiner of niet?
je bent 23 cm langer dan dat ik ben dus ik vind je langquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik let er niet zo op hoe lang iemand is en ik ben zelf ook niet zó lang dus
Ik dacht dat je groter was.quote:
Ach ik ben ook wel tevreden, heb 2 vrienden die zijn 2 meterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent 23 cm langer dan dat ik ben dus ik vind je lang
Grapjee, ben 1,71 ofzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je groter was.
[..]
Ach ik ben ook wel tevreden, heb 2 vrienden die zijn 2 meter
Ik ben in een half jaar vast wel 1,71 gegroeid hoop ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wou net zeggen, je hebt mij gezegd dat je ~1,70 was
Ik hoop het voor je ja. Tuinkabouterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben in een half jaar vast wel 1,71 gegroeid hoop ik
heel groot zijn lijkt me ook niks, heb er wel vrede mee nu denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je groter was.
[..]
Ach ik ben ook wel tevreden, heb 2 vrienden die zijn 2 meter
Aldus een tuinkabouterquote:
Nee inderdaad, ze hebben ook maat 48/49quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heel groot zijn lijkt me ook niks, heb er wel vrede mee nu denk ik
jeetje daar kan ik mee zeilenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aldus een tuinkabouter
[..]
Nee inderdaad, ze hebben ook maat 48/49
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jeetje daar kan ik mee zeilen
Haterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aldus een tuinkabouter
[..]
Nee inderdaad, ze hebben ook maat 48/49
Komt vanwege de naam Maaikequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:09 schreef TienVingers het volgende:
Oke dit is ineens een hele grote hit maar waarom.
Zo saai
Vind het ook niks..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:09 schreef TienVingers het volgende:
Oke dit is ineens een hele grote hit maar waarom.
Zo saai
Een ingewikkelde relatie haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat waren de beste 2.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vroeger was het leuker. Ed Ed en Eddy, , Powerpuff Girls.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:14 schreef Toto69 het volgende:
Mijn achter nicht heeft een reuze konijn, weet je wel? Die zijn leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die dikkequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een ingewikkelde relatie haha.
Hij is gewoon coool
Ja een vlaamse reus zekerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn achter nicht heeft een reuze konijn, weet je wel? Die zijn leuk!
Wauw ik vind die [konijn] van Toto ook wel een reuze [konijn] hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn achter nicht heeft een reuze konijn, weet je wel? Die zijn leuk!
Gelukkig zijn wij al getrouwdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een ingewikkelde relatie haha.
Hij is gewoon coool
Dan vind ik Michael van Barbie alsnog een grotere baas.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet omdat is knap is ofzo haha
Z'n opmerkingen
Close up! Ik zal wel even een pica opzoeken van dat konijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wauw ik vind die van Toto ook wel reuze hoor
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
TV DIT KLINKT HEEL VERKEERDquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef msacras het volgende:
Geen idee over welk ding van toto dat enorm groot is het gaat. Ik weet wel dat toto een schatje is
Ja, eindelijk.quote:
Ge-editedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wauw ik vind die [konijn] van Toto ook wel een reuze [konijn] hoor
Vanavond gaan we een gewone track maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vanochtend op de fiets ook nog over gepraat
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vanavond gaan we een gewone track maken.
Als ik ze zie,als ik ze zie, Kill houdt je kk bekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
Moest wel een beetje aan youssef en kamal denken toen ik die track hoorde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan zeggen dat wij veel scheldenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik ze zie,als ik ze zie, Kill houdt je kk bek
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
Toto kijk dezeAaaah, how cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM
Jullie zijn ergerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij veel schelden
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
Toto kijk dezeWauw dat [konijn] is wel enorm zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut kut kut jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:21 schreef msacras het volgende:
Rockiejj ga gvd je aantekeningen vasculaire aandoeningen en dwarslaesies leren![]()
Vuile SOGer
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wauw dat [konijn] is wel enorm zeg
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wauw dat [konijn] is wel enorm zeg
Wat een flikkerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij dm'de me vanmiddag nog dat ie idd meeleest
Hahaha inderdaadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"roy je bent echt een kkmongool als je blowt"
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverdomme,maar was een mooie nacht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"had jij gisteravond wat op mijn facebook gepost?"
-Niet nader te noemen FOK!er, 2013
Ik denk dat ik hem snapquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:26 schreef Rezania het volgende:
Iets uitzonderlijks hebben gedaan, maar er niet over mogen praten.
is cool, neem ik de nieuwe chick van hem mee als +1quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:27 schreef Ro-ald het volgende:
Maar wp 8 juni feest bij Jeffrey,kom je dan ook?
Niet veel neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
Voor zover jij je dat kan herinneren
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben nu niet nieuwsgierig hoor, neee......
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heeft het met onze grote vriend te maken die nu stiekem meeleest?
Zullen we dan gewoon 8 juni afspreken,en niet dit weekend?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is cool, neem ik de nieuwe chick van hem mee als +1
Nee. Als ik hem anaal heb genomen krijgen jullie het horen hoor, maak je maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heeft het met onze grote vriend te maken die nu stiekem meeleest?
ja is cool dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zullen we dan gewoon 8 juni afspreken,en niet dit weekend?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. Als ik hem anaal heb genomen krijgen jullie het horen hoor, maak je maar geen zorgen.
Hoe de fuck moet ik dat weten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Kut Rezania WAT is een dekkingsbijdrage
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. Als ik hem anaal heb genomen krijgen jullie het horen hoor, maak je maar geen zorgen.
To do listquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:29 schreef wietparkiet het volgende:
To do list
• Koken voor zusje
• Ro-ald opgeven voor AA sessies
• Pitten
Aiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja is cool dan.
denk dat ik dan dit weekend even naar zuid limburg ga
Straks weer meeten achter het station dus?quote:
..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straks weer meeten achter het station dus?
Mag je PZ ook gelijk voor de AA opgevenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:29 schreef wietparkiet het volgende:
To do list
• Koken voor zusje
• Ro-ald opgeven voor AA sessies
• Pitten
Hoe de fuck moest je op die consumentenprijs komenquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
To do list voor vandaag:
* Chillen
* Chillen
* Chillen
* Slapen
Die leeft nog,was pas geleden hier nog komen drinkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Mag je PZ ook gelijk voor de AA opgeven![]()
Als die nog leeft dan
Wanneer werk je dan bbyquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:31 schreef msacras het volgende:
[..]
• Bij msacras langskomen als ze wél aan het werk
Ik zat in de buurt van de nieuwe verkoopprijs, daar was ik al blij genoeg mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hoe de fuck moest je op die consumentenprijs komenik had die bedragen die er stonden + dekkingsbijdrage pp / 100-opslag * 100 * 1.06
Ik ook, wel lager trouwensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zat in de buurt van de nieuwe verkoopprijs, daar was ik al blij genoeg mee.
wie?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
kut pz heeft me uit zn phone verwijderd ;s
plastic zakquote:
Edit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:34 schreef msacras het volgende:
To do list:
Geschiedenis maken (5 paragrafen)
M&o maken (4 hoofdstukken)
Wiskunde maken (2 hoofdstukken)
Eco maken (1 hoofdstuk)
Engels boekverslagen maken (5 stuks)
Die boeken ook nog daadwerkelijk lezen
De donkere kamer van Damokles uitlezen
Koken
Hardlopen
Spitzen even soepel maken
Squats en abs (volgebsmij ben ik de enige die zich er aan houdt nog uit het topic)
Frans po maken
Muziek solostuk uitzoeken en even repeteren
Naar de Hema
Met Roald whatsappen.
Zoiets
Ik ook! Soort van.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:34 schreef msacras het volgende:
Squats en abs (volgebsmij ben ik de enige die zich er aan houdt nog uit het topic )
Goed boekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:34 schreef msacras het volgende:
To do list:
De donkere kamer van Damokles uitlezen
Zoiets
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:34 schreef Toto69 het volgende:
Reclame van een nieuwe waterketel die omstreden is omdat ie op Hitler lijkt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
Godver mn raam waait de hele tijd dicht
Nu zal ik treinkoppen,als ik jou was.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
Godver mn raam waait de hele tijd dicht
Ja dat welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
he ro weet je nog waar mijn bureau staat op mijn kamer?
ja ik heb dus nu een stok naast mn bureau zodat ik niet hoef op te staan om het raam open te doenquote:
Haha godverquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik heb dus nu een stok naast mn bureau zodat ik niet hoef op te staan om het raam open te doen
been there done thatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha godverIk krijg in mijn andere kamer twee koelkasten.
Bierkoelkast
Ik weet sws wel hoe die zooi in elkaar zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |