Ik moest gelijk denken aan het H&M topic die toen een keer verwijderd of gesloten werd ivm klachen van H&Mquote:
20 euro is niet duur voor je principesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem nu dus voor 20 euro meer bij bol.com gekocht
ermagerd straks maak ik het topic kapotquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan het H&M topic die toen een keer verwijderd of gesloten werd ivm klachen van H&M![]()
Bij dezen gedaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ermagerd straks maak ik het topic kapot![]()
Maar ik heb geen logo geplaatst![]()
En wil best disclaimen dat het bij andere filialen best beter kan zijn.
Het IS ook gewoon een leuke sitequote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:18 schreef Lindytje het volgende:
Soms word ik zo blij van mij site en alles er omheenMaar dat wil ik ook weer niet te vaak zeggen, want dan ben ik straks een opschepper en dat wil ik ook niet. Maar ik ben dan zo blij en... DE DILEMMA'S!!
Af en toe mag je ook best trots zijn op wat je bereikt met je sitequote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:18 schreef Lindytje het volgende:
Soms word ik zo blij van mij site en alles er omheenMaar dat wil ik ook weer niet te vaak zeggen, want dan ben ik straks een opschepper en dat wil ik ook niet. Maar ik ben dan zo blij en... DE DILEMMA'S!!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het IS ook gewoon een leuke site
Jaaaa, een liedje voor mezelf zingenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Af en toe mag je ook best trots zijn op wat je bereikt met je siteNiemand die je meteen een opschepper zal vinden
Tenzij je een filmpje maakt voor je 1 jarig bestaand van je blog met 'happy bday to me' masjasajsaja uitspraken
![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:18 schreef Lindytje het volgende:
ERMAHGERD EEN LINSLOVES-PARTY ORGANISEREN JONGEUH !quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa, een liedje voor mezelf zingen![]()
Dan maak ik ook meteen een liedje over hoe geweldig ik ben
Zo lang je maar niet gaat zeiken dat het zo keihard werken is en dat je daarom je zwaar bovenmodaal-inkomen zo erg verdiend enzulksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:18 schreef Lindytje het volgende:
Ja dat wel! En dan krijg ik allemaal mails van bedrijven en voor samenwerkingen en belt de postbode weer aan met een pakketje en dan denk ik: wow! Dat heb ik best goed gefixt in een jaar tijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Gewoon zeggen hier mafkees. Is toch ook hartstikke leuk!
JOAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD EEN LINSLOVES-PARTY ORGANISEREN JONGEUH !
Krijg je velen cadeaus en zeg je steeds dat ze dat niet hoefden te doen maar dat je er keiiiiiiblij mee bent![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet gaat zeiken dat het zo keihard werken is en dat je daarom je zwaar bovenmodaal-inkomen zo erg verdiend enzulks.
Of elke week een foto plaatst van dat je een auto vol met gratis troep haalt en dan gaat klagen dat je teveel kadootjes hebt gekregen op je matige kutfeest![]()
Sorry ik ben in een vervelende bui
Echt welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja dat wel! En dan krijg ik allemaal mails van bedrijven en voor samenwerkingen en belt de postbode weer aan met een pakketje en dan denk ik: wow! Dat heb ik best goed gefixt in een jaar tijd
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja dat wel! En dan krijg ik allemaal mails van bedrijven en voor samenwerkingen en belt de postbode weer aan met een pakketje en dan denk ik: wow! Dat heb ik best goed gefixt in een jaar tijd
MM MM MM!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:22 schreef megamandy het volgende:
Lindy, Lindy, Lindy!
Ik heb zo'n palette van de mac, en daar staat zo'n stap voor stap ding achterop. En ze zeggen daar dat je met een technakohl een lijn in je crease moet trekken en dat daarna blenden. Alleen bij mij blijft dat toch echt een lijn
Zou het met een smudge (?) brush beter lukken zonder het lelijk te maken?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |