quote:die heb ik gekregen van een vriend, ook allemaal weer via via, maar ze kwamen volgens mij uit Duitsland ofzo
Op zondag 15 september 2002 19:21 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
en waar heb je die pepperspray gekocht??
quote:Of een busje haarlak.
Op zondag 15 september 2002 19:19 schreef maple-leaf het volgende:
kun je dan niet beter deo in zijn ogen spuiten, dan ben je toch niet strafbaar?maple heeft ook pepperspray daar niet van....
maar dat vroeg ik me ff af
wat ook niet in beslag wordt genomen of verboden is, is een grote sleutelbos aan een ketting, kan je beste zwiepers mee uitdelen
Zeker met traangas, pfff dat is echt rommel, als je het op je vinger hebt en een uur later lik je je vinger, heb je er nog last van!
Maar om lastige mannen weg te werken werkt het zeker goed.
quote:Ja.
Op maandag 16 september 2002 15:01 schreef schatje het volgende:
Dus je kan die dingen zonder problemen in Belgie of Duitsland kopen??
quote:Sinaasappel karate kick !
Op maandag 16 september 2002 15:01 schreef U-lerZzZ het volgende:
Cursusje kickboxen is wel leuker als je iemand tegenkomt op straat!.
quote:Zal haar best goed staan, denk ik zo!
Op maandag 16 september 2002 15:06 schreef D-Devil het volgende:[..]
Sinaasappel karate kick !
quote:Niet in m'n ogen spuiten hé...
Op vrijdag 1 november 2002 19:42 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik heb al een busje traangas
van 1 of andere duise collega, die had m voor mij gekocht bij de videotheek in duitsland
quote:Tuuuuuuuuuurlijk niet
Op vrijdag 1 november 2002 19:43 schreef Knaller het volgende:[..]
Niet in m'n ogen spuiten hé...
Is het jullie bekend dat het in Nederland als burger ten strengste verboden is pepperspray en/of traangas te hebben???
En dat dit onder een misdrijf word gerekend als je zoiets hebt. Dat je zal moeten voorkomen bij de rechter en dat je veroordeeld word?
Denk eens even na voordat je "even snel van een vriend een busje pepperspray krijgt"".
Deze dingen vallen onder illegale wapens (ik meen cat IV van de Wet Wapens Munitie).
Maar doe wat je niet laten kunt........... een strafblad heb je voor altijd zeg ik altijd maar.
quote:En een trauma van een verkrachting ook..
Op vrijdag 1 november 2002 22:04 schreef kroegtijger18 het volgende:Maar doe wat je niet laten kunt........... een strafblad heb je voor altijd zeg ik altijd maar.
quote:das waar... en stel dat je iemand ermee in de ogen hebt gespoten, dan ren of fiets je snel weg, lijkt me trouwens logisch als je word aangevallen ofzo
Op vrijdag 1 november 2002 22:22 schreef RDV het volgende:[..]
En een trauma van een verkrachting ook..
Het is het een of het ander..
quote:hmmmmzz ook wel een goeie ja
Op zaterdag 2 november 2002 09:10 schreef Wazi het volgende:
Een handige vervanger voor pepperspray (wat inderdaad zwaar verboden is, bijna gelijk aan vuurwapen bezit!) is een spuitbusje met metallic autolak. Daar zitten allemaal heel kleine stukjes metaal in, als je dat in je ogen krijgt word je net zo gek! En 't is niet illegaal! En de dader blijft herkenbaar
quote:Dat spul doet echt tering zeer!!!!, Ik pas nu wel op voor Sinaasappel
Op zaterdag 2 november 2002 00:54 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
das waar... en stel dat je iemand ermee in de ogen hebt gespoten, dan ren of fiets je snel weg, lijkt me trouwens logisch als je word aangevallen ofzo
maargoed, ze moeten je er wel mee pakken natuurlijk
quote:Je kan het bij je lokale politie bureau vragen of ze toevallig niet zo'n busje over hebben
Op zondag 15 september 2002 18:56 schreef Sinaasappel het volgende:
ik heb gehoord, in duitsland, maar in wat voor soort winkel moet je dan kijken?alvast bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |