SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
De OPbitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
ze rijden alleen eventjes via de Diepenringquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Dus bussen rijden natuurlijk wel normaal.!!
Ik moet lijn 8 hebben en die komt sws niet in de buurt van de stadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze rijden alleen eventjes via de Diepenring
Van Erp, Grote Kromme Elleboog.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Weten jullie slijterijen in Groningen die Nobeltje verkopen?
Nobeltjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
niet echt neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Ik moet lijn 8 hebben en die komt sws niet in de buurt van de stad
Die tussen mijn huis en de ah korreweg vast welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Goede indicatie man.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Die tussen mijn huis en de ah korreweg vast wel
Bubbels misschien? Korreweg, vlakbij dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Bubbels dus, ik ben zo slecht met namenquote:
Nice!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.vanerpwijn.nl/
Het staat zelfs op de homepage.
krijg je met al die drugsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Bubbels dus, ik ben zo slecht met namen
Ben je nog op zoek? Ik heb hier nog een Batavus over. PM maar als je interesse hebt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:13 schreef Annema21 het volgende:
Bwuuh, fiets gestolen... Morgen maar op zoek naar een nieuwe. Iemand nog (betaalbare en legale) tips?
hmm, slagen in de wielen is dan weer minderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat de fiets ooit betere tijden heeft gekend: in beide wielen zit een slag, de spatborden en de stangetjes waarmee de spatborden vastzitten zijn redelijk verroest en de standaard is niet veel soeps. Maar hij rijdt nog goed en de banden zijn vrij nieuw (zomer 2011 en december 2012). Voor de stad een prima fietsje dus. Laat maar weten wat je ervoor over hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |