ik was ook van plan om te blijven slapen maar ben nu al klaarwakkerquote:
Dat is zo smerig.. ik vond dat toen helemaal niks.quote:
Ik was graag blijven liggen.. Half 6 trouwensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was ook van plan om te blijven slapen maar ben nu al klaarwakker
En dat terwijl ik om half 6 wakker was omdat m'n vriend naar z'n werk moest
Hart ontleden was nog wel leuk maar ditquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:48 schreef hylian het volgende:
[..]
Dat is zo smerig.. ik vond dat toen helemaal niks.
[..]
Ik was graag blijven liggen.. Half 6 trouwens? Liever hij dan ik
Ja ach hij is wel half 2 weer klaar dus dat is dan weer lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:48 schreef hylian het volgende:
[..]
Dat is zo smerig.. ik vond dat toen helemaal niks.
[..]
Ik was graag blijven liggen.. Half 6 trouwens? Liever hij dan ik
Oh dat is wel ideaal, op mijn bijbaantje moest ik nog van 7 tot 1, dat was ook heerlijk..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ach hij is wel half 2 weer klaar dus dat is dan weer lekker
inderdaad, als ik om 7 uur begin moet ik vaak ook meteen tot 4quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:50 schreef hylian het volgende:
[..]
Oh dat is wel ideaal, op mijn bijbaantje moest ik nog van 7 tot 1, dat was ook heerlijk..
Zelfde verhaal, vandaag van 8 tot half 5quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, als ik om 7 uur begin moet ik vaak ook meteen tot 4
Mja is nog beter dan sommige tijden zoals 11-19 etc
het wordt vandaag 21 graden hier ofzo, gelukkig hoef ik maar tot half 2 vandaag en kan ik vanmiddag lekker met de hond naar buitenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:53 schreef hylian het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, vandaag van 8 tot half 5![]()
Misschien als het mooie weer aanhoudt dat ik om 7 uur begin en een uur eerder weg ga
Ik hoorde het ja, 21 graden.. heerlijk. Wat voor hondquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het wordt vandaag 21 graden hier ofzo, gelukkig hoef ik maar tot half 2 vandaag en kan ik vanmiddag lekker met de hond naar buiten
een franse bulldogquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:07 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja, 21 graden.. heerlijk. Wat voor hond?
ik hoop rond 5 uur nog een uurtje in de tuin met een ijskoud witbiertje te spenderen
Stel dat je dam heel hoog, breed en lang is. Dan kunnen je schapen toch niet eroverheen springenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
En stel nou dat dat schaap heel hoog kan springen, dan hoeft je dam toch niet kapot te zijn
Koienmaag hebben wij niet gedaan. Hart ruik je niets van.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat was met een koeienmaag al heel erg, laat staan met een vis ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |