Ben ermee bezig.quote:
Dan kun je buiten de slaapkamer (bij de deur naar de gang) het licht binnen aan en uit doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:58 schreef Pvoesss het volgende:
De tekening geeft alleen de locatie aan![]()
We kunnen de lichtaansluitingen zo laten
En?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan kun je buiten de slaapkamer (bij de deur naar de gang) het licht binnen aan en uit doen.
Ja, ik zeg toch ook niet dat het niet op te lossen is?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:01 schreef Paxlie het volgende:
En?
Kwestie van daar weghalen en met een afstandsbediening fixen. Of gewoon die hele lamp weghalen desnoods. Zoveel oplossingen daarvoor.
Welke oplossing is het geworden? En zijn jullie al aan de klus?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:30 schreef Pvoesss het volgende:
We hebben al besloten voor welke optie we gaan hoor en zijn er beide tevreden over
Staat in de opquote:Op maandag 24 juni 2013 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Welke oplossing is het geworden? En zijn jullie al aan de klus?
ah dat moet ik thuis kijken, plaatje doet t hier nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:01 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Staat in de opEn nee we zijn nog niet begonnen
Thanks. Dat was me teveel werk.quote:
Dus dan heb je 1 slaapkamer, een geimproviseerde slaapkamer in de woonkamer én een baby. Je moet er maar zin in hebben! Had dat dan echt niet even kunnen wachten tot je zeg maar een normaal huis had?quote:Co-sleeping betekent ‘samen slapen’. Er zijn verschillende vormen van co-sleeping en er zitten voor- en nadelen aan. Een groot voordeel van samen slapen is dat het makkelijk is om je baby ’s nachts de borst te geven. Als je samen met je baby in een bed slaapt, is het belangrijk dat je goed op de veiligheid let. Hier lees je de voordelen van samen slapen met je baby.
Pvoes en Paxlie zien het zitten. Einde discussie lijkt me.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thanks. Dat was me teveel werk.
[..]
Dus dan heb je 1 slaapkamer, een geimproviseerde slaapkamer in de woonkamer én een baby. Je moet er maar zin in hebben! Had dat dan echt niet even kunnen wachten tot je zeg maar een normaal huis had?
Oja, dit was geen forum voor afwijkende meningen als er een moderator in het spel is. Dat was ik bijna vergeten!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Pvpoes en Paxlie zien het zitten. Einde discussie lijkt me?
Toch denk ik niet dat het ze ook maar iets uit maakt wat jij er van denkt.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja, dit was geen forum voor afwijkende meningen als er een moderator in het spel is. Dat was ik bijna vergeten!
Toch lijkt het me wel relevante informatie. Iedereen werkt zich hier in het zweet om een extra slaapkamer te creeren voor die 2 (ofzoiets?) kids uit vorige vriendjes en nu komt er zomaar ineens een nieuwe bij.
Echt verantwoord is het allemaal niet, in mijn optiek. (dat was het met 2 kids al niet, maar toen mocht je er ook geen mening over hebben) Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |