+1quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoezo? Veel vrouwen hebben die fantasie.
PS: ik zit bij de vrijwilligersbrandweer.
Gelukkig maar! Hoeveel weeg je bij welke lengte en hoeveel pullups kun je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Stond je huis in brand?
Wat een mooie dagBen al naar de gym geweest en op de terugweg hoefde ik niet eens mijn jas aan
Terecht, vind dat maar een beetje een raar kereltje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:12 schreef VeerEli het volgende:
Lol, durr die helemaal afgebrand wordt in US
Weet niet helemaal wat ik ervan moet denken. Hij doet het er natuurlijk gewoon om, maar toch..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:12 schreef VeerEli het volgende:
Lol, durr die helemaal afgebrand wordt in US
Ik vroeg bij z'n vorige flutfoto en achterlijke tekst al of hij nou gewoon aan het trollen was of dat het serieus was. Bleek serieus te zijn, toen had ik al zo'n triple-facepalm gevoel, en nu helemaalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
Terecht, vind dat maar een beetje een raar kereltje.
Dat betwijfel ik dus ten zeerste. Hij scheen 'vroeger' nogal een kneusje te zijn, een transformatie doorgemaakt en nu dus zo te zijn. Kan best dat hij er in doorgeschoten is en zichzelf echt zo geweldig vind. Ik bedoel, hij gaat wel elke keer met wijven op de fotoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:15 schreef Chloroform het volgende:
TRU / Word gevolgd..
[..]
Weet niet helemaal wat ik ervan moet denken. Hij doet het er natuurlijk gewoon om, maar toch..
Doorgeslagen compensatiedrang voor zijn geringe lichaamslengte, dat siert mensen niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik dus ten zeerste. Hij scheen 'vroeger' nogal een kneusje te zijn, een transformatie doorgemaakt en nu dus zo te zijn. Kan best dat hij er in doorgeschoten is en zichzelf echt zo geweldig vind. Ik bedoel, hij gaat wel elke keer met wijven op de fotoJe gaat mij niet wijsmaken dat hij daar allemaal bevriend mee is, bijvoorbeeld.
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik dus ten zeerste. Hij scheen 'vroeger' nogal een kneusje te zijn, een transformatie doorgemaakt en nu dus zo te zijn. Kan best dat hij er in doorgeschoten is en zichzelf echt zo geweldig vind. Ik bedoel, hij gaat wel elke keer met wijven op de fotoJe gaat mij niet wijsmaken dat hij daar allemaal bevriend mee is, bijvoorbeeld.
Weet niet of het om z'n lichaamslengte gaat. Maar waar het ook om gaat, triest blijft het sowiesoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doorgeslagen compensatiedrang voor zijn geringe lichaamslengte, dat siert mensen niet.
Lijkt me ook niet aannemelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet niet of het om z'n lichaamslengte gaat. Maar waar het ook om gaat, triest blijft het sowiesoEn chicks lachen er alleen maar om. Je gaat mij niet vertellen dat een normale chick bij hem denkt van 'wauw, wat een coole gozer'
Webcamdurrrr?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:19 schreef CristinaYang het volgende:
Durrrr heeft mij verteld hoe hij aan zo veel chicks en geld komt, eng verhaal man (srs)
Op het soort feestjes waar hij komt zijn geen normale vrouwen. Alleen vrouwelijke equivalenten van hem.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet niet of het om z'n lichaamslengte gaat. Maar waar het ook om gaat, triest blijft het sowiesoEn chicks lachen er alleen maar om. Je gaat mij niet vertellen dat een normale chick bij hem denkt van 'wauw, wat een coole gozer'
Een vrouw naar haar gewicht vragenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Hoeveel weeg je bij welke lengte en hoeveel pullups kun je?
Spill it woman!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:19 schreef CristinaYang het volgende:
Durrrr heeft mij verteld hoe hij aan zo veel chicks en geld komt, eng verhaal man (srs)
Dit dus! Kan niet zomaar dit zeggen en vervolgens 10 min stil blijvenquote:
Nee, iets met buren geloof ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Stond je huis in brand?
Wat een mooie dagBen al naar de gym geweest en op de terugweg hoefde ik niet eens mijn jas aan
Lekker in je ondergoed langs het raam paraderen danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, iets met buren geloof ikWoon in een appartement en dacht ooooh haallloooo. Heb nml geen gordijnen nog
Ga ik de volgende keer doen bij de glazenwasserquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lekker in je ondergoed langs het raam paraderen dan
Dat doe ik vaker, altijd leuk om te schatten/horen/etc.quote:
Moet je eens bij haar proberen, dan hoekt ze je.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit dus! Kan niet zomaar dit zeggen en vervolgens 10 min stil blijven
En dan je raam op een kiertje houdenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga ik de volgende keer doen bij de glazenwasser
Dat hij binnen kan sneaken?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En dan je raam op een kiertje houden
Nee. Ben sowieso niet zo onzeker over m'n lichaam... eerder kritisch.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat doe ik vaker, altijd leuk om te schatten/horen/etc.Ben jij eigenlijk onzeker over je gewicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |