Volgens de overleveringen heeft ze alleen Chroestjov (nog) maar gepepen. En zelfs daar bestaat onduidelijkheid over.quote:
Moest jij eens wetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Volgens de overleveringen heeft ze alleen Chroestjov (nog) maar gepepen. En zelfs daar bestaat onduidelijkheid over.
quote:
waarom zou je het niet geloven. Ik ben onschuldig klaar. Gr Gr. Ik heb trouwens korstje op mijn koortslip n beetjequote:Op donderdag 30 mei 2013 18:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]en ondertussen is je anus uitgescheurd of niet
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]en ondertussen is je anus uitgescheurd of niet
Nee het is gewoon gepepen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat is gepepenHet is toch gepijpt?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat is gepepenHet is toch gepijpt?
Okquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
waarom zou je het niet geloven. Ik ben onschuldig klaar. Gr Gr. Ik heb trouwens korstje op mijn koortslip n beetjesuper delicious
Echt hequote:Op donderdag 30 mei 2013 18:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ze het zeggen, is het meestal niet waar inderdaad.
Heb je al pics?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
waarom zou je het niet geloven. Ik ben onschuldig klaar. Gr Gr. Ik heb trouwens korstje op mijn koortslip n beetjesuper delicious
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef Rodawa het volgende:
Mensen met herpes.Gelukkig heeft slechts een klein deel van de bevolking het.
In de goddeloze VS ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef snakelady het volgende:
Aangezien ongeveer 80% van de bevolking het herpes virus heeft zijn vele reacties wel erg dom.
En TS, sterkte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |