De lenzenmevrouw vroeg of ik zwanger wasquote:Op maandag 27 mei 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is fraai ja. Spees, baar jij dan ook alvast de volgende generatie?
Ah, goeien wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tussenschoolse opvang![]()
Je hebt ook VSO en BSO.. Nu kijken of jij kan raden waar dat dan voor staat!![]()
Same.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nooit hoeven overblijvenik ben ook nooit op een creche/kinderopvang/dagverblijf geweest
Vijf minuten lopen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar ik hoefde het laatste jaar niet meer over te blijven van m'n moeder, mocht ik zelf naar huis om te eten..
Het was 15-20 minuten fietsen naar huis.. En dan ook weer terug. En dat binnen een uur. Dat was echt fantastisch
Ik ook niet, maar ik kom nog uit de ouderwetsche tijd dat mijn moeder niet werkte maar thuis was om voor de kinders te zorgen...quote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nooit hoeven overblijvenik ben ook nooit op een creche/kinderopvang/dagverblijf geweest
Datquote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op 5 minuten lopen van school wonen
En middelbare op 5 min fietsen
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De lenzenmevrouw vroeg of ik zwanger wasben ik zo dik?
Oh hoi.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op 5 minuten lopen van school wonen
En middelbare op 5 min fietsen
Ik bedoel meer dat er op elitescholen ook enorme armoedzaaiers kunnen zittenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kom nog uit de ouderwetsche tijd dat mijn moeder niet werkte maar thuis was om voor de kinders te zorgen...
Er bleef sowieso bijna niemand over bij ons, als je overbleef was je juist apart...
Maar ik kom uit een durp
En dat zegt idd helemaal niks over iemand Skjoe.
Nein, maar die kwam in de tijd dat ik lunchpauze had naar huis, en om 15.15 was ze weer thuisquote:Op maandag 27 mei 2013 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ging als ik ging fietsen wel altijd langs de markt en daar stond de paardentram, dus dan ging ik altijd even de paarden aaien![]()
Maar ik ben dus de enige die een werkende moeder had?
We hadden wel een allochtoon in de klas!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er op elitescholen ook enorme armoedzaaiers kunnen zitten
Maar die zijn toch duur?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er op elitescholen ook enorme armoedzaaiers kunnen zitten
Bij ons stikte het daarvan.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hadden wel een allochtoon in de klas!![]()
Uit Bosnie
Mocht je die aanraken?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hadden wel een allochtoon in de klas!![]()
Uit Bosnie
Hij was stomquote:
Ik zat op een middebare vol met hockeymensen met velen geld en nog meer airquote:
Het was geen dure school, het was vooral een apart onderwijstype, waar de meer simpele medemens niet voor kiest zeg maar.quote:
Ja jouw broer moet nog steeds overblijven en naar de bso toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:51 schreef Diconnected het volgende:
M'n moeder heeft tot ik in groep 6 zat ofzo thuis gezeten, wel altijd veel geholpen op school enzo. En vanaf groep 7 is ze parttime gaan werken en mocht ik tussen de middag alleen thuis gaan eten of vriendinnetje mee of naar een vriendinnetje en dan bleef m'n broertje bij de overblijf
Ik vond je al zon vrije school typequote:Op maandag 27 mei 2013 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het was geen dure school, het was vooral een apart onderwijstype, waar de meer simpele medemens niet voor kiest zeg maar.
Vergelijkbaar met montessori.
Daarom was het ook niet echt in de buurt.
Ik zat dus op de enige openbare middelbare school, naast de twee christelijke. Cultuurschok jongequote:Op maandag 27 mei 2013 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zat op een middebare vol met hockeymensen met velen geld en nog meer airen wij zijn nou niet bepaald rijk.
Vrije school is nog ergerquote:Op maandag 27 mei 2013 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vond je al zon vrije school type
Net als ik. En toch maar 1 allochtoon?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zat dus op de enige openbare middelbare school, naast de twee christelijke. Cultuurschok jonge![]()
rebelquote:Op maandag 27 mei 2013 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat ook op de grootste kakschool van de regio. Waar ik ook af werd getrapt uiteindelijk
Oh, dat valt nog mee. Bij ons was het net niet de helft.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had ongeveer 35% allochtonen in de klas juist. Openbare basisschool die tussen de christelijke en de ggggggristelijke school in stond
Bij ons zat het helemaal vol met de allochtonen uit de slechte wijken van de stad.. De wijken waar ik het bestaan dus niet van af wistquote:Op maandag 27 mei 2013 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net als ik. En toch maar 1 allochtoon?
O wait, ik lees nog eens goed.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij ons zat het helemaal vol met de allochtonen uit de slechte wijken van de stad.. De wijken waar ik het bestaan dus niet van af wist.
Mijn broers zaten op de katholieke school, die zagen pas allochtonen toen ze geslaagd waren![]()
Aan de andere kant gingen al die allochtonen naar de mavo en ik naar het vwo, dus had er ook weer niet zo heul veul mee te maken
Lol, ik zat op een vwo zeilschool. De enige allochtonen ie we hadden waren indiers en chinezen, al dan niet geadopteerdquote:Op maandag 27 mei 2013 22:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O wait, ik lees nog eens goed.
Dit was dus de middelbare school. Op de basisschool hadden we er maar 1
En turken.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
De basisschool zat vol marokkanen en surinamers
Negers overalquote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Mss het volgende:
Ik had wel een lichte cultuurshock toen ik naar Amsterdam kwam. Ik had 21 jaar in Limburg gewoond en toen kwam ik in Osdorp terecht
Was het Mauro?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef Mss het volgende:
Ik had één neger in de klas op de basisschool. Die was geadopteerd
ik las garnalen en nu heb ik zin in die garnalen van mandyquote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
En jongens met matjes en meisjes met kuiven.
Ik zat echt op een marginalenschool
Jij bent raar.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ik las garnalen en nu heb ik zin in die garnalen van mandy
Dat had ik dus op de middelbare schoolquote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Mss het volgende:
Ik had wel een lichte cultuurshock toen ik naar Amsterdam kwam. Ik had 21 jaar in Limburg gewoond en toen kwam ik in Osdorp terecht
Check. Of meer het voormalige soort. Ofzo. Ik heb toen niet echt meegekregen hoe dat werkte.quote:
Autistenstadquote:Op maandag 27 mei 2013 23:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Marokkanen. Negerts wonen in de Bijlmer! Turken in Oud-West en kamperts in Noord
Ja, ik dacht van wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk het. Dat is de enige Limburgse neger toch?
Ja kon je die andere reis annuleren?quote:
Deze is naast de zomervakantie.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja kon je die andere reis annuleren?
En ga je nu alleen?
En met wie ga je naar Rome dan? Nieuwe vlam?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze is naast de zomervakantie.Een lang weekend.
Die andere ben ik vergeten te bellen door de drukte op stage.Dus morgen poging 2, maar overweeg toch serieus om dan alleen te gaan. Andere optie is annuleren en weekje Londen doen ofzo.
Raar concept is dat he! Ik 'loop' heel af en toe nog wel eens door de straten van Londen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Maisnon het volgende:
wat grappig diteen camping van vroegah op google maps gevonden. Echt bizar, dat was jarenlang iets wat ik voor mn gevoel nooit meer terug zou zien, en nu met 1 keer googlen sta ik op de stoep
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En met wie ga je naar Rome dan? Nieuwe vlam?
En misschien beetje lullige vraag, maar waar betaal je dit van als je geen baantje hebt?
Is dat zo veel dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Vriendin zit in Rome, dus daar ga ik heen.
Af en toe 'trakteer' ik mezelf van mijn erfenis. Waarvoor binnenkort ook nog een stukje bij opa vandaan komt, dus ik vond dat het wel moest kunnen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat zo veel dan?
Maar hoe doe je het dan eigenlijk met je gewone leefgeld?
Ik redde het niet om op mezelf te wonen zonder bijbaan (en ouderbijdrage)
Die heb ik vandaag nog gehadquote:Op maandag 27 mei 2013 23:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ik las garnalen en nu heb ik zin in die garnalen van mandy
Die zagen er wel goed uit ja! Ik heb de link opgeslagen.quote:
Mooie bedragenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..](zie DM)
Ik krijg een stagevergoeding en mijn moeder betaalt mijn zorgverzekering terwijl ik de zorgtoeslag mag houden. Verder is mijn huur erg laag, en komt er nog wel eens 50 euro bij de spaarrekening vandaan.
Basisbeurs stufi is genoeg voor huur. Daar bovenop krijg ik nog een stukje aanvullend. Dan dus zorgtoeslag en stagevergoeding. Voor deze stage had ik wel een bijbaantje of vakantiebaantje. Als ik geen stagevergoeding had, dan had ik wel een bijbaantje moeten hebben ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mooie bedragen. Lekker om achter de hand te hebben
(ja ik snap dat je het liever niet had enzovoort en einz)
Maar ik snap hem nog steeds niet helemaal hoor. Want die stagevergoeding had je toch eerst nog niet?
Ik had een huur van 200 euro (exclusief) en ik had toch echt m'n inkomen en ouderbijdrage nodig naast m'n studie.. En mijn ouderbijdrage was best royaal
Beide erfenissen zijn bij mij alleen van enige significantie omdat er koophuizen in het spel waren.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef Maisnon het volgende:
Ja dat is het dubbele aan een erfenis, ik wil ook maar dan gaat er eerst iemand dood
Nouja mijn grootouders hebben niks meer over gespaard voorzover ik weet. En mn ouders kunnen praktisch nog niet eens zichzelf onderhouden
Oh ja dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Beide erfenissen zijn bij mij alleen van enige significantie omdat er koophuizen in het spel waren.
Oma had best wel wat gespaard voor een alleenstaande vrouw, maar huurwoning en geen uitvaartverzekering. Dus daar bleef niet veel over.
Oh dat is wel lief!quote:Op maandag 27 mei 2013 23:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh ja dat kan natuurlijk ook
Mijn grootouders van mn moeders kant hadden wat geld over van het verhuizen van hun huis naar het bejaardentehuisdaar hebben mn broertje zusje en ik geld van gekregen voor rijlessen
Mijn opa en oma hadden zich zodanig de tyfus gespaard dat er nog steeds royale bedragen over bleven, naast het koophuisquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Beide erfenissen zijn bij mij alleen van enige significantie omdat er koophuizen in het spel waren.
Oma had best wel wat gespaard voor een alleenstaande vrouw, maar huurwoning en geen uitvaartverzekering. Dus daar bleef niet veel over.
Ja dat vind ik ook sneu. Sparen om het sparen, zonder verder te genieten. Dat doe ik dan ook niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden zich zodanig de tyfus gespaard dat er nog steeds royale bedragen over bleven, naast het koophuis.
Zo sneu eigenlijk, mijn opa had een gigantisch pensioen, maar er mocht nooit wat uitgegeven worden. Als er een bordje brak werd het weer aan elkaar gelijmd
Wordt het zo'n slecht weerquote:Op maandag 27 mei 2013 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zie al weer helemaal voor me dat er vrijdag een storing is met de treinen van Utrecht naar Eindhoven. Weet iemand een goede plek om anderhalf tot 2 uur van mijn tijd te verdoen in Eindohven?![]()
Helaas, de Primark gaat in december pas open.. Pathe?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zie al weer helemaal voor me dat er vrijdag een storing is met de treinen van Utrecht naar Eindhoven. Weet iemand een goede plek om anderhalf tot 2 uur van mijn tijd te verdoen in Eindohven?![]()
Hey jou ken ik nietquote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef Kimberliedje het volgende:
*zucht* Ik heb jaren lang nagels gebeten of ze gewoon eigenwijs afgeknipt. Nu probeer ik ze al een jaar te laten groeien maar elke week scheurt er weer eentje af omdat ze zo zwak zijn
Dan ga ik weer snel wegquote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hey jou ken ik nietje moet hier blijven dan ben ik niet de nieuwe
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hey jou ken ik nietje moet hier blijven dan ben ik niet de nieuwe
Hahaha. Ik zie me al binnenkomen op die bruiloft, met 2 overvolle papieren tassen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Helaas, de Primark gaat in december pas open.. Pathe?
Dan kan je natuurlijke sterke nagels helemaal wel vergeten.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Wat vinden jullie van acryl/gel nagels? Ik zit er heel erg over na te denken omdat mijn nagels dus blijven scheuren en verre van sterk zijn, maar het is wel een maandelijkse prijzige investering natuurlijk..
DOE HET NIETquote:Op maandag 27 mei 2013 23:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Wat vinden jullie van acryl/gel nagels? Ik zit er heel erg over na te denken omdat mijn nagels dus blijven scheuren en verre van sterk zijn, maar het is wel een maandelijkse prijzige investering natuurlijk..
Die badkat.quote:
Het sloopt je eigen nagels.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Pfft, duurt me te lang. Ik ben trouwens bijna elke dag veel in aanraking met water met m'n handen, werkt dat dan niet juist averechts met de verzorging?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan kan je natuurlijke sterke nagels helemaal wel vergeten.
Hoe rot het is, het beste is toch echt gewoon de tijd uitzitten en je nagels goed verzorgen. Dan zullen ze heus vanzelf sterker worden.
Ja kijk, als dat je te lang duurt vooral voor gelnagels gaan. Maar daar zit je dan dus je hele leven aan vast. Jouw keuze.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Pfft, duurt me te lang. Ik ben trouwens bijna elke dag veel in aanraking met water met m'n handen, werkt dat dan niet juist averechts met de verzorging?
Nou ja, je hele leven is ook ietwat dramatisch.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja kijk, als dat je te lang duurt vooral voor gelnagels gaan. Maar daar zit je dan dus je hele leven aan vast. Jouw keuze.
Verzorging is ook goed vijlen, smeren, nagelriemen terugduwen etc. Niet alleen basecoat lakken oid.
Ze zijn er anders ook weer zo vanaf volgensmij, smam heeft járen acryl gehad maar nu al een tijd niet meer en heeft werkelijk perfecte nagels, zo sterk en langquote:Op maandag 27 mei 2013 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja kijk, als dat je te lang duurt vooral voor gelnagels gaan. Maar daar zit je dan dus je hele leven aan vast. Jouw keuze.
Verzorging is ook goed vijlen, smeren, nagelriemen terugduwen etc. Niet alleen basecoat lakken oid.
Ja nouja, als het je altijd te lang duurt en je toch stevige nagels wilt wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, je hele leven is ook ietwat dramatisch.Maar het duurt wel lang voordat je nagels weer op hun oude sterkte terug zijn.
Het eraf halen is het punt niet inderdaad, maar gel wordt eraf gevijld. Bovenlaag wordt gesloopt dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ze zijn er anders ook weer zo vanaf volgensmij, smam heeft járen acryl gehad maar nu al een tijd niet meer en heeft werkelijk perfecte nagels, zo sterk en lang
Dan doe je het toch welquote:Op maandag 27 mei 2013 23:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ze zijn er anders ook weer zo vanaf volgensmij, smam heeft járen acryl gehad maar nu al een tijd niet meer en heeft werkelijk perfecte nagels, zo sterk en lang
Die kunstwerkjes moet ik ook allemaal niet, gewoon mooie ronde nagels.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan doe je het toch wel![]()
Naast dat het vaak je nagels helemaal naar de klote helpt vind ik het ook ontzettend lillek
Hangt ook van wat je doet op een dag af. M'n zusje heeft wel nepperds, maar die hangt de hele dag in de alcohol met 'r handen, dus alles is zo droog als de pest en breekt binnen no time. Dus nepperds. Maar die heeft wel de complete speech gehad en accepteert dat ze maandelijks moet laten bijwerken.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, als het je altijd te lang duurt en je toch stevige nagels wilt wel.
Als je alsnog een keer het geduld op kan brengen, of er minder waarde aan gaat hechten, niet idd.
Ik denk dat schaar meer de dikte enzo bedoelt.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Die kunstwerkjes moet ik ook allemaal niet, gewoon mooie ronde nagels.
Zoiets;
[ afbeelding ]
Je kan het meestal wel zien als nagels nep zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 23:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Die kunstwerkjes moet ik ook allemaal niet, gewoon mooie ronde nagels.
Zoiets;
[ afbeelding ]
Dan is het ook prima idd.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt ook van wat je doet op een dag af. M'n zusje heeft wel nepperds, maar die hangt de hele dag in de alcohol met 'r handen, dus alles is zo droog als de pest en breekt binnen no time. Dus nepperds. Maar die heeft wel de complete speech gehad en accepteert dat ze maandelijks moet laten bijwerken.
Ja datquote:Op maandag 27 mei 2013 23:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar voor meningen over nepperds is dit niet echt het juiste topic om bijval te vinden.
Dat heb ik dus ook, dagelijks meerdere malen in het water en dan scheuren ze bij het minste of geringste al af omdat ze zo zacht zijn..quote:Op maandag 27 mei 2013 23:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt ook van wat je doet op een dag af. M'n zusje heeft wel nepperds, maar die hangt de hele dag in de alcohol met 'r handen, dus alles is zo droog als de pest en breekt binnen no time. Dus nepperds. Maar die heeft wel de complete speech gehad en accepteert dat ze maandelijks moet laten bijwerken.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar voor meningen over nepperds is dit niet echt het juiste topic om bijval te vinden.
Verharder d'r op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, dagelijks meerdere malen in het water en dan scheuren ze bij het minste of geringste al af omdat ze zo zacht zijn..
Ik moet ook écht vijlen. Maar zit steeds andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Over lillijke nagels gesproken.
* IJsdraakje duikt vijl weer eens op in de hoop dat de vorm een beetje te redden is
Ja, het is dat de vorm nu echt zo aids is dat ik me eraan stoor, anders had ik het dus nog steeds niet gedaan. Volgens mij ook de eerste keer dit jaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik moet ook écht vijlen. Maar zit steeds andere dingen te doen.
Allemaal afgebroken hoekjes.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het is dat de vorm nu echt zo aids is dat ik me eraan stoor, anders had ik het dus nog steeds niet gedaan. Volgens mij ook de eerste keer dit jaar.Maar meerdere net niet vlees-scheuren, dus da's echt matig.
Dat klinkt echt fantastisch.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Allemaal afgebroken hoekjes.Ik heb nu één ovale nagel, en meerdere nagels die aan één kant bijna stiletto zijn en aan de andere kant squoval.
Het is koopavond!quote:Op maandag 27 mei 2013 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Awww meiske tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:42 schreef Mss het volgende:
Dat je 1,5 uur voor je wekker gaat wakker wordt en niet meer kunt slapen en uiteindelijk na 5 uur slaap maar opstaat en tot de conclusie komt dat je nog zieker bent dan gisteren.
quote:Je hebt zin om flink wat geld over de balk te smijten. En dat werkt aanstekelijk; grote kans dat zich een hele horde volgelingen vormt die hoopt een graantje mee te kunnen pikken van jouw voorspoed
Ik denk dat dat geen unicum is, golfen is verrekte moeilijk. Hoewel ik wel excelleer in "plaggenraggen" met een golfclubquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Team middag was echt super leuk gister! Echt perfect weer om te golfen en BBQ'en!Jammer alleen dat ik echt suck met golfen
Laat je iemand filmen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal ik door de stad gaan lopen, wachtend op mijn volgelingen?
Van welk blog is dat?quote:
Dit is horoscoop via symbaloo pagina dingesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van welk blog is dat?
Ze omschrijven het een beetje dom, maar ze hebben wel een punt.
Als er hier 1 faalt, dan volgen er meer
Ermagerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit is horoscoop via symbaloo pagina dinges
Ja, daar dacht ik ook wel aan. Het werkt aanstekelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van welk blog is dat?
Ze omschrijven het een beetje dom, maar ze hebben wel een punt.
Als er hier 1 faalt, dan volgen er meer
quote:Je hebt zin om flink wat geld over de balk te smijten. En dat werkt aanstekelijk; grote kans dat zich een hele horde volgelingen vormt die hoopt een graantje mee te kunnen pikken van jouw voorspoed. Deel waar nodig en mogelijk. Deze dag zorgt voor wat extra schwung. Je begon het leven net een beetje saai en voorspelbaar te vinden. Maar nu sta je op scherp, en jij staat op het punt om helemaal los te breken. Maak je op voor een potje baldadigheid.
Ik vind mijn leven heul niet saai en voorspelbaarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's toch elke willekeurige dag uit jouw leven?
Ik zit op de verkeerde markt vandaag, we gaan een combi-magnetron kopenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook wel aan. Het werkt aanstekelijk.
Wie vindt de beste sale vandaag?
Is de magnetron serieus kapot?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zit op de verkeerde markt vandaag, we gaan een combi-magnetron kopen
En misschien gelijk vast een vaatwasser bestellen zodat hij er direct in kan als de keuken er is. Geduld I haz none
Jaquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
mijn rare collega heeft de uitnodiging voor mijn bruiloft een beetje weggemompeld met "ja dan ben ik op vakantie denk ik".
Dus ik net zo van GOEOEOEOEIEMORGEN, jij gaat vrijdag ook op vakantie he? Woar hinne?![]()
"Nee, hihi, we gaan toch maar niet, het weer is zooo slecht!!"
Als je dan een goede smoes zoekt om een bruiloft af te zeggen, meld je dan gewoon ziek
Ermahgerd kut dr oetkerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja
Als ik hem aanzet gaat hij binnen 30 seconden vreemd ruiken en zie ik iets van rook in de magnetron ontstaan
Of zeg gewoon IK WIL NIETquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
mijn rare collega heeft de uitnodiging voor mijn bruiloft een beetje weggemompeld met "ja dan ben ik op vakantie denk ik".
Dus ik net zo van GOEOEOEOEIEMORGEN, jij gaat vrijdag ook op vakantie he? Woar hinne?![]()
Als je dan een goede smoes zoekt om een bruiloft af te zeggen, meld je dan gewoon ziek
Ik zie ruim baan voor velen experimentenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja
Als ik hem aanzet gaat hij binnen 30 seconden vreemd ruiken en zie ik iets van rook in de magnetron ontstaan
Wie anders.quote:
omg die is wel echt heul slechtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb gewoon nog niks gehoord van ze, ik zou ze moeten aanklagenquote:
De negert die je gisteren zagquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie ruim baan voor velen experimenten
[..]
Wie anders.
Ja maar je hebt mensen die het niet kunnen maar af en toe nog een lucky shot hebben en je hebt mij, zeg maarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat geen unicum is, golfen is verrekte moeilijk. Hoewel ik wel excelleer in "plaggenraggen" met een golfclub
Wil je hem hebben als huwelijksgeschenk? Mag je alle experimenten doen die je wiltquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie ruim baan voor velen experimenten
[..]
Wie anders.
mail sturen IK GA JULLIE AANKLAGENquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog niks gehoord van ze, ik zou ze moeten aanklagen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar dat ga je nog doen vandaag. En veul ook. En ik deel graag in jouw voorspoed
Lenzen zijn anders best prijzig, dus daar ga je alquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]ik zit nog te twijfelen over die tune belt, en ik moet nog een cadeau voor brum kopen. en lenzen als ze binnen komen. Dat was het wel
Volgens de eyewish mevrouw had ik weer recht op geld van den zorgverzekering dus dan is het maar 37 euro.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lenzen zijn anders best prijzig, dus daar ga je al
Je hebt andere kwaliteitenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar je hebt mensen die het niet kunnen maar af en toe nog een lucky shot hebben en je hebt mij, zeg maar
Dan mag je het later alsnog terugbetalen als blijkt dat je geen recht had.. Zij claimen dan nl direct bij je zorgverzekering.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar volgens de interwebs is het 1x in de drie jaar korting, niet twee, maar het is nu pas twee jaar. Maar als zij mij korting geeft
Alleen als je 'm in een envelop verpaktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wil je hem hebben als huwelijksgeschenk? Mag je alle experimenten doen die je wilt
Maar zij geven pas die korting als de kompjoeter akkoord zegtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan mag je het later alsnog terugbetalen als blijkt dat je geen recht had.. Zij claimen dan nl direct bij je zorgverzekering.
quote:
Je stond te schelden wie ein bootwerker?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kreeg gister wel op 2 momenten, door 2 verschillende personen te horen 'wat is er toch gebeurd met dat meisje dat altijd zo netjes en correct was'![]()
Wat dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet niet alleen in het echie verhuizen nu ook al van werkplek
Och, dat moet ik dagelijksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet niet alleen in het echie verhuizen nu ook al van werkplek
Ja naar een ander stuk van t kantoor waar ik vervolgens in mn eentje zit omdat mijn werkplek bij een andere wordt betrokken. Zodat daar straks 3 mensen gezellig bij elkaar zitten en ik ver weg. Ik word een beetje gek inmiddelsquote:
Dat viel wel mee vond ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je stond te schelden wie ein bootwerker?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
en dat er dan mensen naar je toe komen:
ZOOOOOOO, DUS HIER HAD JIJ JE VERSTOPT IN DE HOOP DAT NIEMAND JE ZOU VINDEN!
Nee kut, jij hebt allemaal mensen aangenomen waardoor ik nu niet meer op mijn vaste honk kan zitten
De hamvraag is: Did they?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat viel wel mee vond ik![]()
Alleen heb ik me altijd heel erg op de vlakte gehouden hiero dus ze waren van mij ook helemaal niks gewend zeg maarMaar ze vroegen bv hoe het golfen ging en ik zei 'Kut!' en blijkbaar verwacht men van mij dan een 'hmm, niet zo heel goed' of zo
![]()
En zo waren er nog een paar dingen.
Ik heb maar gezegd dat mijn kantoorgenoten mij verpest hebben.En die waren nog trots ook
Hier op werk wel vrees ikquote:
Dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het kost me dan altijd erg veel energie om vriendelijk te reageren
Ermagerd opvouwbare magnetron gat in de markt!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen als je 'm in een envelop verpakt
Pssstt wij zijn geen jongensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:31 schreef Maisnon het volgende:
Jongens hoe drill ik mezelf dat ik ook boos kan worden ipv alleen maar verdrietig als ik het ergens niet mee eens ben
Het was een grapje, ben je nu al boos?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb het dan ook niet zo bedoeld, maar als aanspreekvorm voor een groep. Daar kan je bij mij vanuit gaan
Nee maar ik ben gewoon gebrokenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was een grapje, ben je nu al boos?
Of een HEULE GROTE enveloppequote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd opvouwbare magnetron gat in de markt!
Seroxat, paroxetine, oxazepamquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:31 schreef Maisnon het volgende:
Jongens hoe drill ik mezelf dat ik ook boos kan worden ipv alleen maar verdrietig als ik het ergens niet mee eens ben
Nog een gat in de markt!quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hihi, dat een collega binnen komt lopen om iets te vragen en midden in haar zin ineens 'wow die pumps man wat gaaf!'
Me haz a happy![]()
Mooie roze pumps zijn niet lelijk
neinzzzz, zo werken vrouwen niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:37 schreef Maisnon het volgende:
Ohnee dat werkt zo niet Spees
Als ik boos moet worden nu moet ik eerst door liters snot en tranen heen. En ik wil die emotie ook gewoon paraat hebben zonder dat ik een snotterend wrak moet zijn
ik ben geen vrouwquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neinzzzz, zo werken vrouwen niet.
TEnzij je echt heel hard gepwnd wordt.
Die krijg ik dan weer niet. In dat opzicht zijn mijn kantoorgenootjes dan weer wel redelijke gentlemenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil dat ook
Ik krijg alleen seksueel ongepaste opmerkingen
Ja hoi, hier nog eenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:37 schreef Maisnon het volgende:
Ohnee dat werkt zo niet Spees
Als ik boos moet worden nu moet ik eerst door liters snot en tranen heen. En ik wil die emotie ook gewoon paraat hebben zonder dat ik een snotterend wrak moet zijn
hij is gewoon erg moequote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Glazenwasser doet het keukenraam, Poedel loopt erheen, geeft 1 blaf en loopt weer naar z'n kussen.
Bazenwaakhont
De poedel is nooit moe!quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
zie net weer op Facebook zo'n trouwfoto van iemand voorbij komen waar zo'n Gerda in het publiek staat. Kort rood haar, pittige bril, khakikleurige longsleeve, khahikleurige legging en een blommentuniek er overheen met van die Gabor ballerinaschoenen.
Het lijkt wel een uniform voor seksloze vijftijgers verdomme. Wanneer leren mensen nou eens dat zo'n outfit alleen appropriate is als je achter een poetswagentje loopt?
Post eens in de groep!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
zie net weer op Facebook zo'n trouwfoto van iemand voorbij komen waar zo'n Gerda in het publiek staat. Kort rood haar, pittige bril, khakikleurige longsleeve, khahikleurige legging en een blommentuniek er overheen met van die Gabor ballerinaschoenen.
Het lijkt wel een uniform voor seksloze vijftijgers verdomme. Wanneer leren mensen nou eens dat zo'n outfit alleen appropriate is als je achter een poetswagentje loopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek
disclaimer
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
De bruid is trouwens wel heel mooi, ik hou van dat soort jurkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek![]()
Jonge je verkoopt onjuiste informatiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, legergroen dan. Teringautist
De bruid mag datquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die vrouw in het wit is erger. Dat doe je toch niet naar een bruiloft
je herkende het lijdend voorwerp anders wel directquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge je verkoopt onjuiste informatie
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je herkende het lijdend voorwerp anders wel direct
Die zwangere met streepjestrui?quote:
* SpaceInvaders mantelpak terug gaat brengenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zwangere met streepjestrui?
Vind ik nog wel kunnen. Vind een witte jurk of sjiek mantelpak een no-go.
je hebt de gunfactorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
WAAROM word ik alvast gefeliciteerd door collega's die ik nooit spreek?
Een wit sjiek mantelpak wel te verstaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders mantelpak terug gaat brengen
Tijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben gefascineerd door de baard van die kale meneer. De vorm is vreemd
Chanelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een wit sjiek mantelpak wel te verstaan
Ik vind het alleen echt geen outfit voor naar een bruiloftquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zwangere met streepjestrui?
Vind ik nog wel kunnen. Vind een witte jurk of sjiek mantelpak een no-go.
Die ken jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar dat zie ik wel vaker man, om droevig van te wordenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het alleen echt geen outfit voor naar een bruiloft
Dan kleed je je toch nog ff om op het werkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar dat zie ik wel vaker man, om droevig van te worden
Was trouwfoto's van schoonzusjee aan het kijken, zie ik iemand in de felicitatierij staan met een soort hippie spijkerrok van aan elkaar genaaide lappen denim, een bruin katoenen t-shirt en birckenstocks. Dus ik zo van ALLEJEZUS dat doe je niet!!!
Maar dat ging mijn schoonmoeder dan wel weer verdedigen "want ze kwamen recht uit hun werk in het kinderdagverblijf"
NO FUCKING EXCUSE
Ja, nee. Ik nodig 'm wel eens uit op verjaardagen omdat het een goede gangmaker is en hij een tattoo van een legoblokje heeft. Maar ik mag nooit op zijn feestjes kommen, dus hij ook niet op mijn bruiloft (ja, sadnezz)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die ken jij?
Ik zou moeite hebben met een gesprek omdat ik dan iedere keer denk "HOE werkt die baard" en dat lijdt me af.
Komt die vrijdag ook?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ken je de grap van Brum en Spees die gisteren naar een winkel gingen omdat het spees dat graag wilde terwijl brum heul moest strompelen door pijn aan zn benen en blaren?TypicalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ligt eraan hoe de bruiloft is. Bruiloft van mijn broer was informeel, daar was je zwaar overdressed als je in een mooie jurk kwamquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was trouwfoto's van schoonzusjee aan het kijken, zie ik iemand in de felicitatierij staan met een soort hippie spijkerrok van aan elkaar genaaide lappen denim, een bruin katoenen t-shirt en birckenstocks. Dus ik zo van ALLEJEZUS dat doe je niet!!!
Maar dat ging mijn schoonmoeder dan wel weer verdedigen "want ze kwamen recht uit hun werk in het kinderdagverblijf"
NO FUCKING EXCUSE
tevens gequote voor het nageslachtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die ken jij?
Ik zou moeite hebben met een gesprek omdat ik dan iedere keer denk "HOE werkt die baard" en dat lijdt me af.
Komt die vrijdag ook?
Waar zit de spelfout?quote:
Ik had het niet gezegd als de bruid in een jeans was getrouwdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de bruiloft is. Bruiloft van mijn broer was informeel, daar was je zwaar overdressed als je in een mooie jurk kwam.
(waar ook de vriendin van m'n schoonzusje het presteerde om onuitgenodigd erbij te komen in een witte outfit met een lange witte rok)
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar zit de spelfout?Is het leidt?
Birckenstocks ook echtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NO FUCKING EXCUSE
Dan is het royal sadness jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had het niet gezegd als de bruid in een jeans was getrouwd![]()
Alle daggasten waren in gala de hele dag, de bruiloft was op een kasteel, alles was sjiek ende duur/
Ik vind alles wat geen plain katoenen t-shirt is en geen (driekwart) legging bevat al velen primaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Birckenstocks ook echt
In mijn originele planning van deze week had ik heel de week op het lab moeten staan en daar moet je lange mouwen, lange broek en dichte schoenen aan. Dat schreeuwt ook niet echt bruiloft
Dus ik had al een hele planning in mijn hoofd van wat ik dan allemaal mee moest sjouwen, dat ik hier nog ff snel kon douchen en make uppen etc want no way dat ik met mijn lab-werk outfit naar een bruiloft ga![]()
Maar nu kan ik thuiswerken en rechtstreeks gaan, dus velen handiger
En toch ben ik dan liever overdressed dan underdressedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de bruiloft is. Bruiloft van mijn broer was informeel, daar was je zwaar overdressed als je in een mooie jurk kwam.
(waar ook de vriendin van m'n schoonzusje het presteerde om onuitgenodigd erbij te komen in een witte outfit met een lange witte rok)
Ja dat! Vind ik ook altijd leukquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind alles wat geen plain katoenen t-shirt is en geen (driekwart) legging bevat al velen prima
Ik vind het zelf alleen wel leuk om te tutten met bruiloften want dan mag het
Was laatst hier op Fok ergens, iemand die naar een bruiloft ging met dresscode "spijkerstof" maar toch maar een zwarte jurk aan ging doen. Like, no!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En toch ben ik dan liever overdressed dan underdressed
Tenzij specifiek gemeld wordt dat je vooral in je spijkerbroek moet komen, maar anders draag ik toch liever een jurk en mooie pumps naar een feestje.
Dat is toch geen serieuze dresscode?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was laatst hier op Fok ergens, iemand die naar een bruiloft ging met dresscode "spijkerstof" maar toch maar een zwarte jurk aan ging doen. Like, no!
Ik zie ook meteen helemaal zo'n linedance bruiloft voor me trouwens
Waren mensen van over de vijftig met een alternatieve levensstijl die voor de derde keer gingen trouwen. Why not.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is toch geen serieuze dresscode?![]()
Als dat inderdaad de dresscode is, dan zeker geen zwarte jurk neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was laatst hier op Fok ergens, iemand die naar een bruiloft ging met dresscode "spijkerstof" maar toch maar een zwarte jurk aan ging doen. Like, no!
Ik zie ook meteen helemaal zo'n linedance bruiloft voor me trouwens
Ja precies, zoiets zou ik dan ook doen. En meteen een koiboihoed natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als dat inderdaad de dresscode is, dan zeker geen zwarte jurk neeOf je draagt hem met een spijkerjasje erover of zo
tuinbroekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja precies, zoiets zou ik dan ook doen. En meteen een koiboihoed natuurlijk
Die zitten zooooo kut hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja precies, zoiets zou ik dan ook doen. En meteen een koiboihoed natuurlijk
Ik ben zo benieuwd hoe je eruit gaat zien ermahgerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
vind trouwens op eerder geposte bruiloftsfoto de corsages wel zeer vet
Zeesterren
Dan heb je geen echt goede koiboihoed!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die zitten zooooo kut he
Heb nog wel Sendra boots, die kunnen dan mooi onder die jurk
Neinz, ik had een goedkopequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je geen echt goede koiboihoed!
Jij vindt mijn outfits altijd stom dus ik vreesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe je eruit gaat zien ermahgerd
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij vindt mijn outfits altijd stom dus ik vrees
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees gaat zo trouwen:
[ afbeelding ]
Heul niet altijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij vindt mijn outfits altijd stom dus ik vrees
Krulschaapquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees gaat zo trouwen:
[ afbeelding ]
Met dat schaap?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees gaat zo trouwen:
[ afbeelding ]
Daar heb je nog mee ge....quote:
JA! Dan kunnen we dr irl zienquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar heb je nog mee ge....
Maareh, nodig je collega dan gewoon uit!
Zo van, oh trouwens, als je wil ben je nog gewoon welkom op het feest hoor! Hartstikke leuk! ':') .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |