De lenzenmevrouw vroeg of ik zwanger wasquote:Op maandag 27 mei 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is fraai ja. Spees, baar jij dan ook alvast de volgende generatie?
Ah, goeien wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tussenschoolse opvang![]()
Je hebt ook VSO en BSO.. Nu kijken of jij kan raden waar dat dan voor staat!![]()
Same.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nooit hoeven overblijvenik ben ook nooit op een creche/kinderopvang/dagverblijf geweest
Vijf minuten lopen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar ik hoefde het laatste jaar niet meer over te blijven van m'n moeder, mocht ik zelf naar huis om te eten..
Het was 15-20 minuten fietsen naar huis.. En dan ook weer terug. En dat binnen een uur. Dat was echt fantastisch
Ik ook niet, maar ik kom nog uit de ouderwetsche tijd dat mijn moeder niet werkte maar thuis was om voor de kinders te zorgen...quote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nooit hoeven overblijvenik ben ook nooit op een creche/kinderopvang/dagverblijf geweest
Datquote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op 5 minuten lopen van school wonen
En middelbare op 5 min fietsen
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De lenzenmevrouw vroeg of ik zwanger wasben ik zo dik?
Oh hoi.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op 5 minuten lopen van school wonen
En middelbare op 5 min fietsen
Ik bedoel meer dat er op elitescholen ook enorme armoedzaaiers kunnen zittenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kom nog uit de ouderwetsche tijd dat mijn moeder niet werkte maar thuis was om voor de kinders te zorgen...
Er bleef sowieso bijna niemand over bij ons, als je overbleef was je juist apart...
Maar ik kom uit een durp
En dat zegt idd helemaal niks over iemand Skjoe.
Nein, maar die kwam in de tijd dat ik lunchpauze had naar huis, en om 15.15 was ze weer thuisquote:Op maandag 27 mei 2013 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ging als ik ging fietsen wel altijd langs de markt en daar stond de paardentram, dus dan ging ik altijd even de paarden aaien![]()
Maar ik ben dus de enige die een werkende moeder had?
We hadden wel een allochtoon in de klas!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er op elitescholen ook enorme armoedzaaiers kunnen zitten
Maar die zijn toch duur?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er op elitescholen ook enorme armoedzaaiers kunnen zitten
Bij ons stikte het daarvan.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hadden wel een allochtoon in de klas!![]()
Uit Bosnie
Mocht je die aanraken?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hadden wel een allochtoon in de klas!![]()
Uit Bosnie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |