Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje raar format, er komen volgens mij elke episode nieuwe mensen bij, en dan volgen we steeds mensen van eerdere uitzendingen, maar niet allemaalquote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
He bij de preview zag je zo'n kerel "ik heb de afslag relaties gemist" maar hij is nog helemaal niet in de show geweest toch?
Wk 1 en 3 zijn dezelfde mensen en wk 2 en 4.. ongeveer danquote:Op maandag 27 mei 2013 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beetje raar format, er komen volgens mij elke episode nieuwe mensen bij, en dan volgen we steeds mensen van eerdere uitzendingen, maar niet allemaal
We hebben nu 2 weken achter elkaar Marcquote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wk 1 en 3 zijn dezelfde mensen en wk 2 en 4.. ongeveer dan
Maar Marc is bijzonderquote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We hebben nu 2 weken achter elkaar Marc
die heeft de afslag gemist......quote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
He bij de preview zag je zo'n kerel "ik heb de afslag relaties gemist" maar hij is nog helemaal niet in de show geweest toch?
En daar ben ik meer opzoek naar dan naar iemand die mij ontmaagdquote:Op maandag 27 mei 2013 23:26 schreef ArtistA het volgende:
Als Marcel een beetje gas terug zou nemen, voor wat betreft het charmeren van een vrouw, denk ik dat hij dolgelukkig kan worden met de vrouw die hem ontmaagd. Met een beetje geluk is dat een geschikte vrouw voor zijn leven en kan ze gelukkig oud worden.
En dat ga je zeker vinden. Jij bent Marcel neem ik aan?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:29 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
En daar ben ik meer opzoek naar dan naar iemand die mij ontmaagd
Ja, ja dat ben ik. Maar ja, heb wel leuke ervaring opgedaan met het programma en wat leuke dingen aan overgehouden.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
En dat ga je zeker vinden. Jij bent Marcel neem ik aan?
Je wordt toch eerst zwaarder als je sport, je weet wel, spiermassa kwekenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ghehe marcel die was aangekomen na zijn dieet en sport initiatievenhoe krijg je dat voor elkaar?
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:38 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
En ik denk dat ik wat gesjoemeld heb bij de eerste keer wegen door wat anderds te gaan staan.
Kim probeerd (nog steeds) echt te helpen met advies, en over het geforceerde gedeelte kan ik helaas weinig zeggen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef Apotheose het volgende:
zo. Net ff teruggekeken.
marcel, vond je het niet wat TE geforceerd allemaal? Zo in die keuken met die zogenaamde lovedocter die je instructies wilt geven wat je tegen die vrouwen kunt zeggen etc? Leuk dat je nog ff een nummer wist te regelen van die dame![]()
Vond dat in die winkel echt terecht dat de verkoopster er op aandrong af te rekenen. 'het is hier geen speeltuin'![]()
En dat gegiebel in die sexshop met die meidenIk denk dat Boy en zn vriendin echt niet nu al waren getrouwd als zij niet zo aan dat geloof vastzat. Dan konden ze gewoon zonder zorgen van bil gaan. Nu zal het echt voor 90% meespelen bij de keuze van Boy om te willen trouwen. En misschien voor haar ook wel.
[..]
Met alle respect voor die andere 'kandidaten', maar bij jou is tenminste geen seks uit je ogen te lezen. Iets wat bij anderen eraf spatte als spetterpoep bij een zieke hond. Je hebt een goed hart en dat gaat niet onopgemerkt. Ik wil je alle succes van de wereld wensen, maar dat heb je helemaal niet nodig man.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ja, ja dat ben ik. Maar ja, heb wel leuke ervaring opgedaan met het programma en wat leuke dingen aan overgehouden.
Haha, grappig dat je hier ook zelf post. Ik keek vanavond met een paar vrienden de aflevering van vanavond, en ik/ze moesten wel lachen dat ik ook naar GoT, Doctor Who, Warehouse 13 keek.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:46 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Kim probeerd (nog steeds) echt te helpen met advies, en over het geforceerde gedeelte kan ik helaas weinig zeggen.
Marcelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:21 schreef meneerman het volgende:
hahaha bij die strijkplank kopen: "Jeej, hij werkt!" wat een ongelooflijke baas die Marcel
Nope, mijn ouders hadden jaren geleden de alien cd rek gekocht, en bij het verbouwen van hun huis hadden ze gevraagd of ik hem wou hebben. Dus nu een rek voor al mijn gamecube/wii gamesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:06 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Haha, grappig dat je hier ook zelf post. Ik keek vanavond met een paar vrienden de aflevering van vanavond, en ik/ze moesten wel lachen dat ik ook naar GoT, Doctor Who, Warehouse 13 keek.
Was dat nou trouwens een lifesize Stargate Asgard model??
Want? Gratis reclame? Ze verdienen toch aan de spullen die gekocht worden? Als ze bij mij kwamen zeiken, had ik al het spul laten staan en was ik weg gegaan...quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef Apotheose het volgende:
Vond dat in die winkel echt terecht dat de verkoopster er op aandrong af te rekenen. 'het is hier geen speeltuin'![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |