quote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef Etsu het volgende:
je poep niet doortrekken gaat stinken, ook slecht voor je longen en dan ga je dood![]()
![]()
Zou ik sowieso wel willenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef Etsu het volgende:
ezell zag mij zaterdag rokenwie raakt dr aan
Ik dacht dat het een andere naam voor wiet was.quote:
5 seconden.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:56 schreef Ezell het volgende:
Nog niet eens tien seconden buiten staan en dan al een sigaretje opsteken.
Ja, dat is waar. Ik zuip overigens teveelquote:Op maandag 27 mei 2013 21:56 schreef Trollscience het volgende:
roken is slecht maar zuipen ook dus heb ik er één gekozen
llllllllike!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:56 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/Mr.Krabs?fref=ts
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een andere naam voor wiet was.
Gewoon alles. #YOLOquote:Op maandag 27 mei 2013 21:56 schreef Trollscience het volgende:
roken is slecht maar zuipen ook dus heb ik er één gekozen
Het bioboek was erg onduidelijk qua drugs ja.quote:
Heb je een balkon dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
We konden trouwens ook gewoon op het balkon zitten.
Gaat dat meeten dinsdag nou door?quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het bioboek was erg onduidelijk qua drugs ja.
Nee, ik heb het nog nooit gezien. (Snap je hem? hihaho)quote:Op maandag 27 mei 2013 21:57 schreef TienVingers het volgende:
Kijkt iedereen hier Ik heb HET nog nooit gedaan ofzo
Poppers worden voornamelijk gebruikt door homo's hoorde ik.quote:
wss welquote:Op maandag 27 mei 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat dat meeten dinsdag nou door?
jij zult het wetenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Poppers worden voornamelijk gebruikt door homo's hoorde ik.
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Godverdomme, ga je pikkie trekken of zo.
Ik zag het op TV, dus het zal wel waar zijn.quote:
Was die deur daar....quote:Op maandag 27 mei 2013 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat?Niet gezien toen ik naar de wc moest.
okay okay, ik wilde DV nog helpen met haar kamer, maar dat kan dan waarschijnlijk ook alleen dinsdagquote:
omg dan kunnen we uit en kan je blijven slapen als er al een bed staatquote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgende week donderdag moet ik volgens mij werken tot 1 dus ben ik er 's middags en 's avonds. Optie?
en wat leuks gezien? ik vind het zo leuk dat ik ook een balkon heb want dan kan ik ook naar leuke plantjes kijken enzoquote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar de bouwmarkt geweest en bij de seats and sofas wezen kijken
Daar heeft je beste vriend ook zitten roken, gr gr.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal ik ongetwijfeld niet open hebben gekregen.
Ha, faggot.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er is dus een dag dat ik tussen 2 mensen kan kiezen om mee af te spreken.
Call me a faggot, dit is nieuw voor me
oh geen idee ik kijk eigenlijk alleen maar tv voor jokertjes jawoordquote:Op maandag 27 mei 2013 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zag het op TV, dus het zal wel waar zijn.
Gelukkig heb ik daar niet gerookt dan, kan je nagaan als ik zijn uitgeademde lucht weer moest inademen. Ga je ook dood van.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heeft je beste vriend ook zitten roken, gr gr.
idd, als hij dodnerdag komt kan hij net zo goed blijven tot vrijdagquote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef Etsu het volgende:
VA, ga je serieus donderdag naar groningen, dan terug werken, dan vrijdag naar groningen, dan zaterdag terug werken?Gek.
*zaterdag.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
idd, als hij dodnerdag komt kan hij net zo goed blijven tot vrijdag
Wat ben je toch ook een drama queen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar niet gerookt dan, kan je nagaan als ik zijn uitgeademde lucht weer moest inademen. Ga je ook dood van.
Maar dan moet ik 'sochtends weer terug, brak werken. 's avonds naar Etsu en zaterdag weer brak werkenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg dan kunnen we uit en kan je blijven slapen als er al een bed staat
[..]
en wat leuks gezien? ik vind het zo leuk dat ik ook een balkon heb want dan kan ik ook naar leuke plantjes kijken enzo
Wtf is dat?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh geen idee ik kijk eigenlijk alleen maar tv voor jokertjes jawoord
Meld je ziek.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan moet ik 'sochtends weer terug, brak werken. 's avonds naar Etsu en zaterdag weer brak werken
aanschouw notamused.jpegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zeg je vrijdag werk toch af en dan blijf je tot HW en ga je zaterdag terugquote:Op maandag 27 mei 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan moet ik 'sochtends weer terug, brak werken. 's avonds naar Etsu en zaterdag weer brak werken
nope, morgen natuurkundequote:
Alleen dan bij de AH.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omgquote:Op maandag 27 mei 2013 22:02 schreef Crack_ het volgende:
Dv, ik heb hier alvast een goede site voor je!
www.allesvoorniks.nl
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
LB ik miste je zo dat ik naar willekeurige mensen dit stuurde:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
aanschouw notamused.jpegBah, die snor is vies. Wat doe je met jezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Waarom gooi je jezelf zo weg?!!
Baby darling doll face honey
[..]
aanschouw notamused.jpegDude, jij hebt echt lange vingers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bah, die snor is vies. Wat doe je met jezelf. Waarom gooi je jezelf zo weg?!!
O, ben ik een prinses?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aangenaam kennis te maken, jij bent prinses Ezell?
[..]
aanschouw notamused.jpegzou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, even makkelijk scoren dus?quote:
Gaan we voor. Vorige zomer probeerde ik ook ziek te melden, zeiden ze dat ik maar vervanging moest regelenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan zeg je vrijdag werk toch af en dan blijf je tot HW en ga je zaterdag terug
zeg maar of je wiltquote:Op maandag 27 mei 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay okay, ik wilde DV nog helpen met haar kamer, maar dat kan dan waarschijnlijk ook alleen dinsdag![]()
hopelijkquote:Op maandag 27 mei 2013 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, even makkelijk scoren dus?Ik heb morgen M&O.
Wie zegt dat die foto vandaag is genomen?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bah, die snor is vies. Wat doe je met jezelf. Waarom gooi je jezelf zo weg?!!
En jij bent hoe lang?quote:
In ieder geval succes.quote:
Ja wtfquote:
Oh, ja.. niemand precies! Heb je nu geen baard/snor dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wie zegt dat die foto vandaag is genomen?
Pics.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen![]()
![]()
haha netjes, gewoon ziekmelden en zeggen dat je snel moet ophangen omdat je moet kotsenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan we voor. Vorige zomer probeerde ik ook ziek te melden, zeiden ze dat ik maar vervanging moest regelen_
WC op het werk ondergekotst, mocht naar huis
1,97.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij bent hoe lang?
[..]
In ieder geval succes.
haha andere keer kan ook hoorquote:
Grote nagels en dus veel nagellak nodig.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen![]()
![]()
Jawelquote:Op maandag 27 mei 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wtf. Maar op die ene foto had ie dat niet, echt zo veel beter
.
[..]
Oh, ja.. niemand precies! Heb je nu geen baard/snor dan?
Ik kan zo'n kokhals-hoest prima faken. Telefoon laten vallen, kotsgeluiden afspelen, klaarquote:Op maandag 27 mei 2013 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha netjes, gewoon ziekmelden en zeggen dat je snel moet ophangen omdat je moet kotsen
doeiiiiiii
Ja, dat is leuk he!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg dan kunnen we uit en kan je blijven slapen als er al een bed staat
[..]
en wat leuks gezien? ik vind het zo leuk dat ik ook een balkon heb want dan kan ik ook naar leuke plantjes kijken enzo
Nee het gaat door. Als ik donderdag naar DV ga kan ik meteen uitgaan met haar wat ik ook al beloofd hadquote:Op maandag 27 mei 2013 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
haha andere keer kan ook hoorvind niet erg
Jij bent bijna twee meter? Wat? Ik dacht dat je 1,60 was.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
1,97.
Vandaar dat ik zo groot geschapen ben
Lekker dubbelop, lekker gek. Whihihi. :Squote:Op maandag 27 mei 2013 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bedoelt zeker PIKS whahahaa vet verschut
Ja.quote:
hoppaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan zo'n kokhals-hoest prima faken. Telefoon laten vallen, kotsgeluiden afspelen, klaar
omijnquote:Op maandag 27 mei 2013 22:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk he!
Ehm ja, wel kleurstaafjes gehaald. En we zijn in het centrum geweeest, daar nog een plantenbakje voor het balkon gehaald en een knalroze afwasborstel
Waarom dacht je dat?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent bijna twee meter? Wat? Ik dacht dat je 1,60 was.
[..]
Lekker dubbelop, lekker gek. Whihihi. :S
[..]
Ja.
Daarom heb ik ook liever dat jij bottom bent, kan ik er wel bij.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:07 schreef Rezania het volgende:
Ja, dan gaat 69 dus niet meer hè, Etsu. bijna 15cm verschil.
Omdat de meeste FOK!kers kleiner zijn dan mij als ik ze meet.quote:
okiquote:Op maandag 27 mei 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee het gaat door. Als ik donderdag naar DV ga kan ik meteen uitgaan met haar wat ik ook al beloofd had
gwn in dezelfde bedquote:Op maandag 27 mei 2013 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA dat kan alleen als ik al de sleutels heb en er een matras ligt
Je gaat maar liggen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook liever dat jij bottom bent, kan ik er wel bij.
Dus dat zegt automatisch dat ik klein ben?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat de meeste FOK!kers kleiner zijn dan mij als ik ze meet.
Die poep vind je geil hé.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus dit is een bevestiging dat Jordy afgekeurd is en jij van mij bent?
Neen, jong user topic want ik moest naar Toto kijken maar toen kwam ik jou tegen. Ik had je in mn hoofd heel anders voorgesteld, echt zo'n kutkind meerquote:Op maandag 27 mei 2013 22:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat zit jij trouwens mijn foto's te bespieden? Anonieme_Fokker zkr
Vast wel toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA dat kan alleen als ik al de sleutels heb en er een matras ligt
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent bijna twee meter? Wat? Ik dacht dat je 1,60 was.
[..]
Lekker dubbelop, lekker gek. Whihihi. :S
[..]
Ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, iedereen is klein behalve ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus dat zegt automatisch dat ik klein ben?
Dan niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Droom lekker verder. Of de meet gaat niet door.
Nee grapje, je mag wel komen. Maar dan ga je op de bank. We kunnen nog altijd samen badderen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, iedereen is klein behalve ik.
[..]
Dan niet.
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
[..]Haa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Nee.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee grapje, je mag wel komen. Maar dan ga je op de bank. We kunnen nog altijd samen badderen.
die durft nietquote:
Nieuwe album al geluisterd??? Gr grquote:
[..]jongens met lange nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op alles en niets, het leven en het onleven, god en allah.quote:
Ja, staat nu op. Krijg binnenkort pre-order van het album binnen, gr gr.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nieuwe album al geluisterd??? Gr gr
Ik moet jou niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op alles en niets, het leven en het onleven, god en allah.
Nou, bedankt, denk ikquote:Op maandag 27 mei 2013 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die poep vind je geil hé.
[..]
Neen, jong user topic want ik moest naar Toto kijken maar toen kwam ik jou tegen. Ik had je in mn hoofd heel anders voorgesteld, echt zo'n kutkind meer.
Toen we naar de bus liepen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik voelde me echt wel een reus zaterdag hoor![]()
Ik ben kleiner.quote:
Klein is liefquote:Op maandag 27 mei 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Toen we naar de bus liepen.
[..]
Ik ben kleiner.
Ok hier ook grquote:Op maandag 27 mei 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, staat nu op. Krijg binnenkort pre-order van het album binnen, gr gr.
boksquote:
30cm, FOK!-lengte.quote:
Ja, maar niet bij de corpsballen.quote:
157quote:Op maandag 27 mei 2013 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En hoe groot ben jij dan?zeg me niet dat je langer dan 180 bent
Ik zie jou daar wel voor aan.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
30cm, FOK!-lengte.
[..]
Ja, maar niet bij de corpsballen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DV ik zet mijn eis voor die avond op een 5.
Dat je er überhaupt eentje hebt is al klachtwaardig.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in de examenperiode verwaarloos ik mezelf.
quote:
echt?quote:
Ja en ik twijfel al of dat niet te hoog isquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:13 schreef Crack_ het volgende:
Ahhh, Brownie is ook echt de kleinste. Zo lieeeefff
neequote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en ik twijfel al of dat niet te hoog is
Nederland?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben alleen klein in het land waar ik woon.![]()
7quote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Schat mezelf een schamele 5 namelijk
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je er überhaupt eentje hebt is al klachtwaardig.
[..]! Gewoon bètafaculteit.
Corpsballen.
Hem, heb alleen jongens in de klas. En waarschijnlijk. Ik til hem met één hand op.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als ik op hem/haar ga staan, is hij/zij dood?
Thanks, maar ik heb vetjesquote:
Ja ik weet het allemaal ook nietquote:
Tijdens trefbal is dat kutkind amper te raken.quote:
zien we dan wel, maak je niet zo drukquote:Op maandag 27 mei 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thanks, maar ik heb vetjes
[..]
Ja ik weet het allemaal ook niet
Impliceren dat jij sterk bent.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hem, heb alleen jongens in de klas. En waarschijnlijk. Ik til hem met één hand op.
Ik zit nu al helemaal in scenario's te denkenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zien we dan wel, maak je niet zo druk
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk ik eindelijk een keer groter te zijn...
Je gaat een economische studie doen, je moet wel een corpsbal worden.quote:
Moet jij eens opletten hoe hard ik mijn vuist in je anus kan douwen.quote:
Jongen, het is nu toch al te laat.quote:
Gewoon haar voornaamquote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
Hoe zeggen jullie Ezell trouwens? Ik zeg gewoon Ezel van dat beest?
eseelelquote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
Hoe zeggen jullie Ezell trouwens? Ik zeg gewoon Ezel van dat beest?
Om half, ok?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
EZELL
Ik kijk nu pas op mijn telefoon en toen zag ik je berichtje:
GA WEG GODVERDOMME
omg omgquote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zie je, Miles Kane, nu dit, we zijn bestemd voor elkaar
Poloquote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat een economische studie doen, je moet wel een corpsbal worden.
[..]
Moet jij eens opletten hoe hard ik mijn vuist in je anus kan douwen.
[..]
Jongen, het is nu toch al te laat.
Nu al opletten terwijl we in augustus gaan meeten?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten hoe hard ik mijn vuist in je anus kan douwen.
ik zeg ook ezelquote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, duidelijk.
[..]
Ik hou 't wel bij Ezel.
Voor jou een vraag, voor mij een weet. Gr gr grquote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, duidelijk.
[..]
Ik hou 't wel bij Ezel.
Hoe moeilijk moet het zijn?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, duidelijk.
[..]
Ik hou 't wel bij Ezel.
I am nicequote:Op maandag 27 mei 2013 22:16 schreef Toto69 het volgende:
Multiquoten gaat niet via mobiel dus: how is everybody?
In pak naar college? Wat?quote:
Ja, ik heb een lange arm.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu al opletten terwijl we in augustus gaan meeten?
quote:
OEHOHOEOE SPANNEEENDDquote:Op maandag 27 mei 2013 22:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet. Gr gr gr
Klinkt toch voor geen meter manquote:Op maandag 27 mei 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe moeilijk moet het zijn?
Gewoon:
Ezell [eeseeelel].
Nee, blij bij mij.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:20 schreef jordyqwerty het volgende:
aantal posts: 18.730 (gemiddeld 21 per dag)
bij 20.000 posts stop ik met FOK! gr gr
Je moet in pak tentamen maken #truestorywijnglas.gifquote:Op maandag 27 mei 2013 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
In pak naar college? Wat?
[..]
Ja, ik heb een lange arm.
Mag nu ook wel grquote:Op maandag 27 mei 2013 22:20 schreef jordyqwerty het volgende:
aantal posts: 18.730 (gemiddeld 21 per dag)
bij 20.000 posts stop ik met FOK! gr gr
Gay.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je moet in pak tentamen maken #truestorywijnglas.gif
ik maak me het meeste druk over verf, laminaat en m'n bedquote:Op maandag 27 mei 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit nu al helemaal in scenario's te denken![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
Welke zou jij doen, Rez?Ik kan niet kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh, die rechtsboven dan maar.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Doet Etsu wel altijdquote:Op maandag 27 mei 2013 22:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je moet in pak tentamen maken #truestorywijnglas.gif
Die zou ik ook kiezen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen.Eh, die rechtsboven dan maar.
Bij nader inzien neem ik wel de neger linksonder.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die zou ik ook kiezen.
Dus we passen goed bij elkaar.
oquote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je wilt me toch niet daten [ afbeelding ]
quote:
Jij hebt echt zin in een groot gat he?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij nader inzien neem ik wel de neger linksonder.
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben ook zo'n vmbo'er die zijn examen in pak maakt.!
Bij ons was bij de diploma-uitreiking één iemand in pak gekomen. Bleek uiteindelijk ook een beetje genant.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben ook zo'n vmbo'er die zijn examen in pak maakt.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |