abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5814025
Ik heb uiteindelijk toch wat gekregen met het meisje uit mijn vorige topic, en ik ik begin toch wel behoorlijk verliefd op haar te worden. Nu zit ik echter met een probleem... Ik klap helemaal dicht als ik bij haar ben! D'r komt geen normaal woord uit m'n mond. Dat terwijl mensen normaal tape over me mond heen moeten plakken om me stil te krijgen
Nu kan het ook gewoon zijn dat ik aan dr moet wennen, ik was vrijdag bijvoorbeeld bij d'r en toen zaten we heel gezellig te praten, maar ik ben bang dat ze op me afkickt, omdat ik zo stil ben (wat ik dus normaal absoluut niet ben). Normaal heb ik ook geen moeite om met meisjes te praten...
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen, want ik word er echt helemaal gek van!
pi_5814092
Dat is altijd in het begin, als je wat langer bij elkaar bent en je kent elkaar wat beter ga je je meer op je gemak voelen en praat je weer net zo veel als normaal
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_5814110
Zeg in ieder geval tegen haar dat je het allemaal spannend vindt en dat je daardoor soms even niet iets weet te vertellen. Dat begrijpt ze vast wel Gewoon een keer op een moment zeggen dat je ook niets weet. Heb je meteen weer een aanknopingspunt tot een gesprek
pi_5814136
Je bent gewoon onzeker, wees gewoon jezelf en doe jezelf niet anders voor. Je wordt vanzelf wel weer wat losser Als ze je dan niet wil, pech. Het zou dan toch nooit echt wat worden. succes!
  zondag 15 september 2002 @ 18:21:27 #5
35170 Gamma
doe-het-zelvert
pi_5814190
Wat ook kan helpen is het zeggen. Dat moet kunnen. Meestal verwijnt de spanning dan een beetje.

succes

Dat zeg ik!
  zondag 15 september 2002 @ 18:29:31 #6
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_5814295
Dit komt me erg bekend voor

Ik heb een droomdate verprutst

en nee een oplossing heb ik er nog niet voor

Succes in ieder geval

"Censuur is de dood van de democratie"
  zondag 15 september 2002 @ 18:31:09 #7
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_5814323
Hmm.. dat had ik eerst ook beetje bij me huidige vriendin. Want die kende ik nog helemaal niet zo goed. Maar nu is dat totaal niet meer zo. Ik kan met haar over alles praten etc. Je moet idd gewoon ff wennen en haar als ware beetje verkennen.. Als je eenmaal weet hoe ze is dan word je weer gewoon jezelf. Ik ben namelijk ook redelijk mondig, maar dat was ik dus eerst bij haar ook niet
Dus: t kom wel goe..
Suc6 met de eh!
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_5814338
Alcohol nemen

maar dat is ook weer zoiets

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_5814352
quote:
Op zondag 15 september 2002 18:32 schreef Sinaasappel het volgende:
Alcohol nemen

Dat is goed! .
Wie?
  zondag 15 september 2002 @ 18:35:34 #10
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_5814381
quote:
Op zondag 15 september 2002 18:32 schreef Sinaasappel het volgende:
Alcohol nemen

juist ja.. Dat werkt ook goed maja. Dat kan natuurlijk niet altijd. Ik zou t maar gewoon laten komen..
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  zondag 15 september 2002 @ 18:39:22 #11
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_5814439
quote:
Op zondag 15 september 2002 18:35 schreef LaZZ het volgende:

[..]

juist ja.. Dat werkt ook goed maja. Dat kan natuurlijk niet altijd. Ik zou t maar gewoon laten komen..

Ligt er aan, bij sommige mensen heb je niet echt door als ze wat gedronken hebben
Na 2 pasoa heb ik al een grote grijns op mijn kop, dat valt wel op, maar als ie dat niet heeft, kan het wel een tijdelijke oplossing zijn
later went ie wel aan haar, en gaat het dan wat makkelijker
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_5814461
Ik ga het er inderdaad maar met haar over hebben! Ik hoop dat ik het een bééétje kan brengen In ieder geval bedankt voor de snelle reacties!
pi_5814480
Ik zou het inderdaad gewoon zeggen, maar dat moet je ook maar net over je lippen krijgen

Ik ken dit probleem ja... al heb ik er recent geen last van gehad!

pi_5814499
quote:
Op zondag 15 september 2002 18:39 schreef Sinaasappel het volgende:
Na 2 pasoa heb ik al een grote grijns op mijn kop
Hoe je dat zegt
pi_5815574
ik ben ook een dichtklapper als het daar op aankomt.

Ik weet niet wat je daar aan kunt doen. Ik ga dan altijd maar sesamstraatstemmetjes doen.......

Maar ik ga er vanuit dat je stilte voortkomt uit de angst dat ze je saai en ontinteressant zal vinden. Zo gaat dat bij mij tenminste. Als je elkaar wat beter leert kennen wordt dat vanzelf minder. But then again, hoe leert ze je kennen als je stil bent..? Een patstelling...

probeer gewoon op een onderwerp te komen, dat jullie allebei aanspreekt. Daar ga je vanzelf van praten en het versterkt de binding. En anders probeer gewoon interesse te tonen in wat zij leuk vindt.

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated - Mahatma Gandhi (1869-1948)
pi_5815791
quote:
Op zondag 15 september 2002 19:52 schreef kokosmakroon het volgende:
ik ben ook een dichtklapper als het daar op aankomt.

Ik weet niet wat je daar aan kunt doen. Ik ga dan altijd maar sesamstraatstemmetjes doen.......

Maar ik ga er vanuit dat je stilte voortkomt uit de angst dat ze je saai en ontinteressant zal vinden. Zo gaat dat bij mij tenminste. Als je elkaar wat beter leert kennen wordt dat vanzelf minder. But then again, hoe leert ze je kennen als je stil bent..? Een patstelling...

probeer gewoon op een onderwerp te komen, dat jullie allebei aanspreekt. Daar ga je vanzelf van praten en het versterkt de binding. En anders probeer gewoon interesse te tonen in wat zij leuk vindt.

Is inderdaad de angst daarvoor denkik ja... ik ben een tijdje terug enorm onzeker geweest over van alles en nog wat (wat nu al minder is), maar heeft toch nog z'n nasleep denk ik
  zondag 15 september 2002 @ 22:43:45 #17
32360 phunc
thinkin of a masterplan
pi_5817371
ehmm hoe je het oplost weet ik eigenlijk nie, weet alleen dat ik mn droomvrouw kwijt ben geraakt doordat ik irl nix kon zeggen tegen dr..ik klapte dicht..wou te graag enz..eigenlijk ist raar want als het meisje toch al interesse toont (dacht ik wel in jou geval) dan hoor je toch zelfverzekerder te worden! anyway, relativeer..tuurlijk is ze geweldig enz. maarja ze vind je toch wel leuk..dus praat de oren van dr kop en eigenlijk maak t nie uit wat je zegt..doe gewoon spontaan..mayb moet je een keer je vrienden erbij hebben dat helpt ook wel eens want met hun ben je toch wat meer jezelf..ehmm...sja wee nie wat ik nou wou zeggen iig..HAVE FUN
The word "peace" is just an expression,used to say bye when it's time to jet
  zondag 15 september 2002 @ 22:48:37 #18
32360 phunc
thinkin of a masterplan
pi_5817493
quote:

Maar ik ga er vanuit dat je stilte voortkomt uit de angst dat ze je saai en ontinteressant zal vinden.

Jep das ook wat ik heb, bang dat ze me saai vind daardoor juist nix kunnen zeggen..dichtklappen.
.met als gevolg ---> je ben SAAI ...heerlijk die logica!
The word "peace" is just an expression,used to say bye when it's time to jet
  zondag 15 september 2002 @ 22:51:41 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_5817579
quote:
Maar ik ga er vanuit dat je stilte voortkomt uit de angst dat ze je saai en ontinteressant zal vinden.
Ik had het ook bij m'n eerste vriendin en over het algemeen is het niet zo'n goed teken. Bij mij dan want ik wist aan alles wat ze zei dat ik er niet zo goed bij paste en dan durf je het zelf ook niet te zeggen. Als dit niet het geval is kun je er het beste met 'r over hebben. Is het wel zo, sterkte dat komt zelden goed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_5817670
Ik denk dat je het inderdaad, zoals al gezegd, het beste gewoon tegen haar kunt zeggen, of als je dat niet kunt - je klapt immers dicht - misschien via MSN. Anders zit je je ook nog druk te maken over of zij misschien denkt dat je haar niet leuk vindt omdat je zo stil bent - op die manier kun je haar vertellen dat dat dus niet het geval is en dan kan zij er rekening mee houden. Dan voel jij je dus alweer een klein beetje meer op je gemak. Want reken maar dat zoiets een viceuze cirkel wordt anders: jij voelt je niet op je gemak, je bent stil, je bent bang dat zij het vervelend vindt dat jij zo stil bent, je wordt onzeker en je voelt je nog minder op je gemak, je blijft stil, enzovoort.

Gewoon aangeven dat je in het begin nog een beetje verlegen bent, daar heeft ze heus wel begrip voor. Waarschijnlijk word je vanzelf wel wat losser als je je hierover minder onzeker voelt. Succes!

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_5829054
Morgen zie ik dr weer, heb dr enorm zin in maar ik zie er toch ook een beetje tegenop! Maar ik ga echt proberen met haar erover te praten, want niks zeggen heeft toch eigelijk wel weinig zin dan
pi_5853354
Probeer het gewoon tegen haar te zeggen zoals je het hier zegt.
Maar goed dat is mijn mening

en het heeft mij niet geholpen , dus eigenlijk is dit het meest domme advies dat je ooit hebt gekregen Hmmm ik ben weer op dreef

I feel like lettin' my freak flag fly
Johnny Depp snapt het tenminste
Inside Hippy
pi_5865831
Ik was dus dinsdag bij haar, en bracht het ter sprake met "Heb jij ook wel eens dat je helemaal dichtklapt bij iemand" waarop zei reageerde van ach ik heb eigelijk ook niks boeiends te vertellen... Toen zijn we ff wat gaan eten, en ik baalde dus echt als een stekker!

Krijg ik vannochtend een smsje, waarin staat dat ze chagerijnig was en dat dat haar speet enzow, en dat ze echt gek op me was! Mijn dag was vandaag dus ff niet stuk te krijgen
Morgen ga ik waarschijnlijk gewoon wat leuks met d'r doen, dus ik hoop dat het een beetje losloopt dan!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')