succes
Ik heb een droomdate verprutst
en nee een oplossing heb ik er nog niet voor
Succes in ieder geval
maar dat is ook weer zoiets
quote:Dat is goed!
Op zondag 15 september 2002 18:32 schreef Sinaasappel het volgende:
Alcohol nemenmaar dat is ook weer zoiets
quote:juist ja.. Dat werkt ook goed maja. Dat kan natuurlijk niet altijd. Ik zou t maar gewoon laten komen..
Op zondag 15 september 2002 18:32 schreef Sinaasappel het volgende:
Alcohol nemenmaar dat is ook weer zoiets
quote:Ligt er aan, bij sommige mensen heb je niet echt door als ze wat gedronken hebben
Op zondag 15 september 2002 18:35 schreef LaZZ het volgende:[..]
juist ja.. Dat werkt ook goed maja. Dat kan natuurlijk niet altijd. Ik zou t maar gewoon laten komen..
Ik ken dit probleem ja... al heb ik er recent geen last van gehad!
quote:Hoe je dat zegt
Op zondag 15 september 2002 18:39 schreef Sinaasappel het volgende:
Na 2 pasoa heb ik al een grote grijns op mijn kop
Ik weet niet wat je daar aan kunt doen. Ik ga dan altijd maar sesamstraatstemmetjes doen.......
Maar ik ga er vanuit dat je stilte voortkomt uit de angst dat ze je saai en ontinteressant zal vinden. Zo gaat dat bij mij tenminste. Als je elkaar wat beter leert kennen wordt dat vanzelf minder. But then again, hoe leert ze je kennen als je stil bent..? Een patstelling...
probeer gewoon op een onderwerp te komen, dat jullie allebei aanspreekt. Daar ga je vanzelf van praten en het versterkt de binding. En anders probeer gewoon interesse te tonen in wat zij leuk vindt.
quote:Is inderdaad de angst daarvoor denkik ja... ik ben een tijdje terug enorm onzeker geweest over van alles en nog wat (wat nu al minder is), maar heeft toch nog z'n nasleep denk ik
Op zondag 15 september 2002 19:52 schreef kokosmakroon het volgende:
ik ben ook een dichtklapper als het daar op aankomt.Ik weet niet wat je daar aan kunt doen. Ik ga dan altijd maar sesamstraatstemmetjes doen.......
Maar ik ga er vanuit dat je stilte voortkomt uit de angst dat ze je saai en ontinteressant zal vinden. Zo gaat dat bij mij tenminste. Als je elkaar wat beter leert kennen wordt dat vanzelf minder. But then again, hoe leert ze je kennen als je stil bent..? Een patstelling...probeer gewoon op een onderwerp te komen, dat jullie allebei aanspreekt. Daar ga je vanzelf van praten en het versterkt de binding. En anders probeer gewoon interesse te tonen in wat zij leuk vindt.
quote:Jep das ook wat ik heb, bang dat ze me saai vind daardoor juist nix kunnen zeggen..dichtklappen.
Maar ik ga er vanuit dat je stilte voortkomt uit de angst dat ze je saai en ontinteressant zal vinden.
quote:Ik had het ook bij m'n eerste vriendin en over het algemeen is het niet zo'n goed teken. Bij mij dan want ik wist aan alles wat ze zei dat ik er niet zo goed bij paste en dan durf je het zelf ook niet te zeggen. Als dit niet het geval is kun je er het beste met 'r over hebben. Is het wel zo, sterkte dat komt zelden goed.
Maar ik ga er vanuit dat je stilte voortkomt uit de angst dat ze je saai en ontinteressant zal vinden.
Gewoon aangeven dat je in het begin nog een beetje verlegen bent, daar heeft ze heus wel begrip voor. Waarschijnlijk word je vanzelf wel wat losser als je je hierover minder onzeker voelt. Succes!
en het heeft mij niet geholpen , dus eigenlijk is dit het meest domme advies dat je ooit hebt gekregen
Hmmm ik ben weer op dreef
Krijg ik vannochtend een smsje, waarin staat dat ze chagerijnig was en dat dat haar speet enzow, en dat ze echt gek op me was! Mijn dag was vandaag dus ff niet stuk te krijgen
Morgen ga ik waarschijnlijk gewoon wat leuks met d'r doen, dus ik hoop dat het een beetje losloopt dan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |