weerhoud*quote:Op maandag 27 mei 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij wilt dik worden dus weer hou hem niet van zijn ambities
weerhoud*quote:Op maandag 27 mei 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij wilt dik worden dus weer hou hem niet van zijn ambities
Jij bent verliefd op iedereen die een pener heeft.quote:
Ja Gquote:Op maandag 27 mei 2013 19:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik win dan hihaho
Krijg ik nu de titel Rijke Tatta?
niet want ik ben niet verliefd op jouquote:Op maandag 27 mei 2013 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent verliefd op iedereen die een pener heeft.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent verliefd op iedereen die een pener heeft.
Ik doe jou nu even niet snappen, ok?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het ging om de titel jij infantiele boskabouter![]()
he, kun je weer geen indruk maken op d'r.quote:
Ik wil wel indruk op jou makenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
he, kun je weer geen indruk maken op d'r.
Ik trek alleen Etsu aanquote:Op maandag 27 mei 2013 19:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
he, kun je weer geen indruk maken op d'r.
neequote:Op maandag 27 mei 2013 19:20 schreef TienVingers het volgende:
Als ik een tattoo zou nemen dat zou mij wel cooler maken he.
Doe maar niet johquote:Op maandag 27 mei 2013 19:20 schreef TienVingers het volgende:
zonder is coolstquote:Op maandag 27 mei 2013 19:20 schreef TienVingers het volgende:
nee das een hipsterquote:Op maandag 27 mei 2013 19:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja net als de dame in mijn usericon
Ik zag jou toch op TC met Ezell?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
dankje denk ik ookal weet je niet hoe ik uitzie
Dan word je zo'n Ben Saunders typequote:Op maandag 27 mei 2013 19:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Echt niet
Ik ga mijn hele nek onder laten tatoeëren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2013 19:35:22 ]
jwzzzquote:Op maandag 27 mei 2013 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wauw n barkie jij moet echt superrijk zijn
Jagdbitter deze man herkent kwaliteit.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:25 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ruimte gemaakt en nu een hele plank voor drank
ahhhhh, grapjas. Die gozert die een keer the Voice heeft gewonnen (volgens mij)quote:Op maandag 27 mei 2013 19:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat is wel cool toch
Wie is dat eigenlijk
kom maar doorquote:Op maandag 27 mei 2013 19:26 schreef Ezell het volgende:
Te laat om te pronken met geld? Net naar de bank geweest.
Met Koninginnenacht kwam iemand en die nam dat mee om te kunnen drinken.quote:
True.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geef haar wat tijd. het is en blijft vrouwelijk
Ohja diequote:Op maandag 27 mei 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
ahhhhh, grapjas. Die gozert die een keer the Voice heeft gewonnen (volgens mij)
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geef haar wat tijd. het is en blijft vrouwelijk
Het mag nog hoor kom maar met die picsquote:Op maandag 27 mei 2013 19:26 schreef Ezell het volgende:
Te laat om te pronken met geld? Net naar de bank geweest.
Vind je jagermeister lekker dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met Koninginnenacht kwam iemand en die nam dat mee om te kunnen drinken.
Resultaat: er was genoeg alcohol en niemand nam er slok van.Dus gratis fles gekregen.
Weet niet, ben vergeten.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
xcatchet wat was je nummer ook alweer?
Ik ga wel een nieuwe halen brbquote:Op maandag 27 mei 2013 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je weer weet moet je hem even DM'en
Nou en.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb geen hoed en ik heb niet 0 vingers maar 10
Boelsjit.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
Een 8,7 bij een N-term van 1, en ik keek nog streng na ook.
Niet alles door elkaar drinken gekkerdquote:Op maandag 27 mei 2013 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar niet met goldstrike combi. Trauma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valsspelen danquote:Op maandag 27 mei 2013 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had verloren met zo'n spel en toen moest ik drinken wat ze wilden, en tja.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:31 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb xcachet ook gepainten ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb xcachet ook gepaintomg omg daten xchatet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
Een 8,7 bij een N-term van 1, en ik keek nog streng na ook.
Had gekund nu ik erover nadenk.quote:
Ik heb xcachet ook gepaintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Heb jij dat gemaakt?? echt mooi
![]()
Vanmiddag gedaan, naar de universiteit (hihihihiihh jij niet hihhiihhhh) en toen naar 3 AH's en Gall&Gall. En jij?quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:34 schreef Toto69 het volgende:
Etsu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Etsu:Waarom geen bebloed gezicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Etsu:Meneer Dieleman gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZIEN!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je mij wel eens zien tekenen op een computer?
Wie?quote:
Vergeten.quote:
Wat een vrienden dat ze dat gaan filmen zegquote:Op maandag 27 mei 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had gekund nu ik erover nadenk.
En ik had ook helemaal niet door dat toen we gezamenlijk een shotje moesten nemen, ze mij meer gavenIk was binnen een uur straalbezopen en al 2x naar de wc gerend en hebben ze dat gefilmd
Ik 4, en dan moet ik gaan leren volgens jou?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb al een heel examen gemaakt man. Rot toch op
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmiddag gedaan, naar de universiteit (hihihihiihh jij niet hihhiihhhh) en toen naar 3 AH's en Gall&Gall. En jij?
Echt niet!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij afgesproken dat ik affaires mag hebben
Omdat ik het zeg.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik 4, en dan moet ik gaan leren volgens jou?
[..]
[..]Waarom is een 8,7 bullshit volgens jou?
Ik heb zelf ook aantal foto's van ze, dus snap best dat ze me terug wilden pakken.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat een vrienden dat ze dat gaan filmen zeg
Vandaag he. In totaal 5 ofzoquote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik 4, en dan moet ik gaan leren volgens jou?
[..]
[..]Waarom is een 8,7 bullshit volgens jou?
Verraderquote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
Help, zit naar kamers in Amsterdam te kijken.
Ga leren dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vandaag he. In totaal 5 ofzo
Grapje.
3
max
Heequote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
Wtf.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
Ahaquote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook aantal foto's van ze, dus snap best dat ze me terug wilden pakken.
Ik ga daar even verandering in brengenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:37 schreef TienVingers het volgende:
Mijn dateagenda is nog niet gebruikt dit jaar
Wat zeg ik
Mijn hele leven
Herkenbaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee.
Ik verneuk dingen enkel omdat ik niet fatsoenlijk lees
#puberproblemen #kutleefquote:Op maandag 27 mei 2013 19:39 schreef TienVingers het volgende:
Shit ik ben net verkast van bureau naar bed en nu gaat mijn telefoon en nu moet ik mijn telefoon helemaal pakken van mijn bureau
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/doei/9200000011326135/
oeeh deze wil ik wel![]()
Waarom?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
ewa
[..]
Ja, ik weet het.Zit het overigens serieus te overwegen nu....
Omg serieus?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga daar even verandering in brengen
Ook echt enorm domme foutenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Herkenbaar.Dus morgen lekker drie uur zitten en alles twee keer lezen.
/care srslyquote:Op maandag 27 mei 2013 19:41 schreef nodig het volgende:
Niemand heeft het nog geraden?
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat met school?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ik mij meer thuis voel in Amsterdam.
Vergeten rekening te houden met subsidies en belastingen, dat soort dingen altijd.quote:
Op en neer reizen. Moet vanaf volgend schooljaar in totaal nog driekwart lesjaar op school vakken volgen, dus op zich niet zo heel erg.quote:
Jongen, ik zit niet meer op het vmbo hè.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
'VUILE FLIKKER EKSAME MAKERZ SUKKELS WTF WAS DIT!!!!'
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
jerry
[ afbeelding ]
Waarom vind ik dit grappig?
Mooie tekening héquote:Op maandag 27 mei 2013 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets. Ik wilde alleen even je naam roepen.
OM TE BEGINNEN DIT IS KAASquote:Op maandag 27 mei 2013 19:41 schreef nodig het volgende:
Niemand heeft het nog geraden?
[ afbeelding ]
De humor is te droogquote:Op maandag 27 mei 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
jerry
[ afbeelding ]
Waarom vind ik dit grappig?
fuck jouquote:Op maandag 27 mei 2013 19:44 schreef Etsu het volgende:
ezell als je naar amsterdam gaat kun je net zo even goed naar groningen verhuizen
quote:
Oh ik zie het nu pas.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Mooie tekening héEigenlijk had ik batterijen in de koelkast moeten tekenen dan was die helemaal af
![]()
Maar ik weet nu eigenlijk nog steeds niet waarom jij batterijen in je koelkast bewaard?
Hij had wel zijn batterijen in de koelkast.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:46 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hier heb ik wat taxiii en wat doebelfris oh die staat verkeerd, oeps. En hier heb ik twixen twixen zijn lekker.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:46 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hier heb ik wat taxiii en wat doebelfris oh die staat verkeerd, oeps. En hier heb ik twixen twixen zijn lekker.
mij waar ik Rez anaal vernederquote:Op maandag 27 mei 2013 19:47 schreef Toto69 het volgende:
Geen inspiratie. Wie of wat kan ik painten.
Groningen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:44 schreef Etsu het volgende:
ezell als je naar amsterdam gaat kun je net zo even goed naar groningen verhuizen
Neuh, meer like: Er zijn twee toezichthouders, die in deeltijd werken. Als voltijdwerkers, 36 uur per week, is je salaris blalblabquote:Op maandag 27 mei 2013 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vergeten rekening te houden met subsidies en belastingen, dat soort dingen altijd.
Ik denk ook niet dat batterijen in een koelkast waar etenswaren inzitten zo prettig is. Lijkt me niet gezondquote:Op maandag 27 mei 2013 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu pas.
Zo lelijk ben ik ook weer niet.Enige die lelijk is hier, is Rez.
En omdat ik ze daar al een jaar in bewaar omdat m'n moeder ze daar ooit eens ingepropt heeft en ik geen flauw benul had dat het slecht voor de batterijen is, en aangezien ze toch al kapot/slecht/whatever zijn, kunnen ze nu vast wel weer in de koelkast.
Nja, als je dat fijn vindtquote:Op maandag 27 mei 2013 19:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op en neer reizen. Moet vanaf volgend schooljaar in totaal nog driekwart lesjaar op school vakken volgen, dus op zich niet zo heel erg.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Neuh, meer like: Er zijn twee toezichthouders, die in deeltijd werken. Als voltijdwerkers, 36 uur per week, is je salaris blalblab
En dan deel ik 36 door 2 terwijl je in de opgave ervoor ziet dat het bedrijf 48 uur per week open is
Wie weet komen ze ooit van pas.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat batterijen in een koelkast waar etenswaren inzitten zo prettig is. Lijkt me niet gezondWaarom gooi je die dingen niet weg
Zit je te haten op de kwaliteit van m'n klachten?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik zit niet meer op het vmbo hè.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
en vanuit amsterdam is het nog langer reizen naar groningen. dus denk na waar je aan begint.
Ach ja, ben toch niet van plan om na mijn studie in Utrecht te blijven.quote:
En dan stug blijven ontkennen dat hij me wilt hè.quote:
Wat heb ik gemistquote:Op maandag 27 mei 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vond het filmpje van gisteravond nog leuker
Ik wil gewoon op papier hebben dat ik top ben en jij bottom.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan stug blijven ontkennen dat hij me wilt hè.
Ewa shabi, zoek je fittie of zo, kom vechten dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zit je te haten op de kwaliteit van m'n klachten?
Ik gooi ze straks wel weg.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Gooi ze dan in een kastje ofzo ipv in de koelkast
Gelukkig is FOK! digitaal.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil gewoon op papier hebben dat ik top ben en jij bottom.
Dan gaan we paardrijden en kom jij in het ziekenhuis en bij de tweede date laat ik jouw moeder de spullen dragenquote:
Ja achja, is maar een half uurtje reizen ofzoquote:Op maandag 27 mei 2013 19:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, ben toch niet van plan om na mijn studie in Utrecht te blijven.
Klap voor je muilquote:Op maandag 27 mei 2013 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ewa shabi, zoek je fittie of zo, kom vechten dan.
Lenen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:49 schreef Ezell het volgende:
Zag net een best chill appartement voor 450 per maand bij het Vondelpark. Was ik maar al klaar met mijn studie en had ik maar een inkomen![]()
![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:49 schreef xcachet het volgende:
TOTO69 deze is voor jou! Mijn paint kunsten!
[ afbeelding ]
Jottem! Alleen ik kan wel echt paardrijden hihiihhiquote:Op maandag 27 mei 2013 19:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan gaan we paardrijden en kom jij in het ziekenhuis en bij de tweede date laat ik jouw moeder de spullen dragen
Dan is het kunst, kunst hoeft geen werkelijkheid te zijn.quote:
Ik niet, dan heeft die Marc toch wel iets wat ik niet heb omgquote:Op maandag 27 mei 2013 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jottem! Alleen ik kan wel echt paardrijden hihiihhi
Vervang ze voor meer van deze danquote:Op maandag 27 mei 2013 19:49 schreef Etsu het volgende:
Trouwens nodig, als ik de batterijen eruit haal, dan is het vakje zo leeg en dan voel ik me ook zo leeg van binnen.Ik houd niet van lege koelkasten.
Ga leren.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan is het kunst, kunst hoeft geen werkelijkheid te zijn.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik niet, dan heeft die Marc toch wel iets wat ik niet heb omg
Omg, dat is een goed idee. Morgen maar eens naar de AH dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Vervang ze voor meer van deze dan![]()
[ afbeelding ]
Wat zij je, hè, wat zei je?quote:
Niet zo heel lang dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja achja, is maar een half uurtje reizen ofzo
Alleen in noodgevallen.quote:
zijquote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat zij je, hè, wat zei je?AL MIJN NEVEN KOMEN NU JOU IN ELKAAR RAMMEN!
Gewoon maximaal lenen #YOLO.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet zo heel lang dus.
[..]
Alleen in noodgevallen.
ewa shabi wat ga jij me speling verbetere dan. zoek je fittie ofzoquote:
Nee, geen zin om een studieschuld af te betalen. Zeker niet omdat ik aanneem dat ik weinig ga verdienen.quote:
IK BEL HAMID HIJ BELT ACHMED JE BENT DOODquote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat zij je, hè, wat zei je?AL MIJN NEVEN KOMEN NU JOU IN ELKAAR RAMMEN!
Hij is echt 150% maagd of zo, ik zal vooral naar hem luisteren als ik jou was ja.quote:
LOLquote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
IK BEL HAMID HIJ BELT ACHMED JE BENT DOOD
Jij ook, en nu?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is echt 150% maagd of zo, ik zal vooral naar hem luisteren als ik jou was ja.
Die heb ik zojuist via DM gedumpt dus ben weer helemaal singlequote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist via DM gedumpt dus ben weer helemaal single![]()
:@
Ik ken iemand die 60.000 euro schuld heeftquote:Op maandag 27 mei 2013 19:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, geen zin om een studieschuld af te betalen. Zeker niet omdat ik aanneem dat ik weinig ga verdienen.En ja ja, pas terugbetalen zodra het kan.
Omegodquote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist via DM gedumpt dus ben weer helemaal single![]()
![]()
Ik heb gezoend en nog wat andere dingen, hij niet.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken iemand die 60.000 euro schuld heeft![]()
Daarom is Groningen ook zo gevaarlijk om te studeren.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:54 schreef Ezell het volgende:
[..]Hoe kom die in hemelsnaam aan zo'n hoge schuld? En in welk jaar zit dat mens?
Je hoort het mensen, kies niet voor Groningen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
Daarom is Groningen ook zo gevaarlijk om te studeren.
Paint een hont.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:56 schreef Toto69 het volgende:
xcachet heb jij een idee wie of wat ik kan napainten?
Mij en supersof samenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:56 schreef Toto69 het volgende:
xcachet heb jij een idee wie of wat ik kan napainten?
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom is Groningen ook zo gevaarlijk om te studeren.Je geld gaat in no time op aan uitgaan etc.
Hij zit aan zijn 8ste jaar geloof ik. Ook heeft hij iets van 30 herkansingen gehad en zijn bachelor nog steeds niet binnen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hoort het mensen, kies niet voor Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |