watquote:
quote:
Laat dan maar zitten.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee dan mag je die hotelovernachting schrappenWel pics als bewijs natuurlijk
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een foto van hem gezien en hij lijkt totaal niet op die krabs.
ik ookquote:Op maandag 27 mei 2013 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een foto van hem gezien en hij lijkt totaal niet op die krabs.
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:13 schreef Etsu het volgende:
ik weet waar krabs nu is in nederland. incl. straatnaam.
quote:
quote:
haquote:Op maandag 27 mei 2013 18:16 schreef Etsu het volgende:
ohmijn het is warm buiten. jammer dat ik geen balkon heb.
Ze post haar vraag maar nog een keer als ze antwoord wil.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ezell geef eens antwoord op dv's vraag in vorig topic
hihihihihiquote:Op maandag 27 mei 2013 18:18 schreef xcachet het volgende:
"Voor elk examenvak zendt iedere school de resultaten van (de alfabetische eerste) vijf kandidaten naar Cito."
Dat is leuk, mijn examen uitslagen zitten hier dus standaard bij
Oeh, bitchy.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze post haar vraag maar nog een keer als ze antwoord wil.
Nope. Zit er gewoon goed overheen.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
ezel heb jij geen hobbels in je kamer omdat je laminaat over tapijt hebt gelegd
heb geen foto's verder die het aanzien nog enigszins waard zijn grquote:Op maandag 27 mei 2013 18:21 schreef Etsu het volgende:
toto doe eens een recentere foto als pf want die is oud en heb ik al op gefapt
wel die ene van de weekquote:Op maandag 27 mei 2013 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb geen foto's verder die het aanzien nog enigszins waard zijn gr
ook op mij met baard?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan overal op fappen. zelfs op jordy met een baard
Zou maar zo kunnen dat ik een meisje ben hequote:
Nee, zit gewoon op elkaar. Tot nu toe geen problemen mee gehad. Ik merk er niks van.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb je er dan nog iets onder gelegd? tussen de laminaat en het tapijt
Leuk tochquote:Op maandag 27 mei 2013 18:18 schreef xcachet het volgende:
"Voor elk examenvak zendt iedere school de resultaten van (de alfabetische eerste) vijf kandidaten naar Cito."
Dat is leuk, mijn examen uitslagen zitten hier dus standaard bij
oh topquote:Op maandag 27 mei 2013 18:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, zit gewoon op elkaar. Tot nu toe geen problemen mee gehad. Ik merk er niks van.
dat zou echt een groot impact hebben op mn levenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen dat ik een meisje ben heniemand hier heeft me ooit op cam of in 't echt gezien dus
Don't worry, ik ben echt een jongen.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat zou echt een groot impact hebben op mn leven
Kurk? Heb je al een kamer?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh top
zou het ook geen probleem zijn op een groter oppervlak?
ik wil laminaat over kurk heen leggen namelijk
Zo beterquote:Op maandag 27 mei 2013 18:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee want ik heb mijn examens goed gemaakt en dan wordT de N-term strenger..
niet op fbquote:Op maandag 27 mei 2013 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb zaterdag een pic met baardje gepost ja.
ja, contract wordt van de week toegestuurd en kan dit weekend wss al sleutels halen.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kurk? Heb je al een kamer?
Ik zou eventjes naar de Praxis/Gamma bellen.
Tof.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, contract wordt van de week toegestuurd en kan dit weekend wss al sleutels halen.
okee tnx
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
zelfs jongens hebben tietjes
als ze zo op hun zij liggen in bed en ze dan hun tietjes zo onbewust samenknijpen met hun armen
Ohquote:Op maandag 27 mei 2013 18:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee want ik heb mijn examens goed gemaakt en dan word de N-term strenger..
Je kan beter op xcachet gaan fappenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar dan moet ik hele tijd opzoeken als ik geil ben
Smoesjes.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, normaal maak ik daar nooit fouten in.. Wat slecht
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=972374quote:Op maandag 27 mei 2013 18:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tof.Welke is het geworden? Die met die schuine muren?
maar xcachet heeft tietjesquote:Op maandag 27 mei 2013 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kan beter op xcachet gaan fappen
[..]
Smoesjes.
wtf did i just readquote:Op maandag 27 mei 2013 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
zelfs jongens hebben tietjes
als ze zo op hun zij liggen in bed en ze dan hun tietjes zo onbewust samenknijpen met hun armen
Havoquote:
Handige vorm.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=972374
eigen balkon en alles
NEE.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, en dat is niet aantrekkelijk.
Dus TOTO POST EEN FOTO
heeft een pener?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat niet zo is.
ooh, maar hebben jullie op het havo niet de regel van gemiddeldeen 5,5?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Havo![]()
Economie mocht ik een 4 halen ofzo dus eigenlijk boeit het niet zoveel maar ben nieuwsgierig
de havo......quote:Op maandag 27 mei 2013 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
ooh, maar hebben jullie op het havo niet de regel van gemiddeldeen 5,5?
ja gewoon een vierkant blokquote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Handige vorm.Hoe zijn je huisgenoten? Al ontmoet?
en havo is een afkorting en alle afkortingen hebben de als lidwoord. Dus, xcachetquote:Op maandag 27 mei 2013 18:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
HAHAHA!
Het is HET hoger algemeen voortgezet onderwijs. Dus, toto
Wanneer ga je ze ontmoeten?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja gewoon een vierkant blokerg fijn
nopezijn 4/5 huisgenoten volgens mij
Maar als je het afkort is het DE havo. Had je het maar niet af moeten korten. Muts.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
HAHAHA!
ja en havo is een afkorting dus de havoquote:Op maandag 27 mei 2013 18:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
HAHAHA!
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
en havo is een afkorting en alle afkortingen hebben de als lidwoord. Dus, xcachet
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja en havo is een afkorting dus de havo
Maar,maar,waarom heb ik geleerd dat het "het" moet zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
en havo is een afkorting en alle afkortingen hebben de als lidwoord. Dus, xcachet
ik weet niet op welke pauperschool jij hebt gezeten, maar heb te doen met je.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar,maar,waarom heb ik geleerd dat het "het" moet zijn
vmbo. nuff said.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar,maar,waarom heb ik geleerd dat het "het" moet zijn
Dank je.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet op welke pauperschool jij hebt gezeten, maar heb t doen met je.
geen ideequote:
Het is ook het vwo.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:33 schreef TienVingers het volgende:
Ik zeg altijd ik zit op het vwo, dat klinkt dus best wel ongeloofwaardig eigenlijk
ik zit vol wtf momentjes 24/7quote:Op maandag 27 mei 2013 18:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn hoe jij dat uitlegt was even wtf-momentje
Dat zei ik niet. Ik zei dat het de havo is.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het is een afkorting toch en je weet wat je net zelf zei, dat afkortingen altijd met de zijn
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
vwo is toch ook een afkorting?
ps. ik ga jou nooit meer verbeteren
dat zei etsuquote:Op maandag 27 mei 2013 18:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het is een afkorting toch en je weet wat je net zelf zei, dat afkortingen altijd met de zijn
OMG dat was ik even vergeten.quote:
Hoe weet jij dat ik die heb?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG dat was ik even vergeten.
het is dat je een pener hebt, anders ontstonden er geen vonkjes tussen ons.
O oké. Lijkt mij best eng, gewoon 'zomaar' in een huis wonen waarbij je niet weet of het klikt met je huisgenoten.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen ideeze zijn niet allemaal op hetzelfde moment thuis
heb er verder ook geen contact mee, alleen met de huisbaas
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1613/quote:Op maandag 27 mei 2013 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
het vmbo
de havo
het vwo
zo, en nu gaan we verder met praten over hoe geweldig ik ben
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
het vmbo
de havo
het vwo
zo, en nu gaan we verder met praten over hoe geweldig ik ben
hoezoquote:Op maandag 27 mei 2013 18:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
O oké. Lijkt mij best eng, gewoon 'zomaar' in een huis wonen waarbij je niet weet of het klikt met je huisgenoten.
Over heel het CE? Jawelquote:Op maandag 27 mei 2013 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
ooh, maar hebben jullie op het havo niet de regel van gemiddeldeen 5,5?
Doe 'ns lief tegen Etsu.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij zei dat alle afkortingen met "de" beginnen met het is wel " het" vwo..
Jij hebt een appartement. DV een kamer.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezoik heb amper contact met mn huidige huisgenoten.
neuh waaromquote:Op maandag 27 mei 2013 18:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
O oké. Lijkt mij best eng, gewoon 'zomaar' in een huis wonen waarbij je niet weet of het klikt met je huisgenoten.
Je hebt tietjes, dus dat zal niet wederzijds zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Etsu weet al dat ik stiekem van hem hou
ik krijg kippenvelquote:Op maandag 27 mei 2013 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Etsu weet al dat ik stiekem van hem hou
NOU EN!quote:Op maandag 27 mei 2013 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je hebt tietjes, dus dat zal niet wederzijds zijn.
Heb jij met haar geDM't? wtfquote:Op maandag 27 mei 2013 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze heeft gepost in de SC he. en toen geDM't enzo.
maar je deelt geen badkamer en keuken met zequote:Op maandag 27 mei 2013 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus? dan zijn het nog wel je huisgenoten.
dus? dan zijn het nog wel huisgenoten want je deelt samen de voordeur en wonen samen in 1 huis.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar je deelt geen badkamer en keuken met ze
ja. ze heeft me verteld hoe goed jij was in bed.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb jij met haar geDM't? wtf
Gelukkig kwam ze hier één avond
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja. ze heeft me verteld hoe goed jij was in bed.
Omdat je niet weet met wat soort mensen je opgescheept zit misschien. Heb wel eens verhalen gehoord over 'enge' huisgenoten en weet ik veel wat.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neuh waaromzullen vast allemaal aardige mensen zijn
en veel contact zal ik toch niet met ze hebben tenzij ik iets nodig heb of ik ze tegenkom in de keuken of badkamer oid
Contact is anders.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus? dan zijn het nog wel je huisgenoten.
ja maar dan heb je vanzelfsprekend weinig contact met ze want je moet niks van zequote:Op maandag 27 mei 2013 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus? dan zijn het nog wel huisgenoten want je deelt samen de voordeur en wonen samen in 1 huis.
Je zal maar met zo'n edwin emiel type in één huis wonen.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat je niet weet met wat soort mensen je opgescheept zit misschien. Heb wel een verhalen gehoord over 'enge' huisgenoten en weet ik veel wat.
[..]
Contact is anders.
enge huisgenoten? vertel?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat je niet weet met wat soort mensen je opgescheept zit misschien. Heb wel eens verhalen gehoord over 'enge' huisgenoten en weet ik veel wat.
[..]
Contact is anders.
Uit de kast komen?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:39 schreef nodig het volgende:
ETSU IK GA JE WAT DMEN WAT IK AL HEEL LANG WOU DOEN
Ik herinner mij nu alleen even een verhaal waarbij zo'n gozer een meisje uitschold en bedreigde. Best ziek, maar ja, dat meisje durfde dan ook niet meer alleen thuis te zijn met hem.quote:
Het zal vast wel meevallenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik herinner mij nu alleen even een verhaal waarbij zo'n gozer een meisje uitschold en bedreigde. Best ziek, maar ja, dat meisje durfde dan ook niet meer alleen thuis te zijn met hem.Gelukkig komen dit soort dingen niet al te vaak voor.
wtf zonder reden? zomaar bedreigen? ze zal vast wel iets gedaan hebben tochquote:Op maandag 27 mei 2013 18:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik herinner mij nu alleen even een verhaal waarbij zo'n gozer een meisje uitschold en bedreigde. Best ziek, maar ja, dat meisje durfde dan ook niet meer alleen thuis te zijn met hem.Gelukkig komen dit soort dingen niet al te vaak voor.
etsu is van de scharreltjes dus goeiequote:Op maandag 27 mei 2013 18:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja heb hem zojuist ten huwelijk gevraagd
wat lees ik nuquote:Op maandag 27 mei 2013 18:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
etsu is van de scharreltjes dus goeie
Sowieso dat ik voor de buis zitquote:Op maandag 27 mei 2013 18:44 schreef TienVingers het volgende:
Vanavond 'Ik heb HET nog nooit gedaan' weer op TV
nurtquote:Op maandag 27 mei 2013 18:45 schreef nodig het volgende:
Jouw cijfer voor Economie ligt tussen 7,5 en 8,5
ik had een 7,4 voor examen economie havoquote:Op maandag 27 mei 2013 18:45 schreef nodig het volgende:
Ik scharrel etsu 24/7quote:Op maandag 27 mei 2013 18:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
etsu is van de scharreltjes dus goeie
Uhm nee.quote:
Niet zo ver ik weet. Maar ja, dat was ook gewoon een gek. Een ander meisje dat ik ken, woont o.a. met een jongen die al zijn troep overal laat slingeren. Minder erg, maar wel best kut.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wtf zonder reden? zomaar bedreigen? ze zal vast wel iets gedaan hebben toch
en gelukkig niet nee..
wat?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had je laatst gezegd toch.
dat je liever nog geen relatie hebt
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:44 schreef TienVingers het volgende:
Vanavond 'Ik heb HET nog nooit gedaan' weer op TV
Hoogste cijfers voor CE waarschijnlijk:quote:
SUPA!quote:Op maandag 27 mei 2013 18:45 schreef nodig het volgende:
Zou ik ook gedaan hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:46 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zei net tegen m'n moeder; wij gaan vanavond 'Ik heb HET nog nooit gedaan kijken' Ze gaf me deze blik:
Jij studiebolquote:Op maandag 27 mei 2013 18:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoogste cijfers voor CE waarschijnlijk:
1. M&O (hier ga ik trots op zijn)
2. Engels
3. Economie
4. De rest is 6,5 of lager
Dit is juist het enige RTL5 programma waar mijn ouders ook met plezier naar kijkenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:46 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zei net tegen m'n moeder; wij gaan vanavond 'Ik heb HET nog nooit gedaan kijken' Ze gaf me deze blik:
quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik geniet nu nog even van t vrijgezel zijn, scharrels zijn leuk maar een relatie hoeft van mij niet perse.
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Wow wij hebben gewoon de zelfde gedachtes wajo
8,7 voor Nederlandsquote:Op maandag 27 mei 2013 18:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoogste cijfers voor CE waarschijnlijk:
1. M&O (hier ga ik trots op zijn)
2. Engels
3. Economie
4. De rest is 6,5 of lager
Sssst, we zouden het toch nog geheim houden dat je zanger bent?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dat verbergt nog niet dat je zo ontzettend veel ven mij houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas maar op dat ze niet wegzweven.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Nouja, Geschiedenis, Aardrijkskunde zweven rond de 5 en 6
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sssst, we zouden het toch nog geheim houden dat je zanger bent?Jij. Kent. Mij. Al.Veel. Te. Goed. ik ben er ingetrapt hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ikquote:Op maandag 27 mei 2013 18:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij. Kent. Mij. Al.Veel. Te. Goed. ik ben er ingetrapt hahaha
Zo'n groot verschil tussen M&O en ecoquote:Op maandag 27 mei 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
8,7 voor Nederlands
7,4 voor economie
6,8 voor wiskunde A
6,4 voor geschiedenis
5,9 voor aardrijkskunde
5,8 voor m&o
4,4 voor Engels
nodig
Jou muziek smaak is bij deze voor heilig verklaardquote:
Jouw*quote:Op maandag 27 mei 2013 18:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jou muziek smaak is bij deze voor heilig verklaard
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Die kutvakken mogen van mij wel heel ver weg zweven
Echt?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jou muziek smaak is bij deze voor heilig verklaard
Het is jouW.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Echt?![]()
Zet jij eens wat neer dan dan ga ik kijken of jou muzieksmaak ook heilig is
ik vond op havo m&o gewoon ronduit kut en wist de functie van spiekbriefjes in de GR niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Zo'n groot verschil tussen M&O en eco![]()
Engels heb ik geluk dat het examen tekstbegrip isKijk en luister en begrijpend lezen gaat me altijd goed af in het engels maar wanneer het engels examen een formele brief schrijven was had ik waarschijnlijk een onvoldoende
Nooit naar xcachet luisteren, door haar ben ik nu 450 kilo aangekomen, echt fantastischquote:Op maandag 27 mei 2013 18:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oh shit dat had ik eerst maar ik paste aan omdat ik bij xcachet 'Jou' zag staan
Hoezo dat danquote:Op maandag 27 mei 2013 18:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nooit naar xcachet luisteren, door haar ben ik nu 450 kilo aangekomen, echt fantastisch
Wil jij niet zo asociaal doen meneer nodig?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
Ik gooide demonstratief het schrift waarin ik examens heb geoefend op de grond.
De strijd is gestreden
oke, ff de url opzoekenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Echt?![]()
Zet jij eens wat neer dan dan ga ik kijken of jou muzieksmaak ook heilig is
Ah, dat heb ik vandaag ook met Economie, als je M&O en economie met elkaar had omgewisseld had ik wss voor eco een 9 en voor m&o een 7quote:Op maandag 27 mei 2013 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vond op havo m&o gewoon ronduit kut en wist de functie van spiekbriefjes in de GR niet.en m&o was ook het allerlaatste examen, op een maandag. dan ben je gewoon uitgeput en heb je gewoon geen zin meer.
Ik ben gewoon barslecht in Engels, helaas.
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil jij niet zo asociaal doen meneer nodig?
Mijn spelling overnemenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oh shit dat had ik eerst maar ik paste aan omdat ik bij xcachet 'Jou' zag staan
Oh.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
ssst, dat mag je alleen in een DM zeggen O:
Nee hoor dat mag altijd en overalquote:Op maandag 27 mei 2013 18:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
ssst, dat mag je alleen in een DM zeggen O:
krabsquote:Op maandag 27 mei 2013 18:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
Brownie reageert niet op mijn fb berichten
help :S
Dat wordt bijlesquote:Op maandag 27 mei 2013 18:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen held in Nederlands, ik sta een 5.
deze is goeie muziekjequote:
Macklemore & Ryan Lewis hebben betere nummers denk aan Same Love, Make The Moneyquote:
Niet zo mijn smaakquote:
jaja,the black eyed peasquote:Op maandag 27 mei 2013 19:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Macklemore & Ryan Lewis hebben betere nummers denk aan Same Love, Make The Money
Thank You is een tof hitje maar echt supergoed...?![]()
Die laatste ga ik voor je luisteren
Luister jij maar eens naar deze
Ik had vroeger zo'n tandenborsten met hun muziekquote:Op maandag 27 mei 2013 19:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vooral oudere nummers van hen vind ik goed, die van het laatste album niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:04 schreef nodig het volgende:
Picca van het briefje:Ik vind 'm minder mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sexy, borsten op je tandenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n tandenborsten met hun muziek
Picca van het briefje:ga je nagels eens knippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ook nog zo'n ding buiten je mond, dat die vierkante borsten op z'n plek houdtquote:Op maandag 27 mei 2013 19:05 schreef TienVingers het volgende:
Van die vierkante ijzeren borsten op elke tand eentje
Picca van het briefje:He dat is een rare geldbriefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2013 19:07:19 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |