Ohhhh, was 't een soort grapjeee?quote:
volgens mij leveren wij geen commentaar, anders stuur ik je gelijk naar de teamleider met dit soort brutale uitsprakenquote:
* Toto69 raapt Crack_ opquote:Op maandag 27 mei 2013 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhh, was 't een soort grapjeee?
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK LIG IN EEN DEEEEEEUKKKKKKK HAHA RAAP ME OP, RAAP ME OP!!!
Crack_quote:Op maandag 27 mei 2013 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK LIG IN EEN DEEEEEEUKKKKKKK HAHA RAAP ME OP, RAAP ME OP!!!
doe dan. ik ben niet bang voor je.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
volgens mij leveren wij geen commentaar, anders stuur ik je gelijk naar de teamleider met dit soort brutale uitspraken
help mequote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb je hulp nodig of lukt het wel alleen
hahaquote:Op maandag 27 mei 2013 17:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik blufte ben maar invaldocent :p
quote:
Super cool! Jammer dat 't m niet is.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef Trollscience het volgende:
crack is sowieso al cool omdat jimmy hendrix in haar ui staat
nodig hihihiquote:Op maandag 27 mei 2013 17:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Volgens haarzelf is ze al opgeraapt dus mijn hulp had je niet nodig
Ohja is waar ookquote:
Maar wel met m'n rugquote:Op maandag 27 mei 2013 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja is waar ook. Maar je raapt me toch niet op met je enkel of hoe doe jij dat?!
Çrackje, neem een chill pil guurrlll.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wow etsu schiet uit z'n slofquote:Op maandag 27 mei 2013 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat ben jij een eng, kriel, vies, autistisch mannetje zeg.jezus christ
Til met op met je hoofdquote:
Ik slik voortaan vitamine pillen, dingen zijn echt zo grootquote:Op maandag 27 mei 2013 17:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Çrackje, neem een chill pil guurrlll.
Dat ga ik je niet aan doen, mijn hoofd =quote:Op maandag 27 mei 2013 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Til met op met je hoofd.
[..]
Ik slik voortaan vitamine pillen, dingen zijn echt zo groot.
Doet mijn broertje ook. Word je lichaam niet afhankelijk als je die shit een hele tijd slikt?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Til met op met je hoofd.
[..]
Ik slik voortaan vitamine pillen, dingen zijn echt zo groot.
Dan wel ja.quote:
LB wat zei je omgquote:Op maandag 27 mei 2013 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat ben jij een eng, kriel, vies, autistisch mannetje zeg.jezus christ
Kijk je altijd zo "quote:Op maandag 27 mei 2013 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat ga ik je niet aan doen, mijn hoofd =
Daar weet ik niks van en beter dan dat ik gewoon bijna niks binnen krijgquote:Op maandag 27 mei 2013 17:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doet mijn broertje ook. Word je lichaam niet afhankelijk als je die shit een hele tijd slikt?
Jaquote:Op maandag 27 mei 2013 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijk je altijd zo ":')" ?
[..]
Daar weet ik niks van en beter dan dat ik gewoon bijna niks binnen krijg.
Crack omg hoi!quote:Op maandag 27 mei 2013 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijk je altijd zo "" ?
[..]
Daar weet ik niks van en beter dan dat ik gewoon bijna niks binnen krijg.
ROCKIEJ OMG HOIIIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik ben sterker, dat betekent het.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:34 schreef Etsu het volgende:
WAAROM IS DAT KRUISJE BIJ CRACK_ BIJ DR GESLACHTSICOONTJE VEEL GROTER DAN MIJN KRUISJE? WAT IS DIT
ik heb niks geDMt huhquote:
Nicequote:Op maandag 27 mei 2013 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
wow ik vertelde net mn vader over mn verhuisplannen en info over mn kamer enzo wat ik wil doen en wat er nog gedaan/geregeld moet worden
hij gaat me nog helpen ook omg
everything went better than expected
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ROCKIEJ OMG HOIIIJa euuh.. Radio ONZ? Of.. eeuh.. ja ik denk die. Pub SC? UDOWU?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Zijn baardquote:Op maandag 27 mei 2013 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Oh, Jordyqwerty had ik echt zo veel anders voorgesteld. Is best knap eigenlijk.
Yayquote:Op maandag 27 mei 2013 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
wow ik vertelde net mn vader over mn verhuisplannen en info over mn kamer enzo wat ik wil doen en wat er nog gedaan/geregeld moet worden
hij gaat me nog helpen ook omg
everything went better than expected
STOPPEN MET FOK?????/???quote:Op maandag 27 mei 2013 17:39 schreef supersof het volgende:
Eigenlijk wilde ik vanaf vandaag stoppen met fok maar ik kom toch even hoi zeggen
Nou zeg, niet zo aanstellenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele mentale schade.
Z'n baard moet eraf.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Oh, Jordyqwerty had ik echt zo veel anders voorgesteld. Is best knap eigenlijk.
Jij gaat niet stoppen. BEGREPEN?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:39 schreef supersof het volgende:
Eigenlijk wilde ik vanaf vandaag stoppen met fok maar ik kom toch even hoi zeggen
JAAAA. ik moet afkicken voordat ik met school beginquote:
Oh ik hoor altijd dat ik moet lachenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou zeg, niet zo aanstellen.
Je kijkt helemaal nietzo.
Waarom dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:39 schreef supersof het volgende:
Hoezo niet :Squote:
Ga je lopenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:40 schreef xcachet het volgende:
Hallo luitjes.![]()
Avondvierdaagse-stress hier..
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:40 schreef supersof het volgende:
[..]
JAAAA. ik moet afkicken voordat ik met school begin
quote:
Hahaha, ik weet het alweer. Moest even foto van je zien. En had jij niet bananading? Jezus, ik herken je toch niet met zo'n UI.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja euuh.. Radio ONZ? Of.. eeuh.. ja ik denk die. Pub SC? UDOWU?
Baard?quote:
Schatje nee.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:39 schreef supersof het volgende:
HAHAHAHAH BAASquote:Op maandag 27 mei 2013 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Baard?Kut, ik neem alles terug wat ik zei
quote:
quote:
quote:
Haha ja had ik jaquote:Op maandag 27 mei 2013 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, ik weet het alweer. Moest even foto van je zien. En had jij niet bananading? Jezus, ik herken je toch niet met zo'n UI.
[..]
Baard?Kut, ik neem alles terug wat ik zei
maar zijn baard is aantrekkelijkquote:Op maandag 27 mei 2013 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAHAHAH BAAS![]()
Hij komt over 1,5 week naar m'n HW en ik heb gezegd dat hij z'n baard eraf moet doen, anders komt die niet binnen.
je blijft van 'm af.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar zijn baard is aantrekkelijk
als hij niet binnen komt neem ik hem wel mee naar mijn kamer
Jij denkt dat xcachet gaat lopen, of überhaupt iets gaat uitvoeren?quote:
Maar ik heb juist nu ik hier zit dat mijn cijfers stijgenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:40 schreef supersof het volgende:
[..]
JAAAA. ik moet afkicken voordat ik met school begin
Nu lach ik maar dat zie je lekker nietquote:Op maandag 27 mei 2013 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat wel leuker zou staan ja. Doe eens dan?
Zij had wel de moeite genomen om op zoek te gaan naar een baan, dat heb zelfs ik nietquote:Op maandag 27 mei 2013 17:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij denkt dat xcachet gaat lopen, of überhaupt iets gaat uitvoeren?
Zij is een, voor zover mogelijk, nog lammere tak dan ik.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:42 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik vind jullie allemaal super knap en rockiejj super lekker.
Ze is en blijft een lamme tak.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zij had wel de moeite genomen om op zoek te gaan naar een baan, dat heb zelfs ik niet
yay joepie. Dat komt in mn sigquote:Op maandag 27 mei 2013 17:42 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik vind jullie allemaal super knap en rockiejj super lekker.
Hahaquote:Op maandag 27 mei 2013 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAHAHAH BAAS![]()
Hij komt over 1,5 week naar m'n HW en ik heb gezegd dat hij z'n baard eraf moet doen, anders komt die niet binnen.
Voor altijd? Maar hij is zo engquote:Op maandag 27 mei 2013 17:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha ja had ik ja
Maar dees is nieuw en ga ik voor altijd houden!
Maar waarvan ken ik je nou ook alweer?
ik ook van jouquote:Op maandag 27 mei 2013 17:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij denkt dat xcachet gaat lopen, of überhaupt iets gaat uitvoeren?
Zij is een, voor zover mogelijk, nog lammere tak dan ik.
quote:
Denk dat ook ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Ja, baarden zijn lelijk en los daarvan ook gewoon super irritant.
Zou ie 'm eraf halen dan denk je?
[..]
Voor altijd? Maar hij is zo eng.
Ja, ik heb geen idee. Ik denk van overal en nergens eigenlijk.
geef hem cola :Squote:Op maandag 27 mei 2013 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die krijgt van de week wat van mij te heuren!
ohja?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zij had wel de moeite genomen om op zoek te gaan naar een baan, dat heb zelfs ik niet
?quote:
Pf, jezelf knap noemenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:43 schreef Trollscience het volgende:
rockie is soberso vet sexy maar dat komt door dat lange haar man dat digt iedereen
Wtf, jouw UI is lb? Geloof er niks vanquote:Op maandag 27 mei 2013 17:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Denk dat ook ja.
Ja leuk he
Het is LB trouwens!
Vorige keer toen we gingen meeten, zei ik ook dat hij het eraf moest halen, zelfs de avond van te voren eraan herinnerd. Volgende dag in de trein: "heb je de baard eraf geschoren?", "neuh".quote:Op maandag 27 mei 2013 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Ja, baarden zijn lelijk en los daarvan ook gewoon super irritant.
Zou ie 'm eraf halen dan denk je?
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, jouw UI is lb? Geloof er niks van.
Wat is jouw probleemquote:Op maandag 27 mei 2013 17:43 schreef Trollscience het volgende:
rockie is soberso vet sexy maar dat komt door dat lange haar man dat digt iedereen
Zou toch wat wezen hahaquote:Op maandag 27 mei 2013 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, jouw UI is lb? Geloof er niks van.
rockiejj balboaquote:Op maandag 27 mei 2013 17:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat is jouw probleemSchrijf eens mn naam goed.
SPEEL NOU MEEquote:
Mijn moeder en m'n twee broertjesquote:Op maandag 27 mei 2013 17:44 schreef TienVingers het volgende:
xcachet ik ben wel benieuwd dan wie het wel gaat lopen
Allebei de banen die ik nu heb zijn me aangebodenquote:
Ik drink uit een blikjequote:
Ah, nou het zou ook wat zijn als iedereen maar deed wat jij zegt he.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorige keer toen we gingen meeten, zei ik ook dat hij het eraf moest halen, zelfs de avond van te voren eraan herinnerd. Volgende dag in de trein: "heb je de baard eraf geschoren?", "neuh".![]()
Dus ik zie er somber in.
Zie je? Lamme tak.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder en m'n twee broertjes
[..]
Allebei de banen die ik nu heb zijn me aangeboden
Mijn huis, mijn regels.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nou het zou ook wat zijn als iedereen maar deed wat jij zegt he.
quote:
Wat doe je nog meer dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder en m'n twee broertjes
[..]
Allebei de banen die ik nu heb zijn me aangeboden
In dat blikje?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
LEKKER VOOR JE, IK HOOP DAT JE ER IN STIKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK HOOP DAT JE NA 90 MINUTEN GEEN HONGER HEBT!!!!!!!!quote:Op maandag 27 mei 2013 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
LEKKER VOOR JE, IK HOOP DAT JE ER IN STIKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En volgens de huurovereenkomst is het huis van mij, net zolang tot ik het opzeg.quote:
`quote:
IK HOOP HET OOK WANT DAN IS MN ETEN AL KLAAR WANT HET IS ONDERTUSSEN NOG MAAR 50 MINUTEN DUS DAN HEB IK AL GEGETEN EN JA, DAN HOOR JE GEEN HONGER MEER TE HEBBEN.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK HOOP DAT JE NA 90 MINUTEN GEEN HONGER HEBT!!!!!!!!
Oke ik stop al. Wat dacht ik ook, met je rechtenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
En volgens de huurovereenkomst is het huis van mij, net zolang tot ik het opzeg.
ik niet grquote:Op maandag 27 mei 2013 17:43 schreef Trollscience het volgende:
Haters.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke ik stop al. Wat dacht ik ook, met je rechten.
IK HOOP DAT JE NA 48 MINUTEN GEEN HONGER HEBT DANquote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
`
Ja, drinken uit het blikje dan.
[..]
IK HOOP HET OOK WANT DAN IS MN ETEN AL KLAAR WANT HET IS ONDERTUSSEN NOG MAAR 50 MINUTEN DUS DAN HEB IK AL GEGETEN EN JA, DAN HOOR JE GEEN HONGER MEER TE HEBBEN.
Morgen begin ik met de boekhouding in het bedrijf van m'n vader. Volgens mij ongelovelijk saaiquote:Op maandag 27 mei 2013 17:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat doe je nog meer dan?
En hoe oud zijn je broertjes?
Ongelovelijk ja?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Morgen begin ik met de boekhouding in het bedrijf van m'n vader. Volgens mij ongelovelijk saai![]()
Allebei 10
Sof, noem eens wat leuke liedjesquote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef supersof het volgende:
OMG voor het eerst meer dan 1000 euro in mijn bezit![]()
Ojee een tweelingquote:Op maandag 27 mei 2013 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Morgen begin ik met de boekhouding in het bedrijf van m'n vader. Volgens mij ongelovelijk saai![]()
Allebei 10
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef supersof het volgende:
OMG voor het eerst meer dan 1000 euro in mijn bezit![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Allebei 10
Neu, open dag even kijken. Ben nu te druk bezig met zo'n onderzoek waarvoor je een voldoende móét hebben anders mag je niet aan je scriptie beginnenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haters.
Al besloten wat je gaat doen met je Wageningen en nogeenstad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik weet niet eens wat boekhouding inhoudtquote:Op maandag 27 mei 2013 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Allebei 10
Ze houdt van boeken.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat boekhouding inhoudt
Lijkt me sterk. Ik ben al als een domme kip rondjes aan het lopen hier omdat ik steeds eten wil pakken en dan denk 'ohnee, niet doen grrr'quote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK HOOP DAT JE NA 48 MINUTEN GEEN HONGER HEBT DAN![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neu, open dag even kijken. Ben nu te druk bezig met zo'n onderzoek waarvoor je een voldoende móét hebben anders mag je niet aan je scriptie beginnen. Echt kut als je dat ding niet haalt. En streng dat ze zijn
.
Maar is t wel leuk voor Tjock als je naar Wageningen gaat qua afstand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Past je goed.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had zo'n shirt, op m'n negende. Maar dan wel in gewoooon Nederlands..
Ben jij dat op je UI?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had zo'n shirt, op m'n negende. Maar dan wel in gewoooon Nederlands..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Ik ook niet helemaal hahaha. Maar het salaris sprak me aanquote:Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat boekhouding inhoudt
je moet ook niet lopen :Squote:Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik ben al als een domme kip rondjes aan het lopen hier omdat ik steeds eten wil pakken en dan denk 'ohnee, niet doen grrr'
OJA!quote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand die weet of je laminaat over kurk kan leggen zonder dat het raar gaat staan?
Nee, maar ik ben dan ook niet van plan om te verhuizen eigenlijk. Ik heb er al moeite mee om alles helemaal opnieuw op te moeten starten enzo.. dan ben ik straks een jaar ongelukkig en dan lukt het me sowieso niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar is t wel leuk voor Tjock als je naar Wageningen gaat qua afstand?
Citroensap derover doen. Oma's trucje.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand die weet of je laminaat over kurk kan leggen zonder dat het raar gaat staan?
waar woon je nu dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dan ook niet van plan om te verhuizen eigenlijk. Ik heb er al moeite mee om alles helemaal opnieuw op te moeten starten enzo.. dan ben ik straks een jaar ongelukkig en dan lukt het me sowieso niet.
Maarja, misschien ben ik het reizen na een maand al zo schijt zat dat ik er dan wel ga wonen.
Maar ik woon hier zo gooooooooooedd.
jaquote:
lolwattt laminaat over tapijt, dat gaat niet bol staan? of rare plekken?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
OJA!
Ezell heeft een tapijt op dr vloer en dr eigen laminaat erover gelegd. zie je niets van. dus kurk moet kunnen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ben jij dat op je UI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet je aan dr vragen.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lolwattt laminaat over tapijt, dat gaat niet bol staan? of rare plekken?
ezell heeft dan ook een kleine kamer, in mijn kamer zou dat sneller opvallen
Den Haagquote:Op maandag 27 mei 2013 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar woon je nu dan als ik vragen mag?en ben je dan klaar met je studie?
Ook ookquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
citroensap over mn hele kamer?
Ja, op kurk en dan gewoon in laten trekkenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
squirt!quote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en dan? gaat het strak staan ofzo?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, op kurk en dan gewoon in laten trekken.
quote:
300x500 dacht ikquote:Op maandag 27 mei 2013 17:55 schreef DrNick het volgende:
Jong0ns wat is de breedte van foboplaatjes?
640?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:55 schreef DrNick het volgende:
Jong0ns wat is de breedte van foboplaatjes?
kan ookquote:
Krabs wilt alleen met mij pratenquote:
gewoon rechten doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Den Haag.
Dus twee uur van deur tot deur. Ehh, ja nouja ik krijg het echt benauwd als ik denk dat die masters best wel specifiek zijn en dat ik het eigenlijk gewoon niet weet. En eigenlijk wil ik nog verder studeren maar dat kost dus tering veel geld.
Heb je mijn boek nog niet gelezen dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar jouw theorie... tja... jouw theorieën... nee... ja... gewoon.... beetje raar hoor... :s
HATERquote:Op maandag 27 mei 2013 17:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Krabs wilt alleen met mij praten
Ga jij mijne eens lezen?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je mijn boek nog niet gelezen dan?einstein
jaquote:Op maandag 27 mei 2013 17:57 schreef Etsu het volgende:
als ik krabs ga roepen, dan post die hier wel voor mij. zal ik t proberen?
Juaquote:Op maandag 27 mei 2013 17:57 schreef Etsu het volgende:
als ik krabs ga roepen, dan post die hier wel voor mij. zal ik t proberen?
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:59 schreef Etsu het volgende:
EUGENEKRABS WAAR BEN JE GODVERGELOEIENDE VERDOMME MET JE DIKKE SCHAREN ALS IEDEREEN JE ROEPT DAN VERWACHTEN WIJ, EN VOORAL IK, DAT JE KOMT MET JE DIKKE KONT EN DIKKE GELE OGEN EN NU VERWACHT IK DAT JE HIER POST AANGEZIEN IK JE ROEP EN JE WIL HIER HEBBEN EN ALS JE NIET KOMT DAN WORD IK HEEL BOOS EN DAT WIL JE NIET MEEMAKEN
TL;DR likequote:Op maandag 27 mei 2013 17:59 schreef Etsu het volgende:
EUGENEKRABS WAAR BEN JE GODVERGELOEIENDE VERDOMME MET JE DIKKE SCHAREN ALS IEDEREEN JE ROEPT DAN VERWACHTEN WIJ, EN VOORAL IK, DAT JE KOMT MET JE DIKKE KONT EN DIKKE GELE OGEN EN NU VERWACHT IK DAT JE HIER POST AANGEZIEN IK JE ROEP EN JE WIL HIER HEBBEN EN ALS JE NIET KOMT DAN WORD IK HEEL BOOS EN DAT WIL JE NIET MEEMAKEN
Sowiesoquote:
Nu komt die al helemaal niet meer..quote:Op maandag 27 mei 2013 17:59 schreef Etsu het volgende:
haha ik was daar zo'n diehard-fan van toen ik in de brugklas zatquote:Op maandag 27 mei 2013 18:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Of rustig liedje van hun, hero of war
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[error]KRABS[/error]
[validation]KRABS[/validation]
[success]KRABS[/success]
[info]KRABS[/info]
[warning]KRABS[/warning]
[error]KRABS[/error]
[validation]KRABS[/validation]
[success]KRABS[/success]
[info]KRABS[/info]
[warning]KRABS[/warning]
Ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, welke dan? Heb jij wel een boek geschreven?
Ja, een bestsellerquote:Op maandag 27 mei 2013 18:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, welke dan? Heb jij wel een boek geschreven?
Die ken ik nietquote:Op maandag 27 mei 2013 18:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha ik was daar zo'n diehard-fan van toen ik in de brugklas zatluister het niet meer zo vaak maar blijft leuk
revolutions per minute is nog altijd mn favo, met
omg picsquote:Op maandag 27 mei 2013 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet jij 'ns opletten. ik krijg zelfs krabs uitgekleed, dus dit moet ook lukken.
Kan ik niet grquote:Op maandag 27 mei 2013 18:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ze vindt je goed, neem die complimenten in ontvangst
bij mij ook jaquote:
Nu hoor je het ook van een ander toto' tjequote:Op maandag 27 mei 2013 18:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ze vindt je goed, neem die complimenten in ontvangst
Pestkop.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu hoor je het ook van een ander toto' tje
heb je de liedjes geluisterd?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:08 schreef Rockiejj het volgende:
Weten jullie dit?
Ik ga waarschijnlijk dit keyboard overnemen van een vriend:
[ afbeelding ]
M-AUDIO KEYSTATION 49E
Kan ik die gebruiken met bijvoorbeeld Fruity Loops omdat het een MIDI keyboard is? Of zit ik dan niet goed?
krabbiequote:
doe danquote:
nietquote:Op maandag 27 mei 2013 18:09 schreef Etsu het volgende:
ZIEN JULLIE DAT, IK HEB KRABS NAAR DE SC GEKREGEN. HA.
JIJ BENT ECHT EEN BAASJE HOORquote:Op maandag 27 mei 2013 18:09 schreef Etsu het volgende:
echt nietquote:Op maandag 27 mei 2013 18:09 schreef Etsu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |