abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127441227
9001.354.52
pi_127446394
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:00 schreef Slenger het volgende:

[..]

1.29.111.11
Ik ook.

Is er n update?
pi_127448210
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:49 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ik ook.

Is er n update?
Eén dezer dagen, wordt nu langzaam uitgerold.

- Android 4.2.2
- Notificatieschermschakelaars
- Homeknop lang indrukken als menuknop instellen (dan verdwijnt die zwarte balk onderin bij bepaalde apps)
- Batterijpercentage laten zien
- Nieuwe Zoë-thema's
- Beetje sneller.
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:02:57 #229
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127449433
Mensen hier die de ONE hebben na de ONE X te hebben gehad, is het de moeite waard?

Ik krijg een nieuwe One X terug nadat mijn oude kapot is gegaan en misschien is dit een goed moment om 'm om te wisselen. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:07:07 #230
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127452007
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

- Android 4.2.2
- Homeknop lang indrukken als menuknop instellen (dan verdwijnt die zwarte balk onderin bij bepaalde apps)
- Nieuwe Zoë-thema's
- Beetje sneller.
Mooie verbeteringen :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127453305
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

- Android 4.2.2
- Nieuwe Zoë-thema's
- Beetje sneller.
Ik snap alleen niet waarom dat batterijpercentage nu pas er in komt, heb er al eeuwen een app voor. En "beetje sneller"....NOG sneller? :D Maar heb 'm pas net dus ben nog niet aan de snelheid gewend :+ Hoop dat m'n nieuwe simkaart er morgen is, kan ik 'm eindelijk fatsoenlijk gebruiken. Wil ook even checken of het bellen goed gaat, want lees daar ook wat mindere dingen over hier en daar qua ruis. Wat de minimale gaps betreft ga ik 'm niet omruilen in ieder geval. Kans is groter dat er een slechter exemplaar voor terug komt als ik de ervaringen zo zie.
Too much is never enough!
pi_127453559
Omdat dat standaard in andriod 4.2.2 zit.
pi_127460950
Trouwens, hoe kan ik mijn gespreksgeschiedenis zien? Op mijn Desire Z kon ik een lijst tevoorschijn toveren met alle (gemiste) oproepen die ik binnen heb gekregen of die ik juist gebeld heb. Nu krijg ik slechts de laatste persoon te zien waarmee ik heb gebeld. Hoe krijg ik de hele lijst daarvan te zien?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127462198
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Trouwens, hoe kan ik mijn gespreksgeschiedenis zien? Op mijn Desire Z kon ik een lijst tevoorschijn toveren met alle (gemiste) oproepen die ik binnen heb gekregen of die ik juist gebeld heb. Nu krijg ik slechts de laatste persoon te zien waarmee ik heb gebeld. Hoe krijg ik de hele lijst daarvan te zien?
Bij de telefoon en dan schermpje naar links. Oproepen.
pi_127464682
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Naar links swypen.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:38 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet waarom dat batterijpercentage nu pas er in komt, heb er al eeuwen een app voor.
Tja, ik had het op mijn oude telefoon wel aanstaan (custom rom), maar ergens is het ook best vervelend. Als je dan met dat ding bezig bent en er gaan steeds procentjes vanaf. Ik kijk nu gewoon als ik bv. thuis kom even hoeveel hij nog over heeft en kijk dan of hij bijgeladen moet worden of niet. 's Nachts gaat 'ie sowieso aan de lader.
pi_127467376
Hmm dat is wel kut, door de pixeldichtheid is alles haarscherp op zo'n klein scherm.

Maar nu lijken videos op mijn computer monitor zo kut in vergelijking. :')
pi_127469130
Hoelang duurt een full charge bij jullie? Opladen duurt echt vreselijk lang hier..
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:08:43 #238
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_127472109
Heb gisteren de media link binnen gekregen. Ik moet zeggen, niet ondhandig. Gisteren gebruikt om uitzendinggemist relaxt op m'n tv te kijken. Want via Plex heb ik dat nog niet aan de gang op m'n tv.
pi_127473767
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:08 schreef SandraJ het volgende:
Heb gisteren de media link binnen gekregen. Ik moet zeggen, niet ondhandig. Gisteren gebruikt om uitzendinggemist relaxt op m'n tv te kijken. Want via Plex heb ik dat nog niet aan de gang op m'n tv.
Ik download vaak ook even snel een aflevering van een serie op mijn telefoon met uTorrent, waarna ik hem vanuit bed zo even naar m'n TV stream.

Het is wel alleen handig als je hem laat hangen achter je TV, anders schiet het een beetje zijn doel voorbij.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:27:33 #240
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_127473908
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:23 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik download vaak ook even snel een aflevering van een serie op mijn telefoon met uTorrent, waarna ik hem vanuit bed zo even naar m'n TV stream.

Het is wel alleen handig als je hem laat hangen achter je TV, anders schiet het een beetje zijn doel voorbij.
Ja, hij moet wel altijd aan de tv zitten. Anders is het nut een beetje weg ja. Jammer dat ie geen voeding over HDMI ofzo zou kunnen krijgen. Nu zit ie in m'n stofzuigerstopcontact.
pi_127473968
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:27 schreef SandraJ het volgende:

[..]

Ja, hij moet wel altijd aan de tv zitten. Anders is het nut een beetje weg ja. Jammer dat ie geen voeding over HDMI ofzo zou kunnen krijgen. Nu zit ie in m'n stofzuigerstopcontact.
Stofzuigen is toch overrated.
pi_127474132
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:19 schreef Slenger het volgende:

[..]

Bij de telefoon en dan schermpje naar links. Oproepen.
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:07 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Naar links swypen.

[..]

Tja, ik had het op mijn oude telefoon wel aanstaan (custom rom), maar ergens is het ook best vervelend. Als je dan met dat ding bezig bent en er gaan steeds procentjes vanaf. Ik kijk nu gewoon als ik bv. thuis kom even hoeveel hij nog over heeft en kijk dan of hij bijgeladen moet worden of niet. 's Nachts gaat 'ie sowieso aan de lader.
Heb fucking lang liggen zoeken, totdat ik eindelijk erachter kwam dat ik 'oproepen' had uitgevinkt. Die moet je aanvinken, wil je 'm kunnen zien :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127475709
quote:
Beste,

Hartelijk dank voor het aanschaffen van de HTC One.

Helaas kom je niet in aanmerking voor deze special deal omdat het pre-order
of aankoopmoment van het toestel niet binnen de (actie)periode (20 feb t/m 16 mei 2013) valt
waardoor je niet aan de actievoorwaarden voldoet. Je kunt de
actievoorwaarden hier inzien, http://www.htcmedialinkhd.nl/actievoorwaarden/
Godfurrrr
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:35:25 #244
8369 speknek
Another day another slay
pi_127475956
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:23 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Gaat dat goed? Bij mij gaat alles boven 480p (dus alles) ofwel schokken, ofwel loopt het geluid niet synchroon.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:36:18 #245
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_127475984
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:35 schreef speknek het volgende:

[..]

Gaat dat goed? Bij mij gaat alles boven 480p (dus alles) ofwel schokken, ofwel loopt het geluid niet synchroon.
Met VLC player?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_127475986
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:35 schreef speknek het volgende:

[..]

Dan zal je router het wel niet aankunnen.
  PR/Manusje van alles donderdag 6 juni 2013 @ 11:40:58 #247
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_127476123
quote:
8s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Godfurrrr
_O-

ik voldeed ook niet aan de voorwaarde en bestelde hem 2 dagen na de actieperiode. _O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_127476231
quote:
'Foto's van HTC One mini gelekt'
Eerder deze maand gingen er al geruchten de ronde dat er een miniversie van de HTC One op komst zou zijn. De Estlandse site Forte zou het toestel al in handen hebben.

De site heeft een dertiental foto's geplaatst van het toestel, waarop het onder andere vergeleken wordt met de gewone HTC One.
De mini heeft een 4,3 inch-scherm, vergeleken bij het 4,7 inch-scherm van de One. Verder zou het scherm een resolutie van 720p en 16GB opslagruimte hebben en draaien op een dual core-processor met 2GB RAM-geheugen.
Daarnaast claimt Forte dat de HTC One mini over een 4-megapixelcamera met Ultrapixel-technologie beschikt.
HTC heeft nog niet officieel een uitspraak gedaan over de lancering van een HTC One mini. De beschikbaarheid en prijs is dus nog niet bekend. Er gaan ook geruchten dat HTC onder meer zou werken aan een grotere versie van One.
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:26:39 #249
8369 speknek
Another day another slay
pi_127479266
lekker mini :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:28:01 #250
8369 speknek
Another day another slay
pi_127479318
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:36 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dan zal je router het wel niet aankunnen.
is gewoon wireless N :{.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')