Eén dezer dagen, wordt nu langzaam uitgerold.quote:
Mooie verbeteringenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eén dezer dagen, wordt nu langzaam uitgerold.
- Android 4.2.2
- Notificatieschermschakelaars
- Homeknop lang indrukken als menuknop instellen (dan verdwijnt die zwarte balk onderin bij bepaalde apps)
- Batterijpercentage laten zien
- Nieuwe Zoë-thema's
- Beetje sneller.
Ik snap alleen niet waarom dat batterijpercentage nu pas er in komt, heb er al eeuwen een app voor. En "beetje sneller"....NOG sneller?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eén dezer dagen, wordt nu langzaam uitgerold.
- Android 4.2.2
- Notificatieschermschakelaars
- Homeknop lang indrukken als menuknop instellen (dan verdwijnt die zwarte balk onderin bij bepaalde apps)
- Batterijpercentage laten zien
- Nieuwe Zoë-thema's
- Beetje sneller.
Bij de telefoon en dan schermpje naar links. Oproepen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Trouwens, hoe kan ik mijn gespreksgeschiedenis zien? Op mijn Desire Z kon ik een lijst tevoorschijn toveren met alle (gemiste) oproepen die ik binnen heb gekregen of die ik juist gebeld heb. Nu krijg ik slechts de laatste persoon te zien waarmee ik heb gebeld. Hoe krijg ik de hele lijst daarvan te zien?
Naar links swypen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Trouwens, hoe kan ik mijn gespreksgeschiedenis zien? Op mijn Desire Z kon ik een lijst tevoorschijn toveren met alle (gemiste) oproepen die ik binnen heb gekregen of die ik juist gebeld heb. Nu krijg ik slechts de laatste persoon te zien waarmee ik heb gebeld. Hoe krijg ik de hele lijst daarvan te zien?
Tja, ik had het op mijn oude telefoon wel aanstaan (custom rom), maar ergens is het ook best vervelend. Als je dan met dat ding bezig bent en er gaan steeds procentjes vanaf. Ik kijk nu gewoon als ik bv. thuis kom even hoeveel hij nog over heeft en kijk dan of hij bijgeladen moet worden of niet. 's Nachts gaat 'ie sowieso aan de lader.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:38 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom dat batterijpercentage nu pas er in komt, heb er al eeuwen een app voor.
Ik download vaak ook even snel een aflevering van een serie op mijn telefoon met uTorrent, waarna ik hem vanuit bed zo even naar m'n TV stream.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:08 schreef SandraJ het volgende:
Heb gisteren de media link binnen gekregen. Ik moet zeggen, niet ondhandig. Gisteren gebruikt om uitzendinggemist relaxt op m'n tv te kijken. Want via Plex heb ik dat nog niet aan de gang op m'n tv.
Ja, hij moet wel altijd aan de tv zitten. Anders is het nut een beetje weg ja. Jammer dat ie geen voeding over HDMI ofzo zou kunnen krijgen. Nu zit ie in m'n stofzuigerstopcontact.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik download vaak ook even snel een aflevering van een serie op mijn telefoon met uTorrent, waarna ik hem vanuit bed zo even naar m'n TV stream.
Het is wel alleen handig als je hem laat hangen achter je TV, anders schiet het een beetje zijn doel voorbij.
Stofzuigen is toch overrated.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:27 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Ja, hij moet wel altijd aan de tv zitten. Anders is het nut een beetje weg ja. Jammer dat ie geen voeding over HDMI ofzo zou kunnen krijgen. Nu zit ie in m'n stofzuigerstopcontact.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:19 schreef Slenger het volgende:
[..]
Bij de telefoon en dan schermpje naar links. Oproepen.
Heb fucking lang liggen zoeken, totdat ik eindelijk erachter kwam dat ik 'oproepen' had uitgevinkt. Die moet je aanvinken, wil je 'm kunnen zienquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Naar links swypen.
[..]
Tja, ik had het op mijn oude telefoon wel aanstaan (custom rom), maar ergens is het ook best vervelend. Als je dan met dat ding bezig bent en er gaan steeds procentjes vanaf. Ik kijk nu gewoon als ik bv. thuis kom even hoeveel hij nog over heeft en kijk dan of hij bijgeladen moet worden of niet. 's Nachts gaat 'ie sowieso aan de lader.
Godfurrrrquote:Beste,
Hartelijk dank voor het aanschaffen van de HTC One.
Helaas kom je niet in aanmerking voor deze special deal omdat het pre-order
of aankoopmoment van het toestel niet binnen de (actie)periode (20 feb t/m 16 mei 2013) valt
waardoor je niet aan de actievoorwaarden voldoet. Je kunt de
actievoorwaarden hier inzien, http://www.htcmedialinkhd.nl/actievoorwaarden/
Gaat dat goed? Bij mij gaat alles boven 480p (dus alles) ofwel schokken, ofwel loopt het geluid niet synchroon.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik download vaak ook even snel een aflevering van een serie op mijn telefoon met uTorrent, waarna ik hem vanuit bed zo even naar m'n TV stream.
Het is wel alleen handig als je hem laat hangen achter je TV, anders schiet het een beetje zijn doel voorbij.
Met VLC player?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Gaat dat goed? Bij mij gaat alles boven 480p (dus alles) ofwel schokken, ofwel loopt het geluid niet synchroon.
Dan zal je router het wel niet aankunnen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Gaat dat goed? Bij mij gaat alles boven 480p (dus alles) ofwel schokken, ofwel loopt het geluid niet synchroon.
quote:
quote:'Foto's van HTC One mini gelekt'
Eerder deze maand gingen er al geruchten de ronde dat er een miniversie van de HTC One op komst zou zijn. De Estlandse site Forte zou het toestel al in handen hebben.
De site heeft een dertiental foto's geplaatst van het toestel, waarop het onder andere vergeleken wordt met de gewone HTC One.
De mini heeft een 4,3 inch-scherm, vergeleken bij het 4,7 inch-scherm van de One. Verder zou het scherm een resolutie van 720p en 16GB opslagruimte hebben en draaien op een dual core-processor met 2GB RAM-geheugen.
Daarnaast claimt Forte dat de HTC One mini over een 4-megapixelcamera met Ultrapixel-technologie beschikt.
HTC heeft nog niet officieel een uitspraak gedaan over de lancering van een HTC One mini. De beschikbaarheid en prijs is dus nog niet bekend. Er gaan ook geruchten dat HTC onder meer zou werken aan een grotere versie van One.
is gewoon wireless Nquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan zal je router het wel niet aankunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |