Villawijk gerijpt? Jezelf verschansen tussen kristallen veranda's, vloerverwarmde terrassen en metershoge fonteinen om bankiers te pijpen voor een Ola schatkistje, dat is heel wat anders.quote:
Wat is er met jou vandaag zegquote:Op maandag 27 mei 2013 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Villawijk gerijpt? Jezelf verschansen tussen kristallen veranda's, vloerverwarmde terrassen en metershoge fonteinen om bankiers te pijpen voor een Ola schatkistje, dat is heel wat anders.
krio is net zo straat als dWc.
het gooit het roer radicaal omquote:Op maandag 27 mei 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is er met jou vandaag zegdie woordenkeuze
![]()
quote:
omdat je niet kan denken.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik het idee dat het zondag is?
Heb weer eens goede nachtrust gehad.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is er met jou vandaag zegdie woordenkeuze
![]()
Ah, vaker doenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb weer eens goede nachtrust gehad.
Nee, ga wegquote:
Aldus vanuit de kantoortuinquote:
aldus vanuit het klimrek van de plaatselijke christelijke school.quote:
Jij wil een date met mij he?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:00 schreef Boldface het volgende:
Ik heb zo mijn redenen om in dit topic gepost te hebben.
Bij deze heb ik dat gedaan.
Bedankt voor de steunquote:
quote:
Ik weiger bijna structureel om daar de discipline voor op te brengen.quote:
haha wisequote:Op maandag 27 mei 2013 15:00 schreef wise het volgende:
[..]
aldus vanuit het klimrek van de plaatselijke christelijke school.
zou dat door zijn username komen¿quote:
zodat je wijf het huishouden kan doen en jij graag gecommandeerd word¿quote:Op maandag 27 mei 2013 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik bijna structureel om daar de discipline voor op te brengen.Zelfs als ik eenmaal in bed lig spendeer ik meestal nog een uur op mijn telefoon en shit.
Waarom denk je dat ik ga trouwen?
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:00 schreef wise het volgende:
[..]
Dat is een groot probleem, je kan het beste dat soort dingen niet doen vlak voor het slapen. Maar gewoon nog even een boek lezen ofso... maakt je hoofd leger en rustigerquote:Op maandag 27 mei 2013 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik bijna structureel om daar de discipline voor op te brengen.Zelfs als ik eenmaal in bed lig spendeer ik meestal nog een uur op mijn telefoon en shit.
Waarom denk je dat ik ga trouwen?
openbare school danquote:
Als ik denk aan een leuke date, denk ik niet meteen aan iemand die zich naar een luchtverfrisser noemt...quote:
Shit zegquote:Op maandag 27 mei 2013 15:00 schreef wise het volgende:
[..]
Nee, dat laatste niet. Maar het huishouden ben ik drie keer waardeloos in, dus dat komt goed uit. Eigenlijk wil ik gewoon iemand die op burgerlijke tijden het licht uitdoet en me in bed trekt.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef wise het volgende:
[..]
zodat je wijf het huishouden kan doen en jij graag gecommandeerd word¿
een moederfiguur dus¿quote:Op maandag 27 mei 2013 15:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, dat laatste niet. Maar het huishouden ben ik drie keer waardeloos in, dus dat komt goed uit. Eigenlijk wil ik gewoon iemand die op burgerlijke tijden het licht uitdoet en me in bed trekt.
Vind m beter op Herrie in me oor, maar het gebaar wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:55 schreef Chloroform het volgende:
CY, ik wil je slechte zondag van gisteren (mede door Lange Frans en Baas B) hierbij even goedmaken.
fuck it ik ga wel. asl ambi?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:03 schreef Boldface het volgende:
[..]
Als ik denk aan een leuke date, denk ik niet meteen aan iemand die zich naar een luchtverfrisser noemt...
Haha, die vraag kun je op twee manieren lezen, stom.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is een groot probleem, je kan het beste dat soort dingen niet doen vlak voor het slapen. Maar gewoon nog even een boek lezen ofso... maakt je hoofd leger en rustiger
Ik denk juist niet dat jij gaat trouwen hoor, hoe kom je er bij?
Soort van.quote:
Jij wel ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb weer eens goede nachtrust gehad.
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:03 schreef Boldface het volgende:
[..]
Als ik denk aan een leuke date, denk ik niet meteen aan iemand die zich naar een luchtverfrisser noemt...
Een vrouw, en nog een lekkere ook.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:12 schreef Boldface het volgende:
Een mannelijke MILF? Of is Ambipur een vrouw?
Goeie station uitstappen sukkeltjequote:Op maandag 27 mei 2013 15:13 schreef Robophatt het volgende:
Een uur gedaan over een treinreis van 20 minuten
Was niet mijn schuldquote:
Standaard antwoord bij juffrouwen!!quote:
Nee dat is "niet mijn probleem"quote:
File? Verkeerde afslag? Even gestopt om te tanken?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:13 schreef Robophatt het volgende:
Een uur gedaan over een treinreis van 20 minuten
voor fyah is 30 oke! hij is niet zo'n muggenzifter. hij zit nu op de plee mobiel te fokken en praat over zichzelf in de derde persoonquote:Op maandag 27 mei 2013 15:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat maar. Zodra ik 30 zeg ben ik of MILF of te oud.
Technische problemen, seinstoringen, olifanten op het spoor en iets met een koffertjequote:Op maandag 27 mei 2013 15:15 schreef Nober het volgende:
[..]
File? Verkeerde afslag? Even gestopt om te tanken?
ambi is de turkse katja schuurmanquote:Op maandag 27 mei 2013 15:12 schreef Boldface het volgende:
Een mannelijke MILF? Of is Ambipur een vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |