ik woon niet op loopafstand van jouquote:Op maandag 27 mei 2013 14:35 schreef Etsu het volgende:
Dat wordt dus met ara in bed slapen. Tenzij ara bij jou slaapt.
Wat een strafquote:Op maandag 27 mei 2013 14:35 schreef Etsu het volgende:
Dat wordt dus met ara in bed slapen. Tenzij ara bij jou slaapt.
Ik dacht dat jij een fiets had.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik woon niet op loopafstand van jou
en ik kan maar 1iemand achter op
dus iedereen zal bij jou moeten slapen
THANS WONEND: Bij vaderquote:Op maandag 27 mei 2013 15:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
THANS WONEND:
Naam:
Adres:
Postcode woonplaats:
wat moet ik bij naam invullen dan, m'n pa?
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik hoor vanzelf wel als het niet goed is
mooie filmquote:Op maandag 27 mei 2013 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Perks of Being a Wallflower gezien.
O god the feels
full on janken hierquote:Op maandag 27 mei 2013 15:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mooie filmik wil het boek nog graag lezen
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Poging tot handlettering/typografie
Waarom heb ik niet jouw fijne motoriekquote:Op maandag 27 mei 2013 15:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Poging tot handlettering/typografie
quote:
brownie way of lifequote:Op maandag 27 mei 2013 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom heb ik niet jouw fijne motoriek
had dan gewoon havo gedaan als je dat best kanquote:
gebruik geen potlood, kleurt niet mooi inquote:
Is volgende week vrijdag pasquote:Op maandag 27 mei 2013 15:40 schreef Etsu het volgende:
ik heb 3 flessen wijn gehaald voor m'n HW.
morgen bierkratten hopelijk. dan hoef ik volgende week niet de deur uit.
haal ook wat ijstheequote:Op maandag 27 mei 2013 15:40 schreef Etsu het volgende:
ik heb 3 flessen wijn gehaald voor m'n HW.
morgen bierkratten hopelijk. dan hoef ik volgende week niet de deur uit.
en ik heb volgende week 2 tentamensquote:Op maandag 27 mei 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is volgende week vrijdag pas
is goed poepie.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haal ook wat ijsthee
ik mag geen alcohol meer, of iig niet meer dan 1 a 2 glazen per week
wat kan ik dan beter gebruiken? Ja dat van de plaatsing ben ik het met je eensquote:Op maandag 27 mei 2013 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gebruik geen potlood, kleurt niet mooi in
als je lijntjes papier gebruikt zorg dan dat je de lijntjes daadwerkelijk gebruikt ipv als iemand uit groep 2 lekker random over het papier te schrijven
denk meer na over de plaatsing van de woorden
1 staat helemaal links en de anderen staan onder elkaar, waarom?
verder is de typografie wel tof en leuk bedacht
komt goedquote:Op maandag 27 mei 2013 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
is goed poepie.
beter drink je volgende week t/m do geen alcohol.
Wij gebruiken veel prismacolor stiften op school, maar die zijn duur.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wat kan ik dan beter gebruiken? Ja dat van de plaatsing ben ik het met je eens
perzik, westministerquote:Op maandag 27 mei 2013 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
perzik of citroen
met of zonder prik
die van albert heijn of lipton?
zie ik eruit alsof ik bij de uni komquote:Op maandag 27 mei 2013 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
er is een aldi bij de universiteit toch? daar om de hoek.
zie ik eruit alsof ik naar aldi gaquote:Op maandag 27 mei 2013 15:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zie ik eruit alsof ik bij de uni kom
Thanksquote:Op maandag 27 mei 2013 15:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wij gebruiken veel prismacolor stiften op school, maar die zijn duur.
Gewone kid!color stiften van Bic werken ook wel.
Kon het wel, deed het nietquote:Op maandag 27 mei 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
had dan gewoon havo gedaan als je dat best kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter zoek je voor me op waar aldi ligt of je krijgt gewoon lipton.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:47 schreef Toto69 het volgende:
omijn mijn lezerscolumn staat onlineOver-sharingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
wat ben je toch een schatjequote:Op maandag 27 mei 2013 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
beter zoek je voor me op waar aldi ligt of je krijgt gewoon lipton.
trouwens.
ik heb 1 fles rosé. voor jou en faye. lief he.
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:47 schreef Toto69 het volgende:
omijn mijn lezerscolumn staat onlineniet gelezen, likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
lolquote:
QFTquote:Op maandag 27 mei 2013 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb he-le-maal nergens zin in
grunobuurt, stadsparkwijk, korrewegbuurt, paddepoelquote:Op maandag 27 mei 2013 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
beter zoek je voor me op waar aldi ligt of je krijgt gewoon lipton.
trouwens.
ik heb 1 fles rosé. voor jou en faye. lief he.
welke is voor mij vlakbijquote:Op maandag 27 mei 2013 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
grunobuurt, stadsparkwijk, korrewegbuurt, paddepoel
kies
Ben rond 9 uur thuis, dus ik zie dan welquote:
grunobuurtquote:
Werk?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben rond 9 uur thuis, dus ik zie dan wel
Yup. Weet alleen niet wat ik morgen, woensdag en donderdag moet werkenquote:
Lolquote:Op maandag 27 mei 2013 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yup. Weet alleen niet wat ik morgen, woensdag en donderdag moet werkenStraks maar even kijken
RTquote:
shiza sigaretten?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:57 schreef arachide. het volgende:
Ermahgerd. Ik heb net kleurstaafjes gehaald
FEEquote:Op maandag 27 mei 2013 15:57 schreef arachide. het volgende:
RT @LittleBrownie: RT @Toto69: Vanavond TC? Quote = agreequote:
party hardquote:Op maandag 27 mei 2013 15:57 schreef arachide. het volgende:
RT + favo @ VA grquote:Op maandag 27 mei 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
RT @LittleBrownie: RT @Toto69: Vanavond TC? Quote = agree
wel leuk nummerquote:Op maandag 27 mei 2013 15:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.listenonrepeat.com/watch/?v=qyP_t1CI5oI
dagenlang in m'n hoofd
Die bedragen zijn wel belachelijk trouwens.. waar is dat eigenlijk op gebaseerd een extra printje maken?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:59 schreef Etsu het volgende:
hoe dom kunnen mensen zijn.
morgen is een herkansing voor een tentamen (wat ik wel heb gehaald) en sommigen hebben zich niet eens ingeschreven en mislopen daardoor hun P
of mogen even 50 euro betalen voor nainschrijving maar weigeren ze.
geen idee. die mensen moeten geld verdienenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:00 schreef hylian het volgende:
[..]
Die bedragen zijn wel belachelijk trouwens.. waar is dat eigenlijk op gebaseerd een extra printje maken?
Sukkelsquote:Op maandag 27 mei 2013 15:59 schreef Etsu het volgende:
hoe dom kunnen mensen zijn.
morgen is een herkansing voor een tentamen (wat ik wel heb gehaald) en sommigen hebben zich niet eens ingeschreven en mislopen daardoor hun P
of mogen even 50 euro betalen voor nainschrijving
sowieso was dat vak retemakkelijk en moet je t wel heel goed doen wil je falen voor t tentamen.quote:
Je merkt al hoe lui ze zijn, zegt wel watquote:Op maandag 27 mei 2013 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
sowieso was dat vak retemakkelijk en moet je t wel heel goed doen wil je falen voor t tentamen.2 studiepunten maar.
Sowieso falen voor tentamensquote:Op maandag 27 mei 2013 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
sowieso was dat vak retemakkelijk en moet je t wel heel goed doen wil je falen voor t tentamen.2 studiepunten maar.
ohquote:Op maandag 27 mei 2013 16:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik dacht dat je niet meer terug kwam
Ik kan er niet warm van worden eigenlijkquote:
ik heb een harde.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan er niet warm van worden eigenlijk
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef utopie het volgende:
Dag mensen, het is leuk geweest. Ik ben uit deze SCmensen die het nog nodig vinden om mij een afscheidsberichtje te sturen via Whatsapp, go your gain! Leuk ! Heb inmiddels al 3 nummers die doorgegeven zijn bij T-Mobile. Jullie zullen nog horen van hen. Als dit niet stopt zullen de persoonlijke gegevens doorgespeeld worden naar mij.
Nou, groetjens(Vooral aan prom. Die, van wie jullie mijn nummer gekregen hebben
)
om jou weer op fok te zien.quote:
oh ja kan best kloppen, ik heb mijn fb gedeactiveerd. Als het goed is moet mijn DM en PM het wel kunnen doenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
om jou weer op fok te zien.
had je facebook berichtje gelezen trouwens maar kon er niet op reageren?
spytool, utopie sc, ben soon loser lol XDquote:Op maandag 27 mei 2013 16:12 schreef utopie het volgende:
[..]
het nog echt opzoeken, of sterker nog opgeslagen hebben ook nogultragay
had m al verwijderd dus kan me niet zo 1-2-3 heugen wat er in stondquote:Op maandag 27 mei 2013 16:12 schreef utopie het volgende:
[..]
oh ja kan best kloppen, ik heb mijn fb gedeactiveerd. Als het goed is moet mijn DM en PM het wel kunnen doen
Als je maar weet dat ik retejaloers benquote:Op maandag 27 mei 2013 16:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nouja, is leuk hoor. "Deze kleur verf wil ik op die muur" Samenwonen woopwoop
Echt?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
omg TV ik zag jou posten in een topic over schuren![]()
UVT / Voor het eerst op stap :P..quote:
Ik weet het zo ook niet meer. Volgens mij iets of je al vakantie had of iets in die richtingquote:Op maandag 27 mei 2013 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
had m al verwijderd dus kan me niet zo 1-2-3 heugen wat er in stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat welquote:Op maandag 27 mei 2013 16:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja toch precies wat ik dacht
Hoe is het met Toto
Ze heeft zoiets onschuldigs en kwetsbaars. Maar als je beter in haar ogen kijkt zie je iets ondeugends.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:21 schreef TienVingers het volgende:
Die leuke kuiltjes in haar wangetjes altijd als ze lacht
Of haar lieve accent.
Live zingen kan ze beter niet doen
Waaromquote:Op maandag 27 mei 2013 16:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja gaat wel, zou vandaag twee toetsen hebben en zijn allebei verplaatst
heeft elk meisje toch wel? Of je het meteen ziet of nietquote:Op maandag 27 mei 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze heeft zoiets onschuldigs en kwetsbaars. Maar als je beter in haar ogen kijkt zie je iets ondeugends.
Cheryl
Maar Cheryl Cole is zo perfectquote:Op maandag 27 mei 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heeft elk meisje toch wel? Of je het meteen ziet of niet
heeft iedereen denk ik welquote:Op maandag 27 mei 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Omdat sommige meisjes heel goed zijn in dramatisch docenten overhalen
net zoals ons softijsjequote:Op maandag 27 mei 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Cheryl is awesomequote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar Cheryl Cole is zo perfect
Ik weet niet of dat zonder makeup nog zo is maar dat maakt niet uit
Zoals wie danquote:Op maandag 27 mei 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Cheryl is awesome
Maar aan de andere kant is ieder meisje dat bij anderen een 6 scoort bij mij een 8 dus dat zegt weinig
Oh alles en iedereenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zoals wie dan
En Cheryl Cole is gewoon iemand die kan je niet niet leuk vinden, als je haar niet mooi vindt moet op op therapie
Haar glimlach >>>
En een vagijn toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zolang het maar een kloppend hart heeft
Soms gaat het wel wat te ver hoor, heeft net iemand 'gehuild' om het te laten verplaatsenquote:
Dramaqueens?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Soms gaat het wel wat te ver hoor, heeft net iemand 'gehuild' om het te laten verplaatsen
69 pandapunten, dat vereiste schrappen wequote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
69 pandapunten, dat vereiste schrappen we
quote:
quote:
9 in my booksquote:Op maandag 27 mei 2013 16:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een zeventje max.
capouchon_jongen is lekker bezigquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
capouchon_jongen is lekker bezig
Hijquote:Op maandag 27 mei 2013 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hijquote:Op maandag 27 mei 2013 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zijn Elijah Wood en Charlie Hunnamquote:Op maandag 27 mei 2013 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
toto wiesdat in je UI? ik twijfel tussen ryan gosling en eminem
werkzequote:Op maandag 27 mei 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Werken doei![]()
lobi enzo behalve voor utopie
Werksequote:Op maandag 27 mei 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Werken doei![]()
lobi enzo behalve voor utopie
eminem lijkt het absoluut nietquote:Op maandag 27 mei 2013 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
toto wiesdat in je UI? ik twijfel tussen ryan gosling en eminem
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh van green street hooligans?
Daar zit ik nog steeds weleens opquote:Op maandag 27 mei 2013 16:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg die stoel daarachter had ik in het oranje/rood vroeger
omg nostalgie
al die herinneringen
Bazenfilm inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2013 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die filmik had laatst nog een soort britse hooligan/skinhead film gezien
eerst geld overmaken en dan pas sleutel.. hmmquote:Ik heb de contracten gestuurd naar het adres:
(adres)
Als je akkoord gaat met deze dan graag op alle pagina's een paraaf en op de laatste pagina een handtekening van jou en je vader.
Dan graag beide contracten retour naar:
(adres)
Je krijgt dan een getekend exemplaar van mijn zijde weer retour.
Wil je tevens vragen om de huur en borg over te maken op rekening : 85.62.37.019 t.n.v. van der Heide te Groningen.
Kale huur en servicekosten ¤ 380,00
Borg ¤ 380,00
Brengt totaal: ¤ 760,00
Als alles binnen is kunnen we een afspraak maken voor de sleutel.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik graag
Ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
klopt dit wel?
[..]
eerst geld overmaken en dan pas sleutel.. hmm
Ik denk wel dat het te vertrouwen is. Immers, je hebt een contract, dus dan sta je in je recht. Ik zou wachten met het geld overmaken als je het contract binnen hebt waar zijn krabbel op staat.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben zo paranoide voor oplichters
stel dat het wel een oplichter is, hoe pak ik 'm dan?
top, oke. eerst zijn handtekening afwachtenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het te vertrouwen is. Immers, je hebt een contract, dus dan sta je in je recht. Ik zou wachten met het geld overmaken als je het contract binnen hebt waar zijn krabbel op staat.
Als die het niet nakomt, kan je makkelijk een zaak van maken en die winnen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het te vertrouwen is. Immers, je hebt een contract, dus dan sta je in je recht. Ik zou wachten met het geld overmaken als je het contract binnen hebt waar zijn krabbel op staat.
Als die het niet nakomt, kan je makkelijk een zaak van maken en die winnen.
buitenquote:
brbquote:
There are more LittleBrownies?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:59 schreef LittleBrownie het volgende:
mn broertje zit op een andere forum en heeft ook kirby als UI
:Squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
LittlestBrowniequote:Op maandag 27 mei 2013 16:59 schreef LittleBrownie het volgende:
mn broertje zit op een andere forum en heeft ook kirby als UI
Nee wat dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:01 schreef TienVingers het volgende:
Toto is jouw muziekexamen ook afgebroken?
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik snap nog steeds niet dat je examen kan doen in muziek
staan er dan allemaal keybords in de zaal ofzo
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
goede vraag, om muziek te spelen heb je uiteraard geen theoretische kennis nodigquote:Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee gewoon theorie. Ze spelen twee cd's af en je moet instrumenten herkennen, partituren aanvullen etc.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
ja ik heb ook muziek gehad en dat was alleen praktijkquote:Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
goede vraag, om muziek te spelen heb je uiteraard geen theoretische kennis nodig
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Coole voornaam heeft ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook tho
eigenlijk is dat hem nietquote:
Ohquote:Op maandag 27 mei 2013 17:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
eigenlijk is dat hem nietbijna wel
thanks![]()
quote:
quote:
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2013 17:11:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat omg
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2013 17:11:43 ]
quote:
ik weet niks voor je UIquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:13 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
Is ook moeilijkIk ga zelf eens kijken of ik wat met paint kan
Ja hier ook prachtig weer, maar wat moet ik buiten doenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ga naar buiten dan, het is mooi weer buiten
Hier tenminste.
Ga op de fiets bij je oma langsquote:Op maandag 27 mei 2013 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja hier ook prachtig weer, maar wat moet ik buiten doenik kan niks
KRABS LOOPT TE TROLLEN :S :Squote:Op maandag 27 mei 2013 17:17 schreef LittleBrownie het volgende:
KRABS REAGEERT NIET OP FB EN WHATSAPP :S :S :S :S
Ohja shitquote:Op maandag 27 mei 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah, fietsen lijkt me niet zo'n puik plan nu
KRABS IS VERDWAALD :S :Squote:
NIET ACCEPTERENquote:
JA :S WEER IN T BOS :Squote:
What's up?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Godver, wat zit ik er door heen vandaag zeg.
Maar het is mooi weerquote:Op maandag 27 mei 2013 17:19 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:19 schreef Crack_ het volgende:
negeren en blokkeren is mijn tactiekquote:Op maandag 27 mei 2013 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij stuurde me een berichtje op FB, en dacht van; wie the fuck is dit.
wat heeft hij jou misdaan? op t stalken na.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
negeren en blokkeren is mijn tactiek
Same old, same old.quote:
Nah, gewoon kut dagjequote:Op maandag 27 mei 2013 17:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar het is mooi weer
Dan moet er wel iets heel kuts gebeurd zijn
Whihi kus van poeps. Als dat niet leuk isquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
negeren en blokkeren is mijn tactiek
Raepquote:Op maandag 27 mei 2013 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat heeft hij jou misdaan? op t stalken na.
Nu ben je wel weer vrolijk toch na een kus van LBquote:Op maandag 27 mei 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same old, same old.
[..]
Nah, gewoon kut dagje.
[..]
Whihi kus van poeps. Als dat niet leuk is.
Praten met mijquote:Op maandag 27 mei 2013 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat heeft hij jou misdaan? op t stalken na.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nu ben je wel weer vrolijk toch na een kus van LB
Ja, op the internetz ben ik altijd vrolijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nu ben je wel weer vrolijk toch na een kus van LB
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, op the internetz ben ik altijd vrolijk.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, op the internetz ben ik altijd vrolijk.
Wat een ramp ohohoh.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Haha kak. Zo'n tegenvaller is dat he. Ik wilde dus witte bonen eten vandaag.. nou gisteren gelukkig niet vergeten dat ik die dingen moet weken en nu heb ik fucking honger. MOETEN ZE NOG 90 MIN KOKEN.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |