SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Het zou mij ook verbazen als Ajax 13 miljoen ofzo uittrekt voor 2 spelers.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Als Chadli en Maher echt komen voor Eriksen en De Jong ga je er niet echt op achteruit. Denk echter niet dat het zover gaat komen. Niet met dit beleid.
Denk ook niet dat je ze daarvoor hebt.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou mij ook verbazen als Ajax 13 miljoen ofzo uittrekt voor 2 spelers.
Met een beetje onderhandelen moet dat wel lukken. 7 voor Maher en 6 voor Chadli. Maar Ajax wil niet onderhandelen tegenwoordig. Het is take it or leave it.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je ze daarvoor hebt.
6 miljoen voor Chadli terwijl Dortmund en Juventus ook interesse hebben? Dream on.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een beetje onderhandelen moet dat wel lukken. 7 voor Maher en 6 voor Chadli. Maar Ajax wil niet onderhandelen tegenwoordig. Het is take it or leave it.
Nog maar 1 jaar contract. En Chadli zal ook wel genoeg willen spelen met het oog op het WK. Dus ik denk niet dat hij voor Juventus kiest. Anders kan hij kijken naar een van zijn voorgangers bij Twente hoe dat daar vergaat. Bij Dortmund heeft hij wel meer kans op speeltijd. Maar Chadli komt toch niet denk ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
6 miljoen voor Chadli terwijl Dortmund en Juventus ook interesse hebben? Dream on.
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:41 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Toornstra is een ander verhaal. Utrecht haalde hem in de winter voor 9 ton. Met wat onderhandelen haal je die voor een bedrag tussen 4 en de 5 miljoen.
Dat zou echt wanbeleid zijn. Toornstra past helemaal niet in het spel van Ajax en zeker niet voor 5 miljoen halen. Gooi er 2 miljoen bij en je hebt Maher al, die veel beter is.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:41 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik zie Maher en van Ginkel niet komen. Toornstra is een ander verhaal. Utrecht haalde hem in de winter voor 9 ton. Met wat onderhandelen haal je die voor een bedrag tussen 4 en de 5 miljoen. Dan ben je wel spekkopert. Verder verwacht ik alleen nog een goede verdediger. Veltman is wel goed maar hij moet er ook meteen in de CL staan en dan kies ik liever voor een ervaren man uit het buitenland die bij z'n club buiten de boot is gevallen.
Waarom past hij niet in het spel van Ajax? Ik hoor jou dat soort dingen altijd wel noemen maar dan kom je alleen met het feit dat Maher technisch goed is en daarom naar Ajax moetquote:Op maandag 27 mei 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou echt wanbeleid zijn. Toornstra past helemaal niet in het spel van Ajax en zeker niet voor 5 miljoen halen. Gooi er 2 miljoen bij en je hebt Maher al, die veel beter is.
23 miljoen eerder.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou mij ook verbazen als Ajax 13 miljoen ofzo uittrekt voor 2 spelers.
Past veel beter in een opportunistische speelstijl. En is niet gemaakt voor het korte combinatiespel.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom past hij niet in het spel van Ajax? Ik hoor jou dat soort dingen altijd wel noemen maar dan kom je alleen met het feit dat Maher technisch goed is en daarom naar Ajax moet
Natuurlijk, maar Frank is heel vaak aanwezig bij de jeugd, dus als hij iemand wil aantrekken zal het een reden hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:48 schreef iketurnerjr het volgende:
Types zoals Toornstra moet je niet kopen, dan kan je net zo goed in de opleiding een kijkje nemen
Hij laat bij Utrecht anders zien dat hij erg goed in het korte spel is maar ook een goede lange pass in huis heeft.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Past veel beter in een opportunistische speelstijl. En is niet gemaakt voor het korte combinatiespel.
Een kleine speler die het moet hebben van zijn schot en pass past veel beter in een opportunistische speelstijl? Mmmkay aparte kijk op voetbal hou jij er op naquote:Op maandag 27 mei 2013 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Past veel beter in een opportunistische speelstijl. En is niet gemaakt voor het korte combinatiespel.
Ik heb mijn twijfels of hij kan aanhaken bij het niveau van Ajax. Zeker als je goed moet zijn in het positiespel.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij laat bij Utrecht anders zien dat hij erg goed in het korte spel is maar ook een goede lange pass in huis heeft.
Dit dus. Toornstra zou prima passen bij Ajax, PSV, Feyenoord, Vitesse of Twente.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een kleine speler die het moet hebben van zijn schot en pass past veel beter in een opportunistische speelstijl? Mmmkay aparte kijk op voetbal hou jij er op na
hij heeft het over toornstraquote:Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een kleine speler die het moet hebben van zijn schot en pass past veel beter in een opportunistische speelstijl? Mmmkay aparte kijk op voetbal hou jij er op na
Alsof dat niet kan?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die is niet bepaald aan lengte hoor.quote:
Makkelijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toornstra is een leuke speler maar weet niet of die het niveau al heeft
Van Rhijn kan ook meedraaien.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels of hij kan aanhaken bij het niveau van Ajax. Zeker als je goed moet zijn in het positiespel.
Da's bij Utrecht toch wel een van zijn sterke punten hoor, dat positiespel.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels of hij kan aanhaken bij het niveau van Ajax. Zeker als je goed moet zijn in het positiespel.
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oh nee inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2013 14:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die is niet bepaald aan lengte hoor.
Positiespel op eigen 16 is natuurlijk ook een stuk moeilijkerquote:Op maandag 27 mei 2013 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's bij Utrecht toch wel een van zijn sterke punten hoor, dat positiespel.
Oké dan zie ik het verkeerd.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's bij Utrecht toch wel een van zijn sterke punten hoor, dat positiespel.
jij bent dan ook de de_kromme van utrecht, waarbij elke utrecht speler een geweldig talent is die 18 miljoen per stuk gaat opleverenquote:
Grapjas.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Positiespel op eigen 16 is natuurlijk ook een stuk moeilijker
Wie? En nee, maar alleen een blinde ziet niet dat Toornstra een fantastische speler is.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
jij bent dan ook de de_kromme van utrecht, waarbij elke utrecht speler een geweldig talent is die 18 miljoen per stuk gaat opleveren
Terechte vraag of hij dat op een hoger niveau ook kan laten zien. Maar omdat Utrecht opportunistisch speelt, wil dat nog niet zeggen dat iedere speler individueel dat ook doet.quote:
Utrecht speelt alles behalve opportunistisch.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Terechte vraag of hij dat op een hoger niveau ook kan laten zien. Maar omdat Utrecht opportunistisch speelt, wil dat nog niet zeggen dat iedere speler individueel dat ook doet.
Toornstra is technisch zeer in orde, heeft scorend vermogen en heeft een hele goede steek en cross pass juist een Ajax middenvelder zoals jij ze graag zou moeten zien aangezien je altijd loopt te fappen op Maher.quote:
Een leuke speler die heel makkelijk aanhaakte bij een iets hoger niveau. Dat wil niet zeggen dat hij het bij Ajax haalt, laat staan dat het een fantastische speler is.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Wie? En nee, maar alleen een blinde ziet niet dat Toornstra een fantastische speler is.
Dan had Feyenoord hem moeten halen toen hij bij Ado speelde ipv Immersquote:Op maandag 27 mei 2013 14:57 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop niet dat Toornstra naar Ajax gaat. Ik zou het erg jammer vinden. Zeker gezien het feit hij graag voor Feyenoord wil spelen.
Als Schone basisspeler bij jullie kan worden, kan Toornstra het met zijn ogen dicht.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een leuke speler die heel makkelijk aanhaakte bij een iets hoger niveau. Dat wil niet zeggen dat hij het bij Ajax haalt, laat staan dat het een fantastische speler is.
Daar was geen geld voorquote:Op maandag 27 mei 2013 14:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan had Feyenoord hem moeten halen toen hij bij Ado speelde ipv Immers
Doet hij goed.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:56 schreef Doublepain het volgende:
Cvitanich
2012/13 Olympique Nice 29 19 Frankrijk
Maar het is toch zonde als je hem een halfjaar kon oppikken voor bijna niks en je nu al weer de hoofdprijs moet betalen.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toornstra is technisch zeer in orde, heeft scorend vermogen en heeft een hele goede steek en cross pass juist een Ajax middenvelder zoals jij ze graag zou moeten zien aangezien je altijd loopt te fappen op Maher.
Wat?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Utrecht speelt alles behalve opportunistisch.
Niet schelden hè.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als Schone basisspeler bij jullie kan worden, kan Toornstra het met zijn ogen dicht.
Dat is weer een ander verhaal maar je moet geen onzin lopen praten over een speler als je hem nog nooit hebt zien spelen.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is toch zonde als je hem een halfjaar kon oppikken voor bijna niks en je nu al weer de hoofdprijs moet betalen.
direct halenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:56 schreef Doublepain het volgende:
Cvitanich
Leuk voor hemquote:Op maandag 27 mei 2013 14:56 schreef Doublepain het volgende:
Cvitanich
Lolquote:Op maandag 27 mei 2013 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal maar je moet geen onzin lopen praten over een speler als je hem nog nooit hebt zien spelen.
Syntixquote:Op maandag 27 mei 2013 15:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Van Rhijn is dan ook potentiële wereldtop.
Waarom heb je PSV niet getipt dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lol
6 maanden geleden riep niemand Toornstra is geweldig en nu ken je hem helemaal?
Ik was de enige destijds die potentie in hem zag volgensmij.
Mwah nee, het was toch wel duidelijk dat Jensie het enige lichtpuntje was in dat zootje ongeregeld in Den Haag.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lol
6 maanden geleden riep niemand Toorsntra is geweldig en nu ken je hem helemaal?
Ik had het over JR-Style die Toornstra een opportunistische speler vindquote:Op maandag 27 mei 2013 15:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lol
6 maanden geleden riep niemand Toorsntra is geweldig en nu ken je hem helemaal?
Dat sowieso.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:01 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigd van Toornstra. Ik zie veel liever Maher komen.
Heb ik gedaan, maar zoals je weet koopt PSV spelers op hun topquote:Op maandag 27 mei 2013 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je PSV niet getipt dan?
Toen hij er een seizoen bij Ado op had zitten zag ik hem graag naar Feyenoord gaanquote:Op maandag 27 mei 2013 15:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lol
6 maanden geleden riep niemand Toornstra is geweldig en nu ken je hem helemaal?
JR heeft dan ook geen verstand van voetbal, laat gaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had het over JR-Style die Toornstra een opportunistische speler vind
Ooh voor te veel geld dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar zoals je weet koopt PSV spelers op hun top
Net alsof Toornstra wilquote:Op maandag 27 mei 2013 15:01 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik zie Maher ook liever komen. Toornstra gaat nóg meer kosten dan Maher. Tevens vind ik het zeer riskant om Toornstra zonder enige ervaring op Europees niveau meteen de CL in te duwen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:01 schreef Chase_Utley het volgende:
Wie wel joh. Maakt het uit.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JR heeft dan ook geen verstand van voetbal, laat gaan.
Het zou me al verbazen als hij hem überhaupt een keer heeft zien spelen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JR heeft dan ook geen verstand van voetbal, laat gaan.
Als Ajax of PSV komt en ze willen de prijs betalen die Utrecht in gedachten heeft dan komt Toornstra gewoon hoor.quote:
Niet veel, maar laat hem eerst nog maar een jaartje bij Utrecht spelen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zou me al verbazen als hij hem überhaupt een keer heeft zien spelen.
En Janmaat, Fernandez, Achahbar. Hagenezen allemaalquote:Op maandag 27 mei 2013 15:03 schreef Doublepain het volgende:
ik denk dat Toornstra alleen maar naar Feyenoord wil omdat Verhoek en Immers daar ook spelen..
Maar jij kijkt ook veel minder Eredivisie. Dat heb je zelf verteld.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet veel, maar laat hem eerst nog maar een jaartje bij Utrecht spelen.
Ja, wat is er met die dude gebeurd?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezellig, kan je gelijk het takenpakket van GGMM overnemen.
Dan moet je ook geen domme one liners over een speler in dit topic gooienquote:Op maandag 27 mei 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet veel, maar laat hem eerst nog maar een jaartje bij Utrecht spelen.
Ja ik kijk Ajax en CL. En samenvattingen Eredivisie. En heel af en toe een hele wedstrijd uit de Eredivisie van andere clubs.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij kijkt ook veel minder Eredivisie. Dat heb je zelf verteld.
Oké daar bied ik mijn excuses voor aan. Sorry Jens. Je bent van harte welkom bij Ajax.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen domme one liners over een speler in dit topic gooien
*verlengdquote:Op maandag 27 mei 2013 15:05 schreef Leonos het volgende:
Net seizoenskaart weer verlengt. En mijn bankrekening is weer leeg
Dan weten we ook gelijk hoe serieus we jou kunnen nemen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik kijk Ajax en CL. En samenvattingen Eredivisie. En heel af en toe een hele wedstrijd uit de Eredivisie van andere clubs.
Ja ik kan het niet opbrengen om naar Roda-Willem II te kijken ofzo. Dat is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan weten we ook gelijk hoe serieus we jou kunnen nemen.
Perfect nieuw lid voor de bord-op-schoot-scouting van PSV.
quote:
quote:Binnen de voetbalsport wordt de term opportunistisch voetbal veelvuldig gebruikt als aanduiding voor aanvallend en avontuurlijk spel, gespeeld met bovenmatige inzet, waarin tactiek een ondergeschikte rol speelt. In tegenstelling tot de meest gangbare betekenis heeft dit veelal een positieve connotatie.
Ik juich zijn komst toe. Alles beter dan Brands en hij heeft straks geroepen dat hij wellicht zou onderhandelen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan weten we ook gelijk hoe serieus we jou kunnen nemen.
Perfect nieuw lid voor de bord-op-schoot-scouting van PSV.
Ik zou het nog beter doen dan hem ook. Maar ik denk dat iedereen wel een beter team hadden kunnen samenstellen dan Brands daar.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik juich zijn komst toe. Alles beter dan Brands en hij heeft straks geroepen dat hij wellicht zou onderhandelen.
Dus Utrecht is een laf counterploegje wat het moet hebben van weinig fysiek spel?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Totaal niet het spel van Utrecht dus.
Bedankdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toornstra heeft meer een Feyenoord uitstralingquote:Op maandag 27 mei 2013 15:01 schreef Chase_Utley het volgende:
De Jong ook toch want dat is een domme loper volgens een bepaald iemand in dit topicquote:Op maandag 27 mei 2013 15:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toornstra heeft meer een Feyenoord uitstraling
Wie zegt dat?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Jong ook toch want dat is een domme loper volgens een bepaald iemand in dit topic?
De enige hier die een hekel aan Siem heeft is JR-Style...quote:Op maandag 27 mei 2013 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Jong ook toch want dat is een domme loper volgens een bepaald iemand in dit topic?
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
BedankdHeel VBL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar dat had Jan Wouters ook. Die heeft het ook prima bij Ajax gedaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toornstra heeft meer een Feyenoord uitstraling
Mooiste is dat zijn argumenten tegen de Jong helemaal nergens op slaanquote:Op maandag 27 mei 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige hier die een hekel aan Siem heeft is JR-Style...
Ik heb geen hekel aan Siem. Vind hem alleen niet in het spel van Ajax passen. Lijkt me best een sympathieke kerel voor de rest.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige hier die een hekel aan Siem heeft is JR-Style...
Ja dat komt omdat jullie hem overschatten.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooiste is dat zijn argumenten tegen de Jong helemaal nergens op slaan
Cvitanich is een goed voorbeeld van een speler die niet in het spel van Ajax past maar toch een redelijk goede speler is. De Jong is gewoon een hele goede middenvelder voor Ajaxquote:Op maandag 27 mei 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Siem. Vind hem alleen niet in het spel van Ajax passen. Lijkt me best een sympathieke kerel voor de rest.
Cvitanich scoorde alleen tegen de kleintjes. En ik ga niet opnieuw een discussie aan over de Jong, want we gaan het toch niet eens worden.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cvitanich is een goed voorbeeld van een speler die niet in het spel van Ajax past maar toch een redelijk goede speler is. De Jong is gewoon een hele goede middenvelder voor Ajax
Nee, Utrecht speelt juist heel tactisch voetbal met goed positiespel....quote:Op maandag 27 mei 2013 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus Utrecht is een laf counterploegje wat het moet hebben van weinig fysiek spel?
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
BedankdGewoon abn jonge koekwausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Beste speler van Ajax.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Siem. Vind hem alleen niet in het spel van Ajax passen. Lijkt me best een sympathieke kerel voor de rest.
Qua piek misschien. De Jong is gemiddeld gezien beter.quote:
Dat valt reuzemee. De Jong speelt ook gewoon zwak als heel Ajax slecht speelt.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Qua piek misschien. De Jong is gemiddeld gezien beter.
Verschil in perceptie. De achterste vier, Asare, Mulenga vind ik niet echt bekend staan om hun goede positiespel. Van der Gun, Toornstra en Kali daarentegen wel. En daar heb je je positiespel dan ook meteen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, Utrecht speelt juist heel tactisch voetbal met goed positiespel....
Maar misschien dat je een heel seizoen hebt gemist.
Dat vind ik niet. De Jong heeft de laagste ondergrens en is misschien wel de belangrijkste speler.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat valt reuzemee. De Jong speelt ook gewoon zwak als heel Ajax slecht speelt.
Eriksen is zo veel belangrijker dan De Jong. Maar goed, herhaling van zetten.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Qua piek misschien. De Jong is gemiddeld gezien beter.
Heeft ook een lage bovengrens.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. De Jong heeft de laagste ondergrens en is misschien wel de belangrijkste speler.
Wouters was een betere versie van Anita, Toornstra een mindere van de Jongquote:Op maandag 27 mei 2013 15:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, maar dat had Jan Wouters ook. Die heeft het ook prima bij Ajax gedaan.
Maar goed, ik hoop dat Utrecht een onrealistisch hoog bedrag gaat vragen want Toornstra is niet de oplossing wat mij betreft.
Ik bedoelde er meer mee dat die uitstraling niet heel veel van belang is.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wouters was een betere versie van Anita, Toornstra een mindere van de Jong
Ik denk niet dat de Jong dat denkt.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het ergste is gewoon nog dat hij het zelf is gaan geloven dat De Jong slecht is op het middenveld
Op die manier, dat zegt inderdaad weinigquote:Op maandag 27 mei 2013 15:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik bedoelde er meer mee dat die uitstraling niet heel veel van belang is.
Hahahahahaha.quote:
Je maakt er een hele nieuwe uitspraak van met je mislukte quote. Want dat is dus niet wat hij zeiquote:Op maandag 27 mei 2013 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Wereldtop vs Nederlandse top bedoel je.
Je hebt gelijk, ik schaam me al!quote:Op maandag 27 mei 2013 17:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je maakt er een hele nieuwe uitspraak van met je mislukte quote. Want dat is dus niet wat hij zei
Eriksen moet blijven.twitter:BrazilStats twitterde op maandag 27-05-2013 om 00:56:16BREAKING - Borussia Dortmund have reached an agreement with Atlético-MG to buy Brazil international Bernard for ¤12M. [Bild] reageer retweet
Prima. Jaartje verlengen en dan na het WK weg. Tegen die tijd is ie nog altijd maar 22quote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen moet blijven.twitter:BrazilStats twitterde op maandag 27-05-2013 om 00:56:16BREAKING - Borussia Dortmund have reached an agreement with Atlético-MG to buy Brazil international Bernard for ¤12M. [Bild] reageer retweet
En de Jong weg en daarvoor Maher halen. Dan elke wedstrijd van Ajax met tissues bekijken.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Reus zal de 'Eriksen-positie' wel gaan invullen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:28 schreef BankAardappel het volgende:
Die Bernard is meer een vleugelaanvaller, dus misschien geen concurrent voor Eriksen.
Kan, maar met al het geld wat ze krijgen voor Gotze, Lewandowski en van de CL verwacht ik dat ze wel heel wat meer spelers gaan halen, en ook andere spelers zullen doorselecteren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Reus zal de 'Eriksen-positie' wel gaan invullen.
Denk je dat of weet je dat? Het kan ook Bernard-Eriksen-Reus worden achter de spits natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Reus zal de 'Eriksen-positie' wel gaan invullen.
Ze zullen sowieso een bredere selectie willen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:34 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Kan, maar met al het geld wat ze krijgen voor Gotze, Lewandowski en van de CL verwacht ik dat ze wel heel wat meer spelers gaan halen, en ook andere spelers zullen doorselecteren.
quote:Ajax vrijwel zeker opnieuw in pot 3 bij CL-loting
Ajax zal zo goed als zeker bij de loting voor de groepsfase van de Champions League opnieuw in pot 3 komen. Ajax kan alleen nog naar pot 2 toe indien minimaal vier hoger geplaatste clubs in de voorronde van de CL worden uitgeschakeld. Dat zouden dan Arsenal, Olympique Lyon, AC Milan en Schalke'04 en/of Valencia of Zenit moeten zijn. Ajax zal dus vrijwel zeker twee hoger geplaatste ploegen treffen bij de loting.
Potindeling ervan uitgaande dat de hooggeplaatste ploegen doorgaan:
Pot 1:
Bayern Munchen
Barcelona
Chelsea
Real Madrid
Manchester United
Arsenal (voorronde)
Porto
Benfica
Pot 2:
Atletico Madrid
Olympique Lyon (voorronde)
Shakhtar Donetsk
AC Milan (voorronde)
Schalke'04 (voorronde)
Olympique Marseille
CSKA Moskou
Valencia (voorronde) of Paris Saint Germain
Pot 3:
Paris Saint Germain of Zenit (voorronde)
Juventus
Manchester City
Ajax
Borussia Dortmund
Olympiakos Piraeus
Galatasaray
Bayer Leverkusen of FC Basel (voorronde)
Pot 4:
Bayer Leverkusen of ploeg uit voorronde
FC Kopenhagen
Napoli
Anderlecht
BATE Borisov
Celtic
Steaua Boekarest
APOEL Nicosia
Zul je weer zien dat we Bayern, PSG en Napoli loottenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:02 schreef MrStock het volgende:
Damn, met die potten zie ik ineens kansen voor Ajax komend seizoen.
Kzou eerder voor een Engelse ploeg uit pot 1 gaan dan Portugese ploegen. Die Portugezen weten ons veel te goed te bespelen itt Engelse ploegen....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:23 schreef Kopsterk het volgende:
Doe maar een keer Benfica, CSKA Moskou en APOEL Nicosia bij Ajax in de poule. Het belangrijkste is voor mij echter:
GEEN. REAL. MADRID. MEER.
Arsenalquote:
Redelijk constant presteren?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:50 schreef BlueRoom het volgende:
hoe de fuck komen porto en benfica in pot 1 terecht
Lekker de prijs voor Psv opdrijven.quote:'Ajax meldt zich net als PSV voor potentiële topverdediger'
Dinsdag, 28 mei 2013 om 07:04
De strijd om de handtekening van Mike van der Hoorn is losgebarsten. Volgens De Telegraaf ziet Ajax in de verdediger van FC Utrecht de opvolger van Toby Alderweireld, die zijn zinnen op een buitenlands avontuur heeft gezet. De club uit Amsterdam meldde zich al eerder bij de Domstedelingen, die toen aangaven dat er pas na de play-offs voor Europees voetbal kon worden gepraat.
FC Utrecht veroverde afgelopen weekeinde een toegangsbewijs voor de Europa League, maar het is maar de vraag of de twintigjarige Van der Hoorn komend seizoen in het team van Jan Wouters zal spelen. PSV heeft eveneens interesse, al moet de club uit Eindhoven eerst verkopen om tot actie te kunnen overgaan. Van der Hoorn werd de afgelopen weken steevast bekeken door scouts van Ajax.
Ajax is er volgens het dagblad van overtuigd dat Van der Hoorn onder de voormalige topverdedigers Frank de Boer en Jaap Stam nog grote stappen zal zetten en de top kan bereiken. Men heeft ook veel vertrouwen in Joël Veltman, die fysiek echter nog niet op het niveau van Van der Hoorn zit. FC Utrecht is ondanks het doorlopende contract tot medio 2016 bereid mee te werken aan een transfer, mits de juiste prijs wordt betaald.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188660
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:41 schreef stoeltafel het volgende:
Waar the fuck is Ajax mee bezig? Dramatische scouting is er nog steeds zo te zien. Ook goed teken naar je jeugd opleiding
Echt he, van alle posities is dit nog de minst belangrijke positie. Ga je focussen op de rechtsbuiten en het middenveld. Moisander kan ook nog op rechts en Veltman ook prima. Van de namen die je langs komt wordt iedereen toch verdrietig?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:50 schreef _NZT_ het volgende:
Waar is Ajax mee bezig op het moment? Eigen jeugd door laten stromen ja...
Er worden zoveel namen genoemd dat ik het niet eens meer serieus kan nemen, we zien per 31/08 wel wie er werkelijk gekomen en gegaan zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:54 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Echt he, van alle posities is dit nog de minst belangrijke positie. Ga je focussen op de rechtsbuiten en het middenveld. Moisander kan ook nog op rechts en Veltman ook prima. Van de namen die je langs komt wordt iedereen toch verdrietig?
Komt van de telegraaf ouwe.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:55 schreef Ludachrist het volgende:
Voetbalzone. Dientengevolge: dit gerucht is niet waar.
Dat komt op hetzelfde neer.quote:
Daar heb je een punt!quote:
Klopt. Wel apart na één goed seizoen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt!
Maar gek is het natuurlijk niet om de meest talentvolle centrale verdediger van de Ere te willen hebben...
Anderhalf, vorig seizoen viel het alleen niet op omdat wij het als club slecht deden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Wel apart na één goed seizoen.
Hij is er nog niet maar topsport is hardquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:09 schreef Catch22- het volgende:
Is wel een behoorlijk middelvinger naar veltman en denswil
Goeie speler ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Anderhalf, vorig seizoen viel het alleen niet op omdat wij het als club slecht deden.
Maar ook als ik zo objectief mogelijk probeer te zijn zeg ik, Mike wordt vaste Oranje-klant in de toekomst.
Dan moeten die maar beter zijn he? Je kan van frank echt niet zeggen dat jeugd geen kans krijgt, blijkbaar kunnen ze er dus geen moer van.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:09 schreef Catch22- het volgende:
Is wel een behoorlijk middelvinger naar veltman en denswil
Denswil is een prima talent.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moeten die maar beter zijn he? Je kan van frank echt niet zeggen dat jeugd geen kans krijgt, blijkbaar kunnen ze er dus geen moer van.
En jij weet het beter dan frank?quote:
Beweer ik dat dan?quote:
Ben ik ook wat minder zeker van. Weet eigenlijk niet waarom. Straalt wel rust uit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook, Veltman vind ik wat minder
Ach misschien is het gewoon weer een prijs opdrijf kies niet te snel voor PSV actiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:28 schreef Adames het volgende:
Erg raar deze interesse, 3 centrale verdedigers en ook nog eens dubbele bezetting op de backs die in principe ook centraal kunnen spelen (Van Rhijn rechts en Boilesen links).
Moisander zou ook rechts kunnen spelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens Denswil speelt links in het centrum daar is hij de tweede keus achter Niklas. Van der Hoorn zou eventueel gehaald worden omdat Toby weg wil dan heb je Van der Hoorn en Veltman voor de rechter plek in de defensie gewoon dubbele bezetting.
Die zal wel richting Fener Dirk gaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Moisander zou ook rechts kunnen spelen.
Valt me trouwens nog mee dat we nog niet het jaarlijkse Heitinga gerucht hebben gehad.
Dat ziet de staf niet zitten tenzij er geen andere oplossing is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Moisander zou ook rechts kunnen spelen.
Valt me trouwens nog mee dat we nog niet het jaarlijkse Heitinga gerucht hebben gehad.
Als je eenmaal op dit niveau zit is het moeilijk bij te leren maar uiteindelijk natuurlijk te gek voor woorden dat ze het dan nog moeten lerenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:35 schreef Catch22- het volgende:
Gewoon zorgen dat die gasten met hun chocobeen ook een fatsoenlijke pass kunnen geven, is dat ook geen discussie meer.
Daar trainen ze volgens mij ook genoeg op
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Denswil is echt heel erg goed. Snap de interesse in vd Hoorn dus totaal niet.
Denswil is een linkspoot. Komt dus alleen in aanmerking voor LCB. Van der Hoorn is een RCB.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Denswil is echt heel erg goed. Snap de interesse in vd Hoorn dus totaal niet.
dat snap ik ook wel, maar ik vind het vreemd dat De Boer Moisander niet als optie voor rechts ziet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denswil is een linkspoot. Komt dus alleen in aanmerking voor LCB. Van der Hoorn is een RCB.
Moisander is ook linksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel, maar ik vind het vreemd dat De Boer Moisander niet als optie voor rechts ziet.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:35 schreef Catch22- het volgende:
Gewoon zorgen dat die gasten met hun chocobeen ook een fatsoenlijke pass kunnen geven, is dat ook geen discussie meer.
Daar trainen ze volgens mij ook genoeg op
echt waar joh?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moisander is ook links
(ja, ook vrij goed met rechts, I know)
Ja, echt waar. Snap dus niet waarom jij zo'n domme vraag stelt.quote:
ah, oké.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, echt waar. Snap dus niet waarom jij zo'n domme vraag stelt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dortmund heeft trouwens 12 miljoen geboden voor Eriksen. Maar Ajax wil 15.
Waarom zou je 15 miljoen betalen voor Eriksen met nog 1 jaar contract?Zo goed is die gas niet.
Overigens krijgt hij daar 6 miljoen per jaar
Want Eriksen heeft ook een afkoopsom in zijn contract inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:32 schreef Syntix het volgende:
[..]We moeten gewoon 25 vragen als ze al 40 voor Götze vragen.
Wat is daar vreemd aan? Hij heeft al vaak zat aangegeven dat hij dat niet ziet zitten dus ik snap niet waarom iedereen zich druk loopt te maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel, maar ik vind het vreemd dat De Boer Moisander niet als optie voor rechts ziet.
Als Strootman 20 miljoen waard is, dan is Eriksen 50 miljoen waard.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:37 schreef TIM-846 het volgende:
Vind 15 miljoen voor Eriksen wel weinig als ik gisteren lees over die 20 miljoen van Strootman naar Man Utd.
Dan heeft Eriksen misschien wel een eenjarig contract, maar Eriksen heeft wel heel wat gespeeld op afgelopen EK, drie landstitels op zijn naam, flink wat CL-duels.
Die Strootman wordt wat overhyped.
Bron, daar komen ze dus wel uit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dortmund heeft trouwens 12 miljoen geboden voor Eriksen. Maar Ajax wil 15.
Waarom zou je 15 miljoen betalen voor Eriksen met nog 1 jaar contract?Zo goed is die gast niet.
Overigens krijgt hij daar 6 miljoen per jaar
5 miljoen zou fair zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:25 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Utrecht zal weer de hoofdprijs voor hem willen hebben, hoelang loopt zijn contract nog?
Ja en dat zal alleen maar beter wordenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is van der Hoorn voetballend sterk?
Stam en De Boer kunnen hem wel stukken beter maken dat is zeker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en dat zal alleen maar beter worden
Ach is Ajax ook weer aantrekkelijk voor de Marokkaanse medemens.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef wickedmen het volgende:
Over de TT: 2 Marokkanen bij Ajax.
That's gonna be fun. [ afbeelding ]
Zal mij benieuwen, sowieso of hij komt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en dat zal alleen maar beter worden
Er moet een verdediger bij als Toby weg gaat dat is een ding wat zeker is. Je kan niet met 3 verdedigers voor 2 posities het seizoen beginnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen, sowieso of hij komt.
Nu hopen dat er geen drama komt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach is Ajax ook weer aantrekkelijk voor de Marokkaanse medemens.
Ja maar de vraag is of we dan ook gaan rouleren. Anders komen Veltman en Denswil nog niet aan voldoende spelen toe.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er moet een verdediger bij als Toby weg gaat dat is een ding wat zeker is. Je kan niet met 3 verdedigers voor 2 posities het seizoen beginnen.
Denswil kan na volgend seizoen de plek van Moisander over nemen en Veltman en Van der Hoorn mogen knokken voor een plekje in de basis. Gezonde concurrentie en diepte in je team.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is of we dan ook gaan rouleren. Anders komen Veltman en Denswil nog niet aan voldoende spelen toe.
Het hoogste doel is ook niet om Veltman en Denswil veel te laten spelen. Het doel is om prijzen te winnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is of we dan ook gaan rouleren. Anders komen Veltman en Denswil nog niet aan voldoende spelen toe.
Gaat Moisander verkocht worden dan? Zou wel mooi zijn. Maar dan moeten we dus weer een speler halen volgens jou voor de breedte van de selectie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denswil kan na volgend seizoen de plek van Moisander over nemen en Veltman en Van der Hoorn mogen knokken voor een plekje in de basis. Gezonde concurrentie en diepte in je team.
Het TH ziet wel toekomst in deze twee talenten. En als je ze niet laat spelen worden ze ook niet beter. En als je dan toch geld uit wil geven, doe het dan op posities waar het zo echt nodig is. Op het middenveld en rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het hoogste doel is ook niet om Veltman en Denswil veel te laten spelen. Het doel is om prijzen te winnen.
Die gaat denk ik omgevormd worden tot CVMquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:40 schreef wieisboos het volgende:
Bazoer komt er volgend jaar gewoon al bij. Of wordt hij omgevormd tot verdedigende middenvelder?
Lijkt me dat Moisander nog wel een stap wil maken en dan zou dat een mooi moment zijn om hem te verkopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat Moisander verkocht worden dan? Zou wel mooi zijn. Maar dan moeten we dus weer een speler halen volgens jou voor de breedte van de selectie.
Echt een stap hoger dan dit Ajax zie ik Moisander niet maken anders. Ajax is zijn plafond denk ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me dat Moisander nog wel een stap wil maken en dan zou dat een mooi moment zijn om hem te verkopen.
Een van de beste verdedigers in de Eredivisie kan altijd nog een stap hogeropquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt een stap hoger dan dit Ajax zie ik Moisander niet maken anders. Ajax is zijn plafond denk ik.
Van mij mag hij. Ik denk dat Denswil veel beter kan worden dan Moisander. Maar Moisander blokkeert nu eigenlijk Denswil.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een van de beste verdedigers in de Eredivisie kan altijd nog een stap hogerop
Moisander blokkeert Denswil? Waar heb jij het nu weer overquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mij mag hij. Ik denk dat Denswil veel beter kan worden dan Moisander. Maar Moisander blokkeert nu eigenlijk Denswil.
Eriksen gaat waarschijnlijk wel weg voor zo'n 13 miljoen schat ik. Dan Maher halen voor 7 miljoen. Zal mij ook benieuwen of Vermeer eindelijk weg gaat. Want Jasper gaat niet nog een jaar tweede viool spelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Het gaat er vooral om wie er blijven en wie er weggaan. Dan pas speculeren wie er komen
Denswil is er eigenlijk klaar voor om volgend seizoen basis te staan. En nu moet hij weer banken en misschien genoegen nemen met 5 potjes als Moisander geschorst is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moisander blokkeert Denswil? Waar heb jij het nu weer overDie gast komt uit 93 die hoeft nu echt nog niet in de basis te staan
Nee dat is hij niet het is een talent maar nog lang niet klaar om een seizoen lang in de basis te spelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denswil is er eigenlijk klaar voor om volgend seizoen basis te staan. En nu moet hij weer banken en misschien genoegen nemen met 5 potjes als Moisander geschorst is.
Dat zal toch echt een keer moeten gebeuren. Je kan dat niet blijven uitstellen, want dan denkt Denswil ook van 'zoek het uit'.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet het is een talent maar nog lang niet klaar om een seizoen lang in de basis te spelen.
Je kan ook iemand rustig brengen al vergeten de meeste dat hier nog wel eensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal toch echt een keer moeten gebeuren. Je kan dat niet blijven uitstellen, want dan denkt Denswil ook van 'zoek het uit'.
Net als Zankaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan ook iemand rustig brengen al vergeten de meeste dat hier nog wel eens
Zanka is 3 jaar ouder dan Denswil valt niet te vergelijken. Hij moet aankomend seizoen regelmatig invallen en dan is hij er vanzelf klaar voor om de plek van Moisander over te nemen.quote:
Dus Moisander maar verkopen deze zomer en met Denswil gaan spelen en Bazoer als 2de man? Kom op zeg dat is toch geen optie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Denswil is klaar voor Ajax 1, geen twijfel over mogelijk.
Waar heb je het allemaal over?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus Moisander maar verkopen deze zomer en met Denswil gaan spelen en Bazoer als 2de man? Kom op zeg dat is toch geen optie.
Kun je je logica even uitleggen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk dat Denswil klaar is voor Ajax 1 maar dat is toch geen optie voor aankomend seizoen.
Jij denkt toch niet dat Denswil er al klaar voor is om een heel seizoen in de basis te spelen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kun je je logica even uitleggen?
Als iemand er klaar voor is, is het dus geen optie. Aha, duidelijk.
Net zoals Alderweireld dat toen niet was? Had je ook voor niets Oleguer en later Wielaert binnen gehaald.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat Denswil er al klaar voor is om een heel seizoen in de basis te spelen?
Oleguer en Wielaert kun je niet vergelijken met Moisander dat snap jij zelf ook wel. Toby was er toen ook nog niet klaar voor eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Net zoals Alderweireld dat toen niet was? Had je ook voor niets Oleguer en later Wielaert binnen gehaald.
Van der Hoorn is rechtsbenig, Denswil links...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
A-Elftal
VDHoorn/Denswil - Moisander
B-Elftal
VDHoorn/Denswil - Veltman
Problem solved.
Ik weet wel dat Denswil links is, Van der Hoorn wist ik neit dat hij rechts was. Rustig maarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van der Hoorn is rechtsbenig, Denswil links...
Toby wil weg dan hou je Veltman,Moisander en Denswil over waarvan er 2 niet op rechts spelen. Nee we zitten inderdaad dik in de verdedigersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:27 schreef ValHallen het volgende:
Van der Hoorn is niet nodig. Je hebt genoeg spelers die als CV kunnen spelen.
Van Rhijn die eigenlijk een centrale verdediger is, Boilesen (maar goed, die moet eerst maar eens een seizoen fit blijven)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toby wil weg dan hou je Veltman,Moisander en Denswil over waarvan er 2 niet op rechts spelen. Nee we zitten inderdaad dik in de verdedigers
Moisander heeft gezegd dat hij misschien wel de rest van zijn leven voor Ajax wil spelen. Hij is ook niet de jongste meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaat denk ik omgevormd worden tot CVM
[..]
Lijkt me dat Moisander nog wel een stap wil maken en dan zou dat een mooi moment zijn om hem te verkopen.
Van Rhijn is geen optie voor in het centrum lijkt me en Boilesen speelt ook links in het centrumquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Van Rhijn die eigenlijk een centrale verdediger is, Boilesen (maar goed, die moet eerst maar eens een seizoen fit blijven)
Moisander is tweebenigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Rhijn is geen optie voor in het centrum lijkt me en Boilesen speelt ook links in het centrum
Van Rhijn en Boilesen idd en dan heb je Blind en Bazoer nog. En als de nood echt aan de man is kun je zelfs eventueel Poulsen daar laten spelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toby wil weg dan hou je Veltman,Moisander en Denswil over waarvan er 2 niet op rechts spelen. Nee we zitten inderdaad dik in de verdedigers
Blind op LCV kan gewoon niet, komt hij veel te veel snelheid voor te kort.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van Rhijn en Boilesen idd en dan heb je Blind en Bazoer nog. En als de nood echt aan de man is kun je zelfs eventueel Poulsen daar laten spelen.
waarom zou Van Rhijn geen optie zijn?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Rhijn is geen optie voor in het centrum lijkt me en Boilesen speelt ook links in het centrum
Heb je gezien hoe slecht hij verdedigd?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
waarom zou Van Rhijn geen optie zijn?
Is niet de ideale keuze nee, maar het is beter dan miljoenen voor een speler betalen die niet hoognodig is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind op LCV kan gewoon niet, komt hij veel te veel snelheid voor te kort.
Als back is het heel anders verdedigen dan als centrale verdediger. En aangezien het eigenlijk een centrale verdediger is. Maar goed, ik ga je toch niet overtuigenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe slecht hij verdedigd?
Ik ben het daar niet mee eens eigenlijk. Ik heb liever de zekerheid dat er een back-up is voor CV die makkelijk in te passen valt en die redelijk snelheid heeft.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is niet de ideale keuze nee, maar het is beter dan miljoenen voor een speler betalen die niet hoognodig is.
Daar heb je als back meer last van dan in het centrumquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zijn geen Real Madrid waar we zonder problemen een schaduwteam bij elkaar kunnen kopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens eigenlijk. Ik heb liever de zekerheid dat er een back-up is voor CV die makkelijk in te passen valt en die redelijk snelheid heeft.
Al zegt het niets aangezien een Ooijer zich ook verrassend staande hield tegen wat Braziliaantjes in 2010.
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We zijn geen Real Madrid waar we zonder problemen een schaduwteam bij elkaar kunnen kopen.
Blind is sneller dan Moisander en Alderweireld denk ik. Weet ik bijna wel zeker zelfs. Als back sta je tegen de snelste spelers van het veld, namelijk de buitenspelers. Dan lijk je al snel traag.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, maar goed als ik de berichten lees wil Overmars iedereen wel, als het maar voor weinig is en dat laatste zit er niet in.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We zijn geen Real Madrid waar we zonder problemen een schaduwteam bij elkaar kunnen kopen.
Ze polsen gewoon allemaal spelers zodat ze snel kunnen handelen als er iemand vertrekt. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, maar goed als ik de berichten lees wil Overmars iedereen wel, als het maar voor weinig is en dat laatste zit er niet in.
Cuenca nog een jaar huren of kopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hadden we die maar op de rechtsbuiten positie
Ik ben geen fan van Van Rhijn hij laat verdedigend zo vaak steken vallen daar erger ik me al het hele seizoen kapot aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als back is het heel anders verdedigen dan als centrale verdediger. En aangezien het eigenlijk een centrale verdediger is. Maar goed, ik ga je toch niet overtuigen
Dit dus. Prima beleid.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:57 schreef Burrito het volgende:
Ajax zorgt gewoon dat ze goed voorbereid zijn. Dat ze die gozer polsen betekent alleen dat hij eventueel een optie is - misschien wel 5de keus. Als Alderweireld weggaat hebben ze de mogelijk opvolgers alvast gepolst. Dit heeft ook als voordeel om de prijzen wat te drukken omdat verkopende clubs weten dat er meerdere opties zijn.
Hij oogt wat nonchalant maar volgens mij komt dat juist omdat hij van oorsprong centrale verdediger is, hij neemt vaak positioneel iets teveel afstand.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Van Rhijn hij laat verdedigend zo vaak steken vallen daar erger ik me al het hele seizoen kapot aan.
Feyenoord thuis was wel zijn dieptepunt lang geleden dat ik een back bij Ajax zo slecht heb zien spelen. Hopelijk haalt hij volgend seizoen wel weer een beetje zijn oude niveau want hij kan het wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij oogt wat nonchalant maar volgens mij komt dat juist omdat hij van oorsprong centrale verdediger is, hij neemt vaak positioneel iets teveel afstand.
Zou best kunnen, vooral in de CL en grote wedstrijden Eredivisie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jawel, mooie vervanger voor Alderweireld
Daarvoor zou het een betere oplossing zijn dan Van der Hoorn jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1-jarig contract tegen een sterk gereduceerd salaris en hij mag komen.
Nou, Porto presteert beter, Portugese clubs zijn beter?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef TIM-846 het volgende:
Daar bij Porto doen ze toch ook wel iets goed. Ieder jaar verkopen ze daar voor ontelbaar miljoen veel een paar spelers. Dit jaar Moutinho en die Rodrigues voor 70 miljoen en dan mogen wij blij zijn als we al 15 miljoen krijgen voor Eriksen - wat het grootste talent ter wereld zou moeten zijn.
Waar gaat het mis?
Ze hebben niet altijd alle rechten van die spelers, Falcao hebben zo ook niet zoveel aan verdiend omdat ze voor minder dan de helft eigenaar waren, over deze 2 spelers weet ik het niet maar je kan al die inkomsten wel met een korreltje zout nemenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef TIM-846 het volgende:
Daar bij Porto doen ze toch ook wel iets goed. Ieder jaar verkopen ze daar voor ontelbaar miljoen veel een paar spelers. Dit jaar Moutinho en die Rodrigues voor 70 miljoen en dan mogen wij blij zijn als we al 15 miljoen krijgen voor Eriksen - wat het grootste talent ter wereld zou moeten zijn.
Waar gaat het mis?
Porto ontvangt de helft misschien van het bedrag dat ze ontvangen. Er zitten allemaal zaakwaarnemers en investeringsmaatschappijen achter. Daarbij heeft Eriksen nog maar één jaar contract en hebben ze daar volgens mij verplicht transferclausules.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef TIM-846 het volgende:
Waar gaat het mis?
twitter:tancredipalmeri twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 15:20:35Btw why there aren't club fighting for Siem De Jong? Have they seen him playing? Not many players like him around reageer retweet
Iedereen blijft gewoonquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:23 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 15:20:35Btw why there aren't club fighting for Siem De Jong? Have they seen him playing? Not many players like him around reageer retweet
Porto presteert dan misschien wel beter in de CL, maar die ploegjes als União Leiria en Rio Ave, zijn echt niet beter dan Heerenveen of Utrecht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, Porto presteert beter, Portugese clubs zijn beter?
Uit dat oord komen ook Falcao, Hulk, Di Maria en nog meer van die klootzakken
Bij Ajax krijgt hij niet genoeg centjes om zijn golddigger te onderhouden. Die is gewend om PL salarissen uit te geven.quote:
Is niet zo gek dat je hem nooit ziet spelen als hij altijd verstoppertje speelt op het middenveld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:23 schreef Tarado het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ze hebben een paar voordelen tov Nederland, spelers van buiten EU hoeven daar niet een minimum te verdienen, dus ze kunnen er 10 laten spelen voor dezelfde kosten als Ajax 2, de overgang vanuit Zuid Amerika is minder drastisch naar Portugal qua cultuur en eten (weer ook niet te vergeten), verder zijn ze Zuid Europees genoeg om schimmige deals met zaakwaarnemers niet te schuwen, wat hier toch weer een stukje minder isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Porto presteert dan misschien wel beter in de CL, maar die ploegjes als União Leiria en Rio Ave, zijn echt niet beter dan Heerenveen of Utrecht.
Dat van die investeringsmaatschappijen wist ik niet. Dus dat zou een slok op een borrel kunnen schelen.
quote:De Boer: 'Cerny is zó slim'
Frank de Boer is in een interview met ELF Voetbal Magazine zeer te spreken over de 15-jarige Tsjech Vaclav Cerny. De aanvaller maakte een zuivere hattrick tijdens de Aegon Future Cup. Eerder sprak zijn broer Ronald al van 'een fantastisch talent'.
De Boer: 'Echt een fantastisch talent. En zó slim. Daar letten we tegenwoordig bij het scouten ook op, of die jongens een beetje voetbalgogme hebben. Daaraan herken je de echte voetballertjes.'
Als het in het artikel even over de A1 gaat worden de ambities voor het vlaggenschip van de jeugdopleiding duidelijk. 'Met de jongens van het A1 streven we een hoger niveau na. Vergis je niet, deze jongens zou je al bijna blind moeten kunnen inpassen in het eerste elftal. Dáár willen we naartoe.'
Één van de kandidaten om volgend seizoen te gaan debuteren is Riechedly Bazoer. De hoofdtrainer maakt duidelijk dat Ajax hem niet uit Eindhoven heeft gekaapt. 'Wij hebben hem nooit benaderd, laat staan aangespoord naar ons te komen. Hij wilde zélf graag naar Ajax komen. Dan zeggen wij niet: ga maar lekker naar Manchester City. Natuurlijk willen wij hem graag hebben, want hij is een speler met exceptionele kwaliteiten. Zo is het gegaan.'
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is niet zo gek dat je hem nooit ziet spelen als hij altijd verstoppertje speelt op het middenveld.Toont weer aan dat jij er geen kijk op hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Portugal zijn ze ook wat makkelijker met openstaande schulden enzo. Porto en Benfica pluizen gewoon Zuid-Amerika uit, vullen het aan met wat Portugezen en wat Europese talenten die voor ons onbetaalbaar zijn geworden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Porto presteert dan misschien wel beter in de CL, maar die ploegjes als União Leiria en Rio Ave, zijn echt niet beter dan Heerenveen of Utrecht.
Dat van die investeringsmaatschappijen wist ik niet. Dus dat zou een slok op een borrel kunnen schelen.
En het grootste voordeel, de investeringsmaatschappij betaalt meestal het gehele salaris.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben een paar voordelen tov Nederland, spelers van buiten EU hoeven daar niet een minimum te verdienen, dus ze kunnen er 10 laten spelen voor dezelfde kosten als Ajax 2, de overgang vanuit Zuid Amerika is minder drastisch naar Portugal qua cultuur en eten (weer ook niet te vergeten), verder zijn ze Zuid Europees genoeg om schimmige deals met zaakwaarnemers niet te schuwen, wat hier toch weer een stukje minder is
Ach, wat is kijk er op hebben. Ik ben geen tactisch wonder nee. Maar ik zie echt wel of iemand kan voetballen of niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toont weer aan dat jij er geen kijk op hebt
Dus nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach, wat is kijk er op hebben. Ik ben geen tactisch wonder nee. Maar ik zie echt wel of iemand kan voetballen of niet.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is niet zo gek dat je hem nooit ziet spelen als hij altijd verstoppertje speelt op het middenveld.Ik blijf het zeggen: Siem de Jong is een slimme voetballer (stuk slimmer dan zijn broertje iig) die alleen maar beter kan worden. Geen wereldtopper, wel een type speler waar je op kan bouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Vorig jaar zou ik het eens met je zijn, maar je kunt toch duidelijk zien dat Siem veel vooruitgang heeft geboekt dit seizoen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach, wat is kijk er op hebben. Ik ben geen tactisch wonder nee. Maar ik zie echt wel of iemand kan voetballen of niet.
Ideaal voor Engelse/Duitse subtoppers.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen: Siem de Jong is een slimme voetballer (stuk slimmer dan zijn broertje iig) die alleen maar beter kan worden. Geen wereldtopper, wel een type speler waar je op kan bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |