SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik ga 'm denk over een maand / 2 maanden kopen wanneer hij meer features heeftquote:
Het is bedrock beta, wat in principe pre-alpha isquote:Op maandag 27 mei 2013 13:49 schreef Altron het volgende:
Grappig dat ik dit nu hier tegenkom , gisteren had ik hem gekocht via steam.
Kwam toevallig een filmpje tegen op internet en zag ineens dat hij op steam stond.
Dus ik het spel gekocht voor 20,99 euro en totaal niet goed opgelet , zitten ze nog maar in de beta :p
Het spel ziet er imo wel tof uit , en heeft idd dat sfeertje van Dungeon Keeper wat echt geweldig was om te spelen vroeger.
De beta werkt alleen nog niet helemaal lekker.
Je kan maar 4 kamers bouwen zo uit m'n hoofd , slaapzaal/eetzaal/schatkamer/ en een zaal met forges etc.
Zitten nog weinig geluiden in , en het selecteren van verschillende kamers werkt niet helemaal lekker.
Ja weet ikquote:Op maandag 27 mei 2013 13:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is bedrock beta, wat in principe pre-alpha is
Ja zat ook te twijfelen.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga 'm denk over een maand / 2 maanden kopen wanneer hij meer features heeft
Eigenlijk zit ik ook wel erg te twijfelen om hem gelijk nu niet al te halen, steun ik inderdaad toch de developers behoorlijk meequote:Op maandag 27 mei 2013 13:58 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja zat ook te twijfelen.
Maar ik loop al zo lang te schreeuwen dat iemand een nieuwe Dungeon Keeper moet maken, dus ik kon het mezelf niet vergeven als ik dit niet van begin af aan (wist er nog niet eerder van) zou steunen. Dus gewoon maar gekocht
Ik had eigenlijk voor het posten (Dungeon Keeper 3) staan maar het leek mij eigenlijk stom staanquote:Op maandag 27 mei 2013 14:49 schreef Vinno het volgende:
Eigenlijk moet er in de TT ff "(Nieuwe Dungeon Keeper)" gezet worden.
Dan schiet het zo vol volgens mij hier
Haha ja iddquote:Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk voor het posten (Dungeon Keeper 3) staan maar het leek mij eigenlijk stom staan
Het kan aan mij liggen , maar ik kan alleen nog maar dezelfde dingen bouwen en doen als een week geleden voor de update... van het weekend was er een patch/update die ik moest downloaden maar ik kan niets nieuws ontdekken helaas.quote:
Ja ik zat ook al te kijken, geen verschil en hij was ook niet aan het updatenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:58 schreef Altron het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen , maar ik kan alleen nog maar dezelfde dingen bouwen en doen als een week geleden voor de update... van het weekend was er een patch/update die ik moest downloaden maar ik kan niets nieuws ontdekken helaas.
Effe wachten nog maar dan.
Bij mij moest ik wel een update downloaden voordat ik kon spelen , maar ingame was er niets veranderdquote:Op maandag 3 juni 2013 16:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken, geen verschil en hij was ook niet aan het updaten
Gaat nog wel even duren ben ik bangquote:Op maandag 3 juni 2013 16:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Bij mij moest ik wel een update downloaden voordat ik kon spelen , maar ingame was er niets veranderd
Kan er ook niets over terug vinden..
( ik wil te graag de volledige game spelen denk ik :p )
Hehe idd.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren ben ik bangMaar ik vermaak mij ondertussen wel met Prison Architect
Ook nog in Alpha maar is verder dan War for the Overworld.
Ik vind het wel tofquote:Op maandag 3 juni 2013 16:31 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe idd.
Is dat wat , dat Prison Architect ?
Zag hem ook staan vorige week , maar had zoiets van meh..
Hij stond ook in de steam top 10 dacht ik , zal van de week eens even kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof![]()
[ afbeelding ]
Gisteren gemaakt, uiteindelijk ging iedereen vechten omdat ik vergeten was een wasruimte te maken dus zaten ze te zeuren over vieze kleren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |